Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Naomi

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II ph I
  • Silnik
    1.5 dCi
  • Przebieg (tys.km)
    200

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam wszystkich , w jaki sposób wymontować zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodzącego? Czy ma ktoś może instrukcje ? W zbiorniczku mam resztki uszczelniacza, układ chłodzenia został już naprawiony i przepłukany ale jakieś resztki nadal znajdują się w zbiorniczku i chciałem go wyciągnąć i wymyć ? Chyba ze jest jeszcze inna możliwość ściągnąć osad znajdujący się na powierzchni płynu ? Pozdrawiam
  2. Witam , pojawiam się z kolejnym problemem związanym z moja Megane II 1.5dci Problem zaczął się trzy dni temu , gdy chciałem odpalić auto , po wciśnięciu Start , auto odpaliło elektronikę ale nie było słychać rozrusznika, po czym wentylator chłodnicy się załączył , próbowałem tak kilka razy i nic, następnie odłączyłem klemę minusową i podłączyłem i autko odpaliło bez problemu. Następnego dnia zauważyłem ze podczas jazdy i na postoju również wyłącza mi się radio ale po chwili się włącza tylko ze ściszonym dźwiękiem, myślałem ze radio się mi zepsuło czy coś, ale od wczoraj doszły dodatkowe objawy podczas jazdy przygasają światła i reszta elektroniki pulsuje , na postoju gdy kręcę kierownicą to zegary się ściemniają, nawiew zaczyna pulsować , a gdy wcisnę hamulec to zapala się kontrolka ABS-u oraz Air Bag , tak jakby brakowało prądu , dzisiaj doszła sytuacja ze jechałem autem to wspomaganie się potrafiło wyłączyć , wycieraczki działały bardzo wolno , szyby nie reagowały na otwarcie. Czy ktoś miał podobną sytuacje? Udało mi się sprawdzić napięcie , akumulator w spoczynku ma 12.5V a gdy odpale to czasami jest 12.5 , czasami nawet 10 a czasami 13.8 , przy odpalaniu napięcie spada do 10V a czasami poniżej , auto długo kręci i odpala z mega wysiłkiem , dodam tylko ze z usterek o których mi wiadomo to mam błąd "P0340" co opisuje czujnik położenia wałka rozrządu, autko dotychczas chyba właśnie przez ten czujnik również ciężej odpalało , po prostu dłużej kręcił rozrusznik. Pod maską nie widać nic dziwnego oprócz tego ze klema minusowa jest bardzo ciepła , do tego stopnia ze jak mierzyłem miernikiem i zamocowałem na "stałe" to stopiło mi końcówkę przewodu od miernika. Usterka ta nie występuję cały czas , czasami jest na tyle dobrze ze nic nie przygasa i wszystko działa jak powinno , oprócz tego ze ciężko odpala Sprawdziłem bezpieczniki na klemie dodatniej na "przejście" i wydaja się być dobre Czy ktoś miał podobna usterkę ? Wydaje się jakby alternator nie ładował tak jak powinien ale czy miał by on bezpośredni wpływ na odpalanie ? Proszę o odpowiedź i pozdrawiam.
  3. x Problem polega na tym ze nawet przy odlaczonym czujniku pedały światła stopu się świecą . REGULAMIN - 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01
  4. Witam , dokonywałem wymiany wentylatora dmuchawy w mojej Megance , według instrukcji z forum wymontowałem pedały (gazu i hamulca) rozłączyłem również wtyczki , wymieniłem wentylator , złożyłem wszystko i niestety pojawił mi się problem , auto odpala na biegu jałowym bez wciśniętego hamulca, świecą się również cały czas światła stopu, po odłączeniu czujnika przy pedale auto nadal odpala bez hamulca i światła nie gasną, czy ktoś tak miał ?? Czy czujnik przy pedale hamulca uległ uszkodzeniu ? Czy może jednak trzeba jakiś błąd usunąć komputerem ? Proszę o odpowiedź . Pozdrawiam
  5. Witam , mam problem ze swoją Megane II 1.5 dci. Auto ciężko odpala i przy niskiej temperaturze szarpie , po podłączeniu do komputera ukazuje się błąd czujnika położenia wałka rozrządu. Czy ktoś może mi podpowiedzieć jak najłatwiej się do niego dostać i wymienić? Czy konieczne jest odkręcanie poduszki silnika ? Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam
  6. Witam Pojawiam sie z problemem mojej megane II 1.5dci , dwa tygodnie temu przed podróżą wakacyjną przy sprawdzaniu stanu oleju i innych płynów eksploatacyjnych zauważyłem ubytek płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym , był on dosyć duży bo dolalem az półtorej litra płynu, a auto nie sygnalizowało ubytku płynu czy też wzrostu temperatury. Pojechałem do mechanika który zauważył ze płyn chłodniczy zbiera mi się na górze skrzyni biegów w tych zeberkach ale miejsca wycieku nie znalazł , zasugerował żeby jeździć i obserwować, pojechałem na wakacje zrobiłem 1000km i musiałem dolać trochę płynu około 200ml. Po powrocie chcąc naprawić usterkę udałem się do innego mechanika który znalazł miejsce wycieku , telefonicznie powiedział mi ze cieknie na połączeniu głowicy z blokiem silnika ze dopiero jak auto się nagrzało to, pojawiło się lekkie sączenie płynu, diagnoza - uszczelka pod głowicą do wymiany +planowanie + wymiana rozrządu koszt około 2tysiecy. Nie ukrywam że ze jest to dosyć duża kwota , wiec chciałbym spytać czy nie zna ktoś lub czy nie miał ktoś podobnej sytuacji i udało mu się naprawić taka usterkę po kosztach? Czytałem trochę o podobnych sytuacjach i niektórzy próbowali dokręcić głowicę lub używali uszczelniaczy do układów chłodzenia, czy dokręcenie głowicy może coś pomóc? Moze jakieś inne pomysły? Zamieszczam zdjęcie tego wycieku , zastanawiam się czy zaufać temu mechanikowi czy np może cieknie z pod tej nakrętki na zdjęciu i wystarczy dokręcić... bardzo proszę o pomoc, pozdrawiam.
  7. Dzięki wszystkim za odpowiedzi, jak narazie udało mi sie sprawdzic świece żarowe miernikiem na pomiar rezystancji i jedna nie wykazywala żadnej oporności , natomiast druga wykazywała az 50Ohm, także swiecej raczej mam do wymiany, moze po wymianie zniknie jeden z błędów. Jak narazie autko pali bez zarzutow błąd injection fault pojawia sie naprawdę rzadko, z tym ze raczej on nie jest spowodowany uszkodzeniem świec?? Co do drugiego błędu ,,czujnik położenia wału rozrządu" podjade do Pana Aleksandra na ul. Lewą , tak jak ktos wcześniej wspomniał . Chyba ze ktoś ma jeszcze jakies pomysły? Pozdrawiam REGULAMIN pkt. 5.6 literki PL - mireczek01
  8. Witam mam problem ze swoją Megane II 1.5 dci ,autko dosyc długo kręci podczas odpalania , czasami przy starcie pojawia sie błąd Injection Fault i przerywa rozruch ,przy drugim starcie juz blad sie nie pojawia i autko normalnie pali. Innych objawów nie zauważyłem , nie szarpie itd Byłem u znajomego , sprawdził mi błędy jakimś tanim scanerem i wyszły dwa PO340 - czujnik położenia wału rozrządu -usterka PO381 - obwód wskaźnika grzałki/świecy żarowej - usterka Czy ktoś miał takie błędy i wie może jak rozwiązać mój problem? Bardzo proszę o odpowiedzi. Pozdrawiam
  9. Witam , posiadam usterkę mechaniczną pompki sprzęgła w swojej Megane , a mianowicie uszkodzeniu uległ plastik w pompce przez co pompka nie ma prostego ruchu wsuwnego przez to tez spada mi z pedału sprzęgła ten koszyczek . Wymieniał ktoś taka pompkę i mógł by mi mniej wiecej powiedzieć jak się za to zabrać? Może ktoś ma zdjecia z wymiany i wie jak trzeba odpowietrzyć. Pozdrawiam
  10. /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ od ponad roku jestem posiadaczem tego auta i pedał sprzęgła działa raczej bez zmian Regulamin pkt. 5.7, 5.9, 5.13 Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!: Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!: Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) Trochę szacunku dla czytających. -Prezes
  11. Witam , mam problem ze swoja Megane II , od kilku dni co jakiś czas gdy wciskam sprzęgło słyszę strzał lub cykniecie takiego elementu plastikowego , na początku myślałem ze to gumka na pedale wydaje z siebie taki dźwięk , ale dziś zobaczyłem ze z metalowego trzpienia pod pedałem sprzegła zsuwa sie ten plastikowy siłownik - wysprzęglik i on daje ten dźwięk , wcisnąłem go na swoje miejsce ale to pomogło tylko na chwile , czy ktoś miał ten problem i wie jak go rozwiązać , w jaki sposob mogę zablokować ten plastik żeby się nie zsuwał ? . Bardzo proszę o odpowiedz , Pozdrawiam
  12. Witam mam ten sam problem w swojej megane II czy ktoś znalazł rozwiazanie lub ma może te rozwiazanie z poprzednich postów? Pozdrawiam
  13. Witam , mam problem ze swoja Megane , od kilku dni co jakiś czas gdy wciskam sprzęgło słyszę strzał lub cykniecie takiego elementu plastikowego , na początku myślałem ze to gumka na pedale wydaje z siebie taki dźwięk , ale dziś zobaczyłem ze z metalowego trzpienia pod pedałem sprzegła zsuwa sie ten plastikowy siłownik - wysprzęglik i on daje ten dźwięk , wcisnąłem go na swoje miejsce ale to pomogło tylko na chwile , czy ktoś miał ten problem i wie jak go rozwiązać ? Mam zdjęcie tego elementu ale mam problem z dodaniem zdjęcia. Bardzo proszę o odpowiedz , Pozdrawiam
  14. Z hamulcami nic nie bylo robione, problem pojawil sie nagle , z tym ze jezdze z tym stukaniem już jakiś czas bo nie mogę rozwiązać tego problemu
×
×
  • Utwórz nowe...