Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

avior

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III Grandtour GT-Line
  • Silnik
    1.6 GAZ BRC
  • Przebieg (tys.km)
    98
  1. I o taką odpowiedź mi chodziło, dzięuję bardzo. Zweryfikowałem twoje informację i wszystko się zgadza. Rozumiem, że jak tępemu diagnoście pokaże VIN wybity na tym słupku, to już o naklejkę czepiać się nie powinien? Bo co to za VIN skoro można go odkleić i przykleić inny?!? I tak samo, na LED ach jest homologacja na światłą postojowe, także też nie ma podstaw aby odmówić podbicia przeglądu? Ciekawe czy będę musiał za ich niewiedzę 2x20 zł jeszcze im zapłacić?!?
  2. Udało mi się dostać to światło Ledowe, pozostaje pytanie kiedy ono Wam świeci? Mi palą zamiast przednich postojówek, w dzień i razem ze światłami mijania po zmroku. Też tak macie? Podam jeszcze oznaczenia z lampy, może w homologacji jest ukryta informacja kiedy mają świecić? 00RL 02A E2 11122 CML Jakieś sugestie?
  3. Witam. Jestem posiadaczem megane 3 grandtour w wersji gt line z 2013 roku Nie podbito mi przeglądu na kolejny rok z uwagi na nieczytelny VIN na naklejce drzwiowej oraz z uwagi na nie palące jedno ze świateł do jazdy dziennej led i obu postojówek przednich. Światła do jazdy dziennej w mojej wersji to dodatkowe lampy w kształcie łyżwy. Chciałem samemu wymienić postojówki W5W w głównych kloszach lamp ale są ok. Okazało się że u mnie ciągle świecą te ledy do jazdy dziennej, tzn. jedno, które jest sprawne, nie ważne czy włączę światła postojowe, mijania czy drogowe. Mo
  4. Witam. Jako, że mój problem dotyczy seryjnych czujników parkowania, podłączę się pod ten wątek. Mam Megane III kombi z fabrycznymi czujnikami PDC przód+tył+kamerka cofania. Samochód miał stłuczkę w wyniku której stracił dwa z czterech czujników z przodu. Dokupiłem używki, mechanik założył, ale niestety żadne z czujników (przód i tył) nie działają. Wyłączenie w menu licznika też nic nie pomaga, ciągle wywala błąd czujników i każe sprawdzić asystenta parkowania. Najgorszy w tym wszystkim jest komunikat dźwiękowy, który załącza się za każdym razem kiedy prędkość auta spadnie poniżej ok.20 km/h
  5. Ja użyłem znalezionego w necie "Welcome15_pl", obniżający wartość zamówienia o 50 zł! Dodam, że to mój pierwszy zakup na TomTomie. A te karty 8 GB, to macie SD czy SDHC, jakich klas i jakich firm?
  6. Witam. Aktualnie na stronie TomTom-a są promocje na wszystkie mapy z roczną 4-krotną aktualizacją. Dodatkowo z kodem, za mapę całej Europy z rocznymi aktualizacjami, zapłaciłem 87,48 zł, więc całkiem spoko. Wcześniej posiadałem mapę Europy wschodniej, która spokojnie mieściła się na mojej karcie 2 GB. Ta obecna mapa to ponad 3 GB, nie chcę wgrywać fragmentów, doradźcie proszę jaką kartę kupić, aby współgrała bez problemów z Carminat TomTom Live (wg producenta pasują tylko karty SD o wielkości do 4GB, a to jest za mało na zakupioną mapę).
  7. Ostatnie pytanie dotyczyło ceny w stosunku do konkretnej specyfikacji, silnik już zdecydowałem. Więc jak, warto 47 tys. z takim przebiegiem, rocznikiem za wersje GT-Line?
  8. A co powiecie o ofercie Renault Grandtour z 2012 czarna, z pakietem GT-Line, nawigacją, silnikiem benzynowym 1,4 130KM i przebiegiem około 80 tkm za 10 000 euro, myślę że z wszystkimi opłatami i wycieczką zamknąłbym się w 47 tys PLN. Czy ta cena jest warta takiej specyfikacji i wycieczki do Niemiec? Linka nie załączam, bo nie ma zdjęć, czekam na nie na maila.
  9. http://otomoto.pl/oferta/renault-megane-gtdiesel-2-0160kmskora-elektrykanavialu-18xenonserwisorginal-ID6yke71.html A co powiecie o powyższej ofercie? Wyposażenie zgodne z wersją GT?
  10. A co powiecie o tej ofercie: http://allegro.pl/megane-1-9-gt-line-navi-skora-parktronik-130km-i6033067825.html Wiem, że tanio, ale poza tym?
  11. Uwierz mi, każda z dostępnych renówek III będzie skokiem milowym w stosunku do obecnego auta. Najbardziej zależy mi na wyglądzie i zawieszeniu, stąd wybór na wersję GT-Line. Natomiast przy ewentualnym wyborze silnika, głównym kryterium jest dla mnie bezawaryjność, następnie jak najmniejsza paliwożerność. I tu mam największy dylemat. Chętnie pokusiłbym się na 1,5 dci ale jesli dobrze zrozumiałem, wymiana oleju zgodnie z instrukcją serwisową, czyli co 30 tkm, powoduje zgon tego silnika poniżej 200 kkm. Więc już sam nie wiem, który silnik byłby najlepszy przy mojej jeździe. Może lepiej napiszcie
  12. No właśnie jest bita. Wg sprzedawcy dostała w prawy bok, drzwi lakierowane, błotnik wymieniony i lakierowany. Niestety nie mam jak tego zweryfikować, bo zdjęć sprzed naprawy brak. Nie łudzę się, że do kwoty 40 tys. dostanę GT Line nie bitą z niskim przebiegiem, takie kosztują od 12 tys. euro :/
  13. Witam. Jestem posiadaczem 19 letniej almery N15 hatchback z silnikiem 1.4 i mocy 75 KM. Udało się uskładać trochę pieniędzy i chciałbym zakupić jakiś nowszy samochód, bo obecny już niedomaga. Priorytetem dla mnie jest stosunkowo niewielki przebieg i wiek auta oraz duży bagażnik przy stosunkowo krótkim nadwoziu. Stąd oprócz Kii Cee'd kombi rozglądam się za Renault Megan III Grandtour, która bardzo mi się spodobała. Miałem okazję przejechać się dwoma modelami takiej meganki z silnikami diesla 1.5 i 1.9, ale w subiektywnej opinii zawieszenie jest dla mnie za miękkie. Stąd padł pomysł, aby p
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!