Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

tomekrus

Użytkownik
  • Zawartość

    150
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

6 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane GrandTour III ph III
  • Silnik
    1,5 dci Energy @127KM/298Nm
  • Przebieg (tys.km)
    75

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Mam ten sam problem - oczywiście ustępuje jak pojadę do serwisu.... przebieg - 82 tys km.
  2. Wczoraj miałem przegląd po 3 latach, na liczniku 81 tys. km. Pojechała Żona, w domu powiedziała że oprócz standardowych czynności była jakaś akcja serwisowa i wgrywali nowe oprogramowanie sterujące wtryskami. Ktoś coś słyszał o tym? Mam nadzieje że to nie pokłosie "dieselgate" i nie wyjechałem z kilkoma KM mniej.... 1.5 dci 110KM Energy
  3. Rozumiem że jeździłeś MIII 1,2 TCE i do takiego też porównujesz?
  4. Hmm, u mnie przy 150 km/h spalanie nieco ponad 6, więc przy 160km/h nie powinno dojść do więcej niż 7 l/100
  5. Poprzednie generacje VW tracą mniej niż Renault chociażby z jednego powodu - każda kolejna generacja Golfa jest stylistycznym rozwinięciem poprzedniej, w przypadku Megane to kompletne odcięcie od przeszłości.
  6. A niby dlaczego nie można? A ja napisałem. I co mi zrobisz? Nie rozumiesz faktu wyrażania przez kogoś opinii? Myślę że w tym wątku już wystarczająco dużo jest wszystkowiedzących użytkowników którzy za pewnik uznają co tylko do głowy im przyjdzie napisać. A to że się ze mną nie zgadzasz to już zupełnie inny problem, Twój problem... Ale już jak chcesz przykład to Ci podam - na swoim przykładzie - zakupiony w lutym 2016 MIII Grandtour dci - za 63,5 tys PLN, jest obecnie wart ile? 37-40 tys PLN? Utrata wartości ok 40% w niecałe trzy lata. Rozumiem że to stary model, schodzący itp itd ale to odzwierciedlone już było w rabacie od ceny katalogowej wynoszącym.... 19 tys PLN
  7. Wg mnie Renault należy do marek tracących najwięcej na wartości. W tym momencie ciężko mi wręcz podać przykład marki w której utrata wartości byłaby większa.
  8. Przecież tego auta nie ma więc opinia że wyprzedzi jakością auta wyższego segmentu jest moim zdaniem lekko na wyrost. A piano black rysuje się od samego patrzenia na nie.
  9. Ja też raczej miałem awersję (głównie wizerunkową) do VW, niemniej jednak jakiś czas temu moja MIII miała wymieniany zderzak i na ten czas dostałem jako auto zastępcze obecną generację Golfa. Naprawdę ciężko było się przyczepić do czegokolwiek w tym samochodzie. Zgodzę się z przedmówcą w jednym - jeden lubi cygańską muzykę, inny spocone blondynki - i o tym się nie dyskutuje
  10. Nie wiem skąd u wszystkich taka awersja do VW. Nie narzekam na swoją MIII ale też prawda jest taka że jej zakup był wynikiem szeroko pojętego kompromisu, z dużą wagą czynnika cenowego. Z perspektywy czasu myślę że teraz dołożyłbym jednak do golfa...
  11. i dlatego ja powoli stwierdzam że nie powinienem kupować nowych aut właśnie z tego powodu - nie ważne co bym kupił nie wytrzymam dłużej niż ok 4 lata
  12. MIII 130 EDC można było wyciągnąć poniżej 67, nie 80 tys pln, a co można mieć za 80 tys? nie śledziłem rynku ale widzę ze np. astrę 150KM można dostać poniżej 70 tys pln... co do utraty wartości - jest ogromna, megane w ciągu 4 lat traci ok 40% wartości edit - chciałem napisać "w ciągu 3 lat"
  13. Też niestety uważam że obecnie Reno jest po prostu za drogie. Pomimo pewnej sympatii, płacenie więcej niż 80 tys pln za kompakta MIV jest dla mnie po prostu bez sensu. A dobieranie kolejnych pakietów z ledami, większymi ekranami itp za kolejne tysiące to już kompletnie nie moja bajka.
×
×
  • Utwórz nowe...