Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

sider

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane IphII cabrio
  • Silnik
    1.4 16v
  • Przebieg (tys.km)
    147.000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam. Posiadam silnik w swojej megi 1.4 16v pojawiła mi się propozycja kupna f7r że wszystkim skrzynia, polosise, wiązki, kolektor za 700zl. Teraz pytanie warto się grzebać? Natomiast jeśli chodzi o czesciowa przekladke to czy jest do zrobienia tak jak np. w hondzie przekładka głowicy kolektorow z motoru 2.016v do 1,4 16v? REGULAMIN 5.6 literki PL. - mireczek01
  2. Witam . Czy ktoś mógłby zmierzyć i podać długość listwy przyszybowej zgarniającej zewnętrznej z przednich drzwi megi cabrio 2 ?
  3. Jeśli naznaczysz wachacz i belkę w jednej płaszczyźnie to po złożeniu nie powinieneś mieć problemów z wjechaniem ponownie z drazkami w wieloklin. Dobrze oczyść wieloklin wewnętrzny i zewnętrzny i porządnie nasmaruj. Aha i nie pomyl tych kolorowych pasków na drazkach.
  4. Witaj. Przekładałem 3 tygodnie temu całą belkę bo zmieniałem bębny na tarcze, przy okazji wymieniłem tuleje. Najlepiej zrobić to na zdjętej belce, nie ma wiele roboty ale dobrze robić to we dwóch. Natomiast wywalić i wstawić nowe tuleje to już wyczyn bez prasy. Zanim rozdzielisz wachacz od (zdemontowanej) belki zaznacz na obu częściach położenie względem siebie. Jeśli miałbyś jakieś pytania pisz na pw. Koszt tuleji to około 80zł za sztukę także myślę warto to zrobić we własnym zakresie.
  5. Witam. Panowie chciałem zapytać o długość linek hamulca ręcznego do Megane 1ph2 cabrio. Z racji iż zmieniłem belkę tylna z kombi na taką z heblami tarczowymi, nie pasują mi oryginalne linki z hamulców bębnowych i muszę zmienić.Auto partner podaje dwie długość 1408/1214 oraz 1518/1215, czy ktoś byłby w stanie udzielić odpowiedzi żeby nie kupować dwa razy. Obecne linki z bębnów są za długie ręczny podciągam prawie do pionu, linka nie chce się zastrzelić w otworze w zacisku bo pancerz za krótki. Ktoś ma wiedzę w tym temacie?
  6. Witam. Po dzisiejszych przebojach z nie działającą pompa paliwa, nie działającym zegarkiem oraz deska rozdzielczą, doszedłem do tego że przyczyna leży po stronie jednego przepalonego bezpiecznika 60A który mieści się w kupie z kilkoma innymi w podszybiu koło akumulatora (nawet nie wiedziałem że tam są bezpieczniki). Pytanie moje brzmi jak go wyjąć? Szarpalem podwazalem i nic, czy ten pomarańczowy plastik to jakieś zabezpieczenie? Wyciągał ktoś te bezpieczniki?
  7. Cześć. Mam nadzieje że dział odpowiedni do tematu. Ponieważ w weekend przy porządkach znalazłem w garażu kompletne tylne hamulce z Laguny 2 1,9 dci (czopy, zaciski,jarzma,tarcze) zrodził się pomysł modyfikacji układu hamulcowego polegający na zmianie bębnów na tarcze. Pytanie czy ktoś porównywał części z meganki 1 i laguny 2, chodzi tu o otwory mocowania w belce i czopach. Nie chcę rozbierać całego tyły żeby się przekonać że części nie podejdą. w sumie dostęp mam tylko do wymiarów na stronie intercars, a za wiele ich tam nie ma. Jeśli ktoś rozbierał oba te auta i potwierdzi że części spasują, odwdzięczę się na forum manualem z dokładnymi opisami dla kolejnych którzy chcą modyfikować układ hamulcowy.
  8. Dzieki za odpowiedzi.Sprawa opanowana narzynka.
  9. Chętnie obejrzę. Podeślij zdjęcie na [email protected], bo jestem w kropce,spróbuje to dziś ogarnąć narzynką ale nie wiem czy nie jest krzywa ta rurka. A silnik mój to 1,4 16V. Nazywa to się w ogóle jakoś, żeby to jakoś kupić w razie problemu?
  10. Były to silniki renault? Wykręcało to się na zewnątrz bez rozbierania bloku?
  11. Witam.Panowie chciałem się was zapytać czy rurka (ten nagwintowany kawałek w bloku) na którą nakręca się filtr oleju, jest elementem wymiennym. Pytam bo zwalony jest gwint, a nawet nie wiem czy nie jest delikatnie krzywa ta. Już mniejsza o to jak to się stało. Nigdzie nie potrafię znaleźć informacji na ten temat. Da się to wykręcić, czy wybić?
  12. Pewnie zostane zlinczowany za ten temat, bo znajdzie sie ktos kto powie "szukaj, bylo". Ale wracajac do tematu... myslalem o swapie z 1.4 na 1.9dCi. Mam lagune II, ktora mialem zamiar sprzedac, ale jest kilka wyciekow, ktorych nie chce juz usuwac,a niechce sie mordowac z potencjalnymi klientami. W sumie patrzac po ogloszeniach dostalbym moze z 5000zl, dlatego rozwazam wyjecie silnika uszczelnienie go, regeneracje turbiny, wymiane dwumasu na jednomas. Reszte auta (w sumie w stanie igla) sprzedalbym na czesci i cos by sie zwrocilo. Pytanie brzmi czy napotkalbym jakies trudnosci na drodze swapu. Sadze ze polosie beda problemem,z awieszenie moze nie podejsc, moze wystapic problem ze zmiana stacyjki na kluczyk, badz skrocic i przerobic deske z laguny, wtedy byla by megana na karte. Uwazacie to za sensowne majac komplet na swap? Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76
  13. Witajcie. Posiadam Meganke IphII Cabrio 1,4 16v 95KM z 1999r. Poniewaz zaczyna gnic koncowy tlumik i brzeczy zlacze elastyczne, to przymierzam sie do wymiany calego ukladu, ale... Chcialbym zalozyc tlumik sportowy, nie ryczacy ale fajny basowy. Myslalem albo o wycieciu wnetrznosci kata, lub wstawieniu atrapy kata. Nie wiem co ze srodkowym (wywalic, wymienic na przelot?). Czy w tym silniku wydech 2" zaszkodzi czy pomoze? Wybor w sumie chyba pada na Proexa, tylko jak z cyframi oznaczajacymi glosnosc? Niechce czegos w stylu a la mugen, bo to przechodzilem w civicu. W sumie zakupilbym 3 elementy od nich... kata, srodkowy (o ile jest sens) i koncowy. Pomozcie, bo wymiana zbliza sie nieuchronnie. Dzieki z gory za odpowiedzi. Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76
×