Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zajaczek87

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    46
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    1.6 16v
  • Przebieg (tys.km)
    161

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. A więc na wstępie chciałem podziękować za pomoc:) Dzwoniłem do ASO oczywiście oni nie mogą wyłączyć czujników bo auta produkowane po bla bla bla.(każdy kierowca to idiota i nie widzi/czuje że ma za małe ciśnienie w oponach). Mechanik mówił że on też nie da rady bo tylko ASO może wbić się głęboko w system i to wyłączyć. A więc uporałem się z problemem w sposób dość idiotyczny ale skuteczny, wsadziłem 4 felgi z czujnikami do auta po 1 dniu serwis zgasł, zabrałem z bagażnika dwie felgi, pojeździłem i jest git po 3 dniach zabrałem kolejną felgę i co? nie pali się serwis. Więc zabrałem zapas z bagażnika wsadziłem alusa i działa. Komp nie pokazuje ciśnienia w oponach. Zapali się czasami wykrzyknik tak jak w każdy zimowy poranek. Ten sposób działa, kupować nowe czujniki i wydawać 600zł tylko po to żeby mieć kontrolę ciśnienia na wyświetlaczu uważam za głupotę. Kiedyś w eskortach, kadetach i renault 19 nie było tego badziewia i jakoś się jeździło.
  2. Witam, Kupiłem zestaw felg jak w załączniku, mam problem zapomniałem sprawdzić czy są czujniki. Teraz ciągle pali mi się serwis i błąd czujników ciśnienia. Jest ktoś z okolic Wrocławia z clipem? podobno da się wyłączyć na stałe to ustrojstwo. Dziękuję za pomoc .
  3. hej miałem to samo zalewanie schowka + cała podłoga od strony pasażera, wjechałem na kanał bo mam w garażu zobaczyłem ile jest kręcenia, rozkręcania całą tą termiczną osłonę nad wydechem.. stwierdziłem że mi się nie chce, pojechałem do mechanika zostawiłem auto 300zł. 400gr czynnika odpływy udrożnione śmiga jak lodówka.. Może warto czasami oddać auto do kogoś kumatego i nie tracić nerwów i czasu 300zł to cena za filtr + uzupełnienie czynnika i udrożnienie odpływów.
  4. Nie wiedziałem że ma to znaczenie. Zazwyczaj tankuje pod korek raz w miesiącu. Czasami zdarzyło się przejechać na rezerwie 30 kilometrów. Nie mam gazu, chciałem założyć ale sprzedający(brat) powiedział że urwie mi głowę jak wsadzę gaz i mi go nie sprzeda... (złe doświadczenie z mondeo st wsadził gaz i padł silnik)
  5. Witam, Oddałem auto na warsztat . Po 2 dniach dzwoni mechanik i mówi że wszystko jest ok i nie ma co szukać usterki. Pytał czy często było jeżdżone na rezerwie. Bo według niego to pompa tz. jak było za mało paliwa a bardzo gorąco to paliwo bardzo paruje co powodowało zapowietrzanie/cofanie dlatego miałem problem z odpaleniem bo w przewodach nie było paliwa. A w pompie jest jakiś odpowietrznik zawór czy coś takiego i on może być uszkodzony. Ale jeśli zatankowałem pod korek i jest spokój to on by to obserwował dalej. Mam mieć zawsze przynajmniej 1/4 baku. Sprawdził wszystko co mógł. Przetrzepał kompem całe auto i nic KZFR cacy 162tyś przebiegu(warto było od nowości wymieniać olej max co 1 rok lub 15tyś). Poprosiłem w takim razie o zrobienie klimy(zapchany odpływ) oleje filtry. I to tyle mówiłem że wymieniłem czujnik wału od razu powiedział że czujnik jest ok. Bo jeśli czujnik bym miał uszkodzony to by odpalał i gasł od razu. To tyle dalej jestem szczęśliwym posiadaczem meganki na którą poleciało tyle mięsa w ostatnim czasie..
  6. Witam, wymieniłem czujnik położenia wału dwa tygodnie temu. Roboty na 10 minut. Nie trzeba wyciągać aku. poluzowałem tylko tą rurę dolotu powietrza. Nie pisałem wcześniej bo nie było pogody dzisiaj 23 stopnie słońce cały dzień świeciło na aucie wchodzę odpala od strzała. Andrzej-2010 Dziękuję za pomoc. Mechanik chciał wymieniać KZFR 700zł poszło by w błoto. tz. pewnie i tak KZFR padnie prędzej czy później. Brak sugestii ze strony mechanika że może być to czujnik wału dyskwalifikuje go u mnie, szokujące jest to że mechanik ten cieszy się bardzo dużą sławą we Wrocławiu i oddawałem mu zawsze auto z pełnym zaufaniem. Jeszcze raz dziękuję za pomoc. Witam ponownie, niestety problem pozostał :( wczoraj rano odpalił od strzała po 2 godzinach to samo co na filmach w załączniku. Było 27 stropni. Ręce opadają. Nie mam pomysłu oddać do mechanika i płacić ok tysiaka to trochę przesada. Zauważyłem jeszcze jedno jak zaczyna tak świstać to trzeba go trochę wkręcić na obroty i wtedy nie zgaśnie ale to tylko w początkowym stadium, jak postoi dłużej to będzie kręcić kręcić kręcić później za 4-5 razem zacznie odpalać i za 8 odpali.
  7. Mam to samo, ten typ tak ma, od czasu do czasu na postoju buja całą budą. Żona mówi że przesadzam. U kumpla w clio jest to samo. U brata w Megane 3 2015 ten sam silnik i jest to samo. Coś za coś przynajmniej się nie psuje Mam seicento które ma 19 lat 92tyś przebiegu org. zawieszenie sprzęgło itd.. tylko bębny z tyłu robiłem i silnik ma większą kulturę na jałowym.
  8. ja do siebie kupiłem zestaw za 340zł wszyscy pukali się w głowę 3 lata i działa nie widzę sensu pakować kasy nie są to auta po 100yś
  9. Ostatnio wymieniałem ale czujnik wałka łatwa robota. Ale jak się domyślam wału nie tak łatwo wymienić ?
  10. Witam, problem mam od ok. 3-4 tygodni. Objaw to problem z odpaleniem. Odpala gaśnie wydaje dziwne dźwięki, w końcu odpali i jest ok. Auto może stać trzy dni pod domem i rano o 5:30 gdy jest 7 stopni pali od strzała ale gdybym spróbował odpalić go koło 14 gdy na dworze będzie ok 20 stopni to zacznie się problem. Rano odpala od strzała jadę do pracy i o 14 nie mogę go odpalić bo jest za ciepło na dworze. Jak jest pochmurno to pali o każdej porze. Może to zbieg okoliczności ale dzieje się tak od samego początku. Jak jest ciepło to nie pali.Jak już odpali to mogę go gasić odpalać nic się nie dzieje. W linkach są trzy filmiki które obrazują cały problem z odpaleniem. Do tego filmik KZFR wydaje mi się że dziwnie pracuje. Mechanik za pierwszym razem powiedział że to KZFR ale gdy puściłem mu film to pytał czy nie ma takiego grzechotania mówię że nie.. To mówi że może pompa w sumie to on sam nie wie. https://www.youtube.com/watch?v=ukOgfiuCyr0 https://www.youtube.com/watch?v=00E3k_wjeQQ https://www.youtube.com/watch?v=mYHet046bu4
  11. Nie wiem, nie znam się ufam mechanikowi którego mam od 7 lat. ODB z chin pokazało błąd czujnika wałka rozrządu. Później jego komp pokazał to samo pomimo braku błędu na desce rozdzielczej. Gość mówi konkretnie zna się na francuzach, dostać się do niego to tak jak wizyta do endokrynologa na NFZ. Trzymam się go i już. Będę jechać do pracy to jak nie zapomnę to spytam się go o komunikat skontroluj układ wydechowy. Jak widać wcześniej kolega aston76 sugerował że to może być czujnik wałka.
  12. Hej, Sprawdziłem OBD i wywalił błąd czujnika wałka rozrządu. Umówiłem się na czwartek na wymianę. Dzisiaj rano wsiadam do auta i żadnego komunikatu. Pojechałem do mechanika powiedzieć mu o tym fakcie, akurat miał okienko podłączył kompa i wywalało błąd czujnika wałka rozrządu( na kompie wszystkie wartości były na 0 brak reakcji na pedał gazu). A że już miał ten czujnik to wymienił go od ręki. Przy okazji wyszedł błąd obiegu zimnego powietrza jak się okazało klima ma za mało czynnika i mogłem zajechać sprężarkę. OBD z chin rano nic nie pokazywało jak podpiął kompa z prawdziwego zdarzenia to momentalnie błąd czujnika wałka rozrządu. Powiedział że jazda z uszkodzonym może narobić dużo problemów nawet do uszkodzenia KZFR. Całość 200zł + org czujnik więc cena bardzo pozytywna. Mam te auto od 4 lat i to druga usterka. Pierwsza to zepsuty silnik wycieraczek 40zł +4 piwa i 2h roboty teraz to. Jak ktoś mi mówi żeby nie kupować Renault to gratuluje
  13. Trudno trzeba będzie umówić się do mechanika. Dziękuję za odpowiedz. Dam znać co było nie tak. Sorki za ten enter chciałem żeby było czytelnie Jeszcze mam pytanko można tak jeździć? czy coś się zepsuje, znając dostępność mechanika termin będzie pewnie za tydzień.
×
×
  • Utwórz nowe...