Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

djb

Użytkownik
  • Zawartość

    55
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III Grandtour GTline
  • Silnik
    1,4
  • Przebieg (tys.km)
    100000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. W pewnym sensie racja żeby kupić z kluczykami. Mam naturę majsterkowicza. Lubię się podłubać. W większości przypadków daję radę. Na razie zamówiłem samą wkładkę nową oryginalną na allegro za 50 zł bez kluczyka. Jak nie uzyję to najwyżej sprzedam. Ktoś gdzieś pisał kiedyś na forum że tam w środku może być coś ulamame. A to że się kręci dookoła to właśnie może być brak tej środkowej sprężynki która ten ruch ogranicza.
  2. Ok. Będę miał na uwadze. Do samochodu mam 2 karty i 2 klucze. Z każdym to samo. Ja to mam takie wrażenie że w tej wkladce jest coś nie tak bo składa się ona z dwóch części nieruchomej tam gdzie wkładasz klucz i ruchomej z tą wajchą co ma przekręcić zamek. Wkładka kręci się w koło, druga elastyczna część która powinna też się przekręcić stoi w miejscu. Brakuje tej sprężynki pośrodku wkładki. Wg mnie tam w środku pękło coś.
  3. Przypadkiem zobaczyłem że wkładka w moich drzwiach kręci się w kółko. Lepiej awaryjnie mieć to działające to wyciągnąłem ją i zobaczyłem że nie ma tam środkowej sprężynki która jest odpowiedzialna za kręcenie elastyczną częścią drążka. Jako że zależy mi na starych kluczykach to zamierzam kupić samą wkładkę. Nie wiem tylko jak rozebrać zamek żeby przełożyć wkładkę. Pomoże ktoś?
  4. Znajomy chce kupić takiego Grand Scenic'a w benzynie z automatem. Co sądzicie o takich 2 egzemplarzach oraz na co zwrócić uwagę przy zakupie. https://www.otomoto.pl/oferta/renault-grand-scenic-swietne-autko-za-rozsadne-pieniadze-2-0-b-ID6A7pkH.html https://www.otomoto.pl/oferta/renault-grand-scenic-2-0-automat-klimatronik-7-osob-serwis-ID6zXkiv.html
  5. Ustnie. Zapłaciłem mu z góry za transport i to wszystko (ponad 500km). Reszta miała być przy odbiorze jeżeli auto jest zgodne z opisem. Jeżeli nie byłoby to faktycznie miałbym transport w plecy. Sam bym pojechał ale akurat wtedy całkowicie nie miałem czasu ani nikt z moich znajomych fachowców od aut. A tak podstawiłem od razu pod warsztat.
  6. OK. Będę działał. MIV wygląda wizualnie super na zewnątrz i w środku (jedynie ten "tablet" wygląda jak wrzut. Zakup swojej gtline też uważam bardziej za fart.
  7. Trafiłeś prawie w sedno. Ja wczoraj z ponad godzinę biegałem z kijkiem w ręku, kijek wsadzony w rowerek i uczyłem jeździc na 2 kółkach swoją 4,5 latkę. Pozdrawiamy z Białegostoku.
  8. Sory nie bierz do głowy. Tak jakoś to wyszło. W każdym razie musisz przyznać że auto robione na wschodnią Europę jest gorsze. Szukanie później brakujących podstawowych elementów które powinny być zamontowane w standardzie jest nienormalne. Nie mówię tu o doposażaniu o wyposażenie dodatkowe. Sprostowując to co napisałem wcześniej swoją Megane kupiłem z lawety płacąc początkowo tylko za transport i po oględzinach na miejscu dopiero kupiłem. Ustaliłem z handlarzem że jeśli to będzie jakiś zlep to wraca do niego spowrotem. Żeby się zastanowił czy warto tracić czas. Ogólnie wg mnie liczy się stan konkretnego egzemplarza a to czy jest kupiony od handlarza, I właściciela czy z salonu nie ma to żadnego znaczenia. Wystarczy sprawdzić przebieg po VIN i obejrzeć dokładnie Auto.
  9. Ja bym olał zakup samochodu od dealera tym bardziej z polskiego salonu. 3 lata temu kupiłem wersję GT Line 1,4 130KM z małym przebiegiem, walnietą z boku. Auto sprowadzone z Niemiec przez handlarza ze Śląska i sprawdzony przebieg w ASO. Kupione praktycznie w ciemno na lawecie. Oprócz rzeczy eksplotatacyjnych nic się nie dzieje. Na tym forum były opinie że w wersji GT Line powinny być analogowe zegary i jak ja mam cyfrowe to już coś było kombinowane. Otóż nie było minęło 3 lata i nic. Część ludzi jest bardzo ostrożnych i woli kupić totalnego golasa z polskiego salonu niż zaryzykować. Ja zaryzykowalem i nie żałuję. Śmieszą mnie za to wpisy na forum ludzi którzy potem dokupują jakieś zaślepki i inne plastiki na których Renault zaoszczędzi łatwo w Polsce. Od początku wiadomo wiadomo że auto kupione w polskim salonie jakościowo jest inne niż kupione na zachodzie. Co do samego 1.4 tce to jedyną jego wadą jest to że kotłuje na mieście 10l/100 poza tym super dynamiczny i bezawaryjny. Polecam.
  10. Ja kupiłem ten http://allearchiwum.pl/megane_tce_130ps_gt_line_skora_navy_full_slask-6021500048.html sprawdziłem przebieg w aso renault i się zgadza. Silniki 1,4 tce są mocno paliwożerne i raczej dużych przebiegów nie powinno być.
  11. Dzięki. Jakoś w wolnej chwili może się za to zabiorę. Ale zniechęca mnie ta cała zabawa. Prościej podłączyć się po aux (chinch-jack) smartfonem lub tabletem z dużym GB netu, odpalić jedno z setek stacji radiowych i tyle.
  12. Mam dostęp do Clipa. Będę też coś sprawdzał w nawigacji to przy okazji się zobaczy. Jak nie damy rady to się odezwę. A linka do przejściówki mógłbyś podesłać?
  13. Radio mam bez BT. O tym programowaniu jakbyś mógł coś więcej (czy to samemu się robi?, ewentualny koszt). I czy kupione radio może być pierwsze z brzegu czy trzeba zwracać uwagę na numer katalogowy?
  14. Czy do wersji MIII z navigacją z 2010r. potrzebne są jakieś przeróbki (kostki, inny wyświetlacz) oprócz wymiany radia?? Zastanawiam się nad zakupem radia z usb. Czy mają to być jakieś konkretne modele (numer części) czy np. pierwsze z brzegu? Moja wersja to GTline ze sterowaniem przy kierownicy.
×