Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

adamd69

Użytkownik
  • Zawartość

    53
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane III Kombi
  • Silnik
    2.0 GT 180 KM
  • Przebieg (tys.km)
    200xxx tyś

Profil

  • Zainteresowania
    Motoryzacja,sporty siłowe,muzyka....

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. adamd69

    Megane III phI Mocniejsze sprzęgło do 2.0 TCE

    Ale komplet od Megane RS czy od wersji 1,9 ????
  2. adamd69

    Megane III phI Linki zmiany biegów.

    Dlatego linki mam już od dawna,kiedyś okazyjnie kupiłem.A że będę miał zakładane nowe sprzęgło i wysprzęglik to chciałem dla całości wymienić te linki,dlatego pytam jak je ustawić,dokładniej to chodzi w jakim położeniu powinien być lewarek wpinając zabezpieczenie na jednej z linek.
  3. adamd69

    Megane III phI Linki zmiany biegów.

    Nie,nic z tych rzeczy.Po prostu ciężko biegi wchodzą,zmiana oleju zbytnio nie pomogła a mam nowe linki OM to chcę zmienić.Może pomoże w wyeliminowaniu problemu,Wszystko pisze w pierwszym poście......
  4. adamd69

    Megane III phI Linki zmiany biegów.

    Czy wie ktoś jak ustawić linki zmiany biegów po zmianie na nowe???? PO wpięciu do lewarka mamy na lince takie zabezpieczenia które trzeba wcisnąć,po uprzednim ustawieniu lewarka....zna ktoś sposób by po tym zabiegu biegi wchodziły dobrze.
  5. Świece zmienione na dedykowane NGK i problem znikł,auto jezdzi jak trzeba,jest siła i moc .
  6. Świece zamówione NGK PFR6G-9 W poniedziałek po południu wymiana,a te co mam teraz denso irydium to sądząc po zdjęciach to chyba dość zużyte jak na 40 tyś przebiegu.
  7. Pojawił się problem przy energicznym wciśnięciu pedału gazu,jadąc np na 4 biegu 70km/h chcę wcisnąć gaz by coś wyprzedzić to auto chwilę idzie,ale zaraz szarpie po odpuszczeniu gazu wszystko wraca do normy. Koledzy czy podpowie mi ktoś gdzie szukać przyczyny bo podczas rozpedzania auta,w miarę załadowanego tzn.3 osoby,bagaże Gdy dodaję gwałtownie gazu auto zaczyna ciągnąć dobrze ale po chwili przerwie i szarpie tak jakby prądu chwilę zabrakło.Filtra paliwa nowy i nie biorę pod uwagę bo dbam o to,tak samo filtr powietrza też nowy.Gdy rozpędzam auto równo bez deptania to idzie jak trzeba,nie brakuje mu siły i werwy.Tylko przy gwałtownym wciśnięciu gazu po chwili przerwie i szarpie a po odpuszczeniu gazu auto idzie ładnie dalej.Gdzie szukać przyczyny, podpowiedzcie. Cewki nowe Beru,świece są dość zużyte a przejechałem na nich 40 tyś/km Denso Irydium Dziś też byłem na clipie lecz z powodu braku odpowiedniego programu odczyt niektórych parametrów był ograniczony,ale dostałem tylko to co na zdjęciach.Czy ktoś nakieruje mnie co jest na zdjęciach z clipa.
  8. No i wszystko jasne,dziękuję za rozwianie moich wątpliwości. Pozdrawiam.
  9. Witam,czy w Megane III te listwy montowane na błotnikach były tylko z jednej strony tzn. przed pasażerem??? Bo zauważyłem że u mnie brakuje po prawej stronie (przed pasażerem) Szukałem na popularnej stronie internetowej w celu dokupienia brakującej części ale są dostępne tylko lewe (przed kierowcą) Tutaj moje pytanie,odnośnie czy ona tam powinna być czy też nie???
  10. Mam pytanie i nie będę zakładał nowego tematu, czy w MIII są jakieś newralgiczne miejsca gdzie można spodziewać się wycieku czynnika z układu??? Bo próba szczelności wychodzi ok a jednak z czasem gdzieś ucieka czynnik zaaplikowany z barwnikiem. Podpowie ktoś czy są jakieś miejsca na które szczególnie zwrócić uwagę. Pozdrawiam.
  11. adamd69

    Megane III phI Linki zmiany biegów.

    No się postaram, pewnie trochę grzebania jest ale co tam. Zamierzam zmienić linki, olej w skrzyni z dodatkiem Archoil AR9100 oraz płyn hamulcowy w całym układzie + sprzęgło. Dodano: 14 lut 2017 - 15:45 Czy wie ktoś jak wyregulować tą jedną z linek (zdjęcie powyżej) chodzi mi tu o to czy jest jakieś specjalne ułożenie lewarka by potem wcisnąć blokadę plastikową na lince i ją zblokować. Zna ktoś jakieś metody ??? Dodano: 20 lut 2017 - 17:43 Czy zna ktoś patent jak wyciągnąć podstawę akumulatora w M III bo poległem na jej wydostaniu,odkręciłem wszystkie widoczne śruby i nie szło tego wydostać.Coś sprężynowało. Podpowie ktoś jak to wydostać??? Bo kolega meganecoupe02 już mi podpowiedział co nie co ale czy może ktoś coś jeszcze???
  12. adamd69

    Megane III phI Linki zmiany biegów.

    No i dziękuje Ci bardzo, świetna podpowiedz a zamierzam się tym zająć w piątek, bez kanału, sam ew. z pomocą żony jakby trzeba było. Jakieś podpowiedzi - po wyjęciu obudowy kanału odkręcić cały lewarek zmiany biegów - no i jak zamontować tą końcówkę przy lewarku, tą regulowaną na gwincie, jakoś się to ustawia???
  13. adamd69

    Megane III phI Linki zmiany biegów.

    Kolego rozumiem,trochę ciężko może być ale nie by blokowało wbicie biegu 1 więc gdyby cały czas wchodziła jedynka z wyczuciem to pewnie bym nic nie robił ale że zdarza się blokada wbicia biegu 1 to postanowiłem już i : - zamówione linki zmiany biegów nowe ori. - zamówiony olej Tranself do skrzyni (choć ten co jest w skrzyni przejechał 30 tyś) - zamówiony uszlachetniacz Archoil AR 9100 Zobaczymy co będzie po wymianie,a no i płyn hamulcowy zmienię,tak więc do wysprzęglika też dotrze. Dodano: 13 lut 2017 - 17:14 Koledzy jak ściągnąć linkę zmiany biegów bo w przeciwności do linek z laguny II nie ma na końcówkach takiego przycisku który pozwala nam na zdjęcie lub założenie linki. Tu zdjęcie z internetu od L II A tutaj tej nowej co dostałem A tutaj końcówka co przy lewarku przychodzi,jak to ustawić by blokadę (ten biały plastik wcisnąć) Podpowie ktoś????
  14. Wiesz i u mnie jest też to słyszalne jak auto się dobrze rozgrzeje. Ale czy popychacze miały by winę,hmm nie wiem. Kiedyś jak miałem lagune 2 1,9 dci to podobna sytuacja była, jak auto się dobrze rozgrzało to takie dziwne szuranie było słychać, podobne do tego ale tam miał winę za bardzo naciągnięty rozrząd, wina mechanika. Po poprawieniu naciągu problem znikł. A u nas jest samonapinacz więc to odpada chyba. Sam nie wiem co to tak szura po rozgrzaniu.
  15. Czy ktoś rozpoznał już skąd bierze się hałas (te szuranie) opisane wyżej przez użytkowników???
×