Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

cieciej321

Użytkownik
  • Zawartość

    85
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane II
  • Silnik
    1.9 dCi
  • Przebieg (tys.km)
    190
  1. Cześć, chcę zamontować górną osłonę silnika do mojej Megane 2 ph 1 1.9 dci 120KM 2005 rok. Kupiłem już 3 szpilki montażowe bo ich nie miałem, czekam na kuriera z 3 gumami i szukając na allegro jakiś obudów znalazłem tylko do polifta. Czy polift będzie pasować do przedlifta? Różnią się czymś? Pozdrawiam
  2. A co jeśli zamiennik jest produkcji francuskiej?? zawór
  3. Witam, chcę wymienić zawór odmy wraz z przewodami i zastanawiam się nad zamiennikiem bo jest tańszy o połowę od oryginału. Czy taki np. z aukcji poniżej będzie dobrym rozwiązaniem? Pacjent M2 ph 1 1.9 dci 120 KM 2005r zawór odmy
  4. Odgrzebię trochę temat. Mam Megane 2 ph 1 1.9 dci 120KM 2005r i założone felgi stalowe 4x100 15 cali ET 45 i otwór centrujący 60,1mm czy będą pasować alufelgi od Megane 1 o wymiarach 4x100 15 cali ET 43 otwór centrujący 60mm? Czy ta 1/10 mm dyskwalifikuje alufelgi? Pozdrawiam
  5. @prezes72 Też myślałem nad ciśnieniem w oponach - muszę to skontrolować. @droopy klocki wymieniałem u mechanika. Więc może się wydawać że powinno być wszystko dobrze. Muszę sprawdzić też te felgi bo o tym w ogóle nie pomyślałem.
  6. Witam, od kilku dni zauważyłem że auto mi jakby pływało. Nie ważne z jaką prędkością jadę to mam wrażenie że muszę co chwilę prostować tor jazdy. Auto również dziwnie się zachowuje podczas skręcania. Opiszę to łopatologicznie bo nie wiem jak inaczej. Gdy skręcę kierownicą to tak jakby auto "doganiało" kąt skrętu. Czasem jest tak że trzymając kierownicę już w pozycji skręconej muszę "wyprostować" ją bo auto za mocno skręca tak jakby samo chciało mocniej skręcić. Nie wiem czy taki sposób opisania problemu jest zrozumiały, ale warto spróbować Dodatkowo powiem że nie słychać żadnych niepokojących dźwięków, pisków, stuków itp. około miesiąca temu miałem wymieniane klocki hamulcowe z przodu i jakoś z tym czasem łącze początek występowania problemu. Czy ktoś potrafi powiedzieć to może być nie tak?? Pozdrawiam
  7. Witam, jak w temacie, czy podane felgi będą pasować do mojej Megane 2 ph 1 Grandtour 1.9 dci 120KM 2005. Aktualnie mam zamontowane felgi najprawdopodobniej standardowe 15 cali z oponami 195/65/15. Mam takie same opony letnie i chcę do nich założyć ładne alufelgi. Na jednym z zdjęć aukcji widać opis opony 195/60/15. Czy takowe aluski będą pasować na moje opony a w szczególności do mojego auta? W jednym z postów dot. felg i opon znalazłem że on Renault każde 4x100 będzie pasować, kwestią do dogadania są tylko oponki ale nie jestem pewien czy tak na pewno jest stąd moje pytanie. Pozdrawiam ALUSY
  8. Ok no to w takim wypadku problem z 1-nką można wyeliminować. Czy ktoś wie co może być nie tak z 3-jką?
  9. Witam, od jakiegoś czasu zauważyłem problem z wrzuceniem biegów 1 oraz 3. Problem z 1-nką występuje gdy powoli toczy się auto i nie chcąc obciążać silnika przy prędkości 2-5 km/h wrzucam 1-szy bieg. Bieg wchodzi ale bardzo ciężko, gdy ruszam od zera to problemu nie ma. Problem z 3-jką występuje gdy zmieniam z 2-jki na 3-jke. Lewarek jakby się blokuje i przeważnie mogę wbić bieg dopiero gdy cofnę drążek na pozycje zero. Lewarkiem idzie wyczuć miejsce w którym się blokuje i przesunięcie go o około 3-4mm w prawo pozwala na wrzucenie biegu. Podczas redukcji z 4 na 3 nic się nie dzieje. Czasem też wsteczny ciężko wchodzi ale to rzadko kiedy. Pacjent to Megane 2 Grandtour 1.9 dci 120KM 2005 rok - oznaczenia skrzyni biegów nie znam ale jest to manual 6 biegów. Co może być przyczyną takiego zachowania skrzyni? Wymiana oleju skrzyni mogłaby wyeliminować problem czy skrzynia do wymiany? Pozdrawiam
  10. Tak, jest trochę gorzej. Może to subiektywna ocena, ale mam takie wrażenie. Ogólnie to już mam prawie 1k km najechanych i piszczenie ustało kompletnie. Wczoraj troszkę smoka przegoniłem na 4 biegu około 130-140km/h żeby się wypaliło co miało i dziś rano zauważyłem że o wiele mniej dymił i nawet przy -14 stopniach nie było aż takiego charakterystycznego bocianiego "kle kle kle kle" od razu po uruchomieniu
  11. Na początku sorki za to że długo nie pisałem nic tuta. Wszystko ładnie poszło, zmieściłem się w 760 zł za wszystko. Jedyne co musieli poprawić to pasek był "za mocno" naciągnięty i troszkę piszczało w okolicach 2k obrotów. Jak rozrząd wpływa na pracę silnika i na spalanie? Moja Megi troszkę gorzej przyspiesza i zaczęła w okolicach 3k - 3,5k obrotów zostawiać za sobą czarny dym. Od wymiany zrobiłem około 800 km (większość w trasie 180km - cel - powrót)
  12. Może dziwnie to zabrzmi ale ostatnio miałem podobnie z prawej strony cykanie nie było tak szybkie ale było. Wymieniłem klocki hamulcowe bo miałem na wyczerpaniu i problem zanikł
  13. Dzięki za odpowiedzi. Cena 450 zł jest za komplet wraz z pompą wody i proponowali firmy INA, GATES, CONTI - wybrałem CONTI. Pasek akcesoriów miałem wymieniany ostatnio na nowy z racji wymiany koła pasowego i ogólnego zużycia. @[email protected] ciekawe z tą promocją, nie wiedziałem o tym ale raz że w moim przypadku słowo droższe od pieniędzy i nie zmieniam zdania ani słowa komuś danemu a dwa warsztat w którym będę wymieniać ma dobrą renomę ( ponadto kiedyś kilka rzeczy u nich robiłem ) i liczą za wszystko jak za śrubki Co nie zmienia faktu że ta promocja całkiem ciekawa. Jak ogólnie ASO liczy sobie za wymianę u nich?
×
×
  • Utwórz nowe...