Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

meganecoupe02

Zasłużeni dla forum
  • Zawartość

    9384
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

146 Super

1 obserwujący

Kontakt

  • Strona www
    http://www.spectek.pl

Samochód

  • Auto
    scenic I phII & megane GT III phII & Espace IV phII
  • Silnik
    2.0 F4R 140KM & 2.0T F4RT 220KM & 3,5 V6 V4Y 245KM
  • Przebieg (tys.km)
    230/42/170

Ostatnio na profilu byli

5325 wyświetleń profilu
  1. Śruby 6mm na kluczyk 10. Długość ok 45-50mm. Dość duża, ruchoma podkładka, średnica ok 25mm. Takie śruby są tylko w tym miejscu zastosowane. Warto je nasmarować przy każdym demontażu osłony (np przy wymianie oleju).
  2. Teraz wszystko jasne. Zajrzyj do pompy. Odczytaj numery z obudowy silnika i kup taką samą. Ważne jest, czy masz esp czy nie, bo są różne średnice przewodów hamulcowych. Jak będziesz miał drugą pompę, to przekładasz elektronikę ze swojej oryginalnej pompy do tej "nowej" i montujesz, odpowietrzasz i już. Jak założysz swoją elektronikę to nie musisz się martwić o przebieg. Przełożysz po prostu część hydrauliczną, w której może być nieszczelność. Osobiście się nie spotkałem z nieszczelną pompą ABS, a takie objawy jak opisujesz miałem przy uszkodzonym serwie. Różnica taka, że to było starsze auto i stało dosyć długo nieużywane, ale czuć było na palcach jak ucieka z niego powietrze. Daj znać jak rozwiążesz problem.
  3. Tu jest link do części do tego konkretnego Clio: http://www.catcar.info/renault/?lang=en&l=c3Q9PTMwfHxzdHM9PXsiMTAiOiJNb2RlbCIsIjIwIjoiQ2xpbyBJSSIsIjMwIjoiQkIxSyJ9fHxub3Bycz09MTI0N3x8YnJhbmQ9PVJlbmF1bHR8fG5vcHI9PTEyNDd8fHR5cGU9PUJCMUs%3D A tu do sanek: http://www.catcar.info/renault/?lang=en&l=c3Q9PTUwfHxzdHM9PXsiMTAiOiJNb2RlbCIsIjIwIjoiQ2xpbyBJSSIsIjMwIjoiQkIxSyIsIjQwIjoiTWFudWFsIiwiNTAiOiIzMSBGcm9udCBiZWFyaW5nIGVsZW1lbnRzIFwvIEZyb250IGF4bGUifXx8bm9wcnM9PTEyNDd8fGJyYW5kPT1SZW5hdWx0fHxub3ByPT0xMjQ3fHx0eXBlPT1CQjFLfHxjYXRfaWQ9PU18fGltZz09MDEwMTk4NTd8fGdycF9pZD09MzF8fHN1YkdycF9pZD09MzFBfHxjcm50Tm9wcj09MTI0N3x8cmVmYWNjZXM9PU4zMTAyMTJ8fE5PTV9UWVBfPT1CQi0tfHxOT01fVFlQX19TSUdOPT0gPSB8fE5PTV9NSUxMPT1NT0QwMTA2fHxOT01fTUlMTF9TSUdOPT0gPj0g Jest kilka numerów, bo pasują zamiennie.
  4. Super Oryginalnie buzzer montowany jest do tego wspornika na zdjęciu, ale Twoje rozwiązanie też jest ok.
  5. Buzzer jest na wsporniku nagrzewnicy. Kostka czasami jest przyczepiona taśmą do reszty instalacji. http://www.catcar.info/renault/?lang=en&l=c3Q9PTUwfHxzdHM9PXsiMTAiOiJNb2RlbCIsIjIwIjoiTVx1MDBlOWdhbmUgSUlJIiwiMzAiOiJEWjFCIiwiNDAiOiJVcGhvbHN0ZXJ5IC0gRWxlY3RyaWNpdHkiLCI1MCI6IjgzIEluc3RydW1lbnQgcGFuZWwgXC8gUHJveGltaXR5IHJhZGFyIn18fG5vcHJzPT0xNDk1fHxicmFuZD09UmVuYXVsdHx8bm9wcj09MTQ5NXx8dHlwZT09RFoxQnx8Y2F0X2lkPT1JfHxpbWc9PTAxMDQzOTc3fHxncnBfaWQ9PTgzfHxzdWJHcnBfaWQ9PTgzRnx8Y3JudE5vcHI9PTE0OTV8fHJlZmFjY2VzPT1OODM3MDEw
  6. Zjedź na dół ekranu i kliknij przycisk Konfiguruj. Później kliknij przycisk Pod Pow/Nap pasów i znów kliknij konfiguruj. Później odśwież okrągłym przyciskiem po lewej stronie, trzeci od dołu.
  7. Prawdopodobnie problem z tunerem. Są osoby, które to naprawiają. Na forum Espace ktoś się ogłaszał.
  8. Wpisz w google Vin car Kiev albo po prostu zajrzyj tu: https://carinfo.kiev.ua/cars/vin/renault
  9. Przekładka jest bezproblemowa, liczniki pasują zamiennie, jednak trzeba je odpowiednio skonfigurować. Przebieg w liczniku musi być mniejszy niż w ABS, wtedy po podłączeniu automatycznie ustawia się prawidłowy przebieg.
  10. Zegary mogłyby być cyfrowe, gdyby to była wersja Color edition, ale ona nie miała oznaczeń GT line. Wg mnie zegary zostały wymienione, może być w nich zapisany VIN, jeżeli jest inny niż vin auta to wiadomo, że zostały wymienione. Co do ksenonów to już nie pamiętam jak to było. Zwykłe halogenowe lampy na pewno były czarne. Może @kataryniarz się wypowie, jest specjalistą w tym temacie
  11. Jak dla mnie to zegary nie są ok, powinny być analogowe z białym obrotomierzem.
  12. Wejdź na stronę catcar.info i tam bez problemu znajdziesz numery części. Potrzebny będzie typ modelu z numeru vin, ale ten raczej posiadasz.
  13. Może paliwo słabej jakości? Wtryski w dobrym stanie?
×
×
  • Utwórz nowe...