Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

meganecoupe02

Zasłużeni dla forum
  • Zawartość

    9481
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

158 Super

1 obserwujący

Kontakt

  • Strona www
    http://www.spectek.pl

Samochód

  • Auto
    scenic I phII & megane GT III phII & Espace IV phII
  • Silnik
    2.0 F4R 140KM & 2.0T F4RT 220KM & 3,5 V6 V4Y 245KM
  • Przebieg (tys.km)
    230/42/170

Ostatnio na profilu byli

5720 wyświetleń profilu
  1. To jest dość podstawowy parametr, większość interfejsów powinna sobie poradzić. Najlepszy byłby Clip, później pyren, ddt4all itp. Jeżeli tu nikt się nie zgłosi, zawsze możesz zapytać np. na forum laguny czy Espace - jest tam wielu użytkowników z interfejsami, którzy pomogą.
  2. Najpierw trzeba odczytać błędy i zobaczyć, czy przy wyprostowanych kołach komputer ABS pokazuje 0 st. Druga sprawa, to wspomaganie bierze udział w uruchamianiu silnika i trzeba ją przyuczyć/wyczyścić. Nie masz czasem problemu z łożyskami na kolumnie mcpersona? One się zacierają i podczas skręcania koła "przeskakują". Wystarczy, że jedna osoba złapie za sprężynę z przodu, a druga osoba kręci kierownicą. Jeżeli sprężyna drży to prawdopodobnie łożysko do wymiany.
  3. Tą rurą leci powietrze z zewnątrz do silnika. Ja zastąpiłem ją rurą od dolotu z megane III 1,9 dCi. Ma większą średnicę, ale spełnia swoją rolę. Wykonana jest z grubej gumy i raczej nigdy nie pęknie. Proponuję zdobyć coś podobnego na złomie i będziesz miał spokój.
  4. W megane jest tak jak na zdjęciach
  5. Musisz wyciągnąć tą "skórę" od ręcznego i ją wcisnąć na miejsce. Na dole tej skórki powinien być wszyty biały plastik - ramka z zatrzaskami, które wciskasz w tunel i to wszystko.
  6. Sprawdź czujniki przy pedałach. Jak objaw się pojawi to podciągnij nogą i przytrzymaj w górnej pozycji najpierw pedał sprzęgła, później hamulca. Podczas trzymania spróbuj uruchomić ponownie tempomat. Jeżeli pomoże to prawdopodobnie masz przyczynę.
  7. W gt line nie było silnika 2.0 (ani diesla ani benzyny). W gt 2.0 Tce miało 180KM (być może były też wersje 190KM). RS miał 2.0 Tce 265KM. Była jeszcze wersja gt220 z silnikiem 2.0 Tce o mocy 220KM.
  8. Ja uważam, że meganki III są dobrze spasowane jeśli mówimy o wnętrzu, ale niestety wystarczy jeden demontaż np boczka drzwi i już później będzie skrzypieć i trzeszczeć. W gt jest bardzo sztywne zawieszenie i jak pojeździsz trochę po naszych drogach to z czasem wszystko zaczyna trzeszczeć.
  9. Zgadza się Ja akurat kupuję bo je znam, są tanie, dobrze wyposażone. Dlatego już mam chyba 13 albo 14 renówkę. Jestem pogodzony z tym, że to nie jest szał technologiczny. Najbardziej jednak lubię roczniki 2005-2010, wtedy można było kupić dobry silnik i wygodne wnętrze.
  10. Tak. Bo może mieć słabe opony, podrapany lakier, brudne wnętrze, może być sprowadzone i do opłat, może mieć odprysk na szybie i milion innych powodów, które powodują, że wartość jest niższa niż inne auta tego typu.
  11. Ale jakie koszty? Filtry? Te same ceny. Do 2.0 wchodzi więcej oleju. Rozrząd raz na 350-400 tys km. Skrzynia pk4 - przy normalnym użytkowaniu nie do zajechania. Miałem 5 aut z 1,9 dCi od 105 do 130KM i praktycznie zero problemów z nimi, ale i tak bym nie zaryzykował stwierdzenia, że jest dopracowany. Chociażby biorąc pod uwagę, że 1,9 sam się zabezpiecza przed korozją - wszędzie się poci. Brat ma teraz vel satisa 2.0 173KM i przy 315 tys km pojawiło się delikatne zapocenie przy dolocie. Te silniki to inna epoka i tyle. Oba mają swoje zalety i wady, ale ogólnie bardziej na plus wychodzi 2.0
×
×
  • Utwórz nowe...