Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

meganecoupe02

Zasłużeni dla forum
  • Zawartość

    9205
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

118 Super

1 obserwujący

Kontakt

  • Strona www
    http://www.spectek.pl

Samochód

  • Auto
    scenic I phII & megane GT III phII & Espace IV phII
  • Silnik
    2.0 F4R 140KM & 2.0T F4RT 220KM & 3,5 V6 V4Y 245KM
  • Przebieg (tys.km)
    230/42/170

Ostatnio na profilu byli

4118 wyświetleń profilu
  1. meganecoupe02

    Scenic III phI LPG w 1.4TCe ScIII Grand 7 osobowy

    Zbiornik wisi tak nisko nad ziemią czy tylko na zdjęciu tak wygląda?
  2. Na pierwszy ogień wziąłbym intercooler, czesto się rozszczelnia po stronie pasażera (połączenie rdzenia i plastiku). Po tej samej stronie też jest często nieszczelność na połączeniu rura - IC. Pomarańczowa uszczelka nie zawsze dobrze trzyma.
  3. Pokaż zdjęcie obecnej gałki bo były różne rodzaje w M3.
  4. Taki moduł można kupić używany, pewnie z silnikiem do 100zl.
  5. Robione było coś przy skrzyni/sprzęgle?
  6. Dziwny zbieg okoliczności, że wypiął się przewód paliwa i skrzywiło koło zamachowe. Jeżeli silnik odpala i pracuje normalnie na wolnych obrotach to znaczy, że koło zamachowe jest ok. Czy z okolic skrzyni dochodzą jakieś hałasy? Benzyna szybko paruje, więc teoretycznie nie powinno być problemu z "zalaniem". Robiłem kiedyś auto z podobnymi objawami i się okazało, że pompa paliwa ma słabą masę. Naprawa połączenia rozwiązała problem. Co było robione przy silniku w ostatnim czasie? Napisałeś, że przewód paliwowy mógł być za słabo wciśnięty.
  7. Złotych kloszy nie widziałem. Na pewno są: Całe czarne Całe srebrne Czarne + srebrne.
  8. meganecoupe02

    Trójka dzieci w aucie.

    Espace 4 krótki albo grand. Z przodu miejsce dla dwóch osób, z tyłu dowolną konfiguracja - każdy fotel niezależny. Możesz je dowolnie ustawiać, przodem lub tyłem do kierunku jazdy. Każdy fotel taki sam i chyba z isofixem. Komfort bardzo dobry, ceny części przystępne, mnóstwo miejsca w środku. Jak wyrzucisz tylne fotele to w krótkim masz powierzchnię podłogi ponad 2m x 1,17m, możesz przewieźć bardzo duże gabaryty. Jest jeden minus, w Twoim budżecie ciężko będzie kupić coś sensownego. 14-15 tys może już znajdziesz polecany silnik 2.0 turbo.
  9. Jest ogromny temat na forum dotyczący zwijacza, nie ma sensu łączyć wymiany zwijacza i silnika.
  10. Nie możesz mieć nieszczelności na dolocie bo będzie kopcić i nie będzie pełnej mocy.
  11. Numer jest na wtryskiwaczu, 6 lub 7 znaków (cyfry i litery). Śpisz sobie te numery i później wpisujesz clipem lub innym komputerem (nie wiem jakie inne obsłużą, może kts)
  12. Jak zmienisz wtryski to musisz zaprogramować. Może być tak, że odpali bez programowania ale nie będzie mocy, albo silnik będzie pracować na 1000obr/min
  13. Już wyżej napisałem Ci jakie mogą być różnice.
  14. Zdejmij głowicę, przekręć wałem tak, żeby ustawić tłoki mniej więcej w jednej płaszczyźnie. Zalej cylindry naftą lub ON i obserwuj. Jak płyn szybko zniknie to znaczy, że pierścienie zużyte. Możesz mieć też kumulację, czyli przestawiony rozrząd i obróconą panewkę - jak masz chęć to kręć ten silnik, jak masz pewny, sprawny silnik to przekładaj silnik i już, tylko załóż nowy rozrząd.
×