Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

meganecoupe02

Zasłużeni dla forum
  • Zawartość

    9235
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

124 Super

1 obserwujący

Kontakt

  • Strona www
    http://www.spectek.pl

Samochód

  • Auto
    scenic I phII & megane GT III phII & Espace IV phII
  • Silnik
    2.0 F4R 140KM & 2.0T F4RT 220KM & 3,5 V6 V4Y 245KM
  • Przebieg (tys.km)
    230/42/170

Ostatnio na profilu byli

4241 wyświetleń profilu
  1. meganecoupe02

    Ogólne Kapsel gałki zmiany biegów

    Muszę sprawdzić, być może mam fabrycznie nową.
  2. meganecoupe02

    Megane II phII mała moc 1,9 dci 130KM?

    Sprawdź jakie powinno być przyspieszenie wg katalogu. Jeżeli uda Ci się osiągnąć podobny wynik to jest ok.
  3. meganecoupe02

    Handlarze autami

    Opowieści tego gościa wydają mi się trochę podkoloryzowane, szczególnie powód do zakończenia sprzedaży aut. Facet opowiada o miodzie, uciętych przewodach hamulcowych, trocinach itp, a nagle go rusza historia jakiegoś starego focusa albo opla Vectry z nieszczelną klimą. Na zdrowy rozsądek, to on musiał niedawno zrezygnować z biznesu, bo ceny za czynnik poszły mocno w górę od początku tego roku. A on mówi o oplu Vectrze, który nie jest sprzedawany od 2008. Sprzedawał 10-12 aut miesięcznie przez kilka lat i nadal sprzedawał trupy, a ruszyła go historia biednej rodziny. Fascynujące
  4. Kabel z przodu pod podsufitkę od strony szyby, później w stronę słupka przedniej szyby, pod osłoną słupka w dół (np pod uszczelką) i dalej progiem.
  5. Z całą podsufitką jest bardzo dużo pracy. Poprowadź kabel jedną stroną tuż nad uszczelkami (pamietaj, że masz kurtyny powietrzne i żeby kabel im nie przeszkadzał) albo pod osłoną progów - to dość szybkie i łatwe zadanie.
  6. meganecoupe02

    Megane III phI Megane III Grandtour 2.0 GT - warte uwagi?

    Możesz mieć rację i jednocześnie jej nie mieć Dopinacz jest przykręcony do dolnej części stelaża fotela. Jak podniesiesz fotel wajchą, to siedzisko idzie do góry, a dopinacz zostaje na dole i wygląda jak wystrzelony.
  7. meganecoupe02

    Megane III phI Megane III Grandtour 2.0 GT - warte uwagi?

    Biały lakier ma to do siebie, że każda szczelina na zdjęciach będzie inna. Ja mam kombi gt220 w białej perle i "czarne" szczeliny bardzo rzucają się w oczy. Takie samo spasowanie przy czarnym lakierze wyglądałoby idealnie.
  8. meganecoupe02

    Megane III phI Megane III Grandtour 2.0 GT - warte uwagi?

    W Megane III nie masz napinacza przy zapince pasa - jest to na sztywno przykręcone do stelaża fotela i każde zapięcie jest na tej samej wysokości. Napis Megane był zawsze. Znaczek GT Renault sport też. W innych wersjach wyposażenia mogłeś wybrać oznaczenie silnika na klapie, np dCi lub Tce. W wersji GT/GT line zawsze był napis Megane i znaczek, bez oznaczenia silnika. Tarcze zegarów są w porządku, takie były w tym roczniku. Białe były w GT/GT line i MonacoGP. Później były całe czarne z czerwoną czcionką. Aha, fabryczne spasowanie elementów przodu to tragedia. Czasami lepiej są spasowane auta po wypadkach niż to co wyjechało z fabryki. Jakość Renault
  9. meganecoupe02

    Megane III phI Megane III Grandtour 2.0 GT - warte uwagi?

    Felgi nie są od GT. Brak napisu MEGANE na klapie. Biedne wyposażenie jak na GT. Nie jestem pewien czy listwy na drzewiach w tym roczniku nie powinny być już w kolorze. W 2010 w GT miałem czarne, w młodszych były już lakierowane.
  10. Przednie pasują zamiennie od kombi i htb. Przednie od coupe tylko do coupe. Przednie cabrio tylko do cabrio. Tylne od htb nie pasują do kombi i od kombi nie pasują do htb. Nie wiem jak jest we Fluence.
  11. Czy koło pasowe wału korbowego było sprawdzone?
  12. Megane I phI było produkowane od końca 95r do 1999. Od 1999 roku było Megane I phII. W phII elektroniczna przepustnica została wprowadzona pod koniec 2001 roku, wcześniej była zwykła, na linkę Co to znaczy, że nie sugeruje już przepustnicy?
  13. W tym przełączniku z tego co pamiętam cały czas jest napięcie. Jest na drzwiach, dostaje się tam brud, woda i z czasem słaby styk powoduje wypalanie. Poszukaj na forum, wydaje mi się, że były opisywane takie przypadki. Wracając do tematu, odpal silnik i poruszaj wiązką kabli od przepustnicy i przy komputerze silnika. Sprawdź styki elektryczne. Jeżeli podczas ruszania pojawią się objawy, to masz odpowiedź. Sondę możesz sprawdzić podłączając komputer CLIP. Sondę zaleca się wymienić raz na 180tys km - takie są zalecenia producentów. Kolejna sprawa to masz Megane I phII.
  14. Sterowanie lusterek to inna sprawa, zdarzają się od tego pożary drzwi. Zła mieszanka może spowodować np wypalenie dziury w tłoku, ale to musiałbyś długo jeździć z usterką i nie zwracać uwagi na źle pracujący silnik.
  15. Czy wiązka elektryczna pod maską była sprawdzona?
×