Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

meganecoupe02

Zasłużeni dla forum
  • Liczba zawartości

    9654
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

192 Super

1 obserwujący

Kontakt

  • Strona www
    http://www.spectek.pl

Samochód

  • Auto
    scenic I phII & megane GT III phII & Espace IV phII
  • Silnik
    2.0 F4R 140KM & 2.0T F4RT 220KM & 3,5 V6 V4Y 245KM
  • Przebieg (tys.km)
    230/42/170

Ostatnie wizyty

7485 wyświetleń profilu
  1. Silniki mają inne oznaczenie. W gt220 jest F4R 874 jeżeli dobrze pamiętam. Osprzęt też jest inny.
  2. Moja żona jeździła gt220 kombi do pracy ze dwa lata i super wspomina to auto. Ja bym kupił drugi raz bez zastanowienia. Tu masz film ze średniego spalania z dłuższego dystansu. 1.4 tce omijaj szerokim łukiem, chyba że lubisz emocje (używane silniki kosztują od 8 do 10 tys zł i tylko kwestia czasu kiedy się wysypie). 1.4 tce za chwilę będą tańsze niż 1.5 dCi Gt220 cały czas drożeją, więc to plus. Zawieszenie twarde, to jest prawda i nie ma tu przesady. Jak masz równe drogi to będziesz zadowolony, w przeciwnym razie dogaduj rabaty z l
  3. Tak, powinno być w porządku. Nie wiem do czego potrzebujesz, ale jak masz mieszalnię lakierów w mieście to za 15-20zl też dorobią ten kolor, tylko w większej pojemności. Niektóre zakłady nabijają od razu do puszki w sprayu.
  4. Megane I coupe, lift, data produkcji 06 1999 Kolor lakieru nv676, czyli czarny.
  5. Sporo taniej wyjdzie wystawienie 1.6 i święty spokój na długo.
  6. W tych silnikach pokrzywione wszystkie zawory to żadne zaskoczenie. Koszt jednego zaworu to ok 12zl. Gorzej jak są uszkodzone prowadnice, ale to też można wymienić.
  7. Wystarczy delikatna rysa na tulei cylindra i olej będzie znikał w momencie. Uważam, że przez miesiąc pierścienie by nie stanęły, a już na pewno nie w jednym cylindrze. Jeżeli przed remontem oleju nie brał, to wg mnie źle wykonana naprawa. Może by się udało podejrzeć felerny cylinder kamerą inspekcyjną przez otwór świecy zapłonowej?
  8. Jeżeli woda leci do bagażnika to standardem jest cieknąca lampa 3 stopu.
  9. Cześć, kup używaną albo odwiedź sklep rolniczy z częściami do ciągników - wiele uszczelek jest takich samych, a możesz kupić na metry.
  10. Instrukcje serwisowe (naprawy) są dostępne w internecie, są nawet z obrazkami. Nie wiem jednak czy Ci to wystarczy, bo elementy blacharskie trzeba ze sobą spasować, a to już wymaga doświadczenia i wprawy.
  11. Tą tulejkę z pazurkami trzeba podważyć i zeskoczy z kulki.
  12. Musisz zdjąć zderzak i ocenić straty. Tanio nie będzie bo to polift. Żeby odpalić musisz skasować błędy clipem. Później wymieniasz zwijacze pasów, poduszki, sensor airbag resetujesz. Szybę kup nową, szkoda czasu i roboty, żeby wstawiać starą i porysowaną. Jakbyś miał wszystkie części to ze 2-3 dni roboty.
  13. Do pompy ABS zdejmujesz całe podszybie i w zależności od silnika wszystko co będzie przeszkadzać. Od dołu nic nie zdziałasz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!