Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

aeroo34

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

5 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane III Grandtour
  • Silnik
    1.6 16V Pb + LPG 110 KM
  • Przebieg (tys.km)
    89200

Ostatnio na profilu byli

188 wyświetleń profilu
  1. Witam. Mam uszkodzony silniczek regulacji świateł w lewym reflektorze. Po podpieciu prawej lampy pod złącza lewej wszystko pracuje, czyli napięcie na złączach jest. Nie wiem tylko jak wymontować sam silniczek, ponieważ prawdopodobnie jest on przykręcony od wewnątrz reflektora. Przerabiał już ktoś ten temat czy czeka mnie rozklejanie reflektora? Dodano: 27 mar 2017 - 16:54 Ponawiam pytanie po długim czasie - czy ktoś z Was dobierał się do samego silniczka regulacji świateł w reflektorze?
  2. aeroo34

    Co dziś zrobiłeś dla swojego autka?

    Odgrzybiona klimatyzacja i założony nowy filterek kabinowy :D
  3. Blokada zrobiona. Niestety nie obyło się bez elektryka i połączenia z serwerami Renault. Co ważne, nie wiadomo jakim cudem uszkodzona była również elektronika w starej blokadzie. Rozsypała się przecież tylko mechaniczna część. Aktualnie blokada przypięta jest obok trytkami, docelowo zrobię jakiś wspornik żeby później nie było znowu jaj. Tak teraz pracuje Dziękuję wszystkim którzy tutaj byli chętni do pomocy
  4. Wczoraj zawiozłem megankę do elektryka. Okazuje się, że M III musi mieć połączenie z serwerami Renault i samo czyszczenie pamięci lub jej nadpisanie programem ze starej elektroniki nic nie daje.
  5. Kolego Cinas, numer SW na naklejce jest taki sam na obu blokadach. stara blokada : nowa blokada : Jak widać różnica tylko w dacie. Mówiąc do przewalenia eeprom masz na myśli przepisanie pamięci, czy fizyczne jej przelutowanie?
  6. Tak więc kontynuując temat zamówiona nowa blokada dotarła. Po wyczyszczeniu pamięci i podłączeniu, nie ma już komunikatu "ryzyko zablokowania kierownicy", natomiast wyskakuje komunikat "przekręć kierownicę + start". Po wciśnięciu start auto nie odpala, słychać tylko pyknięcie przekaźnika w skrzynce bezpieczników, blokada milczy, żadne kontrolki na zegarach nie zapalają się. Dodam, że przełożenie starej elektroniki do nowej blokady też nic nie dało, powodowało tylko ponowne wyrzucenie komunikatu "ryzyko zablokowania kierownicy", czyli ewidentnie stara elektronika musi być walnięta. Macie może jakieś pomysły co robić dalej z tym tematem ?
  7. No właśnie znalazłem tylko tematy odnośnie MII. Blokada wewnątrz wygląda identycznie, pytanie tylko jak z tematem elektroniki. Pierwsze co spróbuję, to przełożyć całą elektronikę ze starego modułu do nowego. Zastanawiam się tylko, dlaczego komputer nie reaguje na podpietą płytkę z modułu razem z silnikiem i czujnikiem położenia magnesu. Co ciekawe, sprawdzałem czy ten czujnik zmienia jakoś swoje parametry po przyłożeniu magnesu. Niestety nie ma żadnych zmian, chociażby w rezystancji. Gdyby był to kontaktron, to pokazywałby zwarcie przy przyłożonym magnesie.
  8. Witam. Panowie rozleciała mi się blokada kierownicy tuż po dojeździe na urlop. Niestety dopiero w przeddzień powrotu zorientowałem się, że kierownica nie chce się odblokować, a na dywaniku leżało kilka kawałków plastiku, które okazały się kawałkami obudowy blokady. Wczoraj auto musiałem ściągać lawetą 480 km bo tam na miejscu nie dałem rady nic zrobić. Niestety żeby zdjąć blokadę musiałem ją całkowicie rozłupać przecinakiem, a konkretnie tą aluminiową część, gdyż blokady nie zdemontuje się przy zablokowanej kierownicy. Auta nie można teraz uruchomić, a po podpięciu płytki z elektroniką z blokady wywala komunikat "ryzyko zablokowania kierownicy". Komunikat ten znika po odłączeniu na chwilę klemy od akumulatora. Manipulowanie magnesem jaki jest wewnątrz przy czujniku nic nie daje. Zamówiłem już używaną blokadę do Megane III. Sama blokada wygląda w środku bliźniaczo podobnie jak w Megane II, a przeglądając forum, widziałem że ludzie też mieli problemy z blokadami. Niestety nie znalazłem tam rozwiązania dotyczącego mojego przypadku. W takim razie : czy i jak uruchomić w tym aucie tą używkę bez dodatkowych kombinacji w stylu jakieś czyszczenie blokady ? Będę wdzięczny z pomoc, bo miałem nawet na jutro zaplanowany wyjazd, ale niestety muszę przez to wszystko pożyczać inne auto. Megana stoi martwa w miejscu.
  9. aeroo34

    Megane III phII Emulator poziomu paliwa.

    Kolego mich64 poniżej masz post w którym jest wszystko pięknie opisane. Sam montowałem ten emulator w mojej Megance i wszystko działa jak należy, a roboty tyle co nic. Jeśli chodzi o wartość rezystora u mnie działa 20 Ohm. TUTAJ masz link do pełnego tematu.
  10. Fabrycznego radia nie chce wyrzucać, bo z mp3 będę korzystał raczej sporadycznie. Narazie zdecydowałem się na ten najtańszy model. Zamontuję go w miejscu gniazd aux pod radiem. Zobaczymy jak to się sprawdzi. Moduł bluetooth już mam dołożony
  11. Spodobało się nie? http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6240053994 http://www.megascena.pl/img-stage-line/img-stage-line-dmp-100-modu-odtwarzacza-mp3-12991.html https://www.megascena.pl/img-stage-line/img-stage-line-dmp-200-modu-odtwarzacza-mp3-12994.html
  12. Tak więc. Miałem w planach odwiedzić dzisiaj elektryka w celu aktywowania zmieniarki przez clipa. Coś mnie jednak podkusiło, aby sprawdzić jeszcze raz rozkład pinów we wtyczkach i gniazdach. Co się okazało - jeden pin oryginalnie w radiu usunięty (Line in R), natomiast do wtyczki aux podpięte tylko cztery przewody od gniazda chinch. Według rozpiski wtyczki fakra do tych pinów powinny być przypisane inne funkcje. Zmieniarka odesłana. Myślę teraz nad inną alternatywą odtwarzacza mp3 do Megi, a konkretnie odtwarzacz do zabudowy i podpięty pod aux Lub coś droższego Niestety żaden z tych modeli nie ma opcji przełączania folderów. Dopiero wyższa półka cenowa to umożliwia Co myślicie o takim rozwiązaniu? A może ktoś już coś takiego próbował?
  13. Czyli rozumiem że aktywacja wprowadzi do menu wyboru źródła dodatkowo zmieniarke?
  14. Witam. Posiadam w mojej Megance podstawowy model radia Radiosat Classic bez bluetooth. Jak wiadomo model ten nie posiada wejścia usb, a że chciałem takie dołożyć, postanowiłem zakupić emulator zmieniarki mp3. Na aukcji w opisie jest dokładnie napisane, że zmieniarka obsługuje Megane z 2009-2012, czyli mieszczę się w przedziale. Złącze oczywiście pasuje do mojego radia: I teraz pojawia się problem. Emulator podłączony, pendrive z muzyką wpięty, ale nic się nie dzieje, nic nie słychać. Wybór wejścia audio w tym radiu to oczywiście cd/radio/aux. Na żadnej z tych pozycji po klikaniu któregokolwiek przycisku nie ma reakcji. Czy robię coś źle, czy po prostu ten model radia nie obsługuje tego typu urządzeń? A może trzeba coś aktywować w radiu żeby widziało zmieniarkę? Bardzo proszę o pomoc, bo nie wiem czy odsyłać zmieniarkę do sklepu, czy może da radę to wszystko jakoś uruchomić.
  15. aeroo34

    Co dziś zrobiłeś dla swojego autka?

    Damn mógłbyś wrzucić jakieś poglądowe foto? Bardzo jestem ciekaw jak to zrobiłeś, bo też przymierzałem się do montażu dodatkowego gniazdka zasilania fona.
×