Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

bbpro

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I
  • Silnik
    1.6
  • Przebieg (tys.km)
    176

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam, mam do wymiany tylne łożyska w scenic 1 ph 2 1,4 16v. Chciałbym wymienić komplet czyli łożyska razem z tarczami. Będę musiał jechać do mechanika czy jestem w stanie wymienić to pod blokiem? Będzie potrzebny jakiś ściągacz albo specjalny klucz? Mógłby mi ktoś napisać kolejność działań? Z góry dziękuję za pomoc
  2. Kupię nowy ten rezystor tylko mi powiedz jak stary zdemontować bo za czorta nie chce stary wyjść a nie chciałbym czegoś urwać, śrubki tam żadnej nie wyczuwam i nie wiem dlaczego nie chce to wyjść.
  3. Nie mam takiego jak pokazałeś, mam coś takiego https://allegro.pl/oferta/rezystor-wentylatora-renault-scenic-i-lift-1-9dci-8321885052
  4. Po włączeniu klimatyzacji wentylator kręci się tak szybko jak przy włączeniu wentylatora na krótko, oznacza to że klimatyzacja załącza drugi bieg wentylatora co mocno mnie zdziwiło. Dodatkowo sprawdziłem jeszcze, że w momencie gdy wyciągnąłem przekaźnik wysokich biegów wentylatora to wentylator pomimo włączenia klimatyzacji nie włączył się co oznaczałoby że rzeczywiście klimatyzacja włącza drugi bieg wentylatora. Czyli wychodzi na to że nie mam pierwszego biegu wentylatora, jak w takim razie zdemontować rezystor wentylatora i jak zmierzyć jego rezystancję?
  5. Nie wiem który to bieg ale podobno klimatyzacja włącza I bieg wentylatora. Kręci się ze 3 - 4 minuty po czym się wyłącza na jakieś 30 sekund i znowu się włącza.
  6. Wentylator mam sprawny, sprawdziłem go podłączając na krótko do akumulatora. Po włączeniu klimatyzacji włącza mi się wentylator. Wtyczkę od czujnika temperatury mam na trzy piny. Po jej odłączeniu nie pokazuje mi temperatury na silniku i wentylator także się nie włącza. Chciałbym sprawdzić rezystor wentylatora który znajduje się przy chłodnicy. Jak mam to zrobić? Wiem że żeby go sprawdzić trzeba zmierzyć rezystancję. 1. Wystarczy że odepne wtyczkę i zmierzę rezystancję tam gdzie wchodzi wtyczka? 2. Jak zdemontować ten rezystor? 3. Skoro włącza się wentylator jak włączę klimę to jest możliwe że mam uszkodzony przekaźnik albo ten rezystor? Bo chyba klima daje sygnał na komputer, komputer daje sygnał na przekaźnik, przekaźnik na rezystor i rezystor załącza wiatrak, dobrze myślę? Bo skoro jest taka ścieżka to muszę mieć to wszystko sprawne skoro załączenie klimy załącza wentylator. Pomoże ktoś w tym moim rozumowaniu
  7. Powiedz mi tylko jak sprawdzić te dwa przekaźniki bo nie bardzo wiem jak to zrobić.
  8. Zdjęcie mogę wrzucić jutro bo aktualnie jestem w pracy. Mam jeden czujnik. Po wyjęciu wtyczki wskaźnik w kabinie nie pokazuje temperatury.
  9. Wypiąłem czujnik temperatury, wentylator się nie załączył. Po nagrzaniu auta oba węże od chłodnicy gorące czyli termostat sprawny, tak? Skoro po wypięciu wtyczki wentylator się nie załączył to znaczy że czujnik jest do wymiany?
  10. Witam, jestem posiadaczem scenic 1 ph2 1,4 16v. Od kilku dni mam problem ze zbyt wysoką temperaturą cieczy chłodzącej. Dzisiaj wskazówka temperatury doszła aż do tych gęstych kresek a pomimo to wentylator chłodnicy nie załączył się a ciecz aż bulgotała. Gdy włączę klimatyzację to z tego co wiem to wentylator też powinien od razu się załączyć a nie zawsze się załącza. Nigdy jeszcze nie zauważyłem żeby po wyłączeniu silnika jak był mocno nagrzany żeby wentylator pracował. Wychodzi na to że wentylator czasem się załącza a czasem nie. Gdzie szukać usterki? Co sprawdzić w pierwszej kolejności? Termostat? Albo jakiś czujnik? Zrobiłem test w drodze do pracy. Kilkanaście razy włączałem i wyłączałem klimatyzację i tylko w momencie gdy miałem włączoną klimatyzację to wiatrak się kręcił. Padł jakiś bezpiecznik albo przekaźnik albo jakiś czujnik? Które rzeczy sprawdzić? Jeżeli chciałbym sprawdzić czujnik temperatury płynu chłodzącego to gdzie mam go szukać? Wiem że jest wkręcony gdzieś w blok silnika, ktoś mógłby wrzucić jakieś zdjęcie gdzie go dokładnie szukać? Udało mi się znaleźć informacje że czujnik temperatury jest jednak wkręcony w termostat. Jest w stanie ktoś potwierdzić tą informacją?
  11. Wszystko pięknie ładnie ale chyba nie doczekam się odpowiedzi czy mogę sobie przez ryzyka założyć takie felgi do meganki
  12. Ale takie zwykłe powiedzmy Dębica passio 2 175/70 R13 założę na te felgi?
×
×
  • Utwórz nowe...