Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

andrzejo4

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    megane II
  • Silnik
    1,4
  • Przebieg (tys.km)
    117
  1. Ale chyba zawsze zostaje taka możliwość gdzieś na któryś kablu przerwa i też ten błąd wywala. No to w kończu jak to jest z tą sondą czarny przy sondzie to jest + czy - . Jeśli ktoś ma schemat instalacji to powiedzcie mi które piny w ECU to piny dolnej sondy to wykluczę przerwę w obwodzie....
  2. kolego nie pomyliłeś się czasem bo u mnie fioletowy to masa REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.7, 5.13 - Prezes
  3. ok no to przedzwonię wtyczkę od sondy i cewki mam nadzieje że szary okaże się + bo jak czarny jest + to chyba uwaliłem sterownik ....(
  4. Podłączyłem tą sondę według rady elektronika i tak A biały do zielonego B biały do białego w sumie myślę że tutaj nie znaczenia jak podłączę bo to jest zwykły opornik i nie ma polaryzacji natomiast C czarny do fioletowego u mnie wyszło że fioletowy do jest - D szary do szarego odpaliłem samochód zrobiłem jakieś 20 km i okazało się że jest prawie tak samo czyli obroty są podwyższone, ale teraz przynajmniej obroty potrafią spaść czasami do do 800 już jest + . Po 30 km zaświecił mi się chackengin podłączyłem clipa i takie coś mam ja na zdjęciach. Zastanawiam
  5. dziwne bo jak przedzwoniłem fioletowy (C ) to powinien być + bo szary (D) to niby masa a okazuje się że jak dzwonie fioletowy z minusem to jest przejście. Występuje tutaj polaryzacja czy nie ?
  6. Witam zabrałem się za tą moją dolną sondę i odlutowałem kable (sonda były na stałe przylutowana do wiązki ), teraz mam problem bo sobie nie zaznaczyłem który kabel od instalacji idzie do którego pinu w sondzie. Coś mi się ubzdurało że kable idą tak samo jak w górnej mogą się tylko różnić jednym kablem sygnałowym no i zacząłem dzwonić te kable między górną sondą a dolną. Na górze mam takie kolory A- zielony B-pomarańczowy C- tak jakby różowo czerwony D żółto czerwony a natomiast na dole mam zielony biały fioletowo czerwony szaro czerwony
  7. dobra mam oryginalną sondę musze pojechać na złom kupić wtyczkę do instalacji sondy tylko jak ją zalutować tam są 4 kable 2 białe, szary i czarny. powiedzcie jak jest opis w kosce pinów REGULAMIN Forum się kłania, pkt 5.6, 5.7, 5.13 - Prezes REGULAMIN Forum się kłania 5.5 - Prezes
  8. czyli jakiś ciul wyciął wtyczkę z instalacji co się wpina sondę i wlutował sonde bezpośrednio tak?
  9. Witam wszystkich. Ostatnio podłączyłem clipa do mojej megane 2 1,4 benzyna 2003r i wyszło że sonda za katalizatorem padła grzałka mV są cały czas stałe nie falują. kupiłem drugą i chciałem ją wymienić. Gdy odkręciłem maja sondę to okazało sie , że na tej sondzie nie ma kostki tylko kable od sondy idą nad sankami i wchodzi do wiązki wygląda to tak jakby kable z sondy bezpośrednio szły do kompa. Czy to jest możliwe. wiązka wydaje się być oryginalna więc sam już nie wiem ale jak na dla mnie to powinno być gniazdo na tą drugą sondę
  10. Jeżdżę na paliwie nie mam gazu ok mam Clipa Mógłbyś kolego powiedzieć konkretnie jakie zakładki mam sprawdzić i gdzie wejść w jakie parametry ?. Sprawdziłem błędy i mam takie : DF002- Moduł elektryczny poduszek pow. ACU4 MK2 DF010- Obwód zestawu wskaźników manetki pod kierownicą DF027- Obwód czujnika temperatury DF031 Połączenie impulsowego podnoszenia szyb DF092 Obwód sondy tlenu przed katalizatorem Skasowałam błędy i zobaczymy czy się pojawią ale znając życie to na pewno. Jeśli chodzi o błąd czujnik temperatury to mam go do wymiany bo głupoty pokazuje. jak
  11. Od jakiegoś czasu mam ten problem. co i gdzie mam mam sprawdzić tym clipem jak by co
  12. ok sprawdzę tą pompę ale nadal zostaje przepustnica
  13. Witam. posiadam megane 2 1,4 16v z 2003r. Ostatnimi czasy mam problem z przepustnicą, a mianowicie. Jak odpalę samochód to prawie za każdym razem mi gaśnie a na zimnym w ogóle nie reaguje na gaz. Dopiero za drugim razem, jak dodatkowo przegazuję to już nie gaśnie i reaguje na gaz, ale za to obroty są wysoko (średnio 2 tys). Zdarza się że falują delikatnie w przedziale 2, 1,5 tys. Wyczytałem na forum że to mogą być uszczelki na kolektorze wiec pojechałem do sklepu z vinem, bo chciałem oryginalne no i kupiłem. Okazało się że w zestawie były tylko 4 uszczelki na kolektor a tam
  14. Witam szanownych kolegów. Mam megane 2 1.4 benzyna z 2003r ostatnio wydzierałem alternator. Robiłem to pierwszy i ostatni raz. Odkręciłem wspornik od klimatyzacji. Na nim jest alternator. Wspornik taki jak na zdjęciu, żeby łatwiej było mi wyciągnąć. Teraz mam problem, ponieważ wspornik jest przykręcany na 6 śrub. Pomieszałem je a 2 śruby są dłuższe od pozostałych ! Jedną wyczaiłem gdzie ma być co zaznaczyłem na zdjęciu ale nie wiem gdzie ta druga długa ma być ? Jeśli wiecie to proszę pomóżcie pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!