Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

howks

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Ta prawa jest od SASIC, dokładny numer to SASIC 2704066. Aktualnie zamówiłem już lewą (SWAG 60932772) i w tym tygodniu wymienię - dam znać czy to pomogło REGULAMIN - 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni.- mireczek01
  2. Witam serdecznie. Od dłuższego czasu mam problem z wibracjami na biegu jałowym/postoju w mojej Megane 3 Coupe silnik 1.9 dci 130 (rocznik 2009) . W pewnym momencie było już tak źle, że widziałem dygającą maskę, a pasażerowi ciężko było wysiedzieć poruszając się w korkach po mieście. Co ostatnio zrobiłem: - wymienione sprzęgło - wymieniona dwumasa (Luk) - wymieniona prawa poduszka silnika (ta od strony pasażera) I jest lepiej, ale niestety nadal poniżej oczekiwań... strona pasażera już nie wibruje tak mocno, maska również nie lata ;) ale strona kierowcy nadal ma problem. Wibracje na biegu jałowym/postoju najbardziej odczuwalne są na kierownicy i jak docisnę sprzęgło do samego dna (tylko mam wrażenie, że to jakby od ścianki (?) a nie od samego pedału), mniej na karoserii i siedzeniu. Z czym nie ma problemu: - nie ma problemu z odpalaniem - nie ma problemu z falowaniem obrotów - nie ma spadku mocy, silnik chodzi równo i na wyższych obrotach fajnie jeździ Chodzi mi teraz po głowie wymiana lewej poduszki silnika... może jeszcze dolnej? (ale lewarek zmiany biegów nie lata więc chyba to nie dolna). Do posta załączyłem zdjęcie silnika, nie jestem mechanikiem i czy ktoś z forumowiczów mógłby mi wskazać gdzie znajduje się lewa poduszka? Ogólnie proszę tez o pomoc z namierzeniem źródła problemu. Pozdrawiam
  3. Mam ten sam problem w mojej MIII Coupe. Tor jazdy wymaga ciągłej lekkiej korekty, jakby kierownica nie miała punktu "jazdy na wprost" tylko albo w lewo albo w prawo. Byłem jakiś czas temu na ustawieniu zbieżności i podobno była fatalna - jak to mechanik powiedział "on przodem rył". Przez złą zbieżność przytarło na przodzie opony. Ale ustawienie zbieżność tylko trochę poprawiło wrażenia z jazdy. Nadal np. przy dynamicznym przyśpieszaniu mam wrażenie że auto pływa, a jak z dwójki depnę na maxa, to kierownica aż sama skręca w prawo. Teraz jestem na kupnie nowych opon zimowych, liczę na to że po zmianie sytuacja przynajmniej trochę się poprawi. Mam jeszcze przypadłość dźwiękową tzn. przy skręcie kierownicą w prawo (wystarczy nawet odrobina), to słyszę z przedniego zawieszenia/kół jakby szum czy buczenie w każdym razie taki niski dźwięk. Gdy kręcę w lewo to nic nie słychać.
×
×
  • Utwórz nowe...