Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

bhtom

Użytkownik
  • Zawartość

    79
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane Scenic Kaleido (JA04)
  • Silnik
    1,6 16V 107 KM (K4M 700)
  • Przebieg (tys.km)
    200
  1. Witam, Chyba się nie rozumiemy... Wyjmij bezpiecznik swojego modułu i zamknij nie kluczykiem, a przyciskiem w kabinie i wtedy sprawdź czy będzie OK. Jeśli będzie dobrze, włóż z powrotem bezpiecznik i siedząc w aucie zamknij zamek dodatkowym pilotem. Poczekaj te 30 minut, bez otwierania drzwi, i jak auto samoczynnie się otworzy, sprawdź, czy na Twoim module jest nadal zasilanie. Jestem prawie pewien, że to właśnie zanikające zasilanie jest powodem problemów. Pozdrawiam.
  2. Witam, Najpierw odłącz swój moduł i sprawdź, czy jeśli zamkniesz auto przyciskiem w kabinie będzie wszystko ok. (czy auto się nie otworzy). Jeśli będzie wszystko dobrze błąd jest tylko i wyłącznie w podłączeniu dodatkowego modułu. Chodziło mi o to abyś sprawdził, czy zasilanie nie zanika na Twoim dodatkowym module. Pozdrawiam.
  3. Witam, Sprawdź, czy po tych 10-ciu minutach nie zanika Ci zasilanie na module CZ. Pozdrawiam.
  4. Wydzielono z innego tematu. Witam, Co myślicie o tym egzemplarzu: http://otomoto.pl/oferta/renault-scenic-1-szy-wlasciciel-niski-przebieg-17078km-6biegow-ID6y5CCP.html#1a34d01796 <><><><><><><><><><>><><><><> Dzięki za opinie. <><><><><><><><><><>><><><><> Pozdrawiam. Regulamin pkt. 5.9 - Enter Aston76 Nie piszemy o swoim zakupie w temacie innego użytkownika!!! Aston76
  5. Witam, Jestem świeżo po wymianie poduszki silnika przy rozrządzie. Strzał był 100% :) Po demontażu okazało się, że poduszka była całkowicie rozwalona. Nie ma się co dziwić, była oryginalna od nowości. Pozostały jeszcze jakieś delikatne stuki, ale zakładam że to któryś sworzeń lub gumy drążka stabilizatora. Zastanawiam się jeszcze czy nie wymienić lewej poduszki silnika? Jakie są objawy jej uszkodzenia? Czytałem, że lewa poduszka jest dużo trwalsza od prawej i rzadko pada, czy to prawda? Jeszcze informacja dla zainteresowanych. Prawa poduszka silnika (ta przy rozrządzie) do silnika K4M700
  6. Witam, Dzięki za porady ;) To raczej nie od zacisków, gdyż to są porządne p...nięcia, a nie stuki. Jak najlepiej sprawdzić tą poduszkę silnika? Dodam, że na wolnych obrotach silnik pracuje równo i nic nie "telepie"... Na początku moich przygód ze stukaniem objawy były również podczas jazdy np: po rondzie, jak zawieszenie było naprężone... po dokręceniu "sanek" i wymianie sprężyn częstotliwość stuków trochę spadła, ale i tak pojawiają się. Dzisiaj zauważyłem, że przy jeździe pod górkę na 1-ce, gdy gwałtownie puszczę gaz słyszę z komory silnika pojedyncze puknięcie, ale troszkę cichsze. Nie wie
  7. Witam, Przeczytałem wiele postów na forum, ale jeszcze nie rozwiązałem problemu z przednim zawieszeniem mojego auta. Problem jest taki, że podczas jazdy po nierównościach pojawiają się głośne, pojedyńcze, metaliczne stuki. Jakby ktoś uderzał młotkiem w jakiś metalowy element. Jeden lub dwa stuki i cisza. Elementy jakie wymieniłem do tej pory: gumy drążka stabilizatora, końcowe teraz, środkowe rok temu. Wymieniłem sprężyny gdyż jedna była pęknięta. Przy wymianie sprężyn zostały wymienione łożyska amortyzatorów. Mechanik dokręcił śruby mocujące "sanki" do nadwozia, były trochę luźne. Byłem aute
  8. Witam, Podłączę się do tematu. Co sądzicie o sprężynach firmy Jamex? Czy podczas wymiany sprężyn wymienić również łożyska górnego mocowania amortyzatora (koszt w sumie nie wielki)? Pozdrawiam.
  9. Witam, Wymiana dwóch drążków skrętnych + tulei, bodajże 800 pln. Ja miałem swoje tuleje więc zapłaciłem 700 pln + oczywiście paliwo na dojazd (coś koło 250 km w jedną stronę :) - o ile dobrze pamiętam). Pozdrawiam.
  10. Witam, Byłem w Antałexie. Auto naprawili w niecałą godzinę (oczywiście trzeba się wcześniej umówić telefonicznie). Miałem swoje tuleje które kupiłem wcześniej myśląc, że dam radę sam wymienić. Założyli moje tuleje i swoje dwa drążki (miałem pęknięty jeden). Dostałem gwarancję. Jeżdżę już pół roku i wszystko jest OK. Tak więc mogę polecić tą firmę. Mają profesjonalny sprzęt i fachowe podejście do Klienta. Co prawda firma jest praktycznie w szczerym polu, tak więc bez dobrej nawigacji będzie ciężko trafić Pozdrawiam.
  11. Rurka powyżej jest sucha, tylko na obudowie pompy, poniżej miejsca wkręcenia rurki pojawia się płyn.
  12. Witam, Od pewnego czasu zaobserwowałem wyciek z układu wspomagania w okolicach metalowej rurki na pompie wspomagania. Próbowałem rurkę dokręcić, ale nic to nie pomogło. Po dokładnym wytarciu rurki i jej okolic, po pewnym czasie płyn pojawił się ponownie, jednak nie widać śladów na samej rurce, a tylko na obudowie pompy. Na zdjęciu zaznaczyłem miejsce pojawiania się płynu. Czy płyn może wyciekać z nieszczelnego połączenia rurki z pompą? Na pewno muszę dolać płyn do układu gdyż w zbiorniczku jest już pusto. Czy w zniwelowaniu wycieku pomoże mi zastosowanie płynu z uszczelniaczem (np: Preston
  13. Alternator to pójdzie do naprawy, a nie tylko do sprawdzenia . Zdaje się, że znalazłem rozwiązanie mojego problemu opisanego tutaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=2574688&highlight= Okazało się, że jak silnik porządnie się rozgrzeje, to alternator nie ładuje i stąd problemy z pracą rozrusznika i z odpaleniem auta. Kontrolka ładowania oczywiście się nie świeci. Pozdrawiam.
  14. Rozumiem, że na "dzień dobry" wymienić rolkę prowadzącą (widać na zdjęciu, że jest zużyta), koło alternatora i pasek, tak?
  15. Witam, Być może, ja mam jednak przejściówkę w "starej budzie". Stąd PH 1. Od drugiej strony patrząc wszystkie części mechaniczne (chyba?) są od PH 2. Pozdrawiam.
×
×
  • Utwórz nowe...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!