Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

bacablue

Użytkownik
  • Zawartość

    253
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

6 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III Grandtour
  • Silnik
    1.5 dCI 110KM
  • Przebieg (tys.km)
    177

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam. To aż niemożliwe jest, żeby psuły się po raz kolejny. Na pewno im pomaga w tym sterownik lub okablowanie. Do sprawdzenia. Mi padł jeden wtryskiwacz i wymieniłem wszystkie. Koszt około 1800 za komplet. Później jeszcze programowanie. Jak coś to mam na zbyciu stary komplet
  2. Witam Może być jeszcze problem z elektroniką/instalacją wtrysk do ECU.
  3. Witam. Część hydrauliczna do naprawy/wymiany. Też naprawiałem ABS - zawiesiły się szczotki. Naprawa około 5 minut ( zmieniona część hydrauliczna ) na zregenerowaną. Gwarancja na dwa lata. Niech postarają się z odpowietrzeniem. Ciężko będzie.
  4. Uszkodzenie wiązki elektrycznej w klapie bagażnika - najprędzej w gumowym peszlu w miejscu gdzie wchodzi do bagażnika.
  5. Witam. Czyli ktoś skwasił montaż. Albo zapomniał wpiąć lub co gorsze uszkodził wtyk/kabel od czujnika ABS, może któryś pierścień ABS podczas wymiany/montażu zgubił parę zębów
  6. Witam. Może świece żarowe? Check engine nie zapali się na desce rozdzielczej. Trzeba podpiąć pod komputer.
  7. Witam. U mnie 1.5 dCi, 110 KM pierwszy kwadrat 50 st.C, drugi 75. Średnio trzyma 77 st.C.
  8. O kurła faktycznie nie załapałem - optyczny. Mam nadzieję, że to czujnik, nie wiązka a najlepiej tylko złącze. Wyczyszczę, zabezpieczę i mam nadzieję zażegnam problem. Pozdrawiam.
  9. Witam. Na szczęście mechanik nie jest wymieniaczem. Podchodzi rzetelnie do pracy i wolał posprawdzać wszystko zanim wymieni pompę. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
  10. Witam. Dzisiaj wyjeżdżając do lekarza było na zewnątrz około 2 stopnie C. Wracając po wizycie na wyświetlaczu ukazało się -40 st. C. W miarę jazdy temperatura wzrosła do -35. Po zaparkowaniu auta i przyniesieniu komputera celem diagnostyki było znowu 2 stopnie. Diagnostyka wykazała błąd sporadyczny. O co chodzi?
  11. Witam. Jestem po serwisie. Przegląd okolic zacisków hamulcowych zrobiony. Wszystko jak fabryka. Zero rdzy czy innych uszkodzeń. Ponowne odpowietrzenie układu hamulcowego rozwiązało problem. Prawdopodobnie było gdzieś powietrze w układzie. Kazał pojeździć, jak sytuacja się powtórzy to weźmie się za wymianę pompy hamulcowej.
×
×
  • Utwórz nowe...