Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

lukasz32

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane Coupe 3
  • Silnik
    1.4 Tce
  • Przebieg (tys.km)
    95000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. lukasz32

    Pozostało do końca: 15 dni i 1 godzinę

    • SPRZEDAŻ
    • Używany

    28.000,00 zł

    Bełchatów - PL

  2. Filtr oleju odpada jest suchutki, ewidentnie poci się na łączeniu skrzyni z silnikiem :-(
  3. Witam wszystkich,podczas ostatniej wymiany oleju zauważyłem plamę na dolej osłonie silnika i krople ze na łączeniu silnika ze skrzynią biegów :-( (olej jasno żółty). Moje podejrzenia padły na simmering wału korbowego bo nic więcej tam raczej nie ma co by mogło popuszczać (skrzynię wykluczam,za jasny olej) czy mam dobre przypuszczenia? Czy spotkał sie moze ktoś z was z tego typu usterką w Tce,a jeśli tak to czy orientuje się czy da radę samemu to ogarnąć z kanału?,a jak nie to może polecił by jakiegos sprawdzonego mechaniorka Przebieg 95tyś więc relatywnie mało, a tu takie coś,
  4. Witam,ja już wymianę gum stabilizatora mam za sobą,da radę to zrobić z kanału,ale najlepiej we dwóch,mi to zajęło 5,5godz,niestety poprawy brak :( czy to możliwe by te głuche dudniące odgłosy wydawały amorki,które według skp są sprawne w prawie 70%,a może poduszki mcpersona jakieś felerne założyłem (pan polecał SNR podobno takie idą na pierwszy montaż i takie też założyłem) ?
  5. No właśnie w M3 bez opuszczania całego wózka też się nie obędzie i tego się właśnie boję,ehh ta francuska myśl ;-) (wahacze też trzeba odkręcać? zbierzność ustawiać?) Auto prowadzi się jak najbardziej prawidłowo nie myszkuje nie ściąga,ale ok przyjże się i jutro się za to zabiorę. pozdro
  6. Witam,podepnę się pod temat,mam pytanie,czy ktoś z was wymieniał już w swoim wozie gumy (tuleje) stabilizatora?? bo w moim przypadku wymieniłem już prawie wszystko (łączniki stabilizatora,wahacz,poduszki mcpersona wraz z łożyskami) i nadal mam głuche stukanie z zawieszenia. Da radę to ogarnąć samemu z kanału,jakieś wskazówki?? Przebieg mam 90 tyś.nie za szybko padły? Pozdrawiam.
  7. To że nie za mocno to ja wiem ;) Niestety nie posiadam serwisówki więc pytam. Dzięki wielkie za pomoc
  8. Witam,sam niedługo będę się zabierał za wymianę i mam z tym związane pytanie. Wiecie może z jaką siłą należy je dokręcać (Nm)?? Pozdrawiam.
  9. witam po raz kolejny,zacznijcie od wymiany płynu hamulcowego w całym układzie i wysprzęgliku ja tak zrobiłem i problem zniknął, nie zaszkodzi a może pomóc, powodzenia.
  10. Witam,mam to samo tylko że na zimnym silniku,po rozgrzaniu nawet nie całkowitym szarpanie,(podskakiwanie) ustaje,też tak masz? silnik 1.4 tce przebieg 65 tys.
  11. Cześć,no to widzę że nie jestem sam,mam takie same objawy jak opisujesz z tym że u mnie po jakiś 4-5 ruszaniach jak silnik już troszkę złapie temp.to zanika i jest już ok,też tak masz? Co to może być,nie mam pojęcia sam jestem ciekaw,sprzęgło? trochę szybko mam 62tys.przebiegu. pozdr.
  12. Witam,po przeczytaniu tego wątku,postanowiłem dziś sam z ciekawości sprawdzić na ile reno przycieło na kosztach w moimi egzemplarzu i o dziwo nie jest tak źle,a autko jest z polskiego salonu z łodzi z 2010r wersja exception coupe.Są zaślepki na wycieraczkach,na amorkach,rynienka,osłona kompa mata też jak na razie się trzyma,brakuje tylko zatyczki z miarką poziomu płynu i w sumie to to najbardziej wkurza bo za cholere nie widać stanu z zew.Więc chyba nie ma reguły że jak z polski to od razu "oskubany" na maksa. :) Swoją drogą to nie wiecie czy nasze wozy mają takie cuś jak sygnalizacja niskieg
  13. Witam forumowiczów. Mam pytanie w szczególności do osób z woj.łódzkiego,czy robił może ktoś z was chip tuning silniczka 1.4 tce w naszym woj.? Jeśli tak to chciałbym się dowiedzieć gdzie i ewentualnie kogo moglibyście mi polecić,bo wiadomo nikt nie chciałby być "króliczkiem doświadczalnym" Wiem że są takie posty od osób z innych części kraju,a czy u nas też można coś takiego profesjonalnie i bezpiecznie zrobić? Pozdrawiam.
  14. Witam wszystkich, może przejdę od razu do tematu, otóż mam mały problem z moją renią, a konkretnie to z silnikiem, mianowicie jakiś czas temu zauważyłem że podczas ruszania samochodem np. spod świateł w chwili gdy auto jest na tzw. pół sprzęgle czyli pedał już jest trochę popuszczony ale samochód jeszcze nie zaczyna ciągnąć, zaczynają mi falować obroty silnika tak + - 200 obr/min. Podczas postoju na biegu jałowym jest wszystko ok, równiutko, tak samo po pełnym wysprzęgleniu przyśpiesza bez szarpnięć. I stąd też moje pytanie czy spotkaliście się może z czymś takim w swoich reniach? Ewentualnie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!