Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

konradkd

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

1 obserwujący

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    2000
  • Przebieg (tys.km)
    135000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Drodzy forumowicze zwracam się do Was z prośbą o ocenę stanu technicznego auta z ogłoszenia. Niestety jestem z Dolnego Śląsku. Warszawa niby nie daleko...ale... Z góry dziękuję za ewentualną pomoc. https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-renault-megane-iii-3-2012-2013-1-6-lpg-6-biegow-fv-23-ID6CNtBP.html#9eece54612
  2. Największy paradoks tej sytuacji jest taki, że zanim wymieniłem dwumasę to poza jej rzępoleniem nic się nie działo, teraz nie rzępoli, a się dzieją rzeczy opisane wyżej. Dodano: 09 cze 2016 - 16:28 Temat do zamknięcia. Problemem okazała się uszkodzony wieniec na dwumasie.
  3. Czujnik jest podpięty tak jak napisałeś kolego, chodzi mi o to, że zdobyłem taką informację, że najpierw trzeba ustawić koło zamachowe w odpowiedniej pozycji (właśnie na tej przerwie na koronce), a następnie wkręcić czujnik. Miejsce wpięcia czujnika w obudowę skrzyni jest mi znane, stare koło zamachowe też mam i nie widzę tam żadnych znaków. Nie wiem, czy to istotne, ale nowe koło zamachowe jest pomalowane całe na czarno, ta koronka również, nie wiem czy to może mieć jakieś znaczenie dla prawidłowego z czytywania danych z tej "koronki"
  4. Witam wszystkich. Drodzy forumowicze mam taki problem. W mojej Megance II 2,0 16v benzyna padła dwumasa. Mechanik ją wymienił i pojawił się następujący problem. W aucie falują obroty od ok. 700 do 1100. Auto nie przyspiesza płynnie, generalnie brakuje mocy. Dwumasa była regenerowana kupiona w France Auto Pabianice. Mechanik twierdzi, że wygląda na to, że koronka (wieniec) na dwumasie z którego czujnik zczytuje obroty może być uszkodzona, wygięta. Udało mi się ustalić od moich kumlpi, że dwumasę w tym modelu trzeba osadzić wg puntktów, coś na zasadzie rozrządu, dodatkowo jeden z moich znajomych powiedział mi że czujnik powinien być podpięty w odpowiednim punkcie ułożenia wału. Koronka o której pisałem wcześniej jest na prawie całym obwodzie koła, tylko na bardzo krótkim odcinku jej brakuje i w tym właśnie położeniu powinien być wpięty czujnik. Co o tym myślicie? Ja mam podejrzenia, że może mechanik przez przypadek uszkodził czujnik położenia wału np. nie odpinając go przed opuszczeniem skrzyni. Na załączonych fotografiach oznaczyłem "koronkę" wieniec o którym mówię. Zdjęcia zapożyczone z internetu. Ktoś coś poradzi? Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...