Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

marek789

Użytkownik
  • Zawartość

    341
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

15 Dobry

Samochód

  • Auto
    Megane II phI 2004 rok
  • Silnik
    1.9 dCi 155 KM
  • Przebieg (tys.km)
    214

Ostatnio na profilu byli

961 wyświetleń profilu
  1. marek789

    Megane II phI Wymiana pompy oleju 120 na 130KM

    Hmmm, dobre pytanie. Przy ewentualnej sprzedaży chyba podam kilka numerów VIN i wyszczególnię części które pasują akurat do tego egzemplarza z danego numeru VIN
  2. marek789

    Megane II phI Wymiana pompy oleju 120 na 130KM

    Odświeżę temat, a mianowicie z powodu roztrzaskania miski olejowej spróbowałem zastosować miskę olejową od wersji 120KM na pompę oleju 130KM. Fabrycznie miska nie wejdzie, ale dla manualnej osoby chwila czasu i bez problemu można spasować miskę właśnie od 120KM. Powodem próby przerobienia miski był problem z dostępnością w dobrej cenie oryginalnej nie zamiennika miski olejowej od 130KM, a miska od 120KM leżała zbędna w garażu. Niżej załączam fotki dociętej gdzieniegdzie miski aby nie było problemu m.in. z napędem pompy.
  3. marek789

    Co Was ostatnio wkurzyło?

    Jak nic nie spodziewanego się nie działo mechanicznie, to niestety ale musiało się coś wydarzyć
  4. Rozwiniesz temat? Nie do końca wiem o co chodzi. U siebie w PHI też mam xenon
  5. Jak będzie cieplej i chwila wolnego czasu to wtedy będę kombinować Na razie zbieram dane takie czysto teoretyczne co mogło by mi pomóc w znalezieniu tego czego szukam Jak znajdę i zadziała to na pewno się pochwalę i napiszę co i jak ;)
  6. Z UCH wychodzą dwa przewody które idą do zamka klapy bagażnika, czyli pierwszy sygnał przełącznika (chyba przycisk klapy) oraz drugi zezwolenie zasilania otwarcia silnika klapy. Jeden z nich (chyba ten drugi) przełączył bym pod zwijacz jako mrugnięcie światłami drogowymi co spowoduje załączenie coming and leaving home. Dobrze rozumiem?
  7. Witam, mam pytanie odnośnie 3 funkcji karty a mianowicie otwierania bagażnika. Czy jest możliwość zmiany aby zamiast otwarcia samego bagażnika przycisk uruchamiał dla przykładu światła mijania w stylu "coming and leaving home"? Skąd idzie sygnał po naciśnięciu przycisku na karcie? Z góry dzięki. Pozdrawiam
  8. Wtyczka od tempomatu nie ma znaczenia. Widocznie jeśli wszystko jest prawidłowo to zamontowane taśma jest uszkodzona :/
  9. F9Q i F9A różni się mocowaniami w bloku do osprzętu. Wał jest taki sam w obu kodach. Szukaj jedynie z 1.9 dCi F9x, z dTi ludzie też montują ale były tam dwa rodzaje różniące się klinem na koło wału, w dodatku z dti jest cięższy. Przy okazji warto zastosować pompę oleju z wersji 130KM
  10. Wykorzystałem w końcu ten 3 pin w niebieskiej wtyczce. Wszystko działa tak jak chciałem. Gaszę auto, pompa dalej pracuje dopóki nie otworzę drzwi i system nie wyłączy wszystkiego. I tak siedzę zawsze w aucie chwilę po zgaszeniu, więc to rozwiązanie mi odpowiada Dzięki @aniewa
  11. marek789

    Megane II phI Wydajniejsze wtryskiwacze 1.9 dCi

    @kowaldo Tyle, że Ty zastosowałeś słupek z nowszego auta czyli Scenic III. W nowszym typie silnika bardzo prawdopodobne, że były już inne tłoki itp. Ja myślałem nad zastosowaniem pompy wtryskowej oraz wtryskiwaczy z 6 cyfrowym kodem z wersji 130KM F9Q 803. Odpowiednio nr pompy i wtryskiwaczy 0445010087,8200342594 (pompa) oraz 0445110 230(wtryski). Pompa jednak nie wiem czym się różni od tej ze 120KM bo mimo wszystko wygląda tak samo, a podobno są stosowane w modelach 130 konnych. Być może ktoś zna tą różnice i cokolwiek podpowie? EDIT: W załączniku dodaje zdjęcie z numerami pomp wtryskowych Ta u góry to pewna 130KM która daje do 1600bar ciśnienia paliwa Ta niżej z tego co widzę występowała w obu wersjach silnika ale są o różnych numerach Ta ze 120KM daje do 1350 bar ciśnienia. Ale czy jest ktoś w stanie mi odpowiedzieć jakie ciśnienie daje ta pompa 130 która wygląda jak ta od 120? Numery ma inne, czy ona daje już większe ciśnienie?
  12. Ja u siebie mam tą folię na szybach. Przód 75% tył 95%, z folią nic dziwnego się nie dzieje.
  13. marek789

    Scenic II phI Kodowanie wtryskiwaczy BOSCH 1.9 dCi

    Z tego co pamiętam po sobie, to mimo że wtryskiwacz został zmieniony i był inny kod wtryskiwacza to opcja "Wykorzystanie kodów wtryskiwaczy" była zawsze na TAK. Nawet jak przez przypadek wywaliłem wszystkie kody wtrysków ze sterownika to ta opcja brzmiała TAK
  14. Być może z zimna. Nagrzej auto wewnątrz. Jak się będzie powtarzać to być może pojawiły się zimne luty?
  15. marek789

    Megane II phI Różnice silnika F4RT 2.0 Turbo

    A faktycznie ominąłem. Ale czy ktoś jest w stanie podpowiedzieć różnice między samymi słupkami? Czy taki F4R 774 (224) w porównaniu np do 776 (163) ma dla przykładu inny wzmocniony wał, korby czy tłoki? Czy może główna różnica leży w osprzęcie silnika?
×