Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

marek789

Użytkownik
  • Zawartość

    377
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

15 Dobry

Samochód

  • Auto
    Megane II phI 2004 rok
  • Silnik
    1.9 dCi 155 KM
  • Przebieg (tys.km)
    214

Ostatnio na profilu byli

1228 wyświetleń profilu
  1. W systemie bezpieczeństwa ABS w zakładce konfiguracja z tego co pamiętam
  2. @Bikebog i jak wygląda sprawa silniczków? Są takie same czy nie?
  3. Ja osobiście nie mam z nimi żadnych problemów. Używam maxiecu jak jeszcze kosztował około 250zł czerwiec/2016. Był problem z komunikacją to mail z logami do producenta i od następnej aktualizacji było ponownie wszystko okej. 3 miesiące temu padł interfejs, napisałem do działu wsparcia przesyłając logi. Po wysyłce do nich interfejsu przysłali nowy. Także ja jestem zadowolony. M2 czy M3 nie ma żadnych problemów z komunikacją. Adaptacje, testy działania oraz wykresy urządzeń do diagnozy jak najbardziej działają
  4. Witam, czy w sterowniku Sagem S3000 jest możliwość zrobienia dwóch różnych map sterowania silnikiem przełączanych przyciskiem w kabinie? Ktoś kiedyś myślał nad tym? Załóżmy że pierwsza mapa to seria (np. na codzień/w deszczu) i druga mocna. Robił już ktoś coś podobnego?
  5. Witam, z tego co widziałem to M2 RS ma inne elementy układu kierowniczego od zwykłej M2. Posiada ktoś dostęp do numerów katalogowych m.in. drążków kierowniczych, końcówek oraz łącznika reakcyjnego? Nie chciałbym kupić nie odpowiednich i dowiedzieć się o tym w sobotę jak już rozbiorę samochód Przy okazji czy maglownica jest faktycznie taka sama w zwykłej megance? Pozdrawiam
  6. Problem jakiś czas temu rozwiązałem, piszę tutaj dla potomnych. Maxiecu oraz delphi nie potrafił prawidłowo skonfigurować opcji odnośnie poziomu rezerwy w liczniku. Clip zrobił to bez problemu. Wszystko działa jak należy
  7. Pomogła podmiana zamków, dziwna sprawa że uszkodziły się dwa jednocześnie. Najważniejsze że zamykanie działa
  8. Licznik gaśnie. To jutro podmienię zamki i sprawdzę w takim razie. Podmienię oczywiście na inne sprawne
  9. Tak, tylko przednich drzwi nie zamyka. Bagażnik oraz tylne drzwi się zamykają prawidłowo. Gdy silnik jest uruchomiony i zamknę drzwi blokadą przy czytniku to można otworzyć przednie drzwi od zewnątrz
  10. Witam, mam pewien problem i nie za bardzo wiem jak go mogę rozwiązać a mianowicie po zamknięciu auta z karty wszystko się wyłącza i zamyka z wyjątkiem przednich drzwi. Wewnątrz auta słychać dwukrotnie klikanie zamków. Auto jest wyposażone w Hf, klamka kierowcy z sensorem działa. Od pasażera działa tylko sensor a klamka czasami. Próbowałem rozłączać akumulator, rozpinać wtyczki drzwi itd. Nic nie pomaga. Ma ktoś jakiś pomysł na rozwiązanie problemu? Drugą kartą jeszcze nie testowałem. A drugi problem to jest taki że przycisk na panelu szyb lewy odpowiada za prawą szybę i na odwrót. Które piny należy zmienić aby prawidłowo to funkcjonowało? A może da się to zrobić w komputerze? Auto: Megane II 2007r 2.0T
  11. @mireczek01 Dzięki, po kilku godzinach zadziałała mi strona. Wtedy chwilowo widocznie coś nie działało
  12. Witam, mam problem a mianowicie nie zapala mi się kontrolka rezerwy gdy jest mała ilość paliwa. Podczas startu silnika kontrolka się zapala a następnie gaśnie. Czy ktoś wie gdzie mogę szukać problemu? Auto M2 z 2007r
  13. No w moim przypadku nie wiem co jest nie tak. Wtyczka już była zmieniana, przewody przejrzane wszystkie od czujników do sterownika. Wszystko wygląda prawidłowo. Masy wszystkie są dokręcone i czyste. Dokładałem już nawet masę. Nic się nie zmieniało
  14. Witam, szukam rozpiski bezpieczników i przekaźników w downloadzie oraz pełnej polskiej instrukcji obsługi do M2 phII 2007r RS 2.0Turbo. Jedynie co znajduje to do zwykłej wersji przedliftowej: Czy ktoś może dysponuje takim plikiem ale do wersji poliftowej oraz wyżej wymienioną instrukcją? Z góry dzięki za pomoc
  15. @Andrzej-2010 A na samym zapłonie jaka wartość powinna być?
×
×
  • Utwórz nowe...