Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

marek789

Użytkownik
  • Zawartość

    369
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

15 Dobry

Samochód

  • Auto
    Megane II phI 2004 rok
  • Silnik
    1.9 dCi 155 KM
  • Przebieg (tys.km)
    214

Ostatnio na profilu byli

1123 wyświetleń profilu
  1. Pomogła podmiana zamków, dziwna sprawa że uszkodziły się dwa jednocześnie. Najważniejsze że zamykanie działa
  2. Licznik gaśnie. To jutro podmienię zamki i sprawdzę w takim razie. Podmienię oczywiście na inne sprawne
  3. Tak, tylko przednich drzwi nie zamyka. Bagażnik oraz tylne drzwi się zamykają prawidłowo. Gdy silnik jest uruchomiony i zamknę drzwi blokadą przy czytniku to można otworzyć przednie drzwi od zewnątrz
  4. Witam, mam pewien problem i nie za bardzo wiem jak go mogę rozwiązać a mianowicie po zamknięciu auta z karty wszystko się wyłącza i zamyka z wyjątkiem przednich drzwi. Wewnątrz auta słychać dwukrotnie klikanie zamków. Auto jest wyposażone w Hf, klamka kierowcy z sensorem działa. Od pasażera działa tylko sensor a klamka czasami. Próbowałem rozłączać akumulator, rozpinać wtyczki drzwi itd. Nic nie pomaga. Ma ktoś jakiś pomysł na rozwiązanie problemu? Drugą kartą jeszcze nie testowałem. A drugi problem to jest taki że przycisk na panelu szyb lewy odpowiada za prawą szybę i na odwrót. Które piny należy zmienić aby prawidłowo to funkcjonowało? A może da się to zrobić w komputerze? Auto: Megane II 2007r 2.0T
  5. @mireczek01 Dzięki, po kilku godzinach zadziałała mi strona. Wtedy chwilowo widocznie coś nie działało
  6. Witam, mam problem a mianowicie nie zapala mi się kontrolka rezerwy gdy jest mała ilość paliwa. Podczas startu silnika kontrolka się zapala a następnie gaśnie. Czy ktoś wie gdzie mogę szukać problemu? Auto M2 z 2007r
  7. No w moim przypadku nie wiem co jest nie tak. Wtyczka już była zmieniana, przewody przejrzane wszystkie od czujników do sterownika. Wszystko wygląda prawidłowo. Masy wszystkie są dokręcone i czyste. Dokładałem już nawet masę. Nic się nie zmieniało
  8. Witam, szukam rozpiski bezpieczników i przekaźników w downloadzie oraz pełnej polskiej instrukcji obsługi do M2 phII 2007r RS 2.0Turbo. Jedynie co znajduje to do zwykłej wersji przedliftowej: Czy ktoś może dysponuje takim plikiem ale do wersji poliftowej oraz wyżej wymienioną instrukcją? Z góry dzięki za pomoc
  9. Ogłoszenia wygasło!

    • SPRZEDAŻ
    • Używany

    Witam, mam do sprzedania cały zestaw do przerobienia zwykłego silnika 1.9 dCi 100KM/120KM na turbinę od 1.9 dCi 130KM. Wszystko było zamontowane w Megane II i takie rzeczy mam do sprzedania. Wszystko pasuje Plug&Play gdyż silnik jeździł bezproblemowo na tym zestawie. W zestaw wchodzi: - Turbina w bdb stanie GT1746V z 1.9 dCi chłodzona dodatkowo cieczą - Przerobiony kolektor ssący i wydechowy aby wszystko spasować - Downpipe zamiast katalizatora na V-band (Opaska w zestawie) - Główna magistrala wodna od silnika - Przewody metalowe do smarowania olejem turbiny - Dwuczęściowy element spływu turbiny - Pompa elektryczna cieczy z kawałkiem wiązki - Dwuczęściowa rura dolotu powietrza od filtra powietrza do turbosprężarki - Element gumowy na stronę ssące turbiny od intercoolera - Wszystkie krótkie węże cieczy do uruchomienia chłodzenia cieczą Dokumentacja z przeróbki dostępna m.in. tutaj Zapraszam do kontaktu. Po wcześniejszym uzgodnieniu możliwa wysyłka

    600,00 zł

  10. @Andrzej-2010 A na samym zapłonie jaka wartość powinna być?
  11. Odpiąłem czujnik z pompy, wywala wtedy błąd. Po wpięciu z powrotem błąd znika ze stałego na sporadyczny. Podczas próby rozruchu czujniki wszystkie są wpięte. Zmieniłem dwie listwy z czujnikiem. Auto dalej nie odpala i dalej jest błąd czujnika ciśnienia paliwa.
  12. Przez Clip w jaki sposób? Jakiej wytycznej parametrów mam szukać?
  13. Wypiąłem wtyczkę i wtedy złapał błąd. Czujnik czuć że działa pod reką, nie wiem jak go inaczej sprawdzić
  14. @Andrzej-2010 Racja tłumaczyłeś kiedyś działanie zaworu egr. Jednak w moim przypadku zaworu egr nie ma w silniku. Jest całkowicie usunięty mechanicznie z silnika, brak na niego miejsca. Ten błąd występował od momentu zmiany turbo na 130KM i nie wpływał na pracę jednostki. Błąd DF013 udało się usunąć, podczas zmieniania zestawu startowego nie zauważyłem że m.in. w nowym sterowniku silnika (z allegro) jest zagięty ... pin. Przywrócenie jego nominalnej pozycji skasowało błąd zasilania czujnika 3. Jednak meganka dalej nie odpala. Prawdopodobnie przez czujnik w rampie gdyż wiązka od sterownika do wtyczki jest cała i nie ma przerw. Zasilanie na czujnik dochodzi 5V a sam czujnik na zapłonie wskazuje wartość ciśnienia na 250Bar gdzie na zapłonie wg serwisówki wartość nie powinna przekraczać 50Bar. Pozostaje zdobyć czujnik i liczyć, że auto odpali
  15. Wszystkie kable wyglądają w porządku, czujnik w pompie słychać że pracuje. Na listwie zaraz idę sprawdzić
×
×
  • Utwórz nowe...