Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

marek789

Użytkownik
  • Zawartość

    347
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

15 Dobry

Samochód

  • Auto
    Megane II phI 2004 rok
  • Silnik
    1.9 dCi 155 KM
  • Przebieg (tys.km)
    214

Ostatnio na profilu byli

1046 wyświetleń profilu
  1. Ostatnio wydarzyła się nie ciekawa sytuacja z przodem, wcześniej już odpryski oraz podrapany dół zderzaka zmusiły mnie do malowania przedniego zderzaka. Może ktoś chciałby się wypowiedzieć co sądzi o tego typu zderzaku? Zdjęcie typowo podglądowe, żaden ze mnie grafik dlatego przód jest słabej jakości :/
  2. Witam, mam pomysł aby zrobić swój przedni zderzak z RSa na gładko, tzn pozbyć się rejestracji a mianowicie tego wcięcia i ramki. Moim pomysłem na umocowanie rejestracji są wtedy magnesy neodymowe, jednak czy ktoś przerabiał ten temat i może pomóc jakiej wielkości zastosować pod zderzak a jakie pod rejestracje? Oraz co nakleić obok magnesów pod rejestracją aby nie rysowały lakieru podczas montażu/demontażu rejestracji? Z góry dzięki za pomoc Pozdrawiam
  3. Hmmm, dobre pytanie. Przy ewentualnej sprzedaży chyba podam kilka numerów VIN i wyszczególnię części które pasują akurat do tego egzemplarza z danego numeru VIN
  4. Odświeżę temat, a mianowicie z powodu roztrzaskania miski olejowej spróbowałem zastosować miskę olejową od wersji 120KM na pompę oleju 130KM. Fabrycznie miska nie wejdzie, ale dla manualnej osoby chwila czasu i bez problemu można spasować miskę właśnie od 120KM. Powodem próby przerobienia miski był problem z dostępnością w dobrej cenie oryginalnej nie zamiennika miski olejowej od 130KM, a miska od 120KM leżała zbędna w garażu. Niżej załączam fotki dociętej gdzieniegdzie miski aby nie było problemu m.in. z napędem pompy.
  5. Jak nic nie spodziewanego się nie działo mechanicznie, to niestety ale musiało się coś wydarzyć
  6. Rozwiniesz temat? Nie do końca wiem o co chodzi. U siebie w PHI też mam xenon
  7. Jak będzie cieplej i chwila wolnego czasu to wtedy będę kombinować Na razie zbieram dane takie czysto teoretyczne co mogło by mi pomóc w znalezieniu tego czego szukam Jak znajdę i zadziała to na pewno się pochwalę i napiszę co i jak ;)
  8. Z UCH wychodzą dwa przewody które idą do zamka klapy bagażnika, czyli pierwszy sygnał przełącznika (chyba przycisk klapy) oraz drugi zezwolenie zasilania otwarcia silnika klapy. Jeden z nich (chyba ten drugi) przełączył bym pod zwijacz jako mrugnięcie światłami drogowymi co spowoduje załączenie coming and leaving home. Dobrze rozumiem?
  9. Witam, mam pytanie odnośnie 3 funkcji karty a mianowicie otwierania bagażnika. Czy jest możliwość zmiany aby zamiast otwarcia samego bagażnika przycisk uruchamiał dla przykładu światła mijania w stylu "coming and leaving home"? Skąd idzie sygnał po naciśnięciu przycisku na karcie? Z góry dzięki. Pozdrawiam
  10. Wtyczka od tempomatu nie ma znaczenia. Widocznie jeśli wszystko jest prawidłowo to zamontowane taśma jest uszkodzona :/
  11. F9Q i F9A różni się mocowaniami w bloku do osprzętu. Wał jest taki sam w obu kodach. Szukaj jedynie z 1.9 dCi F9x, z dTi ludzie też montują ale były tam dwa rodzaje różniące się klinem na koło wału, w dodatku z dti jest cięższy. Przy okazji warto zastosować pompę oleju z wersji 130KM
  12. Wykorzystałem w końcu ten 3 pin w niebieskiej wtyczce. Wszystko działa tak jak chciałem. Gaszę auto, pompa dalej pracuje dopóki nie otworzę drzwi i system nie wyłączy wszystkiego. I tak siedzę zawsze w aucie chwilę po zgaszeniu, więc to rozwiązanie mi odpowiada Dzięki @aniewa
  13. @kowaldo Tyle, że Ty zastosowałeś słupek z nowszego auta czyli Scenic III. W nowszym typie silnika bardzo prawdopodobne, że były już inne tłoki itp. Ja myślałem nad zastosowaniem pompy wtryskowej oraz wtryskiwaczy z 6 cyfrowym kodem z wersji 130KM F9Q 803. Odpowiednio nr pompy i wtryskiwaczy 0445010087,8200342594 (pompa) oraz 0445110 230(wtryski). Pompa jednak nie wiem czym się różni od tej ze 120KM bo mimo wszystko wygląda tak samo, a podobno są stosowane w modelach 130 konnych. Być może ktoś zna tą różnice i cokolwiek podpowie? EDIT: W załączniku dodaje zdjęcie z numerami pomp wtryskowych Ta u góry to pewna 130KM która daje do 1600bar ciśnienia paliwa Ta niżej z tego co widzę występowała w obu wersjach silnika ale są o różnych numerach Ta ze 120KM daje do 1350 bar ciśnienia. Ale czy jest ktoś w stanie mi odpowiedzieć jakie ciśnienie daje ta pompa 130 która wygląda jak ta od 120? Numery ma inne, czy ona daje już większe ciśnienie?
  14. Ja u siebie mam tą folię na szybach. Przód 75% tył 95%, z folią nic dziwnego się nie dzieje.
×
×
  • Utwórz nowe...