Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

marek789

Użytkownik
  • Zawartość

    387
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

15 Dobry

Samochód

  • Auto
    Megane II phII 2007 rok
  • Silnik
    2.0T 225
  • Przebieg (tys.km)
    175

Ostatnio na profilu byli

1553 wyświetleń profilu
  1. Gaz mam cały czas zakręcony w tej chwili, sterownik odpięty od zasilania. No u mnie jest to 11-12-12-11 bar Downpipe, emulator jest aby check nie świecił mimo że sterownik co jakiś czas rejestruje błąd tylnej sondy lambda Przy demontażu kosza pompy nie widzieliśmy żadnych oznak błyszczenia się benzyny, widać było czyste paliwo :/ Do sprawdzenia czy jest woda to ciężko odpowiedzieć Kontrola których czujników? Pedalu gazu? Sprzęgła? Sprawdziliśmy,
  2. A więc tak. Problemu dalej niestety nie rozwiązaliśmy. W ciągu ostatniego czasu sprawdziłem na kolejnym komplecie cewek NGK jednak bez skutku. Podmieniłem map sensory, odpinałem pierwszą sondę lambdę na drugiej jest emulator bo jest DP. Podmienialiśmy zawór N75, wymieniliśmy pompę paliwa. Przepustnica czysta. Wartości doładowania dziwnie skaczą jak EKG :/ Filmik w linku. Widać dziwne wartości typu 2200/2400mbar ciśnienia doładowania. Przy okazji czy ktoś zna wartości oraz jaki % korekcji powinien mieć czujnik spalania stukowego? Te które są u mnie wrzucam w załącznik. Czy ktoś ma jeszcze jakiś
  3. Jutro wolne to po południu będę sprawdzał Wasze podpowiedzi i jak coś to pisał co pomogło na przyszłość. @szwagier24aPrzy bucie przerywa zarówno na jednym jak i drugim paliwie bez różnicy.
  4. Gaz zakręcony, w dalszym ciągu przerywa https://www.youtube.com/watch?v=V5ZVvT3pR3Y Tutaj na filmie udało mi się nagrać jak to występuje w innym przedziale obrotów. Pedał gazu wciśnięty do oporu bez odpuszczania i widać zachowanie auta
  5. Witam Auto Megane II phII RS 2007 2.0Turbo 225KM seria z lpg Mam problem z szarpaniem od wczoraj w różnych przedziałach obrotów. Przykład z dzisiaj zaczynam przyspieszać w miarę dynamicznie 2000obrotow robi (buuuu), po chwili przyspiesza ponownie 2500 obrotów i ponownie (buu) i brak mocy aż do 2800 i idzie dalej mocno. Drugi przykład to 6000 obrotów 3/4 bieg i znowu (buuuu) chwilowe i idzie dalej do 7000 obrotów do odcięcia. Podmieniłem czujnik wału oraz komplet cewek, wymieniłem świece na platynowe NGK niestety bez efektu pozytywnego. Na jednym i drugim paliwie w
  6. Witam, w jaki sposób jestem w stanie się dowiedzieć numeru pompy ABS po numerze VIN? Renault Megane II RS 2007r. Są jakieś dekodery a może ktoś ma dostęp do jakiegoś specjalistycznego programu?
  7. Pojawiły się dzisiaj kolejne błędy na liczniku, tym razem stop + usterka hamulców. Podłączyłem komputer i w systemie wtrysku mam takie błędy, w systemie ABS jest jedynie błąd o systemie multipleksowym, ten co wymieniłem wyżej. Czy te błędy wskazują na uszkodzony moduł systemu esp?
  8. Miałem turbo z tego co pamiętam o tym symbolu "gt1746v". Turbina w okolicach 2,5-2,7k obrotów z tego co kojarze miała pełne doładowanie a moc szczytowa przed 4k RPM. Jak znajdę wykres to tutaj wrzucę. Noo RSka bez porównania, już nawet nie chodzi o charakterystykę silnika. Generalnie zupełnie inne auto nawet jeśli chodzi o prowadzenie.
  9. @kamilkulig Ostatecznie skończyłem z seryjnym wtryskiwaczami, spokojnie wystarczyło aby na drogowej hamowni wynik pokazał okolice 180Km i 400Nm. To już był koniec turbiny i wydajności wtryskiwaczy a przynajmniej tych które były w aucie. Poszedłem po krótkim czasie w lepszą opcje i kupiłem RSkę.
  10. Witam, autko Megane II 2.0T 2007r. Byłem wczoraj na wycieczce nad jeziorem przy plaży gdzie ciężej było dojechać a mianowicie pełno piasku itd. Przy wyjeżdżaniu przed samym wyjazdem już na drogę zapalił się komunikat "Sprawdź system ESP". Jednak po wyłączeniu auta i włączeniu błąd gasł. Ale zauważyłem że zapala się po jakimś czasie aby samoistnie zgasnąć. Pomyślałem że następnego dnia (tzn dzisiaj) to sprawdzę. Jadąc do garażu zapalił się ponownie błąd ESP a w dodatku komunikat "Sprawdź wspomaganie" :/. Po chwili zgasł. Po podłączeniu komputera układ wspomagania pokazał dwa błędy:
  11. W systemie bezpieczeństwa ABS w zakładce konfiguracja z tego co pamiętam
  12. @Bikebog i jak wygląda sprawa silniczków? Są takie same czy nie?
  13. Ja osobiście nie mam z nimi żadnych problemów. Używam maxiecu jak jeszcze kosztował około 250zł czerwiec/2016. Był problem z komunikacją to mail z logami do producenta i od następnej aktualizacji było ponownie wszystko okej. 3 miesiące temu padł interfejs, napisałem do działu wsparcia przesyłając logi. Po wysyłce do nich interfejsu przysłali nowy. Także ja jestem zadowolony. M2 czy M3 nie ma żadnych problemów z komunikacją. Adaptacje, testy działania oraz wykresy urządzeń do diagnozy jak najbardziej działają
  14. Witam, czy w sterowniku Sagem S3000 jest możliwość zrobienia dwóch różnych map sterowania silnikiem przełączanych przyciskiem w kabinie? Ktoś kiedyś myślał nad tym? Załóżmy że pierwsza mapa to seria (np. na codzień/w deszczu) i druga mocna. Robił już ktoś coś podobnego?
  15. Witam, z tego co widziałem to M2 RS ma inne elementy układu kierowniczego od zwykłej M2. Posiada ktoś dostęp do numerów katalogowych m.in. drążków kierowniczych, końcówek oraz łącznika reakcyjnego? Nie chciałbym kupić nie odpowiednich i dowiedzieć się o tym w sobotę jak już rozbiorę samochód Przy okazji czy maglownica jest faktycznie taka sama w zwykłej megance? Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!