Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Adamerio

Użytkownik
  • Zawartość

    188
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II HB ph II
  • Silnik
    1.5 dCi
  • Przebieg (tys.km)
    148000

Profil

  • Zainteresowania
    Modelarstwo, muzyka, motoryzacja

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. O której wtyczce mowa bo nie kojarzę O.o
  2. orientowałeś się jak wygląda naprawa? Trzeba wymieniać cały mechanizm?
  3. Podepnę się pod temat, również szwankuje mi nieco ten czujnik - światła po wrzuceniu wstecznego zapalają się raz natychmiast, raz wcale a raz ze sporym kilkunastu sekunowym opóźnieniem.... nie wiem gdzie może tkwić problem.
  4. Witam, czy jest ktoś kto przerabiał wyświetlacz klimatyzacji tak, aby wyświetlał kolory odwrotnie tzn białe ikony na czarnym tle? Wystarczy chyba zdjąć starą folię i nakleić nową polaryzacyjną?
  5. Zmieniałem u siebie w Megane II było: 16", 6.5j, et49 - opona 205/55 Continental jest: 17", 7j, et44 - opona 205/50 Dębica presto uhp 2 Co do komfortu nie zauważyłem jakiegoś spadku, jak dla mnie jest taki sam jak na 16". Opona 215 nie będzie zbyt dużym balonem? U mnie jest na równo + ma rant ochronny felgi Co do spalania mam wrażenie że jest mniejsze - nie wiem czy to zasługa lżejszych felg niż wcześniejsze, nowych opon(stare miały swoje lata), czy też może ostatniej zmiany stylu jazdy.
  6. Witam, czym mogą być spowodowane luzy na oparciu fotela kierowcy? Luz zanika tylko w momencie gdy oparcie jest w pozycji "0" czyli pionowej, każde odchylenie w tył powoduje powstanie luzu - oparcie minimalnie, ale wyczuwalnie porusza się do przodu/tyłu.
  7. poprzez wygłuszenie fabryczne masz na myśli ten mały placek maty na kawałeczku drzwi?? Nic innego chyba nie występowało.
  8. Tarcze fabrycznie już w pudełku były pomalowane w całości^^ Sprawdzę jutro i dam znać^^
  9. Wszystkie zaciski są po regeneracji - demontaż, piaskowanie, malowanie proszkowe, poza tym wymienione zostały wszystkie tłoczki x4, prowadniczki tył, smary oraz wszystkie gumy/uszczelki tak to wygląda na zdj: przód: lewy tył: prawy tył: jest szansa że jest to spowodowane zbyt dużą lub zbyt małą ilością smaru w prowadnicy zacisku?
  10. Witam, dwa tygodnie temu zmieniałem tarcze wraz z klockami. Klocki oraz tarcze powlekane ATE - tarcze z przodu są ok - powłoka w miejscu pracy klocka starła się po obu stronach tarczy w całości już pierwszego dnia. Nieco inaczej sprawa wygląda z tyłu - z wewnętrznej strony jest ok. Od zewnątrz lewy tył jest prawie cały dotarty, prawy tył w około 60%. Podczas hamowania nie czuć żadnego ściągania - gdzie szukać przyczyny?
  11. Tak, osłonę wymieniłem kupiłem zestaw firmy Sasic - coś koło 40zł - osłona, tuba smaru oraz 2 opaski do zaciskania specjalnymi szczypcami. Wymianę przeprowadziłem samodzielnie, cały stary smar wyciągnąłem i wyczyściłem do sucha. Nie zauważyłem żadnego syfu, samo pęknięcie natomiast musiało mieć kilka miesięcy bo wszystko w okolicy osłony było obryzgane właśnie tym smarem. Po 3 tygodniach od wymiany wszystko trzyma się na miejscu, nic również nie puka.
  12. Megane II HB 5D Również od kilku dni mam problem z wodą we wnęce koła zapasowego - kratki pokazane na zdj wcześniej suche - więc odpada, czy jest szansa że woda wlewa się przez łączenie plastikowej wnęki z resztą auta?
  13. jest to phI czyli wersja przedliftowa - jeżeli myślisz na poważnie nad Dieslem na twoim miejscu szukałbym wersji poliftowej czyli od 2006-2009. Na drugim zdj widać że coś nie tak z tylną wycieraczką - opadnięta.
  14. Adamerio

    Co dziś zrobiłeś dla swojego autka?

    Auto umyte i nawoskowane
×