Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Adamerio

Użytkownik
  • Zawartość

    245
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

7 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II HB ph II
  • Silnik
    1.5 dCi
  • Przebieg (tys.km)
    148000

Profil

  • Zainteresowania
    Modelarstwo, muzyka, motoryzacja

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. wystarczy dioda 3mm i odpowiedni rezystor - u siebie użyłem 1kΩ Jednak mało chce mi się wierzyć w to, że padły wszystkie żarówki podświetlania przycisków(8 sztuk + czerwona) równie dobrze może być to bezpiecznik w komorze silnika^^ idzie jedna dioda do jednego przycisku - sporo z tym zabawy ale jest to w pełni wykonalne, trzeba lutować - inaczej nie da się tego zrobić
  2. Hej, mam dość dziwną sytuację - ostatnio wszystkie przyciski podświetlenia wewnątrz działały, następnie auto zostało zamknięte i stało przez około 2 tygodnie pod zadaszoną wiatą - wczoraj powróciło na drogi, z tym że po odpaleniu padło podświetlenie kilku przycisków(szyb i panelu klimatronika - tutaj przez chwilę migotało) - czym może być to spowodowane?
  3. Adamerio

    Megane II phII Megane II 1.6 do oceny

    U mnie woda dostaje się przez łączenie tej wytłoczki z resztą karoserii - oryginalnie jest to połączone jakąś gumowatą masą, która u mnie mniej więcej na środku musiała jakoś się poluzować/obkurczyć
  4. Na zdjęciach nie widać naklejek ochronnych przy tylnych nadkolach - są czy rzeczywiście ich nie ma? Tak samo brakuje napisu 'megane' z klapy - jest co prawda napis 'renault', łatwiejszy do ponownego naklejenia np. po malowaniu.
  5. Adamerio

    Megane II phI 1.9 dCi 120hp Chip Tuning -> 150KM

    Jesteś jednym z tych 'ekspertów', którzy zamalowują tablice rejestracyjne w Paincie? // wygląda to nieźle, nie sądziłem, że aż tyle można wyciągnąć
  6. Adamerio

    Co dziś zrobiłeś dla swojego autka?

    Fabrycznie w zwykłych megankach w dieslu wychodziły liczniki wyskalowane zarówno do 5 jak i do 7, a w RS do 6
  7. Adamerio

    Megane II phI Pomoc w wyborze oferty

    Srebrne wstawki w 'nerkach' były montowane w 2008 i zależały od wersji wyposażenia^^ Co do dolnej listwy między halogenami nie mam pojęcia - myślałem, że powinna być w standardzie razem z wstawką na 'nerkach' okazuje się jednak że auta wychodziły z fabryki w różnych konfiguracjach - albo kpl albo same górne^^
  8. Adamerio

    Megane II phII Megane II GT

    Brakuje tylnej ozdobnej osłony rur wydechowych^^
  9. Adamerio

    Megane II phI Pomoc w wyborze oferty

    Mówisz o srebrnym plastiku "łączącym przeciwmgielne"? Czerwona poza przynitowanym mieszkiem wygląda ok. W beżowej pierwsze co się rzuca - listwy na drzwiach. Porównaj prawy i lewy bok, jest też w mocno ubogiej wersji^^
  10. Witam, czy każda Meg II 1.5 lub 1.9 miała układ składający się tylko i wyłącznie z tłumika końcowego?
  11. Piny we wtyczce i w starym czujniku są idealne, kilka dni temu wykręcałem też stary czujnik i ręcznie naciskałem wystający 'dzyndzel' - wtedy działał idealnie - zapalały się światła i kamerka.
  12. Kupiłem dziś nowy czujnik z FAE - wkręciłem i nie działa :( Jakieś pomysły?
  13. Nie potrafię odczytać nazwy producenta więc wrzucam zdjęcia:
  14. Witam - mam problem z czujnikiem wstecznego. Posiadam 2 czujniki, jeden oryginalny oraz zamiennik wymieniony 1.5 roku temu - od dłuższego czasu ten wymieniony zaczął szwankować tzn po wrzuceniu biegu wstecznego światła cofania oraz kamerka nie włączały się wcale lub włączały się po dobrych kilkunastu sekundach - natychmiastowego włączenia nie było praktycznie wcale. Takie same objawy pojawiły się po czasie z oryginalnym czujnikiem. Przedwczoraj wykręciłem czujnik, wytarłem go do sucha oraz ręcznie poruszałem kilkanaście razy wystającym "dzyndzlem" - po ponownym wkręceniu wszystko zaczęło normalnie działać - światła oraz kamera zapalały się natychmiast po wrzuceniu biegu - w celu upewnienia się, że wszystko działa wykonałem kilkadziesiąt szybkich cykli wsteczny - luz - wsteczny - luz - wsteczny - luz, po n-tej zmianie czujnik ponownie przestał działać natychmiastowo... Gdzie szukać przyczyny? Czy szukać nowego czujnika? Może były lub są za mocno/za luźno wkręcane?
×