Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Adamerio

Użytkownik
  • Zawartość

    253
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

7 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II HB ph II
  • Silnik
    1.5 dCi
  • Przebieg (tys.km)
    148000

Profil

  • Zainteresowania
    Modelarstwo, muzyka, motoryzacja

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. do zmiany będę potrzebował jakieś specjalistyczne przyrządy, czy wystarcząą zwykłe klucze?
  2. Reszta jest ok, zniszczyłem dokręcając ręcznie kluczem, na początku nie zauważyłem i śruba szła pod kątem. Wykręciłem, ustawiłem prosto i przekręciłem :( Jak wymienić samą piastę? Przegwintowanie na jakąś inną śrubę nic nie da? Czy mogę z takim czymś jeździć przez kilka dni?
  3. Witam, mam przekręcony jeden gwint w piaście lewego przedniego koła - 3 śruby normalnie się trzymają i stawiają opór przy odkręcaniu/dokręcaniu. Ostatnia, czwarta - kręci się w prawo i lewo z takim samym oporem bez końca - stoi w miejscu nie wkręca się bardziej ani nie wykręca. Jak w takim razie zdemontować koło i jak najlepiej to naprawić? Pomocy.
  4. Wtyczki i wymiary są te same, jedynym obecnie problemem jest dość wysoka cena oraz nadal chyba brak uwolnienia^^
  5. MTS ma w ofercie sprężyny do kombi^^ Przy takim obniżeniu zaleca się wymianę amortyzatorów na sportowe, inaczej oryginalne polecą w ekspresowym tempie
  6. Witam, czy zbiornik płynu spryskiwaczy od wersji Xenon ma taki sam kształt i rozmiar co w Senic II? Czy pompka spryskiwaczy reflektorów jest taka sama jak ta od spryskiwaczy szyb?
  7. Co do tych przycisków "ta marka tak nie ma" tylko "jak dbasz tak masz" znam kilka osób gdzie powyższy obrazek nie istnieje.
  8. wystarczy dioda 3mm i odpowiedni rezystor - u siebie użyłem 1kΩ Jednak mało chce mi się wierzyć w to, że padły wszystkie żarówki podświetlania przycisków(8 sztuk + czerwona) równie dobrze może być to bezpiecznik w komorze silnika^^ idzie jedna dioda do jednego przycisku - sporo z tym zabawy ale jest to w pełni wykonalne, trzeba lutować - inaczej nie da się tego zrobić
  9. Hej, mam dość dziwną sytuację - ostatnio wszystkie przyciski podświetlenia wewnątrz działały, następnie auto zostało zamknięte i stało przez około 2 tygodnie pod zadaszoną wiatą - wczoraj powróciło na drogi, z tym że po odpaleniu padło podświetlenie kilku przycisków(szyb i panelu klimatronika - tutaj przez chwilę migotało) - czym może być to spowodowane?
  10. U mnie woda dostaje się przez łączenie tej wytłoczki z resztą karoserii - oryginalnie jest to połączone jakąś gumowatą masą, która u mnie mniej więcej na środku musiała jakoś się poluzować/obkurczyć
  11. Na zdjęciach nie widać naklejek ochronnych przy tylnych nadkolach - są czy rzeczywiście ich nie ma? Tak samo brakuje napisu 'megane' z klapy - jest co prawda napis 'renault', łatwiejszy do ponownego naklejenia np. po malowaniu.
  12. Jesteś jednym z tych 'ekspertów', którzy zamalowują tablice rejestracyjne w Paincie? // wygląda to nieźle, nie sądziłem, że aż tyle można wyciągnąć
  13. Fabrycznie w zwykłych megankach w dieslu wychodziły liczniki wyskalowane zarówno do 5 jak i do 7, a w RS do 6
×
×
  • Utwórz nowe...