Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

baggick

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III
  • Silnik
    1.2 energy 115KM
  • Przebieg (tys.km)
    80000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Ja kupiłem cały słupek i nic w nim nie wymieniałem. Został zalany tylko nowym olejem i śmiga. Znajomy mechanik mi robił przekładkę i załatwiał silnik. Cała operacja kosztowała mnie 3 000 PLN. Ja nie jestem mechanikiem wiec mogę trochę mylić pojęcia ale tak prosto opisując to ten nowy słupek wystarczyło podłączyć do starej skrzyni biegów, turbiny i innego osprzętu. Żadnych tłoków nie przekładałem i nie otwierałem tego nowego silnika. Była to więc trochę ryzykowna zagrywka ale opłacało się bo już kilkanaście tys km pojeździłem na tym silniku i mam nadzieje, że ten model h5f408 jest bardziej dopracowany.
  2. Tak dla informacji. Kupiłem MIII z importu z przebiegiem 60 tys. km. W moim przypadku. do 100 tys.km miałem niewielki pobór oleju (ok. 0,5l na 10tys km). Po przekroczeniu nieco ponad 105 tys silnik padł. Nie wgrywałem żadnych modyfikacji. Na nowym silniku pobór oleju jest niezauważalny.
  3. Tak wszystko się powiodło. Drugi silnik dal nowe zycie w mojej megIII. Zrobilem już na nim ok 15tys km.
  4. Czy się opłaca to rzecz względna. Ja chcę wymienić sam słupek. A jak bym chciał f4r to już muszę kupić cały kompletny i co wtedy z przeglądem diagnostycznym. To już zupełnie inna pojemność
  5. W silniku 1.2 tce mojej megi wypalił się tłok i został uszkodzony cylinder. Mam możliwość zakupić silnik od Meg IV 1.2 tce h5f408. Kalkuluje że taniej mnie wyjdzie wymiana niż naprawa tego silnika tylko proszę o poradę czy silnik z oznaczeniem h5f408 będzie pasował w miejsce h5f400?
  6. Zimą kilkukrotnie zamarzł w mojej MIII Grandtour zamek klapy bagażnika. Jak ustały morzy to zamek działał losowa (częściej nie działał). Dodatkowo kilkukrotnie przy podniesionej klapie zamek zaczął samowolnie "pstrykać". Od około tygodnia zamek całkowicie przestał działać. Na początek wymontowałem przycisk klapy. Okazało się, żę blaszki stycznika są mocno zaśniedziałe a całe wnętrze przycisku bardzo mokre. Dodatkowo po otwarciu tego przycisku wypadła z niego jedna blaszka i teraz nie wiem dokładnie czy dobrze ją założyłem na swoje miejsce. Przycisk był podłączony do dwóch pinów to wywnioskowałem, że otwieranie zamka wywołam poprzez zwarcie tych pinów. Niestety zamek ani dał znaku życia po zwarciu tych pinów. I teraz moje pytanie czy na jednym z pinów przycisku klapy bagażnika powinno być napięcie? Ewentualnie jak zdiagnozować sam zamek czy nie zakończył swojego życia?
  7. Kupiłem sobie właśnie MIII grandtour z silnikiem 1.2 TCE 115. W samochodach dotychczas używanych silnik zalewałem olejami LIQUI MOLY. Czy do tego silnika mogę wlać LIQUI MOLY Top Tec 4100 5W-40.
  8. Czy może ktoś mi opisać jakie funkcje mają lusterka boczne w zależności od ilości PIN-ów. Kupiłem MIII grandtour bez lusterka prawego. Z obudowy wystaje 9 kabelków (domniemam że potrzebuje lusterko 9 PIN). Zastanawia mnie czy mogę założyć w takim układzie lusterko 7 lub 8 pin i czego ewentualnie wtedy zabraknie w tym lusterku.
×
×
  • Utwórz nowe...