Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Colt1255

Użytkownik
  • Zawartość

    125
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

6 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Peugeot 407 SW
  • Silnik
    2.0 HDI 140KM
  • Przebieg (tys.km)
    118.000

Ostatnio na profilu byli

714 wyświetleń profilu
  1. U mnie w Megane II też dziwne dźwięki się wydobywały i był to brak czynnika. Od tego możesz zacząć. Sprawdź czy jest czynnik.
  2. Sprawdź wtyczki pod fotelami. Najczęstsza przyczyna.
  3. Dwa jakieś druty i powinno wyjść.
  4. Colt1255

    Megane II phI Sonda Lamba

    Zazwyczaj to jest przyczyną jego niesprawności. Oprócz współpracy z KZFR.
  5. Colt1255

    Megane II phI Sonda Lamba

    Po odłączeniu zaworu silnik nie gaśnie.
  6. Do sprawdzenia chyba cały BSI. On odpowiada za elektrykę.
  7. Możliwe bo u mnie też padło jeszcze przed zrobieniem 15k km... Zresztą ten dźwięk spod maski jest tak charakterystyczny, że tu nie trzeba jakiś diagnoz stawiać ;) Taki urok tego silnika. Ja osobiście tak jeżdżę prawie rok. Nie będę co rok czasu wymieniał KZFR..
  8. Padnięte KZFR? Słychać charakterystyczny zgrzyt w czasie odpalania.
  9. Wiązka kabli między klapą a samochodem. Podjedź do elektryka i niech sprawdzi.
  10. Wiem, że może nie w temacie, ale nie prościej kupić transmiter FM? Taniej, prościej, możliwości te same.
  11. 1. Moim zdaniem jako użytkownik od kilku lat polecam 1.6. Uniwersalny, prosty. Części tanie i jest ich multum. Jak jeździsz spokojnie to wystarczy. Jeśli lubisz "depnąć" to jednak 2 litry robi kosmiczną różnicę. Ale z rodzinką raczej się nie szarżuje co nie ? 2. Szukałbym raczej już w climatroniku, czasami wersja z 2008 roku jest gorzej wyposażona jak z 2004 roku. 3. Z tego co widziałem to powinny być obie. Ale dużo osób pozbywa się tej z akumulatora. Ta osłona z lewej też czasami jest wywalana, bo urywają się te słynne francuskie mocowania ;D 4. W benzynie KZFR, czasami szwankuje HF. Przy kupnie warto też szukać ogłoszeń z dwiema kartami. Przed zakupem pojechać na stację, sprawdzić sobie na spokojnie.
  12. Ja obstawiam termostat. @airbites to coś jest u Ciebie nie tak. U mnie zimą silnik (benzyna) z włączonym ogrzewaniem nagrzewa się normalnie. Po 5-6 km wskazówka jest w połowie. Co prawda ustawienie max nagrzewania trochę spowalnia proces rozgrzania, ale nigdy wskazówka nie stoi w miejscu.
  13. Podjedź na stacje i sprawdź maglownicę, drążki.. nic innego mi nie przychodzi do głowy.
×