Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Colt1255

Użytkownik
  • Zawartość

    86
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phI Grandtour
  • Silnik
    1,6 16V 115KM
  • Przebieg (tys.km)
    107.000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Colt1255

    Ogólne Spanie w Megane Grandtour

    O kurde. Na fotelu to mi się zdarzyło (i było mega wygodnie). Ale to jest już mistrzostwo świata Gratuluję pomysłu.
  2. W sumie to ciężko będzie dostać sam wyświetlacz. Kup komplet zegarów. Na alledrogo są używki w niedużych cenach. Ominie Cię lutowanie ;) REGULAMIN 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01
  3. @Obserwator To Megane II ma czujnik płynu do spryskiwaczy? Pierwsze słyszę ;) Na moje oko wyświetlacz do wymiany. Tak po prostu. Znajomy miał podobnie, też wariował. Dopiero po wymianie na nowy było OK. To nie jest jakaś droga inwestycja. Montaż też jest prosty.
  4. Według mnie to on jest tutaj przyczyną. Dalej szukać póki co nie ma sensu.
  5. Kable i spróbuj odpalić z innego samochodu, jeśli masz taką możliwość.
  6. Możliwe. Do uruchomienia silnika potrzeba więcej energii elektrycznej niż do opuszczenia szyby. Sprawdziłbym jednak akumulator. Co szkodzi.
  7. To, że maszyna pokaże, że układ jest szczelny nie znaczy, że tak jest. Prawdopodobnie gdzieś ucieka i proponuję sprawdzić cały układ.
  8. Wydaje mi się, że to normalne. U mnie również obroty są różne, ale silnik pracuje równo. Stałem ostatnio na parkingu 10 minut w upale i nie gasiłem auta i sam zaobserwowałem, że silnik lubi sobie poskakać z obrotami. Także wydaje mi się, że nie ma sensu szukać problemu, bo ten typ tak ma.
  9. Cześć. Włożenie karty do czytnika nie odblokowuje kierownicy. Dopiero po odpaleniu silnika to następuje. (w wersji HF nie ma żadnej reakcji po włożeniu karty) KZFR jest nietrwałe to fakt. Sam na NOWYM przejechałem około 10k km zaczęło się odzywać. Elektrozawór wymieniony na nowy. Nic to nie dało. U mnie co prawda silnik nie gaśnie po odpaleniu, ale terkot słychać (nie zawsze). Nie ma żadnej reguły i gwarancji ile taki KZFR powinien przepracować do zużycia...
  10. To normalne. Tak jak kolega napisał. Ma lecieć ;)
  11. Raczej tak. Polecam pod ciśnieniem czymś przedmuchać.
  12. Miałem podobnie. Było mało czynnika. Dobiłem i śmigało.
  13. Sprawdż samo podłączenie akumulatora. Coś musi się rozłączać skoro radio prosi o kod.
×