Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Arithel

Użytkownik
  • Zawartość

    62
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane GT Kubica
  • Silnik
    2.0 DCI
  • Przebieg (tys.km)
    78800

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Jako, że takie tematy to moja praca na chleb to powiem tyle: Polerowanie szyby ma tylko sens jeśli są to zmatowienia po wycieraczkach lub na prawdę małe rysy. W przypadku dużych i głebokich rys taniej jest po prostu wymienić szybę Jeżeli ktoś kupił nowe auto i zastanawia się jak uchronić swoją szybę przed takimi ekscesami to polecam od razu położyć na nią folię PPF
  2. Problem udało się rozwiązać. Winny był brak wyłączenia DPF w systemie, mimo że był on wycięty. Zbyt wysoka temperatura spowodowała odpalenie się czujnika temp. turbiny. DPF wyłączony, autko żwawe i nie daje teraz po sobie znaku, że to diesel
  3. https://photos.google.com/share/AF1QipOsYacrN_mFV0xN-6NJyFc9ftTANDMB0AQrKuD9vXogNiaoN7AZPeDbXuuINkbwPQ?key=b2p4OTRBZlFiSnRBSFpINXBuc0RGR3ZjUE42UTFR Udało mi się zrobić nagranie jak kopci
  4. Witam, otóż pojawił się od wczoraj, poważny moim zdaniem problem z moim autem. Otóż jestem świeżo po wymianie sprzęgła. Mechanik przekazał mi informację, że turbo się kończy bo słychać gwizdanie. Mój znajomy chciał posłuchać, czy to aby na pewno gwiżdże turbina i po odpaleniu auta, przegazowaniu go kilkanaście razy do 2500-3000 obrotów - pojawił się komunikat aby skontrolować układ wtryskiwaczy a do tego tempomat i ogranicznik prędkość. Na pierwszy rzut się tym nie przejąłem, bo już kilka razy tak miałem - albo przy -25 stopniach lub gdy było słabe paliwo nalane, lecz po przejechaniu kilku kilometrów, komunikaty zawsze znikały. Niestety nie tym razem. Już drugi dzień, ile razy bym samochodu nie odpalił to komunikaty wyświetlają się nadal i pojawił się dla mnie niepokojący objaw - jeśli jadąc po trasie, wcisne go nagle na wyższe obroty (na przykład przy wyprzedzaniu) to po chwili zaczyna strasznie kopcic na jasny kolor. Gdy staję na światłach, to jest za mna kabłąk dymu. Dymienie po jakiejś minucie ustępuje, ale wystarczy znowu go wkręcić w trakcie jazdy na obroty, aby ponownie zaczął kopcić. Do tego zauważyłem, że wydech bardziej "buczy basowo" poniżej 2000 obrotów, niż jak to było dotychczas Spaliny z wydechu mają ostry, gryzący zapach, ale takie były zawsze. Płyn chłodniczy i olej bez jakiejkolwiek ubytku, aczkolwiek przejechałem dopiero około 60 km. EGR był całkiem niedawno rozbierany i czyszczony (lecz po rozebraniu, nie był w złym stanie) W aucie mam wycięty DPF Wiem, że pierwsze co podpiąć do kompa, lecz to dopiero będę mógł wykonać za kilka dni, a przez ten czas chcę się wywiedzieć, gdzie mam szukać, co podejrzewać i na co zwrócić szczególną uwagę
  5. Lekkie zjechanie papierem 1000 może być zbyt delikatne. Wszystko zależy od powłoki producenta na lampie - czasem potrafia być tak pancerne, że lampę trzeba startować trzeć od papieru ... 500 ~! Skąd jesteś? Ja jestem z okolic W-wy, może mógłbym pomóc, bo robię takie rzeczy
  6. Troche w tym temacie staralem sie dowiedziec, ale nie ma za duzo informacji. Jedyne co znalazlem - to ze H&R jest bardzo sztywne i niektorzy narzekali na komfort. Dlatego ja wybralem Vogtland -30. Obnizenie widac, jest sztywnawo ale komfort jazdy pozostal jak na tego typu sprezyny. Jedyny maly minus, ze tyl mnie sie obnizyl niz przod Regulamin pkt. 5.6 literki PL. - mireczek01
  7. Złoto to nie jest, ale w katalogach jest to pisane właśnie jako złoty kolor
  8. Ostatnio u mnie pojawił się mały problem z czujnikami ... Otóż auto stało 2 tygodnie i było przeze mnie przygotowywane detailingowo (korekta lakieru itp) Po odpaleniu silnika teraz wyświetla mi błąd aby Skontrolować układ czujników cofania. Przy wrzuceniu wstecznego słychac przez kilka sekund jednolity sygnał dźwiękowy Jak to ogarnąć ?
  9. Panowie dość nietypowe pytanie, bo spotkałem się z różnymi opiniami Czy można podpinać się Clipem do auta, mając laptopa podłączonego zasilaczem do gniazdka ? Pytam, bo mój lapek ma walnięta baterię
  10. Generalnie mój zamysł jest taki, aby po prostu wymienić klosze i sobie samemu włączać dodatkowe światło dzienne w halogenie, tak jakbym załączał przeciwmgielne. Bardzo mnie trapi kwestia - czy w takim wypadku za brak przeciwmgielnych ktoś się może doczepić ?
  11. Czy ktoś może próbował Was takiego rozwiązania z halogenami jako światła dzienne? http://allegro.pl/dzienne-renault-laguna-ii-iii-latitude-megane-2-3-i5510710488.html Jak to wygląda z przepisami ? Czasem widuję auta, które jako dzienne mają właśnie świecące halogeny i strasznie mi się podoba i dlatego rozmyślam czy nie zrobić czegoś takiego u siebie
  12. Mam takie nietypowe pytanie, lecz nie jestem totalnie w tym temacie, więc prosiłbym bez śmieszkowania Czy da rade w 2.0 dCi poprawić dźwięk z wydechu? Mam tu na myśli modyfikacja, bez ruszania FAPa
×
×
  • Utwórz nowe...