Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

THS

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Laguna 1 ph2
  • Silnik
    2.0 16V N7Q
  • Przebieg (tys.km)
    230

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. THS

    Renault Megane 2 1.5 DCI

    Pozostało do końca: 19 dni i 10 godzin

    • SPRZEDAŻ
    • Używany

    Witam. Sprzedam Renault Megane z 2003 roku z bardzo ekonomicznym a jednocześnie dynamicznym silnikiem 1,5 DCI,bez dwumasy,pierwsza rejestracja grudzień 2003. W ostatnim czasie wymienione tarcze i klocki plus regeneracja zacisków. Wszystkie naprawy robione na bieżąco oleje i filtry również. Samochód na ładnych 18-calowych felgach aluminiowych,użytkowany przez kobietę, nie palone,w ciągłej eksploatacji. Zapraszam zainteresowane osoby do oglądania i na jazdę próbna. Więcej informacji pod numerem telefonu. Cena do negocjacji.Polecam.

    6.800,00 zł

  2. Dziekuję za odpowiedź. Zajmę sie tym w pierwszej kolejności i mam nadzieję ze pomoże. REGULAMIN pkt 5.6 literki PL - mireczek01
  3. Witam. Od kilku dni mam problem z ogrzewaniem jak i z poziomem plynu chłodniczego. Chodzi o to ze na zimnym silniku płyn w normie i w trakcie jazdy na początku zaczyna delikatnie grzać w środku tak jak powinno byc,gdy silnik zagrzeje sie do temperatury około 90 stopni z nawiewów leci zimne powietrze natomiast po kilku kilometrach dalszej jazdy wskazówka temperatury silnika delikatnie opada po czym znów wraca na około 90 stopni i znow leci cieple powietrze. Dzis zauważylem na otwartym korku ponieważ sprawdzałem czy nie zapowietrzony że podczas nagrzewania silnika płyn wzrasta do ponad maximum przy 90 stopniach znów zimne powietrze a po chwili wywala sporo powietrza po czym zasysa płyn ze zbiorniczka do poziomu jaki powinien byc i leci ciepłe powietrze. Proszę o pomoc o co może chodzić lub od czego zacząć. Megane 1ph2 1.5 dci.
  4. Panowie proszę o pomoc ponieważ w mojej megi pojawil sie kolejny problem. Wlaśnie przyjechalem do niemiec do narzeczonej, przejechalem 900 kilometrów bez problemu, po czym pojechaliśmy na zakupy. Po powrocie do samochodu z karty nirmalnie otworzylem drzwi, lecz wyświetlacz na środku sie nie podswietlil. Po włożeniu karty i naciśnięciu start rozrusznik kręci lecz nie odpala, dopiero po wyciagnieciu karty i nacisnieciu start, podswietla sie srodkowy ekran, wyswietla sie not card detected, dopiero wkladam karte i wtedy odpala. Ktoś coś wie o co może chodzic?? Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76
  5. Silnik to 1.5 dci 82 KM rok 2003. Nie mam przepływomierza. Problem rozwiązany. Więc, tak jak kolega u którego byłem na CLIPie doradził zabrałem się za przeglądanie układu dolotowego i to tam właśnie tkwił problem. Znalazłem dziurę w jednym z węży wychodzących z intercoolera. Po prowizorycznym zaklejeniu jej wsiadłem w auto aby sprawdzić czy jest różnica i okazało się, że auto śmiga jak nowe. Pozdrawiam i dziękuje za wszystkie porady i propozycje rozwiązania problemu.
  6. Tak sprawdzalem i wszystko jest wporzadku jedyne co wyszlo to to na zdjeciu. Lekkie zapocenie na ktoryms z wezy (nie pamietam dokladnie musze sprawdzic jutro) obok filtra oleju moze oznaczac nieszczelnosc ukladu dolotwego bo podobno tak a cos mi swita ze cos takiego widzialem ostatnio gdy cos grzebałem pod maska. Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki 5.7 - logika wypowiedzi Aston76 Proponuję Koledze zapoznać się z regulaminem forum, bo widać że ten punkt programu został pominięty podczas rejestracji.Aston76 Następnym razem, za nie przestrzeganie regulaminu, będzie ustawiona moderacja na miesiąc. Aston76
  7. Jutro jade na Clipa i mam nadzieje ze wszystko sie wyjasni. Tak W stopce Laguna poniewaz jezdze laguna ale mowe o Megance mojej drugiej polówki ktora przebywa za granica i tez aktualnie sie nia poruszam. Jesli sie cos wyjasni dam znac. Pozdrawiam. Dodano: 27 wrz 2016 - 20:41 Jestem po Clipie, zadnych błedów nie wykazalo, wszystko jest ok, natomiast pomiary po przejzdzce z kompem wyszedl nie rowny pomiar. Ponizej zdjecie i pytanie czy nie szeczelny uklad dolotowy, bo wszystko na to wskazuje. Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76
  8. Sprawa załatwiona, u mnie mechanizm sie zaciał i pozrywalo linki. Wymienione i poskładane i wszystko smiga jak nalezy. Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76
  9. Wielkie dzieki kolego szyba w gorze sytuacja opanowana,a z reszta bedzie sie trzeba pobawic co i jak. Dodano: 21 wrz 2016 - 21:41 Dziki marekwodniak jesli sam tego niebopanuje to napewno sie zglosze skoro polecasz. Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki, 5.7 - logika wypowiedzi Zacznij od przeczytania regulaminu forum P_r_z_e_m_o
  10. Wielkie dzieki kolego udalo sie a sam nie chcialem niczego polamac a twraz jakies wskazowki jak ja chociaz zamknac?? Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki P_r_z_e_m_o
  11. Panowie potrzebna pilna pomomoc poniewaz otworzylem sobie szybe od pasazera i niestety juz sie nie zamknie a dokladnie tylko do polowy. Z kazda kolejna proba zamkniecia szyba opada nizej. Jutro potrzebuje pilnie samochod i chcialbym sie dowiedziec jak moge ja chociaz zamknac. Zabralem sie za rozbieranie boczku i nie wiem jak wyjac ta otwierana kieszen poniewaz nie widze tutaj zadnych srob a nie chce wyrywac na sile. Prosze o jakies porady. Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki, 5.7 - logika wypowiedzi i ortografia P_r_z_e_m_o
  12. Witam wszystkich forumowiczów. Mam nastepujacy problem i bardzo prosilbym o ewentualne podpowiedzic co robic lub porady. Problem wyglada nastepujaco od kilku dni mam wrazenie a raczej napewno Megana stracila moc tak poprostu. Na 1 niby jest wszystko ok ale po wrzuceniu 2 i dodaniu gazu nic sie nie dzieje tzn przyspiesza ale pomalu a napewno wolniej niz wczesniej nawet dodanie wiecej gazu nic nie daje. Wczesniej wyrazie tzn normalnie bylo czuc przyspieszenie i wlaczenie sie turba gdzies okolo 2300 obrotów a teraz zupelnie nic natomiast na 3 biegu jest troche lepiej poniewaz juz czuc delikatnie jak ciagnie i wlaczenie sie turba ale tak jak by dopiero od okolo 2900 obrotów a na 4 jest tak samo jak na 2 wiec czego skutkiem jest wieksze spalanie poniewaz potrzebuje o wiele wiecej czasu na rozbujanie sie. Turbine slychac na kazdym biegu, troche poczytalem i podobne problemy sa przy zabrudzonym lub uszkodzonym EGR lecz nic sie nie swieci ani nie pokazuje zadnych błedów. Kopcic tez nie kopci ani na czarno ani na siwo. Przy zakupie auta ok 2 miesiecy temu byla sprawdzana na CLIPIE i wszystko bylo ok, wtryski turbina itd jedyne co to jedna swieca zarowa do wymiany. Ktos moze ma jakies pomysly czy podpowiedzi bo nie wiem czy znow jechac na CLIPA czy moze do jakiego mechanika aby posprawdzali o co chodzi. Z góry dzieki. Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76
  13. No tak w sumie racja z tym Clipem ale popytamy czy był serwisowany co i jak. Właśnie odnosnie tej karoserii tak jak pisałem ktoś coś wie gdzie i jak pozaglądać czy wszystko jest w oryginale i gdzie znajdę jakieś numery dotyczące rocznika, itd, bo w rodzinie jak na razie same laguny a w megankach nie bardzo wiem, gdzie coś takiego znaleźć. Jutro na pewno się odezwę co i jak także nie ma problemu hehe.
  14. Właśnie cena trochę niska i to mnie dziwi a jedynki nie chce za bardzo. Gość twierdzi że bez żadnych problemów zgadza się na podjechanie do ASO i sprawdzenie wszystkiego dokładnie chodzi mi o CLIPA. Podjadę jeszcze jutro ze znajomym i zobaczymy dokładnie i posprawdzamy ewentualnie skoczy się do ASO a tam raczej wszystko powinno wyjść.
×