Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Marcin279

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III ph2
  • Silnik
    1,2 TCE 115 km
  • Przebieg (tys.km)
    56 tys km

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Marcin279

    Megane III phII Renault oszczędza na drobiazgach

    To najwyraźniej mojego mechanikowi się coś pomyliło. Na kilku aukcjach można spotkać właśnie jako maskownica/ wygłuszenie lewego lub prawego błotnika. Oryginalne oznaczenie to 66863006R. Czy to nie jest to samo?
  2. Marcin279

    Megane III phII Renault oszczędza na drobiazgach

    Witam. Piszę odnośnie gumowego wyciszenia/maskownicy błotnika w Megane III ph 2 w 1,2 TCE. Wyciszenie to występuję u mnie tylko po stronie kierowcy, zaś z prawej jest tylko szyna. Z uwagi, że miałem akurat malowany błotnik od strony pasażera myślałem od początku, że poprzedni właściciel nie przypilnował lakiernika i nie zostało to zamontowane. Słyszałem ostatnio, że Renault nie zawsze montowało w benzynie to wyciszenie z drugiej strony. Jak wygląda ta sytuacja u Was? Czy ewentualne zamontowanie jakieś używki z allegro wpłynie korzystnie na wyciszenie w kabinie?
  3. Marcin279

    Megane III phII Nadmierne zużycie oleju

    U mnie od wymiany do wymiany spokojnie wystarcza 5L oleju. 4,6l wchodzi ,a reszta zostaje na ewentualne dolewki.
  4. Marcin279

    Megane III phII Nadmierne zużycie oleju

    Czytając wczorajsze wydanie Auto Świat byłem pod wrażeniem w jakim świetle została opisana Megane III. Przeważnie wszystko co francuskie było tam do kitu. Niestety nie rozumiem, dlaczego silnik 1,2 TCE został przedstawiony jako jeden z najgorszych silników jakie kiedykolwiek Renault wypuściło na rynek. Zdaję sobie sprawę, że w 1,2 TCE najczęściej z roczników 14-15 zdarzał się problem z nadmiernym zużyciem oleju, ale żeby na 4 strony artykułu 4 razy o tym pisać to już jest delikatna przesada. Sam mam Megane III 2012 rok z silnikiem TCE 115 km i od wymiany do wymiany dolałem może max 300 ml . Poza tym nie ma żadnych problemów. Każdy silnik ma swoje gorsze strony. W 1,6 benzynie występują problemy z KZFZ, w 1,4 TCE występują problemy z uszczelką pod głowicą, ale pan dziennikarz z Auto Świat zrobił tym artykułem drugie TSI Volksvagena.
  5. Czyli rozumiem ,że fabrycznie filtr paliwa jest zintegrowany z pompą,a te które można nabyć w sklepie to są dodatkowe? Dziwne trochę. Jest wogole tam miejsce przewidziane na niego? Czy ktoś z forum kiedyś taki kupował? Pytam ,bo póki co przejechane mam 61tys km.
  6. Dzięki za odpowiedź. Zastanawia mnie tylko dlaczego w każdym sklepie z częściami są dostępne filtry paliwa do 1,2 TCE w przedziałach cenowych 20-50 zł, skoro filtr nie jest wymienny.
  7. A jak wygląda temat wymiany filtru paliwa w megane III ph2 w silnikach benzynowych? Posiadam 1,2 TCE i nigdzie nie znalazłem informacji na temat wymiany tego filtru. Czy jest on zintegrowany z pompą paliwa i nie wymaga wymiany?
  8. U mnie przy każdym tankowaniu do odbicia wskazania komputera oszukują zawsze dokładnie o 0,2 l /100 km. Bez różnicy trasa czy miasto.
  9. No właśnie chciałem bezpośrednio do klemy. Nie pomyślałem,że przez szynę też można. aniewa odłaczales może ta wtyczkę od start stop? Wyskakują jakieś błędy w komputerze? Posiadam start stop ,ale w sumie po wejściu do auta z automatu wyłączam.
  10. Witam. Nie chciałem zakładać tematu, więc podepne się do tego. Dzisiaj na szybko chciałem sąsiadowi podładować akumulator na kable i ku mojemu zdziwieniu nie mogłem się z marszu dostać do klemy minusowej. W załączniku wrzuciłem już zrobione kiedyś zdjęcie akumulatora. Czy jedynym sposobem jest odkręcenie tej śrubki pod klemą? Od czego jest ten kabel widoczny nad klemą minusową?
  11. tomay44 Da się wyłączyć. Po wciśnięciu joysticka nawigacji otworzy się menu skrótów i następnie proszę wybrać ukryj mapę. Do czasu ponownego kliknięcia na joystick mapa będzie wyłączona/ukryta.
  12. Marcin279

    Megane III phI Poszukiwanie nowszego Megane

    Ja posiadam megane III 1,2 tce 115 km 2012 r od pół roku. Silnik oszczędny,cichy a zarazem bardzo dynamiczny. Ja generalnie z nim żadnych problemów nie mam po przejechaniu ponad 7 tys km. Na forum spotkasz tematy o braniu oleju i terkoczącym łancuchu rozrządu. U mnie generalnie od lipca nie zniknęła ani jedna kropka oleju. Wygląda na to, że nie bierze wogóle. Zresztą w innym temacie użytkownik Mayn pisał,że problem dotyczy głównie silników od 2014 roku. Koło dwumasowe występuję w 1,2 tce jednak ponoć bardzo rzadko się psuję. Świadczy o tym ceny używek na allegro( 400-500 zł z przebiegiem kilkunastu tysięcy). Generalnie szkoda tylko, że jest wtrysk bezpośredni co ogranicza możliwość, a przede wszystkim opłacalność założenia LPG. Dobrze,że spalanie jest na przyzwoitym poziomie w tym silniku.
  13. Marcin279

    Megane III phII Terkotanie w zakresie 2200-3000

    U mnie póki co po przejechaniu 7 tys km kropki nie znikają i na bagnecie też jest raczej bez zmian. Może problemy z terkotaniem i braniem oleju dotyczą jakiejś partii silnikow puszczonej na rynek.
  14. Marcin279

    Megane III phII Terkotanie w zakresie 2200-3000

    A jak wygląda problem z terkotaniem w rocznikach starszych? 12-13? Miał ktoś już ten problem na forum? Ja mam 1,2 115 km z 2012 56tys przebiegu i póki co nic nie słychać niepokojącego.
  15. Marcin279

    Megane III phII Terkotanie w zakresie 2200-3000

    Z jakiego rocznika masz to auto? 115 czy 130 km?
×