Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

DzikSk

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane 3 Phase 3 (Limited, 2015)
  • Silnik
    1.6 110KM + LPG
  • Przebieg (tys.km)
    100

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Obecnie też odpuściłem, w sumie mam najechane 115k, auto od nowości więc raczej jeszcze kilka tysięcy nastukam Poczekam na Megane V(2023?) albo nową Giulie. Tylko że do tego roku, to za 140k kupię sobie... kilka chlebów
  2. Też prawdopodobnie bym brał Megane 4 GT. Tylko że z tym silnikiem go już nie ma... :(
  3. Przejadę się każdym które 'zaplanuję' kupić. Natomiast obecnie ta lista jest tak długa, że masakra... @Komarek, masz na myśli Giulie? Styknie mi akurat na wersję 200KM. Tym śmigałeś?
  4. @Komarek, elegancko mnie rozszyfrowałeś Sam do końca jeszcze nie wiem, co jest 'kluczem'. Czemu 200KM? Bo nie chcę się żegnać jak w obecnej MIII podczas każdego wyprzedzania. Jaka klasa? Nie wiem, zaczynałem od proceed, potem jednak Xceed. W między czasie CLA. Rodziny nie mam. Więc wiesz, niby myślenie przyszłościowe, a co jak się pojawi? Kolejna zmiana auta? Na razie szukam info, czytam opinie, które tutaj są bardzo przydatne. Nie muszę na już zmieniać auta. Ale jak piszesz, nie połączę wszystkiego w jedno za ... biedne 150k... Mój ideał: coś w okolicach 200KM, wyciszone na max. No i aktywny tempomat Może być i kompakt (który nie będzie wył jak pojeb... przy 140km/h). Segment B odpada. Podstawowe pytanie, czy taki Passat/Arteon w bieda wersji, będzie mimo wszystko cichszy od takiej A klasy? O kijanke nie pytam, bo to samemu trzeba sobie tłumić Wybaczcie amatorszczyzne w pytaniach. Nie jeździłem zbyt wieloma autami
  5. Piszecie o proceed GT. Też na początku na to auto stawiałem. Tylko ciekawi mnie wyciszenie, proceed vs taki arteon. Według mnie to będzie przepaść. Natomiast no trzeba obyć kilka jazd próbnych. Czy w obecnych czasach jest to w ogóle możliwe? Oczywiście nie mam jakiegoś ciśnienia na zmianę auta, mogę obecnym jeździć i kolejne 3 lata. Ale jakoś tak myślę ;)
  6. Kurde, ale mnie zaciekawiłeś tym arteonem. Nawet nie sądziłem że można go wyłapać w moim budżecie. Co najlepsze, podobno ma wyjść wersja shooting brake, w tym roku. Oczywiście cena też skoczy, no ale zobaczymy o ile. I30n już dawno byłby moim wyborem, tylko że... to manual i nie ma opcji z automatem - odpada na starcie. ARG to trochę starsze już auto, bo klepane od 2015r. A w jakieś pół elektryki nie chcę się bawić, albo pełny elektryk typu Tesla, albo dalej pełny spalinowiec. Jak wygląda kwestia wyciszenia, przy prędkościach autostradowych między VW a Mercedesem? Czy to zależy od konkretnego modelu? Nie miałem nigdy przyjemności jeździć żadnym z ww. marek.
  7. Chciałbym wydać tak do 140k. Chyba jedynie kijanka ma taki w miarę silnik do tej kwoty(200KM). Podoba mi się bardzo CLA Shooting Brake, ale w tej kwocie to raczej wyrwę z silnikiem 1.3 163KM i to raczej golasa. Jeździć kijaną czy na wypasie, czy golasem mercedesem? To jest dylemat ;)
  8. Co się podziało z cenami RSa?! Z tego co patrzyłem 2 lata temu, można było go dostać za 130k? Teraz nic poniżej 170k się nie znajdzie. Masakra jakaś. Myślę nad zmianą auta, obecnie mam Meg III 110. Podstawowy cel to 200KM. I chyba jedyne sensowne to kia Xceed, albo proceed. Proceed wydaje się ładniejsza, ale Xceed bardziej praktyczny. Zastanawiałem się jeszcze nad Mazdą CX-30, 180KM. Ale to do setki ma tyle... co moje obecne auto.
  9. Witam, Wieloma autami w życiu nie jeździłem, raptem polo z 99, lanosem i astra 3. Ale co zauważyłem w meg3? Jakieś dziwnie przeczulone wspomaganie, czy nie wiem jak to nazwać. Wystarczy lekki wiatr, żeby tym autem przy 140km/h na drodze A albo S, co chwilę trzeba było minimalnie kontrować kierownicą. Nie wiem czy ktoś to zauważył i wie o co mi chodzi Ale czy da się to wspomaganie jakoś elektronicznie przestawić?
  10. Od nowości mam zawsze trochę masła na bagnecie. Wymieniam olej co 15k (1.6 + LPG). Nastukałem na chwilę obecną 120k. Całkowita olewka odnośnie tego masełka.
  11. Zapach 'palenia sprzęgła', to zapach... zgniłych jaj
  12. U mnie zaczęło się terkotanie przy przebiegu 30k. Czasami bywały tygodnie że był spokój, a czasami kilka razy w tygodniu terkotało. Ostatnie tygodnie to codzienny klekot z rana więc tydzień temu stwierdziłem że czas na rozrząd i koło. Od tygodnia po wymianie cisza i spokój, autko dużo lepiej się zbiera na wysokich obrotach. Na takim 'terkotającym' kole zrobiłem... 70k
  13. Ile w ASO wołają za wymianę rozrządu łącznie z kołem? W pewnym niezależnym serwisie na śląsku zaśpiewali 1800zł. Zakładam że u osiedlowego mechanika będzie to kosztować ok 1200zł. Jestem w stanie zapłacić te 600zł więcej, bo jakoś nie ufam osiedlowym mechanikom. Pytanie tylko czy te 1800zł to nie gruba przesada?
  14. Próbował ktoś wyłączyć te czujniki i mu się udało? W ASO twierdzą że nie mogą. Byłem u 3 ekspertów i żaden nie potrafił wyłączyć czujników (jeżdżę na zimówkach, na których nie mam czujników i ciągle świeci mi się kluczyk...). Znacie jakiegoś eksperta na Śląsku który by sobie z tym poradził?
×
×
  • Utwórz nowe...