Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Fantasta

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III phI
  • Silnik
    1,5 dci 110
  • Przebieg (tys.km)
    103

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam. Czy ktoś ma serwisowke aby zobaczyć jakie są wymiary oringow na przyłączach do skraplacza klimy? Będę wymieniał chłodnice i chciałbym się zabezpieczyć w nowe oringi.
  2. Na zwykłym OBD błędów świecy nie zobaczysz. Sądzę że w serwisie Renault jak go męczył to sprawdzili błędy. Prądów też nie odczytasz... Są dwa błędy. Albo błąd świec, albo przekaźnika świec.
  3. Oprócz utrudnionego rozruchu jedyne co dało się zauważyć był znikający olej.
  4. Nie no spoko. Też tak mówiłem. Jak umawiałem się na pomiar kompresji to w ASO wręcz nie chcieli mi zrobić bo po co, skoro kilkuletnie auto, 90tys przebiegu itd. Potem się okazało, że kompresja na poziomie silnika benzynowego. Spece nawet sprawdzili wszystkie przebiegi w modułach poduszek, ABS, ESP itd no stwierdzili ze nie możliwe i licznik pewnie kręcony. Teraz wydasz jeszcze trochę kasy, przyjdzie wiosna, i latem albo go sprzedaż albo napiszesz ponownie w grudniu.
  5. Mówiłem, od razu 79zl na kompresję. Szkoda zachodu. Jak diesel ciężko odpala przy -1 to jest na śmietnik. Mój stary mondeo bez żadnej sprawnej świecy odpalal do -15. Dopiero jak wtedy zaczął mieć problem to zobaczyłem na świece. Tu jest CR, bez żadnych świec powinien od pierwszego kopa ruszyć. Jakby wtryski byly słabe to wyszło by próbie przelewowej oraz na korektach. Po drugie podczas jazdy na wyższych obrotach by nie dał rady.
  6. Odgrzebie trochę temat. W moim 1,5 110KM mam wycięty DPF? Czy mogę stosować oleje o niższej normie ale lepszej jakości niż Elf RN720?
  7. Sprawdź najpierw kompresje i kondycje silnika i dopiero jak będzie dobra to szukaj w układach zasilania paliwem i powietrza.
  8. Na zwykłym ELM tego nie odczytasz. Jak kupiłem MaxiEcu to jest dostęp do tych parametrów.
  9. No mnie właśnie skasował 70zl. Nie chcieli zrobić testu bo jak to taki świeży silnik itd. Lecz wyszło jak wyszło. Kompresja na poziomie 15bar na wszystkich cylindrach. Turbo tuszowalo utratę mocy a DPF zatrzymywał cały dym. Co ile ci się wypala filtr? Co ile km?
  10. Ja też miałem nadzieję i gwarantowany przebieg. Jak się okazało ten silnik potrafi się zużyć przy takim przebiegu. Jak już tyle wladowales w tą diagnostykę to wydaj jeszcze 70zl i zrób sprawdzian kompresji i będzie wszystko jasne.
  11. Silniki macie do remontu zapewne. Poświęć jeszcze 100,- i podjedz do ASO na sprawdzenie kompresji. Oleju nie bierze? Miałem podobne objawy. Nowy silnik na allegro z rozbitka i już rok jeździ bez problemów.
  12. No i co z tego że jest, jak nikt nie powiedział dokładnie które, gdzie i jak. Wystarczyło by zdjęcie po naprawie.
×
×
  • Utwórz nowe...