Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

elgreen

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III ph3
  • Silnik
    1,6
  • Przebieg (tys.km)
    26000
  1. Te filtry się pozmieniały? U mnie był oryginalny z poprzecznym użebrowaniem i z przekrojem trapezowym jak ten: https://allegro.pl/oferta/filtr-kabinowy-megane-3-antyalergiczny-antysmogowy-7970773777?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_czesci_pla_czesci-samochodowe&ev_adgr=Części+samochodowe+-+Filtry&gclid=Cj0KCQjwvr6EBhDOARIsAPpqUPGsZFV3UUMpWGsrO2nyjOCbv4G0o-gUn2o0BuURAfAtsIYMDe6qUngaAmTbEALw_wcB
  2. Jakim interfejsem i z jakiego softu ten zrzut?
  3. Witam. Cos sie zmienilo w kwestii resetowania informacji o przeglądzie? Zmieniłem olej, zresetowałem dystans do serwisu olejowego (wyświetliło 30tys km, 2 lata). Teraz zamiast zrób przegląd zaczęło wyświetlać "zaplanuj przegląd za 20dni". Na tym komunikacie próbowałem trzymać strzałki raz górna raz dolna przez 5, 10, 30s i nic się nie dzieje. Auto robi male przebiegi (4tys km przez 2 lata) wiec na przegląd się nie wybieram. Da się skasować ten komunikat?
  4. A co możesz wskórać? To jest auto na gwarancji? Jeśli tak, to może jedź na badanie spalin. W przypadku przekroczenia niektórych składników spalin, będziesz miał jakiś argument. Na jakim auto jeździ oleju? Olej może też gdzieś wyciekać.
  5. Im mniejsze obroty, tym silnik mniej pali. Teoretycznie do stałej prędkości 130km/h potrzeba ok 35KM(jeśli dobrze policzyłem). Więc zakładając moc 115KM przy 6000rpm, a 38KM przy 2000rpm (podzieliłem na 3 bez uwzględniania przebiegu momentu), to właśnie w okolicach 2000rpm spali najmniej. Poniżej 2000rpm nie będzie miał mocy do jazdy, a przy większych -większe opory wewnętrzne Tu można coś na ten temat poczytać spalania na różnych obrotach jadąc z tą samą prędkością: https://autokult.pl/30548,na-ktorym-biegu-auto-pali-najmniej-przeprowadzilismy-test,all
  6. Może to racja, zeby tyle nie jezdzic. Ale jeszcze jedna rzecz mi przyszla do głowy. W tej homologacji masz wyszczególnione wyniki emisji szkodliwych substancji jakie silnik ma wydzielać. Jeśli jest jakikolwiek problem ze skladem mieszanki, to w badaniu spalin na stacji kontroli pojazdów (tam gdzie sie przeglady robi) to wyjdzie i dostaniesz na to wydruk. W ten sposob mozesz udowodnic gazownikowi, ze jednak jest cos do poprawy, nawet jesli twierdzi, ze wszystko jest dobrze. To na wypadek, gdybys jednak chciala egzekwowac tą gwarancję. Regulamin pkt. 5.6 -Prezes
  7. Zerknij na zrzuty ekranu w wątku z innego forum. http://www.forum.agcentrum.pl/viewtopic.php?t=1189 Trzeba najpierw potwierdzić, czy faktycznie jest dobrze wszystko dobrane i zestrojone, a jeśli tak, to pojeździć z podpiętym tabletem, telefonem lub komputerem w celu wyłapania problemu, jeśli pojawią się okazyjnie. Najlepiej się orientować w tym samemu. Zadzwonić do gazownika i zapytać jakie dysze są na wtryskiwaczach. Można wystroić instalacje na złych dyszach, ale wtedy będą jakieś problemy albo na biegu jałowym albo przy wysokich obciążeniach i obrotach silnika. Przykładowo gaśnięcie na jał
  8. Do wyjaśnienia: a) jaki instalator? b ) jakie komponenty instalacji c) jakie dobrane dysze wtryskiwaczy i ciśnienie d) czy oprócz problemu na jałowym, są jakieś problemy na wysokich obrotach i wysokich obciążeniach e) trzeba było zrobić zdjęcie ekranu komputera (bo przecież nie pendriva) którym gazownik się podłączał. Osobiście mógłbym na podstawie tego coś stwierdzić jeśli sterownik to LpgTech. Dwa lata tak jeździsz? Miałem podobnie zaraz po założeniu instalacji - dysze wtrysków były za duże, za dużo gazu było wtryskiwane na jałowym i często przy wciskaniu sprzęgła na jałowym gasł.
  9. elgreen

    Silnik do gazu

    Te wyżej podane przebiegi: 52, 77 i nawet 90kkm wcale nie oznaczają, że coś trzeba z głowicą robić. Będzie to jeździć dalej, aż się luzy wyzerują i zawory wydechowe wypala. Według powszechnie dostępnej wiedzy gaz jednak przyspiesza zużycie gniazd zaworowych i trzeba regularnie te luzy kontrolować nawet przy idealnie zestrojonej instalacji. Wszędzie tak piszą. Właśnie z tych pomiarów luzów można wyliczyć szybkość zużycia i zaplanować sobie regularne kontrole luzów i regulację. Nie mierzyłes luzów w żadnym z aut nawet po 77tys na gazie? To skąd wiesz,że nie wymagają regulacji? Chcesz zajeździ
  10. elgreen

    Silnik do gazu

    Czyli gniazda zaworowe, zawory, szklanki są tak twarde, że nie trzeba regulować luzów nawet na gazie?! Jest ktoś na forum, kto się może pochwalić przebiegiem 200tys km na gazie i faktycznie niedotykaniem szklanek? Ile te twoje "zapalniczki" przejechały już na gazie?
  11. elgreen

    Silnik do gazu

    Pojawiają się w tym wątku auta z różnymi przebiegami. Mierzył ktoś z was luzy zaworowe po 30, 80, 160tyś. km na lpg? Oczywiście piszę o silniku 1.4tce. Jak mocno zwiększa się zużycie dolotowych, a jak wydechowych? Co ile km wypada regulacja na dobrze dobranej i ustawionej instalacji IV generacji?
  12. darekgt - nie da sie wyslac prywatnej wiadomosci do ciebie. A cos nie moge nikogo znalezc z wiekszym przebiegiem. Jak zuzycie oleju przy przebiegu 50tys km, jak inne usterki? Mialem kupować meganke z 1,2Tce 115KM, ale zrezygnowałem po przeczytaniu o problemach z braniem oleju, remontem silnika w tym watku o braniu oleju. Moze lepiej wziac auto z innym silnikiem i miec spokoj. Regulamin pkt. 5.6 -Prezes
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!