Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

pepe31

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane IV GT Line
  • Silnik
    1.33 TCE 140
  • Przebieg (tys.km)
    8000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Po 6800 km wymiana pierwszego łącznika, ciekawe, że przyjmując auto nawet nie było pytania o jazdę z kimś z serwisu tylko od razu zabrali je do roboty.
  2. - może to marketingowa gadka, ale te szczeliny i brak spasowania w tym miejscu podobno jest celowy, ale może ja myślę o innym miejscu; - z tym bagażnikiem to faktyczna porażka, trzeba pamiętać żeby w tych miejscach nie zostawiać "wrażliwych" zakupów; - mam wrażenie, że ogólnie Renault ma problem ze spryskiwaczami, bo jak teraz myślę o swoich poprzednich autach (3 kolejne generacje Clio) to w każdym było podobnie; - a masz może doświadczenia z serwisem w Morach? Jakkolwiek kupiłem tam auto, to nie mam zamiaru tam serwisować, bo mnie dwa razy z Clio przerobili i więcej szansy nie dostaną.
  3. Mam dokładnie takie samo zdanie, co więcej dziwi mnie, że w przypadku niektórych aut (może nie jakoś szczególnie drogich, ale też nietanich np. ford ecosport) LEDów w ogóle nie oferują. Co do ich ewentualnej trwałości, którą się też porusza, to pewnie niektórym prędzej silniki wybuchną niż te LEDy zgasną:p Ale tak na poważnie, większość osób kupuje auto na czas gwarancji (tej przedłużonej), więc w pierwszej kolejności liczy się bezpieczeństwo, które te lampy dają niż to czy np. za 6 lat przestaną działać.
  4. Rabat już chyba maksymalny, ja chyba miałem 11k rabatu plus zimówki w cenie, liczone jako rabat gotówkowy za bodaj 1600 zł. Co do tych zimówek, u mnie odbyło się to w ten sposób, że powiedzieli co mają na stanie i miałem do wyboru: Sava, BF Goodrich i jakieś trzecie. Można było wybrać też coś z listy, ale na inne trzeba było długo czekać. Full LED cenowo optymalnie wychodzi w GT Line, bo tam one mogą być jako opcja bez konieczności łączenia ich w pakiet, pytanie czy takie auta są dostępne. Ja jak wybierałem z gotowców w listopadzie 2018 r., to z aut dostępnych u warszawskiego dealera tylko jedno było z LEDami:p
  5. @LTar To dziwne, mi normalnie liczą ubezpieczenie jak dla zwykłego kierowcy ze wszystkimi zniżkami, jedyne co trzeba przy leasingu RCI pilnować to żeby na miesiąc czy dwa tygodnie przed końcem polisy wysłać skan nowego ubezpieczenia, chociaż z mojego doświadczenia wynika, że nikt tego nie sprawdza. Ten ryczałt np na 3 lata to fajna opcja (w oplu taką mi proponowali), w Renault nie wiem czy tak jest, inna sprawa czy przy wydatkach na nowe auto to ma się kolejne prawie 10 kafli na zbyciu:p W RCI też nie ma opłat za zmianę polisy, wystarczy to zawiadomienie, o którym pisałem powyżej, ale u innych tak jak piszesz może być różnie. Ja mam, stety czy niestety doświadczenia tylko z bankiem Renault.
  6. Dokładnie tak jest, ja bym jeszcze dodał, że przy wysokiej wpłacie własnej rzędu 35% i w górę, to ten GAP de facto nic nie daje i od pierwszego roku, bo trudno wyobrazić sobie takie zdarzenie, które przewyższało by taką wpłatę własną, ale w RCI nie ma opcji rezygnacji z tego. Tego ubezpieczenia OC/AC, bym jakoś bardzo nie demonizował, pewnie w drugim roku być może będzie trochę wyższe niż przy wyjeździe z salonu, ale jak ma się max zniżki to różnica nie jest jakaś kolosalna, co do ubezpieczenia na MIV się nie wypowiem, ale np w przypadku Clio (o wartości ok 60k) drugi rok polisy był bardzo zbliżony do pierwszego.
  7. Ubezpieczenie straty finansowej, w uproszczeniu to jest ono na okoliczność np. szkody całkowitej, tak aby leasingobiorca nie musiał spłacać auta, którego już miał nie będzie.
  8. Jeśli chodzi o leasing w RCI to obowiązkowy jest ich GAP, który do tanich nie należy, mi wyszedł za jakieś 100 zł brutto miesięcznie, podczas gdy na rynku to samo można mieć za pół ceny. Ale jak bierzesz leasing w Renault to mogą Ci jeszcze trochę zejść z ceny no i wtedy można też skorzystać z promocyjnego pakietu serwisowo-gwarancyjnego, pomijając już fakt, że wszystkie procedury są sprawniej załatwiane. Co do tych LEDów, wg mnie też warto w nie zainwestować, w szczególności jak odpali się drogowe to widoczność jest jak w dzień.
  9. Sprzedającego trzeba dopytać jeszcze o te raty: czy uwzględniają GAP, jeśli uwzględniają to niewykorzystana kwota ubezpieczenia jest do zwrotu, wtedy de facto cena powinna być niższa. Druga kwestia, nie wypowiem się za innych leasingodawców, ale w RCI przedwczesne zamknięcie leasingu to kwota 1422,50 zł brutto czyli kolejna opłata, która może mieć wpływ na cenę. Co do tej ceny, nawet na wyprzedaży rocznika, rabat 15.000 na M IV, wydaje mi się nieosiągalny, z tego co rozmawiałem przy zakupie swojego max to jest jakieś 12k, może 13k dla stałych klientów Renault.
  10. po takim krótkim postoju, najczęściej nie mam takich objawów, ale jeszcze się temu przyjrzę
  11. U mnie na zimnym, start jest taki sam, podobny czas w okolicach 1500 obrotów - silnik 1.33 140KM. Ale oleju nie sprawdzałem.
  12. a mi dziś w ogóle nie otwiera i to z przodu jak i z tyłu
  13. mi po wyjeździe z salonu od razu zaparowały i po 2-3 dniach to zniknęło, na razie nie wróciło; jak odbierałem dowód rejestracyjny i pytałem o to, to w salonie twierdzili, że to normalne:/ ale mam pytanie do kolegów, którzy mają Pure Vision, czy poza parowaniem u Was też jest tak, że na obszarze gdzie kończy się zasięg lamp światło się rozszczepia i jest tęczowa poświata?
×
×
  • Utwórz nowe...