Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl


Ramki pod tablice rejestracyjne - dopisz się do listy


pepe31

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane IV GT Line
  • Silnik
    1.33 TCE 140
  • Przebieg (tys.km)
    1200

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. mi po wyjeździe z salonu od razu zaparowały i po 2-3 dniach to zniknęło, na razie nie wróciło; jak odbierałem dowód rejestracyjny i pytałem o to, to w salonie twierdzili, że to normalne:/ ale mam pytanie do kolegów, którzy mają Pure Vision, czy poza parowaniem u Was też jest tak, że na obszarze gdzie kończy się zasięg lamp światło się rozszczepia i jest tęczowa poświata?
  2. Co do wyciszenia, potwierdzam to co Kolega powyżej. Jeśli chodzi o dynamikę, to jest całkiem spoko, aczkolwiek mimo przejechania tych ponad 800km też ciężko ostatecznie wyrazić opinię bo jakby się chciało jeszcze przycisnąć to już przekraczamy 3 tysiące obrotów.
  3. Ja jestem cały czas na dotarciu ale w cyklu miejskim przy 800km przejechanych, mam spalanie wg komputera 8.6, a w 1.2 120 TCE w Clio miałem 8.7 przy takiej samej jeździe, więc wydaje się obiecująco
  4. u mnie w GT Line też Michelin Primacy
  5. Ja w Clio z tym samym silnikiem miałem 8.7 :p
  6. dzisiaj wieczorem odebrałem swojego GT Line, tylko po powrocie do domu z salonu objawił mi się problem parujących lamp LED...
  7. Jak rozmawiamy abstrakcyjnie to możemy przyjąć, że VW lepiej trzyma wartość, chociaż pytanie jaka jest ta różnica. Poza tym jeśli w tym momencie porównywalibyśmy konkretnie Golfa i Megane to pamiętajcie, że Golf jest na wykończeniu i w 2019 będzie nowy i jak wtedy sprawdzicie to trzymanie wartości?
  8. Dlatego mówię, że wszystko zależy od potrzeb, ja do MIV mam zaoferowany pakiet przeglądów i przedłużonej gwarancji (5lat/80tys) za 1200 zł, ale dzisiaj będę wiedział ostatecznie czy ta oferta obowiązuje czy nie. Co do silnika pełna zgoda, aczkolwiek jeśli fani VW i sceptycy VW mowią, że w Golfie 1.5 150 to minimum to zrezygnowałem z Golfa, tym bardziej, że u dwóch dealerów gdzie byłem nie było takiego auta do testów... Już pomijam to, że nawet w niemieckich gazetach np. Ceed wygrywa z Golfem, dlatego może warto tę Kia jeszcze rozważyć? Regulamin pkt. 5.13 - Nie cytujemy postu w całości odpowiadając bezpośrednio pod nim - kataryniarz
  9. Niekoniecznie musi to być najwyższa półka, na dziś Golf jest tańszy od Megane, w piątek dostałem ofertę na 1.5 130 tsi z pakietem przeglądów za 81 tys. Pytanie tylko czy auto konstrukcyjnie z 2012 roku ma sens. Ja stwierdziłem, że nie ma i wróciłem do Renault po ofertę na Megane. W piątek oferta nie była tak atrakcyjna jak dzisiaj:) Po listopadowych rabatach okazało się, że można było zejść z ceny jeszcze o 3 tys i dlatego do jutra muszę podjąć decyzję czy Clio 1.2 120 zmieniam na Megane GT Line 1.3 140. Co do tych LEDów, o których piszecie wyżej, to za 3500 są one tylko w GT Line, a w Intensie trzeba wziąć cały pakiet Techno czy jak on się tam nazywa, tak przynajmniej przekazał mi pan handlowiec.
  10. wydaje mi się, że astrę 150KM można gdzieś wyszarpać w podobnej cenie jak pisałeś w innym wątku albo 125KM to już na pewno, ale fakt to nie forum opla:p co do silnika ja wybrałem ten 130KM bo SCE wydawał mi się właśnie dziadkowy:p poza tym z tego co pisałeś o cenie to w tej kwocie spokojnie mogłeś mieć tez tego TCE no może musiałbyś z jednego pakietu dodatkowego zrezygnować Regulamin pkt. 5.7, 5.13 Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!: Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!: Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) Trochę szacunku dla czytających. -Prezes
  11. pepe31

    Ogólne Megane IV ?

    to ładnie sobie doposażyłeś to auto względem tego co jest w intens:) mi się udało trochę większy rabat wyszarpać aczkolwiek pewnie w dużej mierze ze względu na to że moja oferta związana jest z akcją odkupową no i z gratisów zostały mi tylko dywaniki :P Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!: Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!: Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) Trochę szacunku dla czytających. -Prezes
  12. też mi się wydaje, że Intens jest najlepszą opcją, poszedłem do salonu z zamiarem kupna zena, ale chciałem do niego felgi to pan sprzedawca stwierdził, że to bez sensu dokładać pakiet z felgami, który kosztuje coś ok 2tys jak można wyjść na identyczną cenę intensem, który jednak trochę się różni od zena; jako dodatek polecałbym jeszcze ten pakiet z kamerą cofania bo poza kamerą są czujniki martwego pola, niestety mi na inne dodatki nie pozwolił ograniczony budżet a pewnie można by jeszcze coś ciekawego dołożyć Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!: Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!: Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) Trochę szacunku dla czytających. -Prezes
  13. pepe31

    Megane IV phI Kupujemy MIVPhI

    Podobno to nie jest wada, ja tego osobiście nie zauważyłem ale pan sprzedawca pokazując mi auto sam zwrócił na to uwagę i powiedział że to celowy zabieg związany z wyciszeniem, nie powiem Wam niestety jaki to ma związek bo już nie pamiętam:/ Wracając do tej ewentualnej podwyżki nie wiem czy tak będzie czy może to miała być dodatkowa "motywacja" dla mnie żebym zamówił już auto, ale tak mi pan w jednym z warszawskich salonów powiedział.
  14. pepe31

    Megane IV phI Kupujemy MIVPhI

    nie wiem czy słyszeliście ale podobno od września ma być nowy cennik i wszystkie wersje mają być o 1.000 zł droższe:/
  15. Ja planuję przebyć taką samą drogę, z Clio III do Megane:) nawet już wstępnie zamówiłem tę mocniejszą wersję. Nie będę ukrywał, że brak mocy w Clio skłonił mnie do 130KM. Wydaje się, że na Wasze potrzeby te 100KM powinno wystarczyć ale jak kupowałem swoje Clio wychodziłem z podobnego założenia i później jednak brakowało tych koni:/
×