Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

pepe31

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane IV GT Line
  • Silnik
    1.33 TCE 140
  • Przebieg (tys.km)
    3400

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Sprzedającego trzeba dopytać jeszcze o te raty: czy uwzględniają GAP, jeśli uwzględniają to niewykorzystana kwota ubezpieczenia jest do zwrotu, wtedy de facto cena powinna być niższa. Druga kwestia, nie wypowiem się za innych leasingodawców, ale w RCI przedwczesne zamknięcie leasingu to kwota 1422,50 zł brutto czyli kolejna opłata, która może mieć wpływ na cenę. Co do tej ceny, nawet na wyprzedaży rocznika, rabat 15.000 na M IV, wydaje mi się nieosiągalny, z tego co rozmawiałem przy zakupie swojego max to jest jakieś 12k, może 13k dla stałych klientów Renault.
  2. u mnie niestety nic to nie zmieniło
  3. po takim krótkim postoju, najczęściej nie mam takich objawów, ale jeszcze się temu przyjrzę
  4. U mnie na zimnym, start jest taki sam, podobny czas w okolicach 1500 obrotów - silnik 1.33 140KM. Ale oleju nie sprawdzałem.
  5. a mi dziś w ogóle nie otwiera i to z przodu jak i z tyłu
  6. mi po wyjeździe z salonu od razu zaparowały i po 2-3 dniach to zniknęło, na razie nie wróciło; jak odbierałem dowód rejestracyjny i pytałem o to, to w salonie twierdzili, że to normalne:/ ale mam pytanie do kolegów, którzy mają Pure Vision, czy poza parowaniem u Was też jest tak, że na obszarze gdzie kończy się zasięg lamp światło się rozszczepia i jest tęczowa poświata?
  7. Co do wyciszenia, potwierdzam to co Kolega powyżej. Jeśli chodzi o dynamikę, to jest całkiem spoko, aczkolwiek mimo przejechania tych ponad 800km też ciężko ostatecznie wyrazić opinię bo jakby się chciało jeszcze przycisnąć to już przekraczamy 3 tysiące obrotów.
  8. Ja jestem cały czas na dotarciu ale w cyklu miejskim przy 800km przejechanych, mam spalanie wg komputera 8.6, a w 1.2 120 TCE w Clio miałem 8.7 przy takiej samej jeździe, więc wydaje się obiecująco
  9. u mnie w GT Line też Michelin Primacy
  10. Ja w Clio z tym samym silnikiem miałem 8.7 :p
  11. dzisiaj wieczorem odebrałem swojego GT Line, tylko po powrocie do domu z salonu objawił mi się problem parujących lamp LED...
  12. Jak rozmawiamy abstrakcyjnie to możemy przyjąć, że VW lepiej trzyma wartość, chociaż pytanie jaka jest ta różnica. Poza tym jeśli w tym momencie porównywalibyśmy konkretnie Golfa i Megane to pamiętajcie, że Golf jest na wykończeniu i w 2019 będzie nowy i jak wtedy sprawdzicie to trzymanie wartości?
  13. Dlatego mówię, że wszystko zależy od potrzeb, ja do MIV mam zaoferowany pakiet przeglądów i przedłużonej gwarancji (5lat/80tys) za 1200 zł, ale dzisiaj będę wiedział ostatecznie czy ta oferta obowiązuje czy nie. Co do silnika pełna zgoda, aczkolwiek jeśli fani VW i sceptycy VW mowią, że w Golfie 1.5 150 to minimum to zrezygnowałem z Golfa, tym bardziej, że u dwóch dealerów gdzie byłem nie było takiego auta do testów... Już pomijam to, że nawet w niemieckich gazetach np. Ceed wygrywa z Golfem, dlatego może warto tę Kia jeszcze rozważyć? Regulamin pkt. 5.13 - Nie cytujemy postu w całości odpowiadając bezpośrednio pod nim - kataryniarz
  14. Niekoniecznie musi to być najwyższa półka, na dziś Golf jest tańszy od Megane, w piątek dostałem ofertę na 1.5 130 tsi z pakietem przeglądów za 81 tys. Pytanie tylko czy auto konstrukcyjnie z 2012 roku ma sens. Ja stwierdziłem, że nie ma i wróciłem do Renault po ofertę na Megane. W piątek oferta nie była tak atrakcyjna jak dzisiaj:) Po listopadowych rabatach okazało się, że można było zejść z ceny jeszcze o 3 tys i dlatego do jutra muszę podjąć decyzję czy Clio 1.2 120 zmieniam na Megane GT Line 1.3 140. Co do tych LEDów, o których piszecie wyżej, to za 3500 są one tylko w GT Line, a w Intensie trzeba wziąć cały pakiet Techno czy jak on się tam nazywa, tak przynajmniej przekazał mi pan handlowiec.
  15. wydaje mi się, że astrę 150KM można gdzieś wyszarpać w podobnej cenie jak pisałeś w innym wątku albo 125KM to już na pewno, ale fakt to nie forum opla:p co do silnika ja wybrałem ten 130KM bo SCE wydawał mi się właśnie dziadkowy:p poza tym z tego co pisałeś o cenie to w tej kwocie spokojnie mogłeś mieć tez tego TCE no może musiałbyś z jednego pakietu dodatkowego zrezygnować Regulamin pkt. 5.7, 5.13 Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!: Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!: Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) Trochę szacunku dla czytających. -Prezes
×