Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

JaMegane

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane 4
  • Silnik
    1,2 130 TCe
  • Przebieg (tys.km)
    4

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. można w kilku ASO (UE) rozpatrywać ten sam problem nawet jeżeli jedno z ASO zakończyło procedurę zgłaszanej sprawy
  2. - odboje są bez regulacji - zawias można jeszcze przekręcić o parę stopni w lewo lub w prawo - w ASO regulują położenie kotwy zamka co nie rozwiązuje całego problemu bagażnik otwiera i zamyka się topornie - otwory zawiasów są za nisko dlatego nie można dobrze wyregulować (w większości modeli)
  3. flowgrid - rozpoczynając ten wątek opisywałem że praktycznie wymienili mi całą klapę, zawias i siłownik i nic nie dało, trzeba wyciąć mocowanie zawiasu z konstrukcji nadwozia i wspawać wyżej :) (odp ASO), malowanie błotnika, dach powodzenia - już chyba lepiej mieć krzywo, daj znać jak coś zdziałaj :)
  4. witam, nikt nie odpowiedział w temacie? dyferencjał
  5. biorąc pod uwagę moje wizyty w serwisach i całą historię naprawy klapy - poprawnie ustawić się nie da w każdym aucie - u mnie praktycznie wymieniono całą klapę nadal nie jest idealnie gdyż otwory zawiasów pozycjonujące klapę nie są z obu stron idealnie tak samo co ogranicza regulację. Co 10 model ma idealnie - no bo im wyszło na produkcji - widać do karoserii mają kiepskie normy. Jeśli chodzi o spasowanie lotki / spoilera względem dachu do poza pozycją klapy dochodzi jeszcze bylejakość spoilera lub jego mocowania na zaczepach /śrubach. Jeśli znajdziecie megana z równą klapą to spoiler będzie gdzieś pofalowany (górka/dołek).
  6. W serwisie nic nie ruszą jak nie mają porównania z drugim modelem auta jakby nawet nie było silnika to jest ok no chyba że w drugim jest silnik - to faktycznie coś jest nie tak powodzenia czekam na dalszy ciąg wydarzeń
  7. marcinc76 - ciekawy jestem co powiedzą lub odpiszą z "normami" Ciekawe dlaczego wnętrze jest zrobione tak idealnie w porównaniu do karoserii? Dodatkowo zauważyłem że: - grubość blach (drzwi, maska) jest o wiele cieńsza jak np w scenicu II. Na jasnych nadwoziach widać oszczędność farby - tylny zderzak zagłębienie nad rejestracją w miejscu światełek rejestracji - pod maską silnika wewnętrzne malowanie błotników - klapa bagażnika plastikowa (zawiasy na jednym ramieniu - klapa wygina się jak flaga na wietrze) Generalnie oszczędność (marketing a nie inżynier)decydował co jak ma być zrobione.
  8. wydaje mi się że też może mieć to wpływ - klapa standard (trzeba się przyzwyczaić do standardu ) mi się już nie chce jeździć do serwisu Dodano: 19 wrz 2016 - 14:45 proszę o info co tam w serwisie wymyślili
  9. Jak wygląda spasowanie świateł? Klapa nie jest za nisko? Na moje regulacja na zawiasie lub nowy albo nowa lotka jest krzywa lub źle zamontowana.
  10. Marcinc76 wrzuć raz jeszcze fotki chciałbym zobaczyć. Fotek nie widziałem ale w meganach jest pełno niedoróbek obejrzałem ich bardzo wiele i wg dawnych standardów to każdy wygląda na uderzony. Ostatnio nawet oglądałem Espace - aż oczy bolały taka masakra Dodano: 19 wrz 2016 - 13:06 Na jednym foto jest zwykła antena a na drugim płetwa rekina - to ten sam dach? spojler jest plastikowy w każdym jest krzywo u mnie po samym demontażu i montażu jest zupełnie inaczej w każdym modelu widać niespasowania i wady w większości wszystkie wymienione: - tyle światła vs błotnik - tylne światła w błotniku potrafią być lewe i prawe na innej wysokości - za bardzo odsadzone przednie błotniki w stosunku do przednich drzwi - odstające drzwi z tyłu w stosunku do błotnika - drzwi na innych wysokościach (widać po srebrnej ozdobie podszybia) - maska ma różne przerwy bo obu stronach lub różną wysokość (słupek - przednia szyba) - krzywo klapa bagażnika (na moje wada fabryczna modelu i wynika z konstrukcji całego pojazdu) - czarne ozdoby drzwi i klapa (słupek B, C), - uszczelki Na koniec zaskoczenie - w środku jest wszystko idealnie.
  11. Pomyłka- Plastikowa klapa bagażnika. Dodano: 18 sie 2016 - 07:20 Dodano: 31 sie 2016 - 12:55 Witam, samochód odebrany z serwisu. Wymieniono wewnętrzną stronę klapy wraz ze stalowym stelażem, jest dużo lepiej ale do ideału brakuje dużo. Najważniejsze że na dole jest duża przerwa i nie obciera o zderzak, wygląda przyzwoicie i tak samo z obu stron. Zawias, siłownik, wewnętrzna część klapy, ozdobny plastik, wycinanie i wklejanie szyby, robocizna około 5tyś zł z kosztorysu - w stosunku do efektu jakiś żart. Chciałem coś dodać odnośnie spasowania całego samochodu (wnętrze ok nawet nic nie trzeszczy) no ale słów mi brak :(. Pozdrawiam
  12. Witam, dziękuje za zainteresowanie tematem. - regulacja na zawiasach na maksa i już nic nie daje - regulacja zamka nic nie da jak pisze Lelupi wyjdzie jeszcze bardziej z obrysu - maska chce do góry zawias na to nie pozwala ( podobno w mniejszych wadach pomaga siłownik sprawdzili w serwisie) - maska też chce do wewnątrz - zawiasy są jakieś dziwne mocowane z jednej strony nie jak w poprzednim meganie z obu stron ( maska jest plastikowa
×
×
  • Utwórz nowe...