Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

LiszoGT

Użytkownik
  • Zawartość

    128
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane GT III 2.0T 20/30 Robert Kubica
  • Silnik
    2.0T TCE - 299HP
  • Przebieg (tys.km)
    137987

Ostatnio na profilu byli

1296 wyświetleń profilu
  1. bez problemu się mieścisz. Zderzak przód około 1000 + malowanie i lampa 550. Tylko co z tego, jak pewnie dwu masa jest do roboty 3k. (130k km)
  2. Przy tym przebiegu, warto sprawdzić sprzęgło i dwumase. - komplet około 2000 zł. Pasuję zapytać czy przy wymianie rozrządu wymienili koło kzfr. Jeśli nie, można zbić o 500 zł. Pasuję sprawdzić tarcze, przede wszystkim tylne, Jeśli są już na graniczu to występują one z łożyskiem - cena oem około 550 zł bez klocków, przód podobnie. Jak celujesz w megane, to proponuję Ci tylko GT, fajna wersja fajnie jeździ, trzyma drogi git. Pasuję pomyśleć o gazie - bo koszty przez pół. Opony zima/lato jak nie ma to można zbić cenę. Ogólnie metek przy przednich pasach nie ma, więc jak ich będziesz szukać to nie przestrasz się ,że ich nie ma. Jakbyś trochę zwiększył budżet, to ziomek ma fajną zadbaną sztukę na sprzedaż. Taka jak moja, wersja Robert Kubica. Tylko na sztywno chce 37.
  3. Mam fajną GT kolegi na sprzedaż, serja 180 hp wersja taka jak moja jedna z ostatnich Kubic w Polsce, chce on 37 tyś 2.0T Polski salon, dołożone hamulce z Rs-a 350mm tarcze pisz info jak jesteś zainteresowany.
  4. hejka, Standardowo Sprawdź tarcze przód (550zł+klocki) + tył (550 + klocki) + i zobacz czy dwumasa nie stuka, weź przytrzymaj za drzwi na końcu drzwi u góry po lewej - jak telepie to dwumasa (1,5k) a jak nie to lajt. Przy jeździe zobacz czy sprzęgło (kevlar 200) nie ślizga, wrzuć go na 4 i przy 60km/h daj mu full i wyjdzie. BTW, zobacz czy się poci przy cewkach. Przy tym przebiegu może być uszkodzona też chłodnica od klimy - ale to nie ma się czym przejmować 200 zł. Intercooler też może być do zmiany - od Rs-a pasuję 200 zł. Opony zima/lato czy są. brak jednej z jednej strony osłony pod maską (czarna) - brak dat roku na pasach więc się tym nie przejmuj. Sprawdź daty lamp, mocowania śrub maski tylnej czy mają zaprawkę w kolorze. Rozrząd około 700 wychodzi Nowy olej + filtr 250 Klocki przód 150 ATE klocki tył ATE 100 Wymiana oleju z filtrem 250 Targuuj jak coś wychwycisz Co do automatu, nie miałem styczności więc nie podpowiem...
  5. Spasowane jest git nie ma luk między jedna a drugą lampą. Sprawdzisz tylko po lampach czy są z tego samego roku
  6. Loteria wg mnie, ale wiem jak się jeździ w NL, nie da się tam kaaatować samochodu. i Zawieszenie będzie git bo tam wszędzie asflacik jest za te pieniądze bo wychodzi około 23. 1 właściciel, serwisowane w aso, git. Zobacz tylko czy wymieniał sprzęgło i dwumasę i czy tarcze przód i tył mają dobrą grubość i bierz
  7. Sprawdź na miejscu, czy dwu masa stuka (otwórz drzwi na full i przytrzymaj lewy górny róg jak telepie to się kończy czyli komplet 2500 brutto), Dodatkowo sprawdź tarcze przód i tył (kpl przód około 1300 tył też podobnie) + opony. Sprawdź Intercooler, czy bardzo zbity - 200 zł - chłodnica klimy około 200 To tak na start żebyś mógł coś potargować.
  8. Moim zdaniem, trzeba być już przygotowany na kupno nowego silnika, nie jest on drogi bo kompleksowo wychodzi około 4 tyś. Awaryjność bardzo mała, za dobre pieniądze jak się dorwie megane to warto w to iść ale, przy tym przebiegu może wyjść, sprzęgło 300 zł, dwumasa 1500, rozrząd 700, drugie opony, oleje filtry 300 więc jak będzie to muka to trochę popłyniesz na start. Poza tym warto tą wersję dorwać w gazie wtedy koszta 50% mniejsze. Chłodnica klimatyzacji 200 zł, tarcze przód 700 z klockami tarcze tył 650 z klockami
  9. Sprawdź to co Ci napisałem i targuj i targuj i będziesz zadowolony tylko pomyśl o gazie bo Cię koszta zjedzą 50% taniej wychodzi za każdym tankowaniem. i daaaj plusa
  10. Moim zdaniem sztuka warta zainteresowania, Felgi orginał, znaczki są, napis na klapie też - no cóż Ci pozostaję, wrzucić go na serwis renault i jak wyjdzie wszystko git na mierniku i mechanicznie to nic tylko brać To 1,5 tyś do utargowania Sprawdź tarcze przód (550zł+klocki) + tył (550 + klocki) + i zobacz czy dwumasa nie stuka, weź przytrzymaj za drzwi na końcu drzwi u góry po lewej - jak telepie to dwumasa (1,5k) a jak nie to lajt. Przy jeździe zobacz czy sprzęgło(kevlar 200) nie ślizga, wrzuć go na 4 i przy 60km/h daj mu full i wyjdzie. BTW, zobacz czy się poci przy cewkach. Przy tym przebiegu może być uszkodzona też chłodnica od klimy - ale to nie ma się czym przejmować 200 zł. Intercooler też może być do zmiany - od Rs-a pasuję 200 zł. Silnik przyszłościowy, sam widzisz ile w moim siedzi. brak jednej z jednej strony osłony pod maską (czarna) - brak dat roku na pasach więc się tym nie przejmuj. Rozrząd około 700 wychodzi Nowy olej + filtr 250 Klocki przód 150 ATE klocki tył ATE 100
×
×
  • Utwórz nowe...