Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Maciek2010

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane II Grandtour 2005/2006
  • Silnik
    1.6 16V K4M812(D)
  • Przebieg (tys.km)
    154

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. @jabrze Mechanik mówił, że sucho. Poci się tylko gdzieniegdzie. Jestem w stanie zmierzyć te ciśnienie domowym sposobem, czy potrzebne specjalistyczne narzędzia?
  2. Ok. Tak zrobię. Zobaczymy, czy cokolwiek to zmieni... Oby. REGULAMIN - 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01 @Sarna1 Jeszcze jedno, naftę wlewać do zimnego, czy nagrzanego silnika? I zakręcam świecę+cewka, czy zostawiam otwarte na te 10-12h?
  3. A co po tych 10-12 godzinach? Normalnie odpalić autko, i się przejechać? Ta naftą powinna spłynąć, czy wciąż być tam, gdzie została wlana?
  4. Dlatego się chcę poradzić. Zatem zostawię 10W40. A jakie jest Twoje zdanie co do płukanki? REGULAMIN - 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01
  5. @Sarna1 Świece dałem już nowe. Udało mi się znaleźć nową cewkę Beru za 70 zł, to wziąłem. Obecnie mam 3 Beru i jedną z logo Renault, ale nie wygląda jak Beru. Najwyżej będzie jedna awaryjna. Często pracuję w nocy, ile godzin dać tej nafcie zanim odpalę autko? I co sądzicie o tej płukance i zmianie z 10 na 5W40?
  6. Czyli wymiana świec i cewki na tym cylindrze powinna załatwić sprawę?
  7. Ło Panie, dzięki za rady! Tak zrobię z tą naftą. Tym bardziej, że do wymiany oleju niedaleko. Tutaj następne pytanie. Poprzedni właściciel lał 10W40. Co sądzicie o pomyśle płukanka+powrót do 5W40?
  8. Tak po prostu, przez otwór świecy? Nafty lampowej? Jak dużą strzykawkę? Próby handlowca nie robiłem. Jutro zrobię. Pierwsze słyszę o takiej. ;/ Po prostu, na postoju, na jałowym do odcinki, puścić, i obserwować wydech?
  9. Panowie. Wymieniłem dziś świece. Trzy wyglądają pięknie, a jedna - dramat. Pierwsza od dołu na zdjęciu. O czym świadczy taki stan tej świecy? Drugi cylinder od lewej (korka oleju). Może to być związane z wadliwą cewką? Pozdrawiam.
  10. Widzę tylko płatną, ale, nawet nie to, z tego co widzę na liście, to obejmuje Megi III. :(
  11. Jestem przekonany, że była kręcona. :/ Wypadanie zapłonu tylko Clip, czyli da się jakąś apką przez OBD2? I co jeśli ona w ogóle nie kopci? Na żaden kolor. :/
  12. Oj, wartości nie znam. Robiłem kontrolny pomiar, przed właściwym badaniem okresowym. Poproszę o dane przy badaniu we wrześniu. Rzucę okiem na zabarwienie świec. Cewki są Beru, powinny być w sumie ok. Jedyne co jeszcze skłaniałoby mnie ku układowi zapłonowemu to szarpnięcia, kiedy puszczam pedał gazu, np. aby autko samo się wyhamowało, i kiedy z powrotem naciskam pedał gazu. Jest pojedyncze szarpnięcie w obu przypadkach. Ale, w tej sprawie najpierw zacznę od poduszki skrzyni, ósemki.
×
×
  • Utwórz nowe...