Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

marcef

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Kadjar
  • Silnik
    1,5 EDC
  • Przebieg (tys.km)
    15

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. witam.

    jak poradziles sobie z// virgin mode// ?

    Pozdrawiam

  2. Mlodyrychu ja dokładnie tak zrobiłem jak ty. Pojechalem do serwisu bo jeszcze mam gwarancję. I naprawili od strzału. Tzn przeprowadzili fabryczną procedurę i wrócił obraz. Za zero złotych.
  3. a z innej beczki . czy ktoś sie dokopał do powiadomienia o wypalaniu dpf w dieslach ? żeby wyciągnąć sygnał do jakiejś kontrolki kiedy to sie dzieje zeby nie gasić silnika w trakcie wypalania. O komunikacie to nawet nie marzę. Spotkaliście coś takiego ?
  4. Witam Mam dwa tematy. 1. odblokowanie ESP - przyda sie w razie wyjazdu w góry. Jak to zrobic przez DEV MODE? 2. Jak odblokowac w dev mode style/profile w trakcie jazdy ? Normalnie są zablokowane - tylko na postoju jest możliwość zmiany (na światłach)? Różne utwory i stacje radiowe mają różny poziom basu chciałem mieć bieżącą kontrolę czy utwór ma być w stylu Club Concert czy innym , Odblokowałem filmy i zdjęcia i fajnie to hula a jeszcze te profile mi przeszkadzają.
  5. Ja chętnie bym załączył tylne w kadjarku razem z dziennymi bo nie dość ze lepiej byłoby mnie widac to i ładnie wyglądajo ledy. Da sie to przez dv mode zrobic czy tylko ddt4all?
  6. Jako że nie mam a potrzebuje mieć radar w kadjarku to poza radarem czyli pudełkiem w zderzaku i uaktywnieniem w clipie to coś więcej potrzebuje. Jakieś moduły ? Rozumiem że wiązka powinna być ale nie wiem czy idzie w całości do kabiny czy gdzieś na boki jeszcze . Śledził ktos takie zmiany?
  7. Tyle chyba nie ogarne - a dużo tego będzie ? Jakis inny sposób? Wiem zawsze mogę jechać do serwisu . Ale zanim ... to może da się wybrać jakieś ustawienia Defaultowe ?
  8. W Developer Mode na pierwszym ekranie w 3 linii od góry po prawej nacisnąłem Virgin Mode i potwierdziłem Bravo ja bo mam czarny ekran teraz. W DDt4all to spróbuje naprawić ale co mam odhaczyć ?
  9. Ja byłem w marcu na przeglądzie rocznym . Mialem 6.000 km ale poprosiłem o ponadplanową wymianę oleju z filtrem oleju (planowa wymiana jest przy 30.000 lub po 2 latach). Doliczyli mi 200~230zeta do przeglądu za ten olej Elf z filtrem i robotą...nie tragedia. Przegląd ok 600 ( hehe za sprawdzanie czy działają spryskiwacze i kontrola ciśnienia w kołach kontrola świateł i kierunków.wymiana kabinowego filtra i sprawdzenie błędów których pewnie i tak nie było) wyszło ponad 800 ale nie ma wyjścia. Trzymam auto dla siebie na 10 lat to wole olej mieć zadbany.
  10. Podpowiedzcie mi co sknociłem . Przelutowałem sobie wszystkie microstyczniki w klamkach bo juz mnie to wkurzyło ze nie działajo. Przy okazji rozebrałem też klamki do malowania bo sól dobrała sie do lakieru na klamkach wiec je odświeżyłem . oczywiście pomieszały sie wszystkie anteny ale po złożeniu wygląda na to że prawie wszystko działa poza jedną klamką - zgadnijcie którą : ....... oczywiście tą od kierowcy. Przycisk zamyka. Jednak nie zawsze działa czujnik podczerwieni (jak wkładam rękę od spodu klamki to mnie widzi a jak od góry to mnie nie widzi) i jedna rzerz nie działa wcale czyli pociągnięcie za klamkę nie otwiera drzwi . Wszystkie pozostałe drzwi po pociągnięciu za klamkę (nawet jak podczerwień nie wykryje) powodują odblokowanie zamków i drugie pociągnięcie juz otwiera drzwi. A przy tej jednej klamce od kierowcy mogę bezkarnie ciągnąć klamke kilkukrotnie i nie otworze auta . Scenic II grand 2006 Jakieś pomysły ?
×
×
  • Utwórz nowe...