Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

markis80

Użytkownik
  • Zawartość

    176
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II ph II
  • Silnik
    1.6 16v
  • Przebieg (tys.km)
    160000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Jedynie co przychodzi mi do głowy to może być wypalony zawór/zawory Przerabiałem w Megane I 1.6 i wtedy chodziła nie równa ale nie pamiętam kodów błędów. Ewentualnie może rozrząd przeskoczył.
  2. Silikon dodałem dla lepszego uszczelnienia bo ta uszczelka szybko twardnieje pod wpływem temperatury ale syk pozostał.
  3. Syk powietrza przy dodawaniu gazu istnieje przy nowej jak i cieknącej uszczelce w tym silniku to jest normalne . Ja założyłem nową oryginalną i lekko przesmarowałem silikonem do silników i na razie spokój.
  4. Zamontowałem sobie tempomat na fabrycznych częściach ale działa tylko jak trzymam wciśnięty przycisk włączania tempomatu ten przy światłach. Po naciśnięciu od razu wraca na poz zero a nie powinien. Może ktoś go rozbierał i wie jak naprawić ??
  5. A może jest ktoś ze Ślaska i byłby chętny zamontować tempomat oczywiście nie za darmo.
  6. A nie jest to czasem od cięcie pompy paliwa jak pracuje na LPG. Odpal auto poczekaj aż przełączy się na gaz i posłuchaj czy pompa paliwa pracuje.
  7. Jakiś przekaźnik ale raczej nie oryginalny ja takiego nie mam. Auto ma LPG??
  8. Cewki pokrywają się olejem jak masz uszkodzoną uszczelkę pod kolektorem ssącym. I możliwe że któraś uszczelka kolektora jest nie szczelna i łapie ci gdzieś lewe powietrze, Ja bym wymienił wszystkie razem z uszczelką przepustnicy Tu masz wszytko pięknie opisane
  9. A może pompa paliwa już nie domaga i nie daje tyle paliwa ile trzeba.
  10. Chętnie bym się dowiedział jaki masz prześwit miedzy oponą a nadkolem jak to nie problem.
  11. Sprawdź osłony termiczne mogła się któraś poluzować i przy ruszaniu będzie Ci trzaskać najbardziej ta przy kolektorze/katalizatorze . Poduszki też jak najbardziej do sprawdzenia czy któraś się nie zerwała, na postoju nie trzęsie Ci kabiną?? Podczas normalnej jazdy też masz jakieś odgłosy??
  12. Z ciekawości sprawdziłem u siebie w jaki stanie jest ten zawór bo miałem wrażenie ze coś się słabo zbiera. Po podłączeniu pod aku otwiera się za każdym razem na około 1.5-2 mm. Sprawdziłem też te chwilowe spalanie i wychodzi mi przy 90 km/h w granicach 5.8-6 l ale przy 110 km 4.6 l a tylko że jechałem bez klimy ale to raczej po włączeniu będzie większe spalanie chyba że się mylę ??
×
×
  • Utwórz nowe...