Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

markis80

Użytkownik
  • Zawartość

    183
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II ph II
  • Silnik
    1.6 16v
  • Przebieg (tys.km)
    160000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Przybrudzona przepustnica.
  2. Przełożyłem lewy tył na prawy przód, prawy tył na lewy przód a przód prawy na prawy tył i lewy przód na lewy tył. I ściąga oraz drgania na kierownicy
  3. Mam ten sam problem z drganiami i sciagniem ale u mnie pojawił się po zmianie opon na letnie. Zbieżność sprawdzona koła wyważone a felgi proste. U siebie co roku przy zmianie opon rotuje nimi tak jak według zaleceń z oponeo jak zopobiegać ząbkowaniu opon. A opony do dunlop bluresponse w weekend przełoże je z powrotem jak jeździły w zeszłym roku i dam znać. Choć nie uśmiecha mi się wizja wyząbkowanych 2 letnich opon.
  4. Zrobiłem test test z opornikami i na chwile włączył się wentylator ale sprężarka się nie włączyła na dworze było 6-7 stopni. W sumie po wyciągnięciu oryginalnej wtyczki i włożeniu z powrotem też się na chwile włączył wentylator ale sprężarka nie . Uwalony presostat czy szukać gdzieś dalej usterki .
  5. Możesz jeszcze sprawdzić ciśnienie w cylindrach, jak będzie któryś zawór wypalony to też będzie nie równo pracował.. Jak masz możliwość to podmień czujnik położenia wału/walków.
  6. Komplet uszczelek to około 60 zł. Ja bym wymienił bo jeżeli dzieję się to na bp i LPG to ewidentnie coś jest nie tak z układem powietrza lub zaplonu. A cewki pod ten silnik to beru zs552 po 60 zł szt. A cewka też może dawać taki objaw jak się kończy.
  7. Jedynie co przychodzi mi do głowy to może być wypalony zawór/zawory Przerabiałem w Megane I 1.6 i wtedy chodziła nie równa ale nie pamiętam kodów błędów. Ewentualnie może rozrząd przeskoczył.
  8. Silikon dodałem dla lepszego uszczelnienia bo ta uszczelka szybko twardnieje pod wpływem temperatury ale syk pozostał.
  9. Syk powietrza przy dodawaniu gazu istnieje przy nowej jak i cieknącej uszczelce w tym silniku to jest normalne . Ja założyłem nową oryginalną i lekko przesmarowałem silikonem do silników i na razie spokój.
  10. Zamontowałem sobie tempomat na fabrycznych częściach ale działa tylko jak trzymam wciśnięty przycisk włączania tempomatu ten przy światłach. Po naciśnięciu od razu wraca na poz zero a nie powinien. Może ktoś go rozbierał i wie jak naprawić ??
  11. A może jest ktoś ze Ślaska i byłby chętny zamontować tempomat oczywiście nie za darmo.
  12. A nie jest to czasem od cięcie pompy paliwa jak pracuje na LPG. Odpal auto poczekaj aż przełączy się na gaz i posłuchaj czy pompa paliwa pracuje.
×
×
  • Utwórz nowe...