Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

szczepan997

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II ph II
  • Silnik
    2.0T
  • Przebieg (tys.km)
    220

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. hmm, z przodu też mam nawiercane i nigdy tak nie huczały. Regulamin forum się kłania - Prezes
  2. Cześć. Zmieniałem w megance tarcze i klocki z tyłu, ale strasznie mocno słychać szuranie takie podobne jakby się klocki kończyły, przy hamowaniu, nawet delikatnym. Już zrobiłem na nich 600km i nic się nie poprawia. Jarzma czyste, tłoczek wkręcony przy wymianie, ręczny odbija normalnie, odpowietrzone 2 razy, płyn hamulcowy ma pół roku. Tarcza OE nawiercane brembo 8200443579 Klocki OE renault 440602466r - ferodo 139(124) Obstawiam, że te klocki może są takie słabe i głośne, mam jeszcze stare klocki trw na których nie było takiego problemu, czy nic się nie stanie z
  3. Pod skrzynka upc mam te bezpieczniki ze zdjęcia. Wszystkie są całe. Ten na dole 40A odpowiada za wentylator. To jest Rs wiec moze jeszcze inaczej. Psiknąłem preparatem na styki we wszystkie kostki UPC, wyczyściłem papierem ściernym styki tam gdzie wchodzi + z aku (widoczne na zdj wyżej) i wyczyściłem masę na lewej podłużnicy. Po złożeniu wszystkiego samochód odpala idealnie, wentylator też chyba działa, ale to sprawdzę w ciągu dnia jak będzie ciepło. Więc albo te czynności wyżej pomogły, albo jak ktoś wyżej pisał gdzieś przetarty jest przewód i akurat dobrze się ułożył, czas po
  4. Ok, poczyszczę te styki, ogólnie czujnik temperatury wg mnie jest ok, bo na apce elm327 sprawdzałem potem temperaturę to normalnie wskazywało 90-100st w czasie jazdy, jak trochę postał to 80..60..50 itd. Schemat mam, z czujnika tempertaury wody sygnał idzie do komputera wtrysku i jeden przewód idzie do UPC jako "+ Układu wtrysku > Przekaźnik zabezpieczenia ". Twoim zdaniem warto te moje upc oddawac do firmy, która posprawdza te przekaźniki na płytce za kilkadziesiąt złotych? Bo chyba samym multimetrem w domu tego nie sprawdzę
  5. Odpływy regularnie czyszczę więc są drożne. Wyjąłem bezpieczniki pod maską - wszystkie są całe, nigdzie śladów wody - suchutko. W te deszcze ostatnio mało i tak jeździłem, samochód głównie stał w garażu. Czy można gdzieś bezpiecznie podać prąd na wentylator tu przy bezpiecznikach żeby sprawdzić czy działa? Bo pod maską jest strasznie ciasno (2.0T) EDIT: Podłączyłem na krótko wentylator na szybki bieg, plus dałem na wypięta wtyczkę z tego modułu z bezpiecznikami pod maską na kabel który idzie bezpośrednio do wentylatora. Wentylator działa elegancko, ale jednak
  6. Witajcie. Dzisiaj podczas jazdy w korku nagle przestał działać wentylator chłodnicy przez co temperatura na jakieś 5min wzrosła prawie pod te gęsto rozmieszczone kreski na wskaźniku (nie wiem ile to stopni) potem poprzez jazdę zbiła się do 90 stanąłem na parkingu i po chwili go zgasiłem żeby ochłonął. I już nie odpala, po naciśnięciu START dzieje się tak jakbym włączał sam zapłon bez próby rozruchu (rozrusznika nie słychać wcale). Akumulator sprawny, z pychu odpalił bez problemu tylko nadal się grzeje przez brak wentylatora na postoju. Bezpiecznik 40A pod maską od wentylatora cały. Bezpoś
  7. Dzięki za odpowiedź. Na zdjęciach w necie widzę że tą tulejke widać u innych już własnie po zdjeciu oslony gumowej i drążka. A to u mnie jest metalowe. Czy to jakies zabezpieczenie przed wypadnieciem jej?
  8. Witam. Mam luz na listwie przekladni gora dol. Podobno wybija sie tuleja i mam nowa na zmiane ale po zdjeciu drazka i jego oslony widze takie cos jak w zalaczniku. Nie widze tu zadnej tulei. Moze mam jakas inna wersje przekladni?
  9. Mam radio Cabasse czyli amplituner jest w bagażniku a z przodu zmieniarka na 6CD. Z racji tego, że było podejrzenie, że koncówka mocy jest zajechana w moim bo głośniki słabo grały, kupiłem drugie identyczne radio na podmiane. Po podłączeniu nowego radia, po kliknięciu włącznika słychać tylko pik i cisza, wyświetlacz też jest czarny. Mówię ok, może jest zepsute radio więc włoże moje stare. Po ponownej zamianie jest dokładnie to samo. Oba radia to: RENRAT 121-52. Bezpieczniki w kabinie i pod maską wszystkie sprawne. Do radia w bagażniku dochodzi stały + i + po zapłonie
  10. Mam pytanie/problem z radiem Cabasse Auditorium 6CD 4x40W w megane ii ph ii - całość gra ogólnie dosyć płytko bez basu. Tak się składa, że w drugiej megance 2 mam podstawowe radio tuner list 4x15W i tam sprawdzałem na tej samej piosence, gra lepiej, niskie tony są aż się boczki trzęsą. Głośniki w obu są seryjne nic nie modyfikowane. Ustawieniami już się bawiłem, mam mniej więcej takie: Tuner list: niskie: +6 wysokie: +1 Cabasse: niskie: +9 wysokie: 0 I mimo ustawionych niskich właśnie na max czyli +9 grają słabiej mimo o wiele większ
  11. Witam, od jakiegoś czasu mam problem z pedałem sprzęgła. Przy samym dole, w sensie jak jest wciśnięty do końca, to czasami przy puszczaniu czuć taki brak płynności odbijania, plus do tego wtedy skrzypi. Ciężko wtedy płynnie ruszyć, bo ciężko to wyczuć. Nie jest to przy każdej jeździe, czasami się to pojawia jak jadę autostradą, a czasami podczas zwykłej jazdy po mieście i nawet potrafi się pojawić na 5 min i potem już normalnie. Komplet sprzęgła był zmieniany jakieś 50k km temu firmy LUK, a to co opisuje występuje od ok. 5000km. 1.6 16v + lpg
  12. Czesc. Od pewnego czasu z kazdym dniem coraz bardziej slychac w zakresie 2-3k obrotow taki szum/wycie skrzyni, najmocniej na 2 i 3 ale teraz juz zaczyna wyć też 5 bieg. Zajrzalem pod samochod, faktycznie, skrzynia zapocona glownie od dolu na laczeniu i od strony tego czarnego dekielka z boku. Wydaje mi sie ze cieknie z okolic wybieraka skrzyni. Chciałem w zwiazku z tym dolac oleju do skrzyni bo mysle ze pewnie ubyło, wiec odkrecam korek, a tam stan oleju jak najbardziej w porządku (wylewa sie delikatnie przez otwór) Moze ktos ma pomysl o co chodzi z tym wyciem b
  13. Od jakiegoś czasu po jeździe i po zgaszeniu silnika po około 2 minutach włącza się wentylator na myślę że ok. 3min. Robi się tak zarówno przy 30 stopniach powietrza jak i nawet przy 18 tak jak dziś. Wskazówka temperatury na zegarach pokazuje dobrą temperature, normalnie też się zagrzewa. Czy to jest normalne? Silnik 1.6 16v + LPG Klimatyzacja ręczna, wyłączona. Odpalony sam nawiew na 1 biegu.
  14. Czy ten elektrozawór można jakoś samemu przetestować, bez podmiany na nowy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!