Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Damian.M

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane I ph II 1.6 16V 1999r.
  • Silnik
    1.6 16V 107KM
  • Przebieg (tys.km)
    0

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. styki czyściłem wczoraj specjalnym preparatem teraz w planach mam wymianę świec na NGK i sprawdzenie cewek ale z tym już muszę do mechanika bo sam nie dam sobie z tym rady
  2. Po deszczach pojawił się jeszcze jeden objaw - silnik nie lapie za pierwszym razem. Rozrusznik musi dobra chwilę pokrecic zanim zalapie. Jeśli odpalajac doda się odrobine gazu to zapala od razu.
  3. Silniczek krakowy był wymieniony na oryginalny magneti mareli 4 maja Przez dwa tygodnie było wszystko dobrze Po myciu auta i ostatnich obfitych deszczach problem wrócił Dziś podczas odlaczania przewodow od czujnika silniczka krokowego, na stykach był zielony nalot. To coś znaczy?
  4. jak się wykonuje próbę z plakiem? uszczelka wymieniona, myślę że trochę kolektor zaciągał oleju z odmy, sama przepustnica była trochę ochlapana olejem teraz z kolei obroty są za niskie i szarpie silnikiem filtr paliwa, świece, przewody zapłonowe - już bardzo dawno na benzynie łapie teraz zbyt niskie obroty
  5. problem z wysokimi obrotami znów się pojawia (ostatnio po myciu auta, po deszczu) RATUJCIE :O
  6. uszczelka jest twarda więc do wymiany przewód jest ok jak można uszczelnić samą odmę, silikonem? okazuje się jednak, że to silnik krokowy... dzisiaj podmieniliśmy z bratem na silniczek z jego Laguny i wszystko jest ok, obroty wracają do normy a sam silnik pracuje równo tak na benzynie jak i na gazie. kupowanie zamienników nie popłaca "/
  7. to na zdjęciu to jest uszczelka kolektora dolotowego (obudowa), a ja pytałem czy odstojnik oleju jest jakoś uszczelniony i czy można tak po prostu go zdemontować w warunkach domowych?
  8. gdzie można kupić taką uszczelkę bo ja jakoś nie mogę znaleźć czy sam odstojnik mogę zdemontować bez żadnych przeciwwskazań?
  9. ok, dzięki i jeszcze a propos tego oleju pod kolektorem czy to możliwe żeby wyciek był z odstojnika oleju, jest tam w ogóle jakaś uszczelka? odstojnik oleju.bmp
  10. Cześć wszystkim, jak w temacie mam problem z wysokimi obrotami na biegu jałowym w mojej Maggie. Problem pojawia się już od dłuższego czasu i co gorsza nie mogę sobie z nim poradzić. Mój samochód to Renault Megane Classic po Lifcie, 1.6 16 V Benzyna + LPG, rocznik 1999. Do już wdrożonych procedur naprawczych można zaliczyć: # wymiana silniczka krokowego (zupełnie nowy mechanizm) # przeczyszczenie przepustnicy z nagromadzonego nagaru # wymiana oringów na przepustnicy # dodanie gumowych podkładek na szpilkach mocujących ten plastik przed przepustnica do samej przepustnicy. Wcześniej tego nie było i plastik odstawał od przepustnicy (było widać oring!!!), teraz jest wszystko szczelnie i równo. # wymiana filtra powietrza (przy okazji) Do widocznych objawów należy dodać nierówną pracę silnika (tak jakby łapał gdzieś lewe powietrze). Problem pojawia się i na benzynie i na gazie. Na tygodniu planuję jeszcze wymianę uszczelek pod kolektorem dolotowym. Pod samym kolektorem zebrał się brud z olejem (skąd tam olej?). Może ktoś poratować schematem montażu kolektora? Jeśli to nie uszczelki pod kolektorem to co to może być, cewki? Na zimnym silniku obroty trochę skaczą, raczej normalne. ale dziś np. podczas jazdy po mieście obroty skakały na światłach do 3 tys...
  11. Tak jak w temacie. Czeka mnie wymiana uszczelki miski olejowej, ale za nim się za to zbiorę proszę o kilka rad, które mogłyby mi ułatwić pracę. Od spodu jest dosyć ciasno i aby zdjąć samą miskę na pewno nie wystarczy jej odkręcić. I tu pojawia się problem. Jak wyłuskać miskę spod samochodu po jej odkręceniu. Czy demontaż sanek również wchodzi w grę? Proszę o pomoc i cenne rady :)
×