Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Sylwek54

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II ph 1
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    236000

Ostatnio na profilu byli

453 wyświetleń profilu
  1. Najwłaściwiej będzie trzeba co jakiś czas sprawdzić na zimne dmuchać mechanik powiedział że w megankach to się zdarza chyba ma jakieś doświadczenie.
  2. Ja co do kół to zmieniałem na zimę u mechanika i wydaję mi się że było dobrze w każdym razie spotkało to mnie po raz pierwszy chociaż posiadałem wiele samochodów
  3. Ja na początku myślałem o jakiejś o jakiejś używanej ale jak zobaczyłem ceny za używane powyżej 200 zł. To myślę że dołożę a będzie nowa samochód też nie młody a w sumie jakość AGC aż tak nie odbiega jakością od innych.
  4. Serwis NordGlass na Pabianickiej 86 w okolicach Włókniarzy jadąc od ronda po lewej stronie przed Włókniarzy.Pojedź pogadaj może się zdecydujesz .
  5. Ja to robiłem w Łodzi chciałem szybko bo zbliża się przegląd i praktycznie bez szukania taniej drożej bo blisko domu.Wcześniej miałem Pilkington ale przy wymianie zaproponowali AGC robione podobno w Polsce.Producent jakoś od niedawna produkuje atermiczną + wygłuszająca nowa sama szyba w tym gdzie montowali 538 zł. ale nie jest to Pilkington .AGC to stajnia NordGlass.
  6. Jeżeli chodzi o szybę to chyba dość drogo to wyszło nie chciałem zakładać używanej a moja była solarna więc i taką chciałem założyli z tym że mieli w tej samej cenie solarna + wygłuszająca razem koszt 700 zł przy czym sama szyba firmy AGC ze stajni NordGlass 538 zł. reszta uszczelka i klejenie.
  7. Koła to metalowe obręcze na opony zimowe może masz rację partacz ale mimo wszystko wcześniej tego nie było i było ok.Przypuszczam że to zbieg okoliczności że to się działo po wymianie szyby.
  8. Witam.Horror pękła szyba przód po wymianie szyby hałas stukanie na piastach łożyskach straszne nawet wibracje auta.Telefon do mechanika w celu umówienia się na diagnozę ale pech mechanik z rodziną na feriach.Mówię o co chodzi a on do mnie niech pan zobaczy czy się koła na śrubach nie poluzowały w megankach II podobno to normalna przypadłość.Po jakimś czasie wychodzę i tak profilaktycznie sprawdzam śruby od kół i włosy mi dęba stanęły prawy tył śruby tak luźne że mogłem wszystkie ręką dokręcić około półtora obrotu wszystkie cztery, wyjmuje klucz i dokręcam zdziwienie okrutne następne koło podobnie ale prawy przód trochę mniej ale poluzowane pozostałe dobrze.to cała przyczyna hałasu i skrzypienia stukania a nawet wibracji powyżej 50 Km/godź. Piszę to tylko w formie ostrzeżenia.
  9. Odepnij wtyczkę od zaworu zmiennych faz rozrządu może to on powoduje cykanie potem podepnij z powrotem zobacz czy jest różnica czy cyka z odpiętą wtyczką..Tak miałem w swojej Megance , po wymianie zaworu cisza.
  10. Witam.Z tym problemem walczę od pół roku.Zaczęło się od tego że odkryłem wtyczkę która nie była podłączona do alternatora i okazało się że jeden z przewodów z UPC do wtyczki był nie drożny ale po naprawie i włączeniu wtyczki zaczęły się cyrki z obrotami.Wymiana alternatora czy regulatora napięcia nic nie dały ciągle to samo.Poszukiwanie przyczyn tego stanu rzeczy bez efektu doszło nawet do spalenia wirnika w alternatorze.Miałem jeszcze stary alternator remont i wymiana znowu nic nie dały ciągle to samo wolne obroty po zdjęciu nogi z gazu raz około 1200 lub 1000 chwilowa praca jak by pod obciążeniem i wyraźnie czuć jak by coś odpuściło i zaczynają spadać na prawidłowe.Wydaje mi się że już doszedłem do tego co może być powodem tego stanu a mianowicie, posiadam program diagnostyczny Maxiecu (orginał) który pokazuje że alternator który widzi to jest SG12 a u mnie jest TG11C011 oba się różnią między sobą bo jeden daje prąd 125A a drugi ten prawidłowy 110A a w programie który posiadam nie ma możliwości ustawienia prawidłowego.Wybieram się do kogoś kto posiada CLIP i w tym programie ustawić parametry alternatora a oprócz tego UPC w moim samochodzie jest od innego samochodu trzeba zmienić VIN i wprowadzić odpowiedni poziom wyposażenia u mnie N3 który Maxiecu podaje jako nieprawidłowy.Podejrzewam przy tym stanie rzeczy nieprawidłową pracę przepustnicy.
  11. Alternator wymieniony i nic się nie zmieniło dalej to samo błąd 2502 tylko teraz jeszcze opis "błąd połączenia CAN" .Teraz pójdę tą drogą sprawdzam wszystkie połączenia CAN. W programie diagnostycznym prawidłowo pokazuje obciążenie alternatora w % choć w dalszym ciągu nie mogę ustawić typu alternatora.
  12. Witam.Napisano wiele ale nic na temat błędu 2502 co go powoduje.U mnie też doszło do wymiany alternatora wcześniej regulatora napięcia a błąd 2502 występuje nadal.W programie diagnostycznym niemożliwość ustawienia właściwego alternatora i może tutaj leży problem bo wraz z błędem 2502 opis błędu "brak połączenia CAN" i może połączenia CAN trzeba sprawdzić.
  13. Jak sprawdzam ładowanie na akumulatorze to jest zawsze około 14,2 V i lekko się zmienia w zależności co włączę choć czasem zauważyłem większy spadek napięcia w granicach 13,8-13,7 ale zawsze wiązałem to z dobrze naładowanym akumulatorem.Jeżeli chodzi o regulator napięcia to jest już trzeci dwa używane i jeden nowy oryginał valeo używane też valeo i na wszystkich regulatorach ten sam problem podejrzewam uszkodzenie alternatora zresztą pisał wcześniej o tym "jabrze" i postanowiłem pójść tą drogą czyli wyremontowany używany alternator.Po wymianie alternatora napiszę czy nastąpiły zmiany.
  14. Tak pamiętam o Cipie ale co zrobić jak program diagnostyczny nie ma do alternatora dostępu w samochodzie kolegi prawie takim samym czyli megane II 1.6 nie ma z tym problemu ten sam program diagnostyczny oryginał Maxiecu. Uważam że Clip pokaże to samo.
  15. Regulator napięcia nowy oryginał valeo. Samochód posiadam od dwóch lat.Wtyczka z alternatora była wyjęta zawsze nawet nie wiedziałem a cyrki z alternatorem zaczęły się dziać jak to odkryłem i ją włączyłem dlatego wymieniłem regulator napięcia który nic nie zmienił.Jazda bez włączonej wtyczki wywala błąd 2502 z włączoną wtyczką błąd 920F. Kupiłem już alternator używkę z myślą podmiany ale najpierw chcę wymienić łożyska żeby za chwilę znowu go nie wyciągać.Alternator to TG11C011 a program diagnostyczny uparcie ustawia albo i nie ustawia tylko tak widzi SG15. Po wpięciu wtyczki do alternatora zaczynają się cyrki z wolnymi obrotami są za wysokie średnio około 1000 i po paru sekundach powoli spadają na około 900.
×