Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Sylwek54

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    81
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II ph 1 Mrgane III ph 1
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    236000

Ostatnie wizyty

1103 wyświetleń profilu
  1. Może i masz rację ale jeżeli w specyfikacji mam napisane skóra naturalna to mam prawo takiej oczekiwać. Materiał kierownicy Kierownica ze skórzanym pokrowcem
  2. Jeżeli przy odbiorze samochodu w specyfikacji pisze kierownica skóra i ktoś zamawiał skórę to jest skóra i nie wypisujcie tych bzdur że ktoś zapłacił za skórę a dostał skay w sądach drzwi by się nie zamykały.
  3. Jakiej firmy akumulator w Volvo syna nie wiem i tak miał oznaczenia fabryczne Volvo zastąpiliśmy go Centra + 62 Ah na razie jest ok ale to nie całe 2 lata dodam tylko że od kilku lat w moich samochodach które posiadałem zawsze stosowałem Centra + nie miałem nigdy kłopotów w Megane II już 4 rok i po miesiącu postoju uruchomiłem samochód gorzej było zimą po 3 tygodniach w sanatorium Megane II nie dała się uruchomić ale ładowanie pomogło i jest dobrze.
  4. Najdłużej pracują akumulatory na pierwszy montaż u syna Volvo V50 prawie 10 lat zdziwienie też z podziwu wyjść nie mogłem ja z reguły korzystam z rodzimej centry nigdy nie miałem powodu narzekać w obecnych czasach wszystkie wydają się być dobre a ile będą pracowały to zależy od obsługi i dbania o akumulator wiadomo przecież że jak coś pracuje to i się zużywa obecnie w swoim samochodzie posiadam jakiś firmy motrio nieznana mi firma taki był w samochodzie jak go kupiłem z 2019 r i po sprawdzeniu wykazuje 90% pojemności. REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.7 - Prezes
  5. Witam. Miałem gdzieś pojechać i w czasie jazdy sprawdzić termostat ale nie wyszło zmiana planów ale znalazłem trochę czasu i podłączyłem Maxiecu pod samochód i prawie jestem pewny że mam walnięty termostat. Pomiar temperatury pokazał takie wyniki pierwsze pole załączyło się przy 46 stopniach następne pole przy 75 stopniach doszło 76 stopni i na wskaźniku temperatury spadło na pierwsze pole potem wzrastała temperatura i przy 75 stopniach włączyło się drugie pole i tak zostało bo samochód cały czas się rozgrzewał i doszedł do temperatury 98 stopni i tu włączył się wentylator temperatura spadała
  6. MOTRIO to nazwa firmy która nadaje nazwę częściom produkowanym przez kogoś innego dla tej firmy. Kupiłem samochód z Holandii i w tym kraju był serwisowany świece akumulator filtry itd. wszystko było lub jest motrio. O jakości tych części nie wypowiadam się bo nigdy z tą firmą się nie spotkałem choć to już trzecia moja renówka. Kiedyś na każdej renówce z tyłu na szybie był znaczek elf sugerujący taki olej teraz już nie ma tego znaczka ale to nie znaczy że elfem nie zalewają silników być może pod nazwą motrio.
  7. Już trudno mi stwierdzić o co chodzi. W czasie jazdy około 10 km. z pracy temperatura na wskaźniku 1pole z czasem włączyło się znowu 2 i 3 razem by po chwili spaść na 1 pole. Jak przyjechałem pod dom znowu pirometr do ręki i pomiar a tu przed termostatem około 65 stopni za termostatem też 65 stopni na dolnym powrocie 45 stopni wydaje mi się że przed termostatem powinna być temperatura jak podają podręczniki około 89 stopni przy tej temperaturze powinien otwierać się drugi obieg a tu wydaje mi się że otwiera się za wcześnie. Przejechałem około 10 km. wydaje mi się że to odpowiedna odległość żeb
  8. Witam. Właśnie przed chwilą dokonałem pomiarów płynu chłodzącego na wolnych obrotach pirometrem. Jeżeli chodzi o termostat to jest chyba wszystko ok rozgrzałem silnik do 94 stopni i termostat popuszcza gorący płyn na chłodnicę natomiast chyba problem z czujnikiem bo pierwsze pole na wskaźniku załącza przy 35 stopniach a potem od razu drugie i trzecie przy około 50 stopniach i w zależności jak się otwiera termostat spada na pierwsze pole i w miarę rozgrzewania układu znowu wskakuje na drugie i trzecie jednocześnie i tak już zostaje. Tak się dzieje na postoju i wolnych obrotach w trasie jak będz
  9. Przyjrzę się wężom sprawdzę to dokładnie choć wydawało mi się że były oba gorące. Jestem po za domem jak wrócę sprawdzę miernikiem temperatury będzie łatwiej.
  10. Witam nie wiem czy się udało odpowietrzyć w każdym razie dzieje się to samo czyli po uruchomieniu samochodu po chwili na wskaźniku pojawia się pierwsze pole a po kilku minutach pojawiają się następne dwa i tak zostaje dłuższy czas by po dość długim czasie spadło do pierwszej kreski i w zasadzie tak zostaje. Według instrukcji to nic strasznego dopiero reagować jak lampki awaryjne się zaświecą i to wszystko. Sam nie wiem jak ma być po zakupie meganki tego nie było zawsze temperatura dalej się nie podnosiła jak na pierwsze pole. Proszę opiszcie jak to wygląda u was a może jakieś sugestie awarii t
  11. Ja przed megane 3 jeździłem megane II trójkę posiadam dopiero 1,5 miesiąca i nic na ten temat napisać nie mogę zwyczajowo wymieniłem rozrząd oleje itd. miała wypadnie zapłonów dostała nowe świece i 2 stare cewki z megane II i jest ok. Megane II którą użytkowałem kilka lat (jeszcze stoi w gotowości) nic nie robiłem po za eksploatacyjnymi rzeczami typu amortyzatory czy tarcze z klockami oleje itd. żadnych napraw z tytułu awarii nawet elektronika nigdy nie padła z tond moja dobra opinia a II najechała ponad 300000 tyś km. Jak się będzie spisywać III zobaczę na razie teraz jestem zadowolony miałem
  12. Ja byłem od samego początku zdecydowany na megane III z tego względu że to mój trzeci francuz renault kiedyś miałem 19 nie narzekałem jak mi rozbił nietrzeźwy volvo v40 kupiłem megane II i ładnych parę lat służyła dobrze tak więc posiadałem różne samochody trudno zliczyć ile mam prawie 70 a w samochodzie jak ledwie skończyłem18 pamiętam pierwszego malucha a i Trabanta mile wspominam ale Renault jednak po tych wszystkich samochodach u mnie się sprawdziły dlatego taki wybór miałem obiekcje co do rocznika myślałem o młodszym ale cóż trafił się taki. Megane II miała silnik 1.6 16V i megane III też
  13. Za te pieniądze tak jest możliwe taki zakup tylko musisz się liczyć z tym że z początkowej fazy produkcji bo roczniki 2010 w górę będzie bardzo ciężko. Bywają i okazje tanie też bywają ale są zniszczone nie warte nawet tych pieniędzy. Ogólnie samochód tani stosunkowo młody i zadbany to mało możliwe by zdobyć. Sam niedawno nabyłem megane III i praktycznie prawie że prosto z lawety w ciemno udało się jestem zadowolony 2011 r. za dużo mniej niż oferowano może dlatego że był świeży w Polsce a ja byłem jedynym klientem i gość nie chciał czekać na następnego. Jak dla zaczepki rzuciłem że był robio
  14. Skłaniam się do tego że masz rację z tego względu że niedawno miałem wymieniany rozrząd z pompą wody i chyba mechanik po całej operacji zalał układ płynem ale już nie odpowietrzył. Będę musiał to zrobić sam wiem że do odpowietrzania są jakieś korki na gumowych wężach pewnie podobnie jak megane II w niej sam odpowietrzałem układ po wymianie płynu. Dzięki za podpowiedź.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!