Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Sylwek54

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    92
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

4 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II ph 1 Mrgane III ph 1
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    236000

Ostatnie wizyty

1223 wyświetleń profilu
  1. Lampkę ja wyjąłem w ten sposób że od szyby czołowej mocno z umiarem starałem się przesunąć lampkę w tył samochodu jednocześnie tak naciskając by ją odginać na dół udało się. Miejsce na mikrofon nie widoczne ze względu na mało miejsca by zajrzeć ale zrobiłem zdjęcia telefonem i wszystko ujrzałem. Telefonem zdjęcie zrobione w otworze lampki sufitowej. Teraz nie wiem czy trzeba coś wyciąć by mikrofon zamontować.
  2. Czyli mogę założyć że na lewym słupku wtyczki nie będzie jak to w wielu przypadkach było opisywane na forum. Dziwna ta moja wersja samochodu nie było przewodów do głośników wysokotonowych instalacja i miejsce na mikrofon jest to dobrze nie będę musiał montować innych. Dzięki.
  3. Witam. Dzisiaj chciałem sprawdzić możliwość zamontowania mikrofonu do radia i wyjąłem lampkę sufitową kierowcy miejsce na mikrofon jest specjalnie do tego przeznaczone ale również i niespodzianka w postaci przewodów zakończonych wtyczką nigdzie nie podłączonych. Czy mógłby mnie ktoś oświecić do czego służy ta wtyczka.
  4. Zrobię jutro stronę pasażera bo od strony kierowcy już wyciąłem zaślepkę e celu poszukiwań wtyczki wyjąłem nawiew mocna lampka i nie widać żadnej wtyczki. Jutro odkryję osłonę progu pod deską i zobaczę jak są podwójne przewody na zaciskach złącza drzwiowego to szukam dalej.
  5. Witam. Wymieniam radio i w związku z tym na głośniki wysokotonowe muszę pociągnąć nowe przewody mam zaślepki w miejscu głośników ale wtyczek go głośników brak mimo tego że posiadam megane III ph1 w wersji dynamique. Myślę że najlepszym wyjściem będzie dostać się do wiązek wychodzących do drzwi i odszukać przewody do głośników w drzwiach i stąd pociągnąć nowe przewody przylutowując je. Fabrycznie wynika ze schematów że tak są ciągnięte.
  6. Dzięki. Przyjrzę się temu problemowi. Czy ta sytuacja może również może dotyczyć uszczelek kolektora.
  7. Witam. Problem z jakim się spotkałem w ciągu ostatnich dni wygląda tak. W czasie jazdy silnik rozgrzany dochodzi do zmiany biegu na wyższy czy niższy wciskam sprzęgło a obroty spadają gdzieś około 1500 obrotów i takie wrażenie jak by coś te obroty wymuszało trwa to kilka sekund 3-4 a następnie takie wrażenie jak by coś odpuściło i obroty spadają do prawidłowych około 800. Nie znam przyczyny takiego zachowania silnika ale to jest denerwujące. Czy ktoś spotkał się z tego typu zachowaniem silnika i zdiagnozował przyczynę.
  8. Witam wszystkich. Mam pytanie czy można cofnąć zmianę w konfiguracji megane 3 zmianę nawigacji nav1g2 na nav1g1. Przez przypadek namieszane clipem prawidłowa powinna być nav1g2.
  9. Witam. Ja swoją megane 3 też kupiłem wiedząc że miała uszkodzony tylny błotnik z lewej strony i była lakierowana razem z tylnymi drzwiami. Miernik lakieru pokazywał w pewnym miejscu nawet około 1000 mikronów na długości 15 cm w pozostałych miejscach różnie 350 400 mikronów a tam gdzie tylko drugi lakier w granicach około 300 mikronów. We wnękach drzwiowych słupki 50-90 mikronów prawej jak i lewej strony. Dach i błotniki pozostałe części samochodu 120-150. Miałem mieszane uczucie jednak uszkodzona znajomy mechanik kolega nie blacharz ani lakiernik mówi mi słuchaj facet się nie krzywi jak sprawd
  10. Może i masz rację ale jeżeli w specyfikacji mam napisane skóra naturalna to mam prawo takiej oczekiwać. Materiał kierownicy Kierownica ze skórzanym pokrowcem
  11. Jeżeli przy odbiorze samochodu w specyfikacji pisze kierownica skóra i ktoś zamawiał skórę to jest skóra i nie wypisujcie tych bzdur że ktoś zapłacił za skórę a dostał skay w sądach drzwi by się nie zamykały.
  12. Jakiej firmy akumulator w Volvo syna nie wiem i tak miał oznaczenia fabryczne Volvo zastąpiliśmy go Centra + 62 Ah na razie jest ok ale to nie całe 2 lata dodam tylko że od kilku lat w moich samochodach które posiadałem zawsze stosowałem Centra + nie miałem nigdy kłopotów w Megane II już 4 rok i po miesiącu postoju uruchomiłem samochód gorzej było zimą po 3 tygodniach w sanatorium Megane II nie dała się uruchomić ale ładowanie pomogło i jest dobrze.
  13. Najdłużej pracują akumulatory na pierwszy montaż u syna Volvo V50 prawie 10 lat zdziwienie też z podziwu wyjść nie mogłem ja z reguły korzystam z rodzimej centry nigdy nie miałem powodu narzekać w obecnych czasach wszystkie wydają się być dobre a ile będą pracowały to zależy od obsługi i dbania o akumulator wiadomo przecież że jak coś pracuje to i się zużywa obecnie w swoim samochodzie posiadam jakiś firmy motrio nieznana mi firma taki był w samochodzie jak go kupiłem z 2019 r i po sprawdzeniu wykazuje 90% pojemności. REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.7 - Prezes
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!