Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Megane_Bytom

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phII
  • Silnik
    1,6 16V + LPG
  • Przebieg (tys.km)
    202000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Auto pojechało lawetą na warsztat. Wymiana rozrusznika i od tamtej pory działa.
  2. Ja mam również phII czyli nie mam takowego bezpiecznika? Poza tym jest taki mróz, że plastiki pękają jak próbowałem demontować. "Pociągnąć" także auta się nie da, gdyż to automat. Pozostaje laweta
  3. Nic nie zeruje. Przecież napisałem, ze akumulator świeżo naładowany, klemy wyczyszczone, nic mi nie przygasa a rozrusznik w ogóle nie kręci.
  4. awaria szyby, sama się opuściła a później nie chciała się podnieść. Dzięki odłączaniu klemy i domykaniu z pilota mogłem szybę zamknąć. Doczytałem już na forum, że to moduł sterowania szybami.
  5. Witam, mam podobny problem, po odłączeniu klemy akumulatora i ponownym podłączeniu auto już nie odpala. Akumulator naładowany, klemy wyczyszczone, bezpieczniki przy klemie + sprawdzone. Do tych w komorze silnika nie umiem się dobrać. Czy to mogą być one czy może raczej rozrusznik? https://youtu.be/OINTNDOJAwE
  6. Megane_Bytom

    Megane II phI Uszczelnienie pokrywy zaworów

    Mam takie samo pytanie jednak dotyczy Megane II phII 1,6 benzyna K4M. Czy trzeba rozbierać rozrząd przy wymianie uszczelki?
  7. Moja usterka ustąpiła. Mechanik wymienił świece (miały niecały rok ale szczególnie jedna była zużyta) oraz cewki na nowe. MOże sienie znam, ale jeżeli jedziesz na benzynie, masz wyłączony LPG więc co mają do rzeczy wtryski gazu?
  8. Które wtyczki mam popsikać? Wtyczki od wtrysków są pod kolektorem dolotowym, musiałbym go zrzucić by się do nich dobrać a tą główną od całej wiązki już czyściłem. Poza tym nie wydaje mi się, że to wtryski, gdyż objawy są i na benzynie i na gazie (czyli wtedy gdy wtryski benzyny nie pracują)
  9. Witam, mam podobny problem a nie mogę znaleźć jakiejkolwiek podpowiedzi na forum, bo prawie wszystko dotyczy diesli. Jakieś 8 miesięcy temu meganka wróciła z warsztatu a następnego dnia rano po krótkiej jeżdzie wyskoczył komunikat "usterka wtrysku" zaświeciły sie kontroli ESP, SERVIS oraz STOP. Auto wtenczas nie ma mocy, jedzie w trybie awaryjnym. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnika wszystko wraca do normy. Auto wróciło na warsztat ale komputer nic nie wykazał. Problem pojawił sie jeszcze kilka razy a następnie zniknął na te 8 miesięcy ale pojawił się ponownie niedawno. Codziennie rano po przejechaniu kilkuset metrów pojawia się "usterka wtrysku" i tak przez kilka kilometrów losowo. Później, gdy silnik jest już porządnie rozgrzany po przejechaniu około 7 kilometrów usterka już sie nie pojawia. Aktualnie komunikat zapala mi sie coraz częściej (im zimniej rano). Dzieje się to bez względu na to czy jadę na PB czy LPG. Czy ktoś sie zetknął z tym problemem? Podejrzewam jakiś czujnik albo po prostu nie łączące styki które pod wpływem rosnącej temperatury pod maską lepiej przewodzą prąd. Pytanie tylko gdzie ich szukać.
×