Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

adamsxxx

Użytkownik
  • Zawartość

    118
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane IV Bose
  • Silnik
    dci 130
  • Przebieg (tys.km)
    19

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Tak, żadnych zmian z punktu widzenia użytkownika ale aktualizacja obowiązkowa.
  2. RS monitor zbiera dane z kilku(nastu?) czujników umieszczonych w różnych częściach auta, więc żeby działał muszą te czujniki być. Część pewnie jest w aucie, a część pewnie tylko w RS. Co do kwestii Bose, to tak ma być.
  3. Posłużę się ogólnodostępnym zdjęciem, ale moje. dokładane Philipsy Extreme Vision coś tam świecą identycznie. Barwa 6000 https://goo.gl/images/h85Xga
  4. Dajcie spokój, obędzie się bez serwisu. Spróbuję sobie przypomnieć jak to zrobić i napiszę, bo bawiłem się tym kiedyś.
  5. To jest taki feature bezpieczeństwa. Ciesz się, że nie masz Peugeota, tam w ogóle po max pół godziny wszystko się wyłącza i nie pobawisz się radiem do następnego uruchomienia. I żeby znowu móc bawić się pół godziny, to godzinę musi być silnik włączony ;)
  6. Bo problem jest jak jest wilgotno i temperatura koło zera.
  7. Karta była "stłumiona" przez plecak, norma. Żona nosi w torebce i też jej się nieraz Captur zamknie od razu jak wyjdzie z auta, nawet nie musi się zbytnio oddalać. Ja noszę w kieszeni więc nie mam tego problemu
  8. Wyłączyć można tylko w RS chyba na stałe (być może GT jeszcze). I wyłączenie jednego wyłącza drugie, bo te 2 systemy działają razem.
  9. adamsxxx

    Megane IV phI Wypalanie GPF (FAP)

    Ja mam diesla 1.6 130KM ale przez 30 tys. km nie zauważyłem wypalania. Natomiast w peugeocie 207 diesel który miałem poprzednio doskonale wiedziałem kiedy się fap wypalał (bardziej basowy pomruk, zwiększone spalanie i włączone grzanie lusterek). No ale 207 miało tam mokry a Megane ma suchy.
  10. Według mnie, skoro auto szło po sznurku tak jak piszesz, to nie było potrzeby aby się uruchamiało esp, ESC w sumie bo tak nazywa to renault i nadal uważam że ESC jest połączone z ASR, we wszystkich autach jakie miałem tak było. http://www.cklasapl.com/renault_megane-2952/system_kontroli_toru_jazdy_esc_z_kontrol_261_podsterowno_347_ci_na_zakr_281_tach_i_uk_322_adem_antypo_347_lizgowym-3104.html
  11. Raczej jest, bo te 2 systemy przeważnie występują razem.
×