Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

szmydu

Użytkownik
  • Zawartość

    146
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III phI Grandtour Dynamique
  • Silnik
    1.6 16V 110KM
  • Przebieg (tys.km)
    75000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Niestety , początkiem roku mechanik od francuzów, przy okazji wymiany oleju, poinformował mnie, że sworznie nadają się do wymiany i rzeczywiście coś tam stukało. Zgodziłem się na wymianę i na tym etapie popełniłem błąd, bo jeszcze wtedy nie wiedziałem że kompletny wahacz jest tak tani. Teraz gdy mam prawie nowe sworznie, to postanowiłem wymienić same tuleje na lemfoldera, żeby za szybko nie padły. Gdyby nie te sworznie to nie zastanawiałbym się nawet i wymieniał całe wahacze. Co do łącznika to wziąłem mayle HD i końcówkę drążka TRW.
  2. Po ostatniej wizycie na stacji diagnostycznej okazało się, że do wymiany mam tuleje wahacza, końcówkę drążka kierowniczego i łącznik stabilizatora. W związku z czym mam pytanie jakich sprawdzonych producentów polecacie. Osobiście wstępnie wybrałem: - tuleje MOOG - łącznik stabilizatora Mayle HD lub TRW - końcówka drążka TRW Czy w przypadku tulei warto dopłacać do np. lemfoldera (dwa razy droższy od mooga) ?
  3. Pewnie wynika to z uboższej wersji wyposażenia i cięcia kosztów w egzemplarzach na polski i wschodni rynek.
  4. Już w pierwszym zdaniu z artykułu który wymieniłeś, wynika że dobrze wybrałem 600A 60 Ah. Napisane jest "Nieprawidłowy dobór akumulatora obniża jego żywotność i skuteczność działania, dlatego przy zakupie nowego akumulatora należy się kierować zaleceniami producenta samochodu i / lub dedykowanymi do tego celu wyszukiwarkami". A producent do mojej wersji wyposażenia zaleca właśnie 600A 60Ah bo taki poszedł na pierwszy montaż
  5. Mam to samo i też dotyczy lewego głośnika. Zdejmowałem boczek i tam niczego złego nie znalazłem. Podejrzewam, że problem jest w kabinie lub na łączeniu z drzwiami lecz nie miałem kiedy tego sprawdzić Ogólnie głośnik gra ale czasem "traci basy".
  6. Jakby ktoś potrzebował, to akumulator o wymiarach 242mm x 175mm x 190mm mieści się bez problemu. Co ciekawe mój stary fiamm ma wlaśnie takie wymiary a nowy Fiamm o tych samych parametrach jest juz mniejszy
  7. Ponieważ taki był fabrycznie Fiamm 600A 60Ah (samochód z rynku niemieckiego). Mam np. Hands free i może dlatego taki mocny dali, w końcu system cały czas czuwa czy się zbliżam z kartą
  8. Orientujecie się może czy zmieści się do skrzynki akumulator o wymiarach 242mm x 175mm x 190mm ? To są wymiary aku Banner Power Bull PRO (P63 40). W acumeo.pl Jest w atrakcyjnej cenie :)
  9. Odkopię temat, ponieważ muszę kupić nowy akumulator. Stary (7 lat) już nie wyrabiał w mrozy w zeszłym roku. Zastanawiam się tylko czy rzeczywiście w tym samochodzie musi być taki mocny akumulator ? Ja mam Fiamm 60Ah/600A, który w porównaniu z katalogami producentów jest zdecydowanie za mocny. Być może obecność hands free wymaga mocniejszego akumulatora ? Drugie pytanie to na jaki najlepiej wymienić ? Centra futura, Varta silver, bosch silver, czy jesczez coś innego ?
  10. szmydu

    Megane III phI Ceramizer do skrzyni

    To nie jest ta sama skrzynia. Tutaj czujnik jest u góry skrzyni. Teraz mam przebieg 92 tys. Hałasuje np. przy zjeżdżaniu z górki na 2 biegu (hamowanie silnikiem). Po wciśnieciu sprzęgła robi się momentalnie cisza.
  11. szmydu

    Megane III phI Ceramizer do skrzyni

    Olej w skrzyni wymieniałem 5 miesięcy temu więc kolejną wymianę sobie daruję Ale przy okazji skontroluję jego poziom.
  12. Ze względu na irytujące wycie skrzyni przy obciążeniu zdecydowałem się na dodanie ceramizera. W poprzednim samochodzie przyniósł oczekiwany efekt. Pytanie tylko, którędy najlepiej go zaaplikować ? Czy dobrym pomysłem będzie przez otwór od czujnika wstecznego biegu ?
  13. szmydu

    Megane III phII Spalanie Megane (2014) 1.6 16V 110 KM

    Zdążyłem przetestować z temperaturą na zewnątrz 29 stopni
  14. szmydu

    Megane III phII Spalanie Megane (2014) 1.6 16V 110 KM

    To nie dynamika jazdy była przyczyną takiego spalania a nieszczelny zawór koła zmiennych faz. Samochód był zmulony w dolnym zakresie obrotów i nusiałem go mocno kręcić. Po wymianie zaworu spalanie z klimą w mieście spadło do ok. 11.5
×