Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

MarcinDe

Użytkownik
  • Zawartość

    440
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

26 Super

Samochód

  • Auto
    Megane IV PhI
  • Silnik
    1,2 TCE 130
  • Przebieg (tys.km)
    11

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Ja u siebie dostaję nawet jak auto zostawało na jeden dzień - może rzeczywiście mi dobrze z oczu patrzy. Chociaż jestem zdania że jest raczej w drugą stronę.
  2. No bo najłatwiej jest zwalić winę na cały świat - a że w ASO robią partacze to główna sprawa. Dobrze że złożyłeś reklamację pisemną - tylko najlepiej prosto do Renault Polska (wtedy istnieje realna możliwość że ASO dostanie porządne zjeby i się przestaną opierda..ć). Ja nie wiem jak to jest - sam miałem w HTB problem z ustawieniem tylnej klapy (tylko że dopiero po tym jak mi gość w dupę wjechał) i u nas w Radomiu potrafili naprawić to praktycznie od ręki. I jeszcze jedna rzecz - jak to jest że ja zawsze dostaję auto zastępcze (jeśli jest naprawa reklamacyjna), a po innych ASO trzeba się prosić. Znaczy się że ASO jest chu..we. Pracowałem w CItroenie w 2011/2012 i też na reklamacyjne naprawy klienci zawsze dostawali auto zastępcze. Możę jednak ten Radom nie jest taki zły jak go wszędzie "malują (kabarety, TV itp.).
  3. Doesnt to jak ty nic nie robiłeś z klimą przez 9 lat (poza wymianą filtra pyłkowego) to bym nie chciał w tym samochodzie jeździć. Tam jest na wymienniku cała mikroflora i fauna świata. Nie wiem skąd Ty masz takie teorie - ja mam lekarzy znajomych (w tym alergologów) i podstawą jest coroczny serwis klimy z jej czyszczeniem (właśnie z grzybów i bakterii), w Radomiu na Złotej najstarszy i najlepszy serwis klimatyzacji - mówią dokładnie to samo. Nie musisz być zaraz chory - ale swoje odczujesz prędzej czy później.
  4. Teoretycznie na podjęcie decyzji "co dalej" mają 14 dni - a na dokonanie naprawy nie wiem (trzeba by się jakiegoś prawnika poradzić).
  5. Ja mam 2 komplety kół - zima, lato - na aluminium. Oba mają czujniki Renault i z żadnym nie ma najmniejszego problemu - po zmianie kół zima/lato po kilki kilometrach koła są rozpoznawane. Muszę do nas do ASO zadzwonić i się spytać ile kosztują czujniki - jak swoje kupowałem to mówili coś koło 250pln/szt, a ludzie na forum już wtedy pisali że u nich są po 90pln/szt.
  6. Problem jest taki że jak masz auto na gwarancji to mogą się przypierniczyć potem że sam grzebałeś. Po drugie każdy chciałby skorzystać z tej gwarancji producenta, a nie na własną rękę wymieniać graty (które podlegają gwarancji) Z jednej strony rozumiem takie podejście (sam ma na gwarancji auto), ale z drugiej jakbym miał czekać 6 m-cy na części to bym kupił swoje i kazał zmienić (bo by mnie szlag trafił na to stukanie). Z tym że ludzie są różni.
  7. Kociamberek pewnie tak - bo coś mi też mówi Twój nick. Ja siedzę jeszcze czasami na RLKP, LKP i 300forum.
  8. LTar dobrze mówi - niestety przy takim spalaniu szlag trafia przyjemność z jazdy. Wczoraj wracałem z nad morza A1 - i miejscami szlag człowieka trafia, bo jakaś menda na lewym pasie jedzie 90, a na prawym jeszcze lepiej bo jadą 80. Przy takim układzie nie ma jak wyminąć i korek zaraz na kilometry - żeby nie było nic się nie działo/ żaden się nie zepsuł/ korka wcześniej nie było/nie było oberwania chmury ani żadnego innego kataklizmu. Kur..a za taką jazdę autostradą to powinni dożywotnio prawo jazdy zabierać. I to są właśnie tacy "ynteligenci" co to próbują uzyskać spalanie katalogowe jadąc autostradą, żeby potem się pochwalić "jak to z wakacji wracał i mu auto spaliło 4l/100'.
  9. Końcówka jest wspawana w wydech - można kupić akcesoryjną (jaka Ci się podoba) i te są mocowane już na różne sposoby.
  10. Można lampy zdemontować, ale ja wolałbym robić na aucie - bo zdemontowane latają na stole i jest potrzebna druga osoba do trzymania. A tak trzymają się i nie latają przy robocie - wiem bo robiłem i na aucie i poza.
  11. Robota niewdzięczna, ale w sumie prosta. Potrzebujesz papier wodny - od 800 do 2500, polerkę mechaniczną, pastę polerską i coś do zabezpieczenia lampy przed UV. Lecisz lampę po kolei na mokro papierami, pamiętać trzeba żeby dobrze zebrać lakier fabryczny. Jak już dotrzesz to lecisz pastą na polerce. Jak osiągniesz zadowalający efekt zabezpieczasz - można lakier (i ten można podobno na niewypolerowany klosz nakładać), można takie specjalne płyny antyUV, a można położyć ceramikę - i to podobno zdaje najlepiej egzamin. A no i jeszcze jedno taśma papierowa malarska - żeby zabezpieczyć lakier dookoła lamp. Jak polerowałem swoje w LII to żeby maski nie oklejać nad lampami to robiłem przy otwartej - na silnik żeby go przy polerowaniu nie pochlapać rzuciłem jakieś stare prześcieradło. Robota jest żmudna i nudna - ale jak się przyłożysz to efekt jest zarąbisty. No i duma z własnej pracy.
  12. Jak zwykle nie chciało się włożyć wygłuszenia z powrotem. Nie wiem jak to odczuwasz, ale dziwi mnie że nie czujesz różnicy - każde wyjęcie takich elementów wygłuszających jest odczuwalne. A spinek brakuje bo jak się nie chce podważyć i pomyśleć przy demontażu, to potem jest taki efekt. Ja bym u nich pojawił się i zrobił dym - bo z takim partactwem można kur..cy dostać. Jak ja się cieszę, że moją Megankę ominęło większość problemów wymienianych przez użytkowników.
  13. Te tanie wersje to wyglądają tak, że aż "oczy bolą". Te wajchy od ręcznego to wyglądają tragicznie - ale nie tylko Megane IV ma taką, jak oglądałem inne marki to te ręczne wcale nie są lepsze.
  14. Dobry kierowca żeby tak zrobić.
×
×
  • Utwórz nowe...