Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

MarcinDe

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    793
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

71 Super

Samochód

  • Auto
    Megane IV PhI
  • Silnik
    1,2 TCE 130
  • Przebieg (tys.km)
    30

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Rzeczywiście chyba za szybko czytałem. Jeździłem kilkoma autami z elektrycznym ręcznym i w żadnym nie trzeba było go odblokowywać żeby ruszyć.
  2. Koledzy tylko że kolega ma MII (tak wynika z opisu) - MII miała w ogóle elektryczny ręczny (bo ja to pamiętam że miała taką wajchę co jak wolant mocy silnika w samolocie wyglądała)
  3. Nic się nie martw - w Mazdzie też jakieś szopki są (tylko nie pamiętam z czym dokładnie). No i nie wiem jak teraz z głośności, bo jak 3 lata temu jeździłem na demo to w porównaniu do Meganki to było w niej głośno (szczególnie na tylnej kanapie).
  4. Chłopaki gdzie Wy widzieliście tarcze hamulcowe pomalowane całościowo - wymieniałem w swoich kilku samochodach tarcze i nigdy w życiu żadne nie miały pomalowanej powierzchni stycznej z klockiem - a zakładałem i TRW i ATE i Lucasa, a nawet jakieś Mikoda u kumpla. To że są malowane piasty tarczy to OK - w lepszych (czy. droższych) zestawach. Ale powierzchnia styczna do klocka?? Tu przykładowe TRW do Megi III. Nigdy się jeszcze nie spotkałem z tarczami pomalowanymi całościowo - a w gratach siedzę od ponad 20 lat.
  5. No i tu akurat się mylicie - bo na siedzeniach i w LII i w LIII jest skóra naturalna, ale tylko na powierzchni siedziska. Boki są już z ekoskóry (dlatego np. w LIII standardowo pęka bok siedzenia kierowcy). Jeśli chodzi o kierownicę - to tu racja - od LIII jest już skóra z plastikowej świni. Niestety panowie ekologia (niby), a tak naprawdę długopis księgowego.
  6. A ja nie jestem w stanie zaakceptować robienia ze mnie balona. A tak niestety jest w większości marek samochodowych (nawet Merc w kija wali). W konfiguratorze zazwyczaj jest "wykończenie skórzane" - a dopiero jak wejdziesz w opcje tego wykończenia to małym i literami jest napisane "skóra ekologiczna". Nigdy skóra ekologiczna nie będzie miała właściwości użytkowych skóry naturalnej.
  7. @Sylwek54 o do czego ty to odniosłeś w tym temacie. Akurat teraz się bardzo mylisz - bo większość aut popularnych ma kierownice z ekoskóry (czyli mówiąc po polsku z plastikowej świni), a to jeszcze nic bo większość obecnych "skórzanych" też jest z ekoskóry. Takie czasy - ekologia, animals free itp.
  8. OK działa i na R134a i na R-1234yf - tylko nie powinno być to ze sobą zmieszane. Ciekawe jakie właściwości ma mieszanina tych dwóch czynników - bo 1234yf jest syfem zabijającym organizmy żywe, 134a niszczy warstwę ozonową (podobno). To ciekawe co się dzieje jak trafi klimę z mieszanką.😀
  9. @satisati tylko wiesz, że tam są rejony gdzie nie spada poniżej 40℃, a w innych nigdy nie osiąga więcej niż 3℃. I teraz najlepsze jest to, że zależnie od rejonu ten sam model jest zalewany innym olejem (rodzinę mam w stanach i np. VW jest czym innym zalany w Nowym Jorku, a innym na zachodnim wybrzeżu). A co do temperatury - oczywiście że ma znaczenie. Tylko napisałem - nic tak nie motywuje producentów jak strach przed sądami/pozwami - a to jest w USA na porządku dziennym. I odwrotnie niż w Europie tam klienci wygrywają i to ogromne pieniądze. Wide - afera Dieselgate - w stana
  10. @satisati z tą temperaturą to poleciałeś - jakoś sobie nie mogę wyobrazić żeby np. w Oregonie była średnia temperatura roczna wyższa niż w Europie - tam po prostu z pozwów gwarancyjnych/ubezpieczeniowych ludzie żyją (a już adwokaci szczególnie) i to na bogato. Widać to np. po Dieselgate.
  11. Wątpię żeby coś takiego dało się zrobić - teraz jest tak projektowane zę bak pasuje pod konkretną płytę podłogową. Ale może się mylę.
  12. No niestety obecnie mamy takie czasy że nowe rozwiązania są wprowadzane szybko (albo bardzo szybko), żeby być przed konkurencją. A że wymusza to tak naprawdę testowanie na kliencie końcowym, to mało kogo interesuje. Dodatkowo procesem projektowym nie kieruje teraz inżynier, tylko księgowy - więc czego się można spodziewać. Znając życie po 2 latach dojdą co było nie tak z tymi półosiami i albo zleją sprawę, albo zrobią akcję przywoławczą na określona grupę aut.
  13. Pozew zbiorowy dobra rzecz - dla kancelarii prawnej która będzie wam to prowadziła.😃 Kasę wezmą, a guzik zdziałacie. Kurde czyli im nowszy tym gorzej - w mojej 1,2TCe z 2016 nic nie pukało/stukało w napędzie. A tak wszyscy tu chwalą ten silnik 1,3 - jaki to on nie jest lepszy od 1,2., P.S. I zaraz wyleje się na mnie fala krytyki.
  14. Standard w Polsce, są debile na drogach i wydaje mu się że jak ma Audi 2,0TDI to wszystko wyprzedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!