Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

MarcinDe

Użytkownik
  • Zawartość

    646
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

50 Super

Samochód

  • Auto
    Megane IV PhI
  • Silnik
    1,2 TCE 130
  • Przebieg (tys.km)
    30

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Kurde ludzie o co Wy się kłócicie - od nowa temat będzie na 20 stron i żadnej wartości merytorycznej nie będzie miał. Temat dotyczy różnicy spalania między 1,4TCe a 1,5Dci - a piszecie o wszystkim co możliwe (1,2, 1,3 zaraz wpadnie 1,9Dci w temat)
  2. Bo teraz golasy są brane tylko na Ubera lub do wypożyczalni. Potem jest problem z odsprzedażą - bo nikt tego nie chce. A handsfree jest bo w tym aucie nie ma innej możliwości - nie ma technologicznie przewidzianej stacyjki na klucz. Różnica w wygłuszeni - np. maty na boczkach drzwi (takie jak w waciakach budowlanych).
  3. Teraz przez te nowe normy Euro6 (pełne) to ceny poszły wszystkich samochodów do góry - bo płacą kary za emisje ponad 95gr/km CO2. EU zniszczy motoryzację na kontynencie - będą gówno warte popierdułki i elektryki.
  4. @Sarna1 dobrze pisze, kupować golasa to szkoda pieniędzy - weź to później sprzedaj. A w trakcie użytkowania szlag człowieka trafia jak nic w aucie nie ma. Za 60 tyś to weź lepiej roczniaka znajdź (demo, pozostałości 2019 - jeszcze się trafiają) i jeździj normalnym autem. Ta gołą Meganka wygląda tragicznie, ma gorsze materiały w środku, jest gorzej wygłuszona itp., a np. radio gra jak stary magnetofon Grundig. Dostałem kiedyś taka jako zastępcze (i nie była totalnie goła i dobrze że tylko na kilka godzin), i modliłem się żeby jak najszybciej ją oddać i wsiąść do normalnego aut (znaczy się swojej). I jeszcze jedno - są w ogóle takie na stoku. Bo jak pamiętam z Citroena (pracowałem tam jako handlowiec) to one istniały (znaczy się bieda edition) tylko w cenniku, a nigdy ich nikt nie widział na placu.
  5. A wiecie że pozwy zbiorowe to wymysł prawników - bo na nich tylko i wyłącznie oni zarabiają. Mam w rodzinie ciotkę i wujka po prawie (ale obydwoje pracują jakby obok tematu prawniczego) i jak słyszą o pozwach zbiorowych to mało im boki od śmiechu nie pękną, a łzy lecą jak u krokodyla. Ja w mojej miałem 1,2TCe i nic niepokojącego nie widziałem - ani nie chrobotała, ani nie gwizdała, oleju nie brała nawet milimetra między wymianami (a były 3, 4 niestety nie doczekała). Ale wiem że przed 2016 z tym silnikiem były jaja - żarł olej na potęgę (jak 1,8/2,0 TFSI) i coś tam jeszcze, dlatego kupiłem go bo wiedziałem że jest po poprawkach. O 1,4TCe jakichś cudów nie słyszałem i nie czytałem (nawet tu na forum) - a mam kumpla co serwisuje tylko Renówki. Ale nie jestem mechanikiem i się nie muszę znać (chociaż większość napraw w mojej Cegle robię sam) - bo wtedy wiem jak jest zrobione (a poza tym mam się kogo poradzić w razie co). Druga sprawa jest taka - co to jest za porównywanie spalania między benzyniakiem a dieslem. To jakby porównywać pięść do nosa. Nigdy benzyniak nie będzie palił podobnie do porównywalnego mocowo/pojemnościowo diesla. A temat LPG w bezpośrednim wtrysku to jest śmiech na sali - wszystko można zrobić - tylko jak za instalacje mam wydać 7-8 tyś to bym musiał z samochodu nie wysiadać, żeby mi sie to zwróciło w akceptowalnym czasie (no chyba że ktoś ma zamiar jeździć jednym i tym samym autem 10 lat - no to gratuluję wtedy pomyślunku).
  6. Na pewno nie upadnie, za za dobrą pozycję na rynku. Takich zwolnień już było kilka (lata 70 i 80, a nawet w 90 były).
  7. No ale przecież LPG zawsze się opłacało (jeśli tylko silnik nie był na wtrysku bezpośrednim). Czym bym nie jeździł to mi wychodziło mniej więcej pół kosztów (licząc nawet droższy przegląd techniczny i dodatkowe przeglądy instalacji) - a miałem tych samochodów kilka: Polonez, Tipo, Kappa, Laguna , 300C.
  8. Witam o ja się pochwalę dlaczego moja Meganka zniknęła z ogłoszenia o sprzedaży. Wstawiam zdjęcia Megi - wydawało mi się że lżej oberwała (jednak nerwy i stres robią swoje). Meganka nadaje się tylko na żylety, ale znając życie na aukcji TU jakiś magik ją kupi i będzie za pół roku na otomoto - "ładna Megane, mały przebieg, jeden właściciel, bezwypadkowa". Dla ostrzeżenia wstawie VIN - żeby ktoś się nie naciął. - VF1RFB00356275690 Tak wygląda Megane po spotkaniu z BMW. A tak wygląda sam sprawca.
  9. Ja przypuszczam że jest to spowodowane rodzajem wiązki, jakby mieli mieć do każdej wersji osobną wiązkę to by w ogóle był cyrk.
  10. No właśnie nie jest i dlatego ja w swoim mam H7.
  11. Ja w swoich lampach próbowałem zamontować retrofity LED - kurde przez to porąbane mocowanie jest problem, bo nie można ich ustawić żeby to miało ręce i nogi. Z normalnych żarnikowych H7 - w tym mam jakieś Osramy założone (coś zmieniłem zaraz na początku z fabrycznych Osramów), ale niestety na H7 nie da się uzyskać super efektów ani barwy światła (ograniczenia halogenówek). W poprzednich autach próbowałem i Osramów laserów i Philipsów i jeszcze jakichś innych (różne wersje: cool'e, +130% itp.) - im droższe tym szybciej szlag je trafiał, każda świeci na żółtawo i nic z tym nie zrobi się.
  12. Ogłoszenie zostało sfinalizowane

    • SPRZEDAŻ
    • Używany

    Witam sprzedam naszą Megane IV 1,2TCe 130 Intense z dodatkowymi pakietami. Na samochód kończy się leasing i dlatego idzie do sprzedaży. Samochód użytkuje moja żona głownie na dojazdy do firmy. Posiada Easy Service do końca grudnia tego roku, serwisowany w ASO, dodatkowo co roku wymieniany olej i filtr kabinowy. W chwili obecnej przebieg poniżej 33 000 km, ale że samochód jest cały czas w użytkowaniu no to się zmienia z dnia na dzień . Samochód sprzedajemy na fakturę VAT, cena oczywiście do negocjacji lekkiej. Wszystkie szczegóły w ogłoszeniu - https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-renault-megane-iv-1-2tce-130km-intense-ID6DlcKz.html?isPreview=1 Co do typowych przypadłości to wymieniana byłą cała tylna belka (skrzypiała), regulowana klapa tylna, wymieniane łączniki stabilizatora, wgrywany nowy soft - reszty przypadłości wymienianych na forum nie zauważyliśmy. Na wszystko są papiery z ASO oraz faktury.

    NaN

    Radom, mazowieckie - PL

  13. Ogólnie to przy tak robionym zdjęciu (z kąta) zawsze będzie różnica w świeceniu żarówek. Żeby było widać różnicę musi być zdjęcie na wprost zrobione.
  14. @Pitrek przecież nie napisałeś źle. Tak sobie zerknąłem - obecnie taka BMW kosztuje 150 tyś, a Meganka w podobnej konfiguracji (diesel, wyposażenie itp) - wyjdzie pewnie w granicach 120 tyś. czyli nie jest jakaś przepaść cenowa. Te samochody w tym roku podrożały strasznie - niech EU jeszcze wymyśli nowe normy emisji, to będziemy płacić za samochód jak za złoto.
  15. @Pitrek za mojego 300C dostałem zastępczy BMW 318d - nie wiem ile droższe, ale myślę że kosztowało koło 150 tyś. Cały pic polega na tym, że niestety Renault z tymi LED'ami w Megane mówiąc kolokwialnie "dało dupy". teraz po lifcie jest całkiem inna konstrukcja i podobno ma to dużo lepiej świecić.
×
×
  • Utwórz nowe...