Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

MarcinDe

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    839
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

80 Super

Samochód

  • Auto
    Megane IV PhI
  • Silnik
    1,2 TCE 130
  • Przebieg (tys.km)
    30

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. @Krzychu ja myślałem żeby takowego kupić (znaczy się elektryka) bo PV na dachu, ale jak sobie policzyłem wszystko to mi wyszło że może za 10 lat - jak cena będzie normalna i stacji DC tyle co stacji benzynowych. Ja już napisałem do latania "wkoło komina" zarąbiste auto, ale do jazdy np. na wakacje jest kicha. A tu fajny tekst o realnym użytkowaniu elektryka w Polsce - tekst
  2. @pingus21 proszę bardzo jeśli masz czas to ALIEXPRESS, albo na szybko ALLEGRO. Co do LED H7 - nie mogłeś innej zamówić - bo one muszą mieć jakiś radiator - albo taki jak w tych obecnych, albo paskowy. Ja wiem że są takie co wyglądają jak typowe H7 - tylko to się do niczego nie nadaje - bo LED się grzeje. One się nadają na zlot dla bajeru - w normalnych warunkach ugotują się w 30 min.
  3. Auto fajne - tylko jest to auto które może być jako 2 w domu, a najlepiej 3. Panowie w naszym kraju na razie to sobie można taki samochód kupić do jazdy po mieście, albo jak się robi dziennie do 100km. W innym przypadku zakup bez sensu - nie ma gdzie ładować, prąd komercyjnie wychodzi jak paliwo. No i dla mnie najważniejsze - jak mam stać przy ładowarce jak debil 2 godz. zanim się naładuję - to jednak wolę spalinowóz.
  4. No jak zwykle - cena z kosmosu. Ale tak jest z każdym "elektrykiem" na rynku.
  5. Na razie to sobie mogą zakładać odejście, a już chodzą słuchy w branży, że będą bliżej dat granicznych Państwa zmieniać ustalenia.
  6. MarcinDe

    Muzeum Skarb Narodu

    Byłem w wakacje i polecam z czystym sercem. Zaje..ita wystawa i ludzie z pasją to prowadzą - i z pasja opowiadają o historii nie tylko, aut ale i całej fabryki (również FSM Tychy/Bielsko). A tu jest filmik właśnie o FSO - jak powstało i dlaczego upadło
  7. Kawałek kartonu to i tak potrzebny, bo trzeba na czymś się położyć (a najlepiej to grubego kartonu w obecnych warunkach) - a tak z przyklęku bez podnoszenia auta to trzeba mieć rękę w dodatkowym miejscu między łokciem a nadgarstkiem zginaną.
  8. No zazwyczaj najpierw leci prawy - bo od brzegu ulicę są bardziej zniszczone/ maja kanały itp. Nie wiem jak w Megane III - ale np. w Lagunie II trzeba było sanki opuszczać - bo te partacze w fabryce wsadzili jedną śrubę z poduszki (z tego co pamiętam tą tylną) łbem do góry i nie dało rady jej wyciągnąć po odkręceniu nakrętki (za długa po prostu byłą). Dopiero jak ktoś wymienił to się zakładało odwrotnie i potem nie było problemu.
  9. Niestety jak to w nowych auta - tak kur..w pokombinowane, żeby było trudno. U nas każdy pokombinuje - wystarczy na najazdy wjechać i da radę. A jak się nie ma najazdów to trzeba znaleźć miejsce z wysokim krawężnikiem - tylko takim naprawdę wysokim i tez można. Za to na zachodzie nikt się nie będzie piep... i pojedzie do ASO, albo mechanika - bo jednak z kolumnówki najwygodniej i wyrzyga kilka euro za wymianę.
  10. Ten kołnierz trzeba przekręcić i wtedy się go zdejmuje, zakładasz ten adapter potem zakładasz kołnierz z powrotem i montujesz w gnieździe. Teraz tylko jedna rzecz - z doświadczenia wiem, że nie da rady założyć osłony przeciwkurzowej lampy. Musisz sobie dorobić adapter żeby przedłużyć tył lampy.
  11. Klapka jest od spodu w osłonie pod zderzakiem. Wypinasz ją i wtedy jest dostęp do tyłu kierunkowskazu.
  12. Kurde fajna dyskusja - tylko bez sensu. Prosta sprawa - włazisz pod auto i oglądasz stan tulei na wahaczach. Jeśli tuleje są w naprawdę dobry stanie, to wtedy można zmienić sam sworzeń. Jak tuleje już kuleją to wtedy decyzja - albo wymiana samych tulei i sworznia (z zostawieniem starego żelastwa), albo zmiana całego wahacza. Jak będziesz sam to robił to wymiana tulei i sworznia (w przypadku jak już wszystko rozleciane) może wyjść taniej - tylko trzeba mieć czym te tuleje wymienić. Jak ma to robić warsztat - to jak policzą robociznę za wymiany sworzeń/tuleje to taniej wyjdz
  13. Teoretycznie to mnóstwo rzeczy jest niewymiennych/nienaprawialnych, ale w Polsce praktycznie wszystko można naprawić/wymienić.
  14. Jak zwykle z gwarancją - spierniczy się zawsze chwilę po zakończeniu. A nie patrzyłeś żeby kupić lampy używki na internecie?? Przecież to by wyszło połowę kosztów.
  15. No ale nawet rejestrator/lokalizator jest podpięty po instalację auta (bezpieczniki), a prąd na nich jest odcinany całkowicie po określonym czasie od zamknięcia. No chyba że jest na ostro wpięte pod akumulator to go może rozładować.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!