Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

MarcinDe

Użytkownik
  • Zawartość

    601
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

45 Super

Samochód

  • Auto
    Megane IV PhI
  • Silnik
    1,2 TCE 130
  • Przebieg (tys.km)
    30

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Niestety obecne podzespoły są robione z coraz gorszych materiałów (bo jest taniej), a lakiery to są gówno warte. lury. Stare lampy były szklane, a lakier był chemiczny (i sechł 2 dni, a przy malowaniu waliło że we łbie się kręciło), a teraz malują, a za kilka godzin lakier idzie na polerkę. No bo też jest tańszyi bardziej "ekologiczny" - kurła jego mać . A że użytkownik ma potem problemy - a kij ich to interesuje, auto ma wytrzymać do końca gwarancji, a dalej radź sobie człowieku. A jak tak się poczyta fora to w ogóle zaczyna wyglądać na zasadzie "gwarancja do stu dni" (a studnia zaraz za płotem salonu).
  2. Cała Polska - a w chwili obecnej jest gorzej niż było. U nas się kasę pakuje w inwestycje bez najmniejszego sensu ekonomicznie/gospodarczo/społecznego - bo na takich inwestycjach niekończących się można najwięcej kasy bokiem wyprowadzić. Bo jak coś ukończysz to można sprawdzić czy działa i jak działa - a jak coś jest w ciągłej budowie to guzik możesz sprawdzić i zawsze zwalić na podwykonawcę. W Polsce doszli w tym temacie prawie do perfekcji (zaczęli za poprzednich rządów, a ten jest w te klocki jeszcze lepszy). I daje się bzdurne 500+, 300+, 500 na krowę itp., a nikt z tych biorących patoli nie będzie przeciwny bo ma kasę za nic. Każdy normalny pracujący człowiek (odprowadzane są od niego podatki) policzy sobie że to 500+ co dostanie, kosztuje go 700. No bo z podatków ta kasa jest z nigdzie indziej, a mamy je coraz liczniejsze i pomimo obietnic wyborczych wyższe. A najlepiej czują to Ci którzy maja swoje działalności gospodarcze, bo widzą ten pieniądz naocznie. No ale ci co głosują na obecnych to w większości elektorat 500+ - a jak tam się nie pracuje to przecież ich nic nie kosztuje, bo nie dokłada się do "ogólnego wora" z podatków wypracowanych, tylko się ciągnie z Mops'ów/Gopsów itp. - a jest dokładnie jak Patryk napisałeś. A co do inwestycji - najznamienitszą jest Polskie Auto Elektryczne - od 2016 roku zrobili jeden prototyp jeżdżący "podobno" (bo nigdzie nie było to pokazane), a drugi makietę bez wnętrza i czegokolwiek innego. I najlepsze jest to że ta jeżdżąca Izera nie ma napędu elektrycznego tylko konwencjonalny "podobno". A kasę prezes/dyrektorzy i pozostali biorą od 5 lat. Impreza kosztowała konsorcjum PGE/Energa/Tauron/Enea do tej pory 30 mln zł - czyli kosztowa NAS - bo kasę maja z naszych opłat za prąd. I w ten oto sposób kółko się zamyka i ci "przy żłobie" mają "wyje..ne jajca" na obywateli i napychają kasą rodzinne kieszenie.
  3. Które jeszcze chwila zostaną sprzedane deweloperowi i stanie tam blokowisko. Bo trzeba było sprzedać FSO Daewoo (o którym już wtedy chodziły pogłoski że lewizny kręcą) i teraz nie mamy nic.
  4. No ale jak chcieli (i chcą) w Polsce wybudować elektrownie jądrową to jest krzyk że nie. A taka elektrownia produkuje nie tylko energie elektryczną, ale i cieplną. Druga sprawa - wystarczy pojechać pod Kozienice i zobaczyć ile ciepła idzie w powietrze na elektrowni. Co do "dać zarabiać" - hahahahaha - przez 500+ itp. spróbuj jako pracodawca znaleźć pracowników (i nie to że ja proponuję minimalną krajową) - tą patologię tak rozpuścili, że teraz wolą dorobić następne, niż iść do roboty. Mam rodzinę pracującą w mops'ie i wiem jak to wygląda, a dodatkowo mam znajomych kuratorów sądowych i też "fajne" rzeczy opowiadają. Co do palenia wszystkim - niestety ale kupując nawet ekogroszek to czasami jest taki szajs (i to nie ten najtańszy), że przy paleniu leci taki syf z komina, że głowa mała. A już palenie w starych piecach "śmieciuchach" to jest najgorsze co może być. Mam przykład po swojej dzielnicy - sąsiad jak rozpala to parowóz tak nie dymił.
  5. No dlatego ja piszę, że w Polsce nie ma szans na powstanie fabryki samochodów (polskiej) z prawdziwego zdarzenia. Gdzie Dacia do naszego przemysłu - przecież go nie ma (a Dacia jest pod Renault od kilkudziesięciu lat).
  6. No bo Intense jest lepiej wygłuszona - ma np. na boczkach plastikowych od spodu powklejane takie maty głuszące. Ale ja w swojej, pomimo że Intense, potrafię uzyskać rezonans (mam kilka takich kawałków co dają taki efekt przy max głośności). Tylko że ja tym autem jeżdżę "od wielkiego dzwona", a żona nie napie...la muzą - ta że nie ma problemu.
  7. Jak wyłączenie AC nie wyłącza sprężarki - to rzeczywiście jest coś nie tak (no chyba że Renault wprowadziło jakąś innowację konstruktorską - co u nich jest możliwe). Jak mam być szczery to jak działa AUTO w Megance to nawet nie wiem - bo chyba nigdy nie było nawet uruchomione. Ale w dotychczasowych autach i w obecnej Cegle, AUTO operuje siłą nadmuchu i kierunkiem wiania w zależności od ustawionej temperatury. No przecież AUTO ma dążyć do jak najszybszego uzyskania zadanej temperatury w kabinie (no i wykonuje to poprzez siłę i kierunek nadmuchu, bo niczym innym już nie może sterować).
  8. Pitrek, ale przecież to jest po to stworzone, żeby jak napisałeś doić kasę z dotacji i grantów (unia daje na te działania szerokim strumieniem). Jak tak oglądam te nowe propozycje - nowy Polonez, nowa Syrena (tu KMZ Kutno jest "wykonawcą"), albo ta "polska" Izera - to mnie śmiech ogarnia i jednocześnie szlag trafia (że to nie ja wpadłem na taki genialny pomysł ), że tak się dajemy doić (bo Unia ma kasę z naszych podatków).
  9. W trybie auto ta klima tak może sobie sterować - "jak chce" - taki układ widocznie jest. Sam praktycznie nigdy nie używam funkcji AUTO - bo ma być po mojemu wiane/chłodzone, a nie jak komp uważa.
  10. NO i do nowa dym o nic - kupa gratów jest z legalnych źródeł, a druga kupa z nielegalnych. Pewne źródło to masz jak kupujesz od kumpla który sam te auta sprowadza i rozbiera na części (zazwyczaj angliki bo są tanie). Każde inne źródło nie jest pewne - nawet w sklepie możesz kupić lewiznę.
  11. Będą wyglądały jak na GT. W sumie fajnie bo mają ładny wzór.
  12. Tutaj masz kalkulator w którym podane będą wszystkie parametry oraz zobrazowane jak to będzie wygladać. https://www.willtheyfit.com/
  13. Z tym niezaszkodzeniem to bym nie był pewny - zaraz się okażę że w ten sposób utopi się głośnik. Kurde ja nie wiem jak oni to składają że jedni maja problem , a u drugich nie występuje - u mnie np. nie ma najmniejszego problemu z tym. A jestem taki uparty że specjalnie przy myciu ciśnieniówką waliłem po tych drzwiach ile wlezie (znaczy się po szybach) no bo tamtędy ta woda musi się dostawać.
  14. Oni do końca tej kadencji rozjebią Polskę do końca - nic tu nie będzie działało. Związki zawodowe to jet to co doprowadziło do upadku większości państwowych przedsiębiorstw w latach 89-95. U nas w Radomiu były Zakłady Metalowe Łucznik - jak upadła komuna to się rozpadł jak domek z kart. I powodem nie była niemożność produkcji, brak rynków czy coś w ten deseń - tylko pokomunistyczna sytuacja kadrowo/płacowa. Kumpla ojciec był dyrektorem na jednym z wydziałów i koło 96-97 roku jak gadaliśmy kiedyś przy flaszce to powiedział wprost - że u niego na wydziale powinno pracować 1000 osób, a pracowało 1800 i nie można było nic z tym zrobić bo związki zawodowe nie pozwalały nikogo zwolnić (a każdy pracownik był w jakimś związku). Powiedział, że potrafiło 3 osoby na jednej zmianie na jednej maszynie pracować (znaczy się jeden robił, drugi się przyglądał, a trzeci spał albo gorzałę walił) - no to jak taka firma mogła przetrwać. Ludzie się obudzili dopiero jak ZM rozje..ły się do końca i wszyscy wylądowali na bruku (bo mnóstwo było rodzin w Radomiu gdzie wszyscy robili w ZM) i się zaczęły lamenty. Bo jakby była przeprowadzona restrukturyzacja jak planowali (czyli wywalone 1/3 załogi - bo tyle było darmozjadów), to w domu by nie pracowała 1 osoba, a tak wszyscy byli na kuroniówce i klepali bidę. I dokładnie tak sam o jest nadal w polskim górnictwie i w polskiej energetyce. I dlatego u nas w Polsce nie będzie produkcji NASZEGO POLSKIEGO samochodu - bo nie ma na to środków ( a żadnego prywatnego inwestora nie stać na wydanie kilkunastu (a może i kilkudziesięciu miliardów euro na niepewny interes). Druga storna medalu jest taka że obecne koncerny nie dopuszczą do powstania poważniejszej konkurencji.
×
×
  • Utwórz nowe...