Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

MarcinDe

Użytkownik
  • Zawartość

    259
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

11 Dobry

Samochód

  • Auto
    Megane IV PhI
  • Silnik
    1,2 TCE 130
  • Przebieg (tys.km)
    11

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Aha - czyli dalej lipa - na całe szczęście u mnie nic takiego nie ma miejsca, no ale żeby takie jaja były to już jest żenada.
  2. W MIV wychodzi, że sedan otwiera klapę, a hatchback - nie.
  3. Tutaj masz stronkę gdzie możesz sobie wszystko przeliczyć z wizualizacją przeliczarka. Na 18 będzie wyglądała super, ale jakby nie patrzeć komfort spadnie.
  4. No patrz obudzili się w ASO jak im RP dupę obrobiło. Auto zastępcze należy się za każdym razem jak jest robiona naprawa w ramach gwarancji - i nie ma znaczenia co jest robione (piszę żeby zaraz ktoś nie wypisywał że tak nie jest). Ciekawe jak będzie po wymianie UPC - myślę że problem zniknie.
  5. No to tu rozumiem, ale po jakiego śmula ja mam to samo w hatchback'u. Właśnie tak mogłoby się zachowywać we wszystkich Megankach. W htb zwalnia tylko rygiel w klapie bagażnika i można wtedy go otworzyć bez odryglowania pozostałych zamków - pomysł po ch..u
  6. To tak - co do sprężynek - trzeba by kombinować żeby dobrać odpowiednią siłę sprężyny. I trzeba dobrze kombinować, żeby nie były za silne bo można zęby stracić (na forum Laguny ktoś tak sobie "guza nabił"). Co do "machania" - albo kombinuje się układ DIY, a według mnie najłatwiej by było dorwać gdzieś fabryczny system z jakiegoś rozbitka (znając życie wiązka jest w aucie i trzeba by Clip'em włączyć opcję) Mnie zastanawia jaki sens ma przycisk na karcie od otwierania bagażnika - nie działa na zasadzie całkowitego zwolnienia zamka (żeby klapa się sama podniosła) - tylko i wyłącznie odryglowuje samą klapę. Przecież jak mam HF to i tak jak podchodzę odryglowuje wszystkie zamki. A jeszcze nigdy mi się nie trafiło żebym używał przycisków na karcie (po to kupiłem z HF auto), a po drugie to komu mam ten bagażnik otwierać żeby do auta nie mógł zajrzeć. Takiej głupoty jak ten przycisk to naprawdę dawno nie widziałem.
  7. Patrząc na temat tuningu "wolnegossaka" to się nie opłaca. Są małe przyrosty mocy przy w sumie wysokich kosztach. Porządny tuning wolnossaka to kupa kosztów - wałki, głowice, wtryski, dolot, wylot, wydech - wtedy można spodziewać się przyrostu mocy (ale koszty są duże).
  8. Ganire - silniki wolnossące raczej są problematyczne w tuningu (chyba że masz sporo kasy to wtedy wszystko się da). Co do 1,5 110KM - są chipy gotowe (tu bym uważał mocno), albo programy pisane od podstaw pod dany silnik (i to jest dobra droga) - tylko że pisany jest droższy. No i jeszcze jedna rzecz - grzebanie w programie/silniku likwiduje gwarancje.
  9. MarcinDe

    Cud nad Wisłą

    Bo to jest prawdziwy aktor - jego role są grane prawdziwie, a nie jak Ci obecni - sztuczne że aż boli patrzeć. Temat też dobry poruszony w tym filmiku - nasi naprawdę uratowali Europę.
  10. Bo trzeba zdjąć całe - maskownice nie są demontowalne.
  11. Teraz w większości marek lakiery rysują się "od patrzenia" na nie. Lakiery są wodne (no bo ekooszołomy przecież rządzą) i nigdy nie będą miały takiej wytrzymałości jak stary dobry lakier chemiczny.
  12. Błażej no jak to co - tracisz. Ja jestem ciekaw czy tam jest naprawdę tylko taka różnica (soft) tak na 100%.
  13. MarcinDe

    Megane IV phI ET 47

    Tu masz przeliczenie https://www.willtheyfit.com/index.php?width=205&aspect=50&diameter=16&wheelwidth=6.5&offset=41&width2=205&aspect2=50&wheel_size=16&wheel_width=6-5&offset2=47 chyba 16 w MegiIV są 205/50 - jak inne to sobie zmień i zobaczysz co Ci wyjdzie Mówić ogólnie - jeśli felga ma identyczną szerokość to koło wejdzie 6mm w głąb nadwozia (czyli schowa się w nadkole) - taka różnica raczej nie powinna przeszkadzać
  14. MarcinDe

    Ukarali "niepełnosprawnego". Słusznie?

    Wy jesteście jakiś szajbnięci . Tomgrandtour uważasz że owinięcie auta stretch'em spowoduje uszkodzenie lakieru. Jeśli tak myślisz to życzę pomysłowości. Taka folia jest bardzo często stosowana teraz przez blacharzy/mechaników/lakierników żeby zabezpieczyć okoliczne miejsca przed uszkodzeniami w trakcie roboty - bo jest tańsza i szybsza w montażu/demontażu niż papier ochronny. Takiego barana jak ten gość z tego Crossfire'a to powinni mu zablokować auto i wezwać Policję - w Czechach gdzie akcja filmiku się dzieje pewnie by dostał mandat. U nas Tom możesz sobie dzwonić - cobyś się nie zdziwił jak przyjdą do takiego wezwania. Chyba nigdy nie miałeś do czynienia z takową sytuacja.
  15. E no chłopaki specjalnie sobotę zlazłem do garażu i odpaliłem Megi - i za nic w świecie moje 1,2Tce nie grzechocze tak. Chodzi w sumie cicho i nic nie grzechocze/wali tak jak na filmie.
×