Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
-
Zawartość
711 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Reputacja
60 SuperSamochód
-
Auto
Megane IV PhI
-
Silnik
1,2 TCE 130
-
Przebieg (tys.km)
30
Ostatnio na profilu byli
Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.
-
@looko co ma rynek Niemiecki do Polski, u nas wszystko jest nielegalne. A jak jest na ulicach każdy wie. Zakładasz LE'y, ustawiasz żeby miało ręce i nogi (i tu czasami te "firmowe" mają przewagę) i jeździsz. Meganka ma soczewki więc guzik widać co jest w lampie. Najważniejsze jest jedno - wyregulować po montażu dobrze lampy. Problem jest jeden - lampy w Megance mają mało miejsca w tyłu i te [CENZURA] adaptery do zapinania żarówki, które powodują problem z montażem żarnika LED. Zdania dotyczące tego że ubezpieczalnia może nie wypłacić, można włożyć między bajki - cz
-
Megane IV phI Skontroluj alarm martwego pola
temat odpisał MarcinDe na makintosz w Mech.-Ogólne - Megane IV
Trzeba podpiąć pod kompa, żeby pokazało który czujnik "ma świra". Jeśli jest na gwarancji to do ASO - od tego są. -
MIV za 85 tyś to jest jakaś bida-wersja, jak zrobiłem w grudniu kalkulacje takiej jak mieliśmy to wyszło mi coś koło 115 tyś. (Intens + parę pierdół). Wolę mieć kasę np. w gruncie, niż na koncie i patrzeć jak mnie [cenzura] państwo okrada - a w chwili obecnej robią to jeszcze szybciej (a trzeba liczyć się z inflacją, która w tym roku pójdzie do góry jak cholera). Na tym forum, cenzuralnie się wysławiamy - Prezes
-
W obecnej sytuacji kupowanie nowego auta za gotówkę to totalny bezsens - niestety covid zaczyna zbierać swoje żniwo, a będzie tylko grzej. Trzymanie kasy na koncie to już jest objaw totalnej głupoty - trzeba zainwestować w coś co nie traci (a nowe samochody tym nie są - no chyba że modele kolekcjonerskie).
-
Megane IV phI Nie działają wszytkie klamki
temat odpisał MarcinDe na mikolaj72 w Mech.-Ogólne - Megane IV
@jabrze ja mając LIIPhII GT też nie miałem z tym najmniejszego problemu, ale na forum Laguny ciągle się przewalał temat tych klamek. -
Megane IV phI Nie działają wszytkie klamki
temat odpisał MarcinDe na mikolaj72 w Mech.-Ogólne - Megane IV
Niestety taki urok tego nowego rozwiązania. Poprzednie z czujnikami optycznymi (miałem takie w LIIPhII) miały za to problem z czujnikiem optycznym w drzwiach (za taką czarną zaślepką). Jakoś nie mogą tego dopracować w Renault. -
No a jak wy chcecie mieć sprzęt mechaniczny bezawaryjny - toż to przeczy prawom fizyki, mechaniki itp. Po prostu wszystko ma swoje wady - oczywiście jednym wyjdzie lepiej (i rozleci się dopiero po 200 tyś i po gwarancji), innym gorzej (i psuje się po 50 tyś. i jeszcze na gwarancji). Te z małymi przebiegami nazywane są "chorobami wieku dziecięcego" - i jak mam być szczery, jeżeli ktoś wiąże się z autem na dłużej (min 7-8 lat), albo robi duże roczne przebiegi i w 3 lata nabije 120 tyś - to wole te awarie - bo mi je na gwarancji zlikwidują (i mnie nie kosztują). Ale jeśli ktoś robi
-
No i tu pojawia się problem - bo nie wiem. Musi się odezwać ktoś mądrzejszy, kto to regulował. Tak po obejrzeniu to chyba ten układ z zębatkami po prawej stronie na zdjęciu - ale to tylko domysły.
-
@Mausus ano ma ta ekologia nawet do takiej pierdoły jak spryskiwanie szyby. Jakie byś nie założył dysze to i tak leje "jak by chciało a nie mogło", i powyżej 50km/h sika na wysokość 1/3 szyby. Jakby nie patrzeć du..a z przodu. Nigdy nie patrzyłem w taki sposób jak podał @jack3226 - może rzeczywiście tak to wygląda. W imię ekologii ta pompka ma małą moc - no bo mniej energii do działania potrzebuje - co w ogólnym rozrachunku (na całe auto) pozwala zaoszczędzić 0,0002 l/100km czyli jakieś 0,2g/CO2. I zamiast wziąć się za coś innego to tu chcieli robić ekologię. Po m
-
Każda lampa ma regulację - nawet PureLED. Można ja wyregulować prawo-lewo i góra-dół. Obejrzyj dokładnie lampy i zobacz że są pokrętła do regulacji. Tu masz zdjęcie
-
No patrz @Pitrek - pogadaj z prawdziwym inżynierem to Ci powie co taka jazda daje dla silnika. W danych silników jest podane, że niby 1,2TCe ma chyba od 1600/1700 obr/min - to mnie bardzo zastanawia, że mając Meganke z tym silnikiem i testując ją wielokrotnie "ciąg silnika" czuć było tak naprawdę dopiero od około 2000/2100 obr. Przycisk ECO ogranicza czułość pedału gazu na nacisk (tak jest gdzieś w instrukcji napisane - oczywiście bardzo niejasno) - w moim przypadku, aby zachować pasujące mi "parametry jazdy" musiałem mocno cisnąć, co powodowało że spalanie zamiast spa
-
No i taka jazda z obrotami 1000-1600 powoduje, że silnik, a bardziej skrzynia, konkretnie sprzęgło, a dokładniej dwumas dostaje po dupie i pada po 50 tyś km., a potem narzekanie że samochody są lipnie robione. Eko jazda to się nadaje - ja kilkoma takimi autami po "eko kierownikach" jechałem - to jest porażka - one są tak zmulale, że jadąc nimi można cholery dostać. Ja miałem taki w domu - żony Lancia Musa 1,4. Niby 95KM, a jeździć się tym nie dało. Dopiero jak moja żona go dostała pod swoja nogę (a lubi jeździć efektywnie) to po kilku miesiącach ten samochód jakoś jechał. Dodatkowo p
-
Megane IV phI Dołożenie świateł pure vision led
temat odpisał MarcinDe na lol19pl w Oświetlenie - Megane IV
A no teraz wiadomo o co chodzi - po prostu w auto nie ma DRL. Trzeba w ddt poustawiać zmienne - ale to już ktoś mądrzejszy ode mnie musi Ci podpowiedzieć co dokładnie.