Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

MarcinDe

Użytkownik
  • Zawartość

    711
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

60 Super

Samochód

  • Auto
    Megane IV PhI
  • Silnik
    1,2 TCE 130
  • Przebieg (tys.km)
    30

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. @looko co ma rynek Niemiecki do Polski, u nas wszystko jest nielegalne. A jak jest na ulicach każdy wie. Zakładasz LE'y, ustawiasz żeby miało ręce i nogi (i tu czasami te "firmowe" mają przewagę) i jeździsz. Meganka ma soczewki więc guzik widać co jest w lampie. Najważniejsze jest jedno - wyregulować po montażu dobrze lampy. Problem jest jeden - lampy w Megance mają mało miejsca w tyłu i te [CENZURA] adaptery do zapinania żarówki, które powodują problem z montażem żarnika LED. Zdania dotyczące tego że ubezpieczalnia może nie wypłacić, można włożyć między bajki - cz
  2. Trzeba podpiąć pod kompa, żeby pokazało który czujnik "ma świra". Jeśli jest na gwarancji to do ASO - od tego są.
  3. MIV za 85 tyś to jest jakaś bida-wersja, jak zrobiłem w grudniu kalkulacje takiej jak mieliśmy to wyszło mi coś koło 115 tyś. (Intens + parę pierdół). Wolę mieć kasę np. w gruncie, niż na koncie i patrzeć jak mnie [cenzura] państwo okrada - a w chwili obecnej robią to jeszcze szybciej (a trzeba liczyć się z inflacją, która w tym roku pójdzie do góry jak cholera). Na tym forum, cenzuralnie się wysławiamy - Prezes
  4. W obecnej sytuacji kupowanie nowego auta za gotówkę to totalny bezsens - niestety covid zaczyna zbierać swoje żniwo, a będzie tylko grzej. Trzymanie kasy na koncie to już jest objaw totalnej głupoty - trzeba zainwestować w coś co nie traci (a nowe samochody tym nie są - no chyba że modele kolekcjonerskie).
  5. @jabrze ja mając LIIPhII GT też nie miałem z tym najmniejszego problemu, ale na forum Laguny ciągle się przewalał temat tych klamek.
  6. Niestety taki urok tego nowego rozwiązania. Poprzednie z czujnikami optycznymi (miałem takie w LIIPhII) miały za to problem z czujnikiem optycznym w drzwiach (za taką czarną zaślepką). Jakoś nie mogą tego dopracować w Renault.
  7. No a jak wy chcecie mieć sprzęt mechaniczny bezawaryjny - toż to przeczy prawom fizyki, mechaniki itp. Po prostu wszystko ma swoje wady - oczywiście jednym wyjdzie lepiej (i rozleci się dopiero po 200 tyś i po gwarancji), innym gorzej (i psuje się po 50 tyś. i jeszcze na gwarancji). Te z małymi przebiegami nazywane są "chorobami wieku dziecięcego" - i jak mam być szczery, jeżeli ktoś wiąże się z autem na dłużej (min 7-8 lat), albo robi duże roczne przebiegi i w 3 lata nabije 120 tyś - to wole te awarie - bo mi je na gwarancji zlikwidują (i mnie nie kosztują). Ale jeśli ktoś robi
  8. No właśnie o to mi chodzi - żeby dobrać taką plug&play, ewentualnie można pomyśleć nad przełożeniem wtyczki (bo to żaden problem - kilka minut roboty).
  9. No i tu pojawia się problem - bo nie wiem. Musi się odezwać ktoś mądrzejszy, kto to regulował. Tak po obejrzeniu to chyba ten układ z zębatkami po prawej stronie na zdjęciu - ale to tylko domysły.
  10. @Mausus ano ma ta ekologia nawet do takiej pierdoły jak spryskiwanie szyby. Jakie byś nie założył dysze to i tak leje "jak by chciało a nie mogło", i powyżej 50km/h sika na wysokość 1/3 szyby. Jakby nie patrzeć du..a z przodu. Nigdy nie patrzyłem w taki sposób jak podał @jack3226 - może rzeczywiście tak to wygląda. W imię ekologii ta pompka ma małą moc - no bo mniej energii do działania potrzebuje - co w ogólnym rozrachunku (na całe auto) pozwala zaoszczędzić 0,0002 l/100km czyli jakieś 0,2g/CO2. I zamiast wziąć się za coś innego to tu chcieli robić ekologię. Po m
  11. Każda lampa ma regulację - nawet PureLED. Można ja wyregulować prawo-lewo i góra-dół. Obejrzyj dokładnie lampy i zobacz że są pokrętła do regulacji. Tu masz zdjęcie
  12. No patrz @Pitrek - pogadaj z prawdziwym inżynierem to Ci powie co taka jazda daje dla silnika. W danych silników jest podane, że niby 1,2TCe ma chyba od 1600/1700 obr/min - to mnie bardzo zastanawia, że mając Meganke z tym silnikiem i testując ją wielokrotnie "ciąg silnika" czuć było tak naprawdę dopiero od około 2000/2100 obr. Przycisk ECO ogranicza czułość pedału gazu na nacisk (tak jest gdzieś w instrukcji napisane - oczywiście bardzo niejasno) - w moim przypadku, aby zachować pasujące mi "parametry jazdy" musiałem mocno cisnąć, co powodowało że spalanie zamiast spa
  13. No i taka jazda z obrotami 1000-1600 powoduje, że silnik, a bardziej skrzynia, konkretnie sprzęgło, a dokładniej dwumas dostaje po dupie i pada po 50 tyś km., a potem narzekanie że samochody są lipnie robione. Eko jazda to się nadaje - ja kilkoma takimi autami po "eko kierownikach" jechałem - to jest porażka - one są tak zmulale, że jadąc nimi można cholery dostać. Ja miałem taki w domu - żony Lancia Musa 1,4. Niby 95KM, a jeździć się tym nie dało. Dopiero jak moja żona go dostała pod swoja nogę (a lubi jeździć efektywnie) to po kilku miesiącach ten samochód jakoś jechał. Dodatkowo p
  14. A no teraz wiadomo o co chodzi - po prostu w auto nie ma DRL. Trzeba w ddt poustawiać zmienne - ale to już ktoś mądrzejszy ode mnie musi Ci podpowiedzieć co dokładnie.
×
×
  • Utwórz nowe...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!