Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

MarcinDe

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    762
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

66 Super

Samochód

  • Auto
    Megane IV PhI
  • Silnik
    1,2 TCE 130
  • Przebieg (tys.km)
    30

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Booki - mieliśmy w domu Megane 1,2TCe. Może mamy szczęście, ale w naszym przypadku auto jeździło od przeglądu do przeglądu i nic się z układem napędowym nie działo. Nie było spalania oleju, nic nie świszcało/trzeszczało/stukało/chrobotało - chociaż na forum było trochę tematów, że coś u kogoś jest nie halo. Tyle, że ja olej zmieniałem co roku - a nie jak w planie serwisu co 2 lata/30 tyś. km. Oczywiście swoje bolączki miała - była pasowana klapa, wymieniane łączniki stabilizatora (po 18tyś), belka tylna (praktycznie od razu - może było 500km zrobione). Niestety Meganka skoń
  2. Jeździłem nowym Tipo (prosto z salonu) około m-ca. Niestety jakość montażu, użytych materiałów, designu (pomimo że to włoch) - nie umywa się do Meganki IV. Tipo to prawie budżetowy samochód klasy compact - skądś ta cena musiała się wziąć.
  3. Przednie błotniki to plastik. Maska, drzwi, tył samochodu to stal wysokowytrzymałościowa. Klapa tylna też jest plastikowa.
  4. A te paski belki oznaczają dystans jaki auto zachowuje od poprzedzającego przy włączonym tempomacie aktywnym. I można to regulować przyciskiem z kierownicy z takimi właśnie paskami narysowanymi.
  5. No bo te światła fabrycznie to zazwyczaj są "po [CENZURA]." ustawione - i dotyczy to praktycznie wszystkich marek. Na tym forum, wysławiamy się cenzuralnie - Prezes
  6. No powiem szczerze, że ładnie ktoś przycina na tych adapterach - ja kupowałem za 8,5pln, a teraz jeszcze staniały: adapter nawet cały zestaw leży w garażu (bo w końcu do Meganki nie było kiedy założyć).
  7. Nie wiem czemu, ale teraz Bose to już nie gra tak jak jeszcze kilka lat temu.
  8. No niestety nawet takie zaznaczenie nie gwarantuje pełnego zadowolenia - nawet wtedy można na minę trafić. A niestety auta z zachodu - w 95% przyjeżdżają po przygodach (inaczej nie opłaca się ich ściągać). Nie wiem jaka powinna być cena GT z tych roczników (bo się nie interesowałem) - ale przyjmując że nowy w 17/18 kosztował 130 - to po 3/4 latach spadek wartości jest 50%. A co wysokości szkód - wystarczy że w ASO było robione i te kwoty są normalne - w żony Megance był tylny zderzak zmieniany i faktura na prawie 6 koła. A po szkodzie, którą tu opisywałem (or
  9. @DevMike wiesz co ja wymyśliłem, powaliło mi się i Grandcoupe wziąłem za kombi - dlatego się zastanawiałem gdzie tam jest wykładzina. W GC rzeczywiście jest wykładzina i ona bez problemu może się namoczyć - pewnie jest jak mówisz - spieprzyli założenie znaczka i dlatego się leje do środka. Ja bym tego nie dotykał - tylko jeśli nie będzie padać przed wizytą w ASO - pojechał bym na myjnię i porządnie lał po klapie (żeby ta woda tam wlazła) - co by nie mogli w ASO się wykpić "Panu się wydaje". Tylko jak mówię - przypilnuj ich żeby Ci wsadzili nowe, a nie wyjęli to, wysuszyli i wsad
  10. Ja bym nie dotykał sie tego - pozrywasz spinki albo coś innego montażowego i powiedzą Ci później, że to twoja wina bo tam grzebałeś. Przypilnuj tylko dobrze serwis żeby ci to wymienili na NOWE, a nie tylko osuszyli i włożyli z powrotem to już zalane. Tylko jeszcze mam pytanie - co tam jest mokre (przecież tam cała "tapicerka" jest to plastikowa wytłoczka). Chyba, że tam pod spodem są jakieś materiały wygładzeniowe.
  11. @Jottar wszystko zależy od szablonu. Monogram sam to ma taki szablon co sobie można w buty wsadzić - wiem co mówię bo pracowałem w salonie Citroena i nieraz widziałem monogramy na ASO. U nas mają/mieli taki plastik nakładany na klapę (przynajmniej do LIII) z miejscami na monogram - nie ma mocy co by źle/krzywo przykleić.
  12. Zależy jakie ASO - u nas w Radomiu np. przy przyklejaniu korzystają z przystawki/szablonu - sam widziałem.
  13. Te komunikaty o nazwie stacji, utworze itp. to są z RDS'u. TMC jak sama nazwa mówi (Traffic Message Channel) - ma wysyłać informacje o ruchu - u nas chyba nikt z tego nie korzysta. Wiem że kiedyś na testach działało w RMF i PR, ale chodziło to słabo i nie wiem jak jest teraz.
  14. Cena netto, opis standard z placów poleasingowych - tam nikt się nie zagłębia w te auta.
  15. NO to jak ktoś za ściągany chce 200 (i do tego każda litera osobno) to cena ASO jest całkiem OK.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!