Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

whistle22

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane IV
  • Silnik
    1.6 SCe 114 km
  • Przebieg (tys.km)
    10

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. U mnie było to samo, nie zgłaszałem tego nawet do serwisu. Radio, co jakis czas przechodziło w "tryb mono (dobrze to ująłeś)", po czym wracało do normalnego trybu. Po dwóch latach użytkowania bardzo rzadko się to zdarza (ostatnio prawie w ogóle tego nie zauważałem). Daj znać czy ewentualna wymiana pomoże.
  2. Mój silnik zachowuje się dokładnie tak jak opisał Pietrek. Po złapaniu temperatury problem znika. Jak zgłosisz sprawę do ASO daj znać jaka była ich reakcja.
  3. Samochód po pierwszym przeglądzie - po problemach z odpaleniem w komputerze nie było żadnego komunikatu o błędzie. Akumulator jak najbardziej ok - serwis nie jest w stanie stwierdzić dlaczego samochód nie odpalał. Myślę, że może być kwestia zacinającego się rozrusznika (tak jak mówił mechanik z lawety). Według ASO problemem mogą być brudne świece zapłonowe, które są ponoć spowodowane jazdą na krótkich odcinkach (2 x dziennie po 12 km)... Jak dla mnie jest to typowe tłumaczenie na odwal się, ale cóż samochód w serwisie odpalał więc ASO stwierdziło, że żadnej usterki nie ma. Samochód odpala dłużej niż zwykle. W sytuacji kiedy nie mogłem odpalić, rozrusznik słabo kręcił, silnik nie mógł "wejść" w obroty powyżej 1000. Zauważyłem też że po uruchomieniu po dłuższym postoju silnik szarpie przez pierwsze kilkadziesiąt przejechanych metrów. Będę obserwował samochód, w każdym razie szykuję się na kolejną wizytę w ASO, gdyż nie podoba mi się to w jaki sposób odpala samochód. Na szczęście mam wykupioną 5 letnią gwarancję. Które ASO ewentualnie polecacie w Warszawie?
  4. Na desce zapalają się wszystkie kontrolki, akumulator w porządki, brak jakiegokolwiek komunikatu o usterce. Przyjechała laweta, za 4 razem auto odpaliło i zrobiłem trasę 300 km, oczywiście bez gaszenia silnika... Samochód oddam do ASO zaraz po świętach, mam nadzieję, że wyrobią się z usterkami w kilka dni (do wymiany także spryskiwacze). Mechanik który przyjechał z lawetą twierdził, że to problem z rozrusznikiem, podłączył dodatkowe źródło prądu, i auto w końcu odpaliło po dodaniu gazu. Dziś rano samochod odpalił. Kupując auto z silnikiem wolnossącym liczyłem, że nie będzie tego typu problemów...
  5. Samochód zapakowany na święta, kluczyk do stacyjki i nic, silnik 1.6 Sce, auto ma niecały rok ... Totalna masakra, na infolinii czeka się 30 minut na połączenie, teraz czekam na assistance. Bez jakiegokolwiek komunikatu o błędzie. Pierwszy raz kupiłem nowe auto i pierwszy raz unieruchomiło mi samochód...
  6. Chciałem zapytać czy każdy z Was wymieniał już spryskiwacze w Megane IV? W zimie fabryczne spryskiwacze do niczego się nie nadają - w trakcie jazdy płyn w ogóle nie dolatuje do szyby. Czy wymiana spryskiwaczy w ASO Wam pomogła?
  7. Jeżdżę Megane IV z silnkiem 1.6 SCe, ogólnie jestem zadowolony, auto prezentuje się bardzo dobrze, ale ma w mojej opinii dwa mankamenty: niezbyt precyzyjny układ kierowniczy - bardzo wrażliwy co przy wyższych prędkościach powoduje dyskomfort w trakcie jazdy. Lepsze mogłoby być także wyciszenie samochodu - przy wietrze wyraźnie słychać i czuć podmuchy w trakcie jazdy fatalne spryskiwacze - przy prędkości powyżej 120 km/h praktycznie nie jest możliwe wyczyszczenie przedniej szyby, gdyż płyn nie dochodzi nawet do szyby. Wydaje mi się, że Renault powinno wymienić ten element w ramach gwarancji, gdyż nie spełnia on kompletnie swojej funkcji ... Spryskiwacze działają poprawnie tylko do prędkości 30-40 km/h...
×
×
  • Utwórz nowe...