Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

onomatopeja

Użytkownik
  • Zawartość

    469
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

13 Dobry

Samochód

  • Auto
    scenic 3
  • Silnik
    1.4 tecee
  • Przebieg (tys.km)
    1

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Być może uszkodziła się ścieżka z klaksonu w taśmie. Sprawdzić idzie jeszcze sam klakson. Podpiąć go bezpośrednio pod 12V (akumulator) czy będzie drzeć ryja, a potem multimetr w kostkę z klaksonu i nacisnąć na kierownicę i patrzeć czy na multimetrze pojawi się 12V a kręcąc nią czy te 12V zniknie, wtedy taśma do wymiany.
  2. onomatopeja

    Megane III phII Nadmierne zużycie oleju

    17 stron o silniku 1.2 to i tak jest nic przy rozgorzałym temacie na forum nissana w dziale kaszkaja xD Tam to już w ogóle reno pakowało chyba jakieś odrzuty produkcyjne, tam co 2gi silnik im żłopie olej w ilościach nadmiernych, a serwisy nissana tylko im softy wymieniają i mówią że problemu nie ma xDDD
  3. Nic pod warunkiem, że przebiegu na desce nie zmienisz. Jak zmienisz pojemność musisz zgłosić do TU żeby przeliczyli nową składkę jak pojemność będzie wyższa (nawet jak będzie mieścić się w przedziale obecnym lepiej zgłosić fakt wymiany).
  4. Miałem problem z "wpuszczaniem" powietrza zarówno przez filtr powietrza jak i kabinowy (kabinówka w ogóle praktycznie nie puszczała powietrza), z=firmy KAMOKA w sumie b. dobrze filtrowały ale aż za dobrze, bo po 6 miesiącach musiałem wymienić oba filtry bo raz że nie miałem wentylacji w środku a 2 auto strasznie muliło.
  5. A skąd mamy wiedzieć może tak, może nie ? Spróbuj i powiesz nam czy dało radę czy nie... Daje głowę że nikt tu takiego czegoś nie próbował i pewnie próbować nie będzie.
  6. łooo to się znajomy ucieszy... Trochę poczytałem o tym can blokerze i zazwyczaj efektem ubocznym jest kasowanie się licznika km dziennych a jemu akurat się nie kasuje w tym że wszystko wskazuje na to że can bloker jest obecny. Cinas powiedz mi proszę czy clipem idzie odczytać jeszcze przebieg z innego miejsca niż licznik i pompa ABS ?
  7. To nie mechanik, to kopiuj-wklejacz Ma na pulipicie 10 dokumentów z notatnika z różnymi rozwiązaniami. Jak przeczyta, że coś nie pali to wkleja ten sam tekst co w każdym poście o długości 50 linijek co trzeba wymienić/sprawdzić i w sumie wkleja to do 90% problemów a jak ktoś napisze że powodem było np. czujnik czegoś tam to potem kopiuje z swojego posta ten podpunkt i mówi że miał rację XDDDDD w tym że z tego "pomocnego" posta trzaby pół auta wymienić. Najlepsze jest teksty to zmienić olej na markowy i tu podaje nazwę i rodzaj, zmniejszyć przerwę na świecy do 0.7 (tak w obecnych czasach i świecach jeszcze się przerwy reguluje O_x), wymienić czujnik położenia wałka bo jest chimeryczny i w sumie więcej nie pamiętam xD Z niego taki mechanik jak ze mnie...
  8. can bloker jest przylutowany do licznika gdzieś rozumiem ? Trza wydłubać licznik i go wywalić + pewnie poprawić jakąś ścieżkę która została przerwana żeby wstawić blokera?
  9. Właśnie mam pytanie podobne, znajomy na scenika 3 nie dawno kupił i jak byłem u niego z Clipem błędy pokasować i sprawdzić co i jak wyszło że: na liczniku 187 tyś a w pompie ABS jest 487 tyś przebiegu. Dlaczego pompa ASB nie przepisuje przebiegu na licznik?. Co do tempomatu ma podobnie, idzie ustawić ale co jakiś czas randomowo wywala mu tempomat zerując ustawienie i znów trza ustawić prędkość i tak w koło macieja. W momencie rozłączania mignie na ułamek sekundy jakiś komunikat żeby sprawdzić ogranicznik prędkości czy tam tempomat na białym tle komunikat. W kalkulatorze wtrysku ma ciągle błąd DTC 1525F3 Zgodność inf. multipl. dla reg/ogr prędkości i da się go skasować ale wraca przy kolejnym odpaleniu. Tak samo ma błąd w ręcznym elektrycznym DTCC15500 brak sygnału multipl. tablicy rozdzieczej, i podobnie co jakiś czas na ułamek sekundy mignie "skontroluj układ hamulcowy" czy coś takiego na żółtym polu. Gdzie idzie jeszcze sprawdzić przebieg prócz licznika i pompy ABS (kart oczywiście nie sprawdzę bo nie mam czytnika ;d) o ile jeszcze gdzieś idzie sprawdzić ?
  10. Na jutubie widziałem już ten pedał rozebrany, wiele tam nie ma, a ten "kick down" jak to nazywacie to plastikowa krzywka w której porusza się taki "dzyndzel" i to przełamanie to właśnie w tej krzywce się odbywa, żadna wielka filozofia, ciekawi mnie co tam się może zacinać (jedynie sprężyna może nie odbijać, być może pękła?) lub sama krzywka pękła.
  11. Usterka mechaniczna pedału można go rozebrac i zobaczyć co powoduje te zacinanie ale lepiej mieć 2gi na podmianke.
  12. Panowie pisze w iminu znajomego da radę wymienić zarnik xenona od strony kierowcy bez demontażu lampy? Wiadomo h7 idzie ale miejsc mało a jak z xenonem?
  13. A na jedynce jeszcze lepiej pewnie ciągnie. Nie wiem jaka tam masz skrzynię ale wszystko wskazuje że przełożenie na 6 nie daje rady a to jest nadbieg i przełożenie pewnie jest < 1 dziwi mnie to jednak bo przy takiej mocy i momencie jaki ma ten dizel w serii powinien dać rady. Oczywiście nie można pominąć też oporów toczenia jak i oporów powietrza. Nie zmienia to jednak faktu że 200 wyciąga 1.4 tce bez większych problemów. Na hamowanie się udaj to będziesz wiedział co i jak skoro ty nie robiłeś wirusa. Zakładam że mechanicznie auto jest bez usterek.
  14. Pewnie moment przy 4 tys leci na łeb na szyję i auto nie ma czym się odpycha. Piszesz ze na niższych biegach się rozpędza i sie zgodzę ale na niższym biegu masz większe przełożenie które mnożymy x moment i stąd ten kop na biegach. Moc to nie wszystko przy rozpedzaniu ważny jest moment którego Ci ewidentnie brakuje na 6 biegu i wysokich obrotach, wirus do korekcji.
×