Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

onomatopeja

Użytkownik
  • Zawartość

    391
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

11 Dobry

Samochód

  • Auto
    scenic 3
  • Silnik
    1.4 tecee
  • Przebieg (tys.km)
    1

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. ja mam już 3 lata i dalej działa :x Prócz mojego samochodu podpinałem się już do 2 meganek kumpli z pracy, scenika2 od fatra (ze 3 razy). Więc mój się zwrócił ;)
  2. ło boże co wy macie z tym spalaniem? chcecie mieć 30000 koni pod maską silnik 0.2L i spalanie jakie ?:D 3L/100 ?:D Pali ile musi ja się tym specjalnie nie przejmuję. Pali mi średnio tyle ile każdemu, nie ma odchyłek ani w górę ani w dół więc nie ma co płakać.
  3. onomatopeja

    Megane III phI hamulec postojowy

    no to klapa jeszcze wiązke by trza sprawdzić czy gdzieś nie przetarta bo rozbiórka skrzyni to mało ciekawa sprawa (koszta koszta i koszta proponuje jednak w totka wygrać).
  4. moj zakup cipa juz dawno się spłacił. Nie mam co prawda większych awarii czy błędów na desce ale reno to reno i za każdym razem jak się łączysz jest kilka mniej lub bardziej głupich błędów wyłapanych przez czujniki ale nie sygnalizowanych na wyświetlaczu. To jakiś błąd lambdy, to spalona żarówka (dawno temu wymieniona), to jakiś błąd mikrofonu z zestawu głośnomówiącego (mikrofon działa bez problemu nigdy z nim problemów nie miałem), to błąd max zaciągu hamulca ręcznego (też żadnych problemów z nim nie mam od kąd kupiłem auto), to jakiś tam błąd pedału gazu (też problemów z nim nie mam żadnych) i te sytuacje można by mnożyć. Więc raz na jakiś czas się z autem łączę i "gadam" :d. Kilka razy używałem do diagnostyki turbiny (ciśnienia doładowania) itp itd. Przy renówach to niestety "must have" bo cię serwisy wykończą za każde podpięcie.
  5. onomatopeja

    Megane III phI hamulec postojowy

    tak tylko pytam, mechanik ma wbudowany bezprzewodowy modul BT w głowie i telepatycznie łączy się z autem po OBD2 i tak sprawdza błędy, czy podpinał się pod auto fizycznie i na podstawie odczytanego błędu stwierdził że to czujnik w skrzyni? Bo jeżeli kazał wymieniać na podstawie "a to może to a może tamto" to proponuję go zmienić jak najszybciej lub wygrać w totka bo ci kasy braknie na jego sugestie :D. Jakiś konkretny błąd był w module hamulca?
  6. Zmiana oleju niewiele pomoże, jedynie złagodzi trochę efekt. Synchronizator zużyty i tyle. Jeździć aż się nie rozsypie bo wymiana droga i pewnie każdy od razu przy rozebranej skrzyni zaleci wymianę łożysk i bóg wie czego jeszcze.
  7. onomatopeja

    Megane IV phI System Start-Stop TCE

    ło matko tak se czytam i czytam i mamy wojne eko vs nie eko :D. Szczerze mówiąc ja mam w głębokim poważaniu eko =] bo te pare aut które "zanieczyści" powietrze ma się nijak do 2 dużych elektrowni które smrodzą 24/7. W tym roku byłem w stanach i ich podejście do eko jest najlepsze. Osobiście jeździłem chyba najsłabszym autem bo miało tylko 2.4L pojemności a jak na parkingu obok mnie podjechał gościu fordem F350 z 6.7 powerstoke V8 to prawie orgazm dostałem :DDDD. Jego silnik na odpalenie pewnie zużywa tyle paliwa co nasze kosiarki na 100km (pomijam ceny paliwa które tam są śmieszne). Wracając do tematu są znane przypadki że systemy S/S niszczą rozruszniki i to do stanu w którym nie ma co regenerować tak się zużywają (nie są specjalnie wzmacniane przynajmniej w autach budżetowych).
  8. lol widać ktoś żyje w erze aut z lat 80tych że wiecznie niedogrzane były. Pan słyszał o takim wynalazku jakim jest termostat? W obecnych samochodach jak jest sprawny to auto zawsze nagrzeje się podczas jazdy do temp. roboczej ww tym że to wymaga czasu. I gadanie poczekaj aż się nagrzeje i potem puść ogrzewanie jest tak bezsensowne że głowa boli. Tutaj pewnie termostat wyzionął ducha i się nie domyka i stąd niedogrzanie silnika.
  9. 1) podpiąć komputer 2) podpiąć komputer 3) ---- || -------
  10. W 3ciej generacji nie koduje się już przecież radia. Radio jest przypisane po przez vin do auta i po odłączeniu aku normalnie działa trza je tylko ustawić. Ja w żadnej instrukcji którą dostałem nie mam nawet kodu do radia ;) Jedynie co to będziesz musiał zakodować automatyczne działanie szyb i ustawić radio (i jak coś jeszcze to niech ktoś dopisze). Za to ładowanie bez odpiętych klem może (ale nie musi) skończyć się popaleniem modułów.
  11. Zostaje jeszcze ustawic temp na maxa i moze startnie. Jaki soft ma mechanik moze soft zle zbiera info z czujnika temp. REGULAMIN 5.6 literki PL. - mireczek01
  12. czujnik temp. zewnetrznej w lusterku odpowiada za zalaczenie nagrzewnicy elektrycznej. Jak dobrze pamiętam w 2 jest to stała wartość =< 5*C. W dizlu mogą także występować grzałki nurnikowe zabudowane na wężu z płynem chłodniczym. Nagrzewnica prócz tego że musi występować fizycznie w aucie musi być także aktywowana w clipie (często było tak że nagrzewnica była w aucie ale nie była aktywna w clipie). Moment jej załączenia jest sygnalizowany cyknięciem 2 przekaźników chwilę po odpaleniu auta.
  13. ja przez zima zazwyczaj psikam silikonem, cała uszczelka i przecieram szmatką żeby ubrań nie pobrudzić przy wsiadaniu/wysiadaniu i się sprawdza na jakiś czas. Nie chodzi co prawda o dźwięki ale żeby nie przymarzła w zimę (których obecnie i tak nie mamy :D).
  14. albo katalizator jeden kit, a autem głównie po mieście jeżdżę i to zazwyczaj po 5 km do pracy w jedną stronę i 2 km po bułki z rana xDDD Najważniejsze że już smiga.
  15. Mi na zamulenie pomogła trasa na urlop A1 nad morze Jak wracałem to auto odżyło jak cholera. Miałem podobnie ale u mnie do 2200-2500 nic się nie działo a od tych obrotów był nagły kop. Po odmuleniu przed 2000 obr już ładnie teraz idzie i to równo ciągnie bez tego nagłego kopa. Prawdopodobnie wastegate był przypieczony czy cuś. Nie wiem co było przyczyną ale odmuliło i narazie jest ok.
×