Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

onomatopeja

Użytkownik
  • Zawartość

    630
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

32 Super

Samochód

  • Auto
    scenic 3
  • Silnik
    1.4 tecee
  • Przebieg (tys.km)
    1

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. clip nie miał opisu błędu ? Niespotykane rzeczy... Jeden z opisów znalezionych w goglach w 4 sekundy (najwidoczniej ci gogle zablokowali): C1162 Motor hamulca postojowego. Napięcie zasilania za duże. Dziwne jest to że masz ręczny mechaniczny a wywala błąd elektryka... (chyba że ten błąd masz też inny opis).
  2. no a ja się ostatnio przerzuciłem na kawę rozpuszczalną z fusiastej i nie mam z czego wróżyć... więc nie pomogę. Bosz... trza auto podpiąć pod komputer diagnostyczny żeby wiedzieć co oznacza "ryzyko awarii silnika" w tym przypadku ale skoro jechałeś dalej i dojechałeś to najwidoczniej nic poważnego :}
  3. pewnie przymarza klocek do tarczy, jak jest fest mróz to zawsze się odpuszcza hamulec ręczny po zgaszeniu auta
  4. a mnie stać tankować furę na Pb i mam gdzieś ceny, jak kogoś nie stać to niech se rower kupi to będzie mieć za darmo xD
  5. w tce tak cykają wtryski, dość głośne są, dźwięk cykania ustaje jak się puści gaz i obroty schodzą na biegu (silnik odcina paliwo i wtryski). Wiem że nic nowego nie napisałem ale ;d
  6. a kto to wie czy ci wyciszą? se wsyp to się przekonasz... albo dodaj motorlife do skrzyń (drogi ale skuteczny), stosowaliśmy w przekładanich głowic kombajnów ścianowych, a smar motorlife stosujemy w sytuacjach awaryjnych do ratowania przegrzanych łożysk albo jak dymy poszły - i nie raz jeszcze to jedzie tydzień
  7. odpiąć akumulator zostaje na 20-30 min. i podpiąć, systemy się powinny zresetować o ile to nie jest mechaniczna usterka pływaka. Ja nie raz tankowałem na załączonym silniku i nic złego się nie sta0 (1.4 tce).
  8. No koleś to jak bot jest jakiś czyta o problemie, szuka dokumentu w notatniku z opisanym problemem i robi kopiuj wklej formułkę niezależnie czy auto nowe, stare, i co zostało już zrobione. Żadnej merytorycznej polemiki z nim nie ma tylko dostajesz rozwiązania "kopiuj-wklej" z czeklistą co masz zrobić (czasami wg jego wytycznych musiałbyś wymienić pół auta to może trafisz na to co jest zepsute).
  9. Moj od 3 tyś dopiero drugiego życia dostaje, czuć kopa jakby zmienne fazy wchodziły w grę ale ja mam chyba powoli turbinkę do regeneracji więc Faktycznie od 2200-2300 czuć ewidentnie że kopa dostaje w zad.
  10. Się silnik odpowietrzyl po 2 wymianach ot tyle w temacie (zakładając że nie ma nikaj wycieku).
  11. Na HI teoretycznie wali max gorącym powietrzem z kratek (pomija temp. czujnika wnętrza). Może sam panel wariuje albo silniczki temp. glupieją lub faktycznie nagrzewnica zawalona jest na tyle że czasami puszcza płyn a czasmi się przytyka.
  12. Zła rada, to że silnik kupa i nie udany to nie znaczy że turbo benzyny nie kupować. To samo powiesz o pierwszych wersjach TSI ? Obecnie TSI jest mocno dopracowany i nie posiada już wad "wieku dziecięcego". Kupa to jest silnik wolnossący. 1.2 nie wyszedł i kropka, dlatego też podmienili go na 1.3 tce a z tym narazie specjalnych problemów nie ma (choć silnik względnie młody, czas pokaże). Co np. polecisz z wolnossących benzyn z stajni reno (jeżeli mówimy o tej marce)? Stare słabe 1.6 ? które ma problemy z KZFR, ciągłymi wyciekami oleju z pod pokrywy, odmy, gasnącymi silnikami bo się lekko zabrudzi przepustnica, brakiem mocy, dość dużym spalaniem. Albo 1.6 Sce które ma znów problem z piciem oleju, nadal brakiem mocy i brakiem przystosowania do taniej instalacji LPG?.
  13. Ja ci powiem tak LPG jest do kuchenek, gazu w aucie nie mam i miec nie będę. Narazie spalanie mi spada bo jak pisałem komp ma korektę 0.0 więc narazie go aż tak nie zalewa zobaczymy z czasem co będzie xD
  14. Po jednym dniu od resetu korekt powiem tyle, spalanie chwilowe spadło (mapa wyzerowana do 0.0), Na tej samej drodze, na tej samej górce spalanie chwilowe podczas utrzymywania podobnej prędkości spadło o jakieś powiedzmy 2L - było powiedzmy 9.5 a jest 7-7.5. Na równej drodze utrzymując prędkość 60km/h chwilowe utrzymuje się na 4.5-5 a było 6.5-7. Zanim mapa nauczy się znowu ZALEWAAAAAJ GO PALIWEM AZ UTONIE stwierdzam że jest dobrze. Spadku dynamiki nie stwierdzono.
  15. u mnie wyje od kąd kupiłem auto, dźwięk się nie nasila ciągle jest jednostajny. Nauczyłem się z tym żyć, prócz tego nic się nie dzieje, a wymiana oleju poprawiła sytuację na krótki czas.
×
×
  • Utwórz nowe...