Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

onomatopeja

Użytkownik
  • Zawartość

    499
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

16 Dobry

Samochód

  • Auto
    scenic 3
  • Silnik
    1.4 tecee
  • Przebieg (tys.km)
    1

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. No bo nie są, jakbyś znał nazwę tego gniazda to możesz na allegro poszukać. Albo kupić z rozbitka na szrocie gdzieś. W aso sprzedają ci tylko odpowiednią część całej wiązki która pewnie kosztuje milion złotych.
  2. onomatopeja

    Megane III phIII Po odpaleniu obroty rosną do 2tys

    normalne tym steruje system inteligentnego ładowania możesz mieć nawet ponad 15V po odpaleniu w zimie zazwyczaj, gdy aku jest słabszy.
  3. onomatopeja

    Megane III phIII Po odpaleniu obroty rosną do 2tys

    Silverek to kiedy mogę do Ciebie podjechać żebyś mi to zrobił? No bo każdy użytkownik z komórką na androidzie z torqiem i brakiem wiedzy sobie może mieszać w mapie wtrysku xD przecież to jak 2+2... (jeżeli zrozumiałeś ironię). A płacenie ponad tysiaka za to że producent to skaszanił mnie nie bawi, albo stwierdził że tak ma być i jest to bezpieczne. Nie zmienia to faktu że rozruch jest z dość wysokich obrotów na zimnym silniku (przyzwyczajony byłem do 1500 obr max przy rozruchu w każdym aucie które miałem).
  4. onomatopeja

    Megane III phIII Po odpaleniu obroty rosną do 2tys

    Nie wiem jak tam w PH3 (o ile dobrze wypełniłeś probil bo w ph3 nie było jż chyba 1.4 tce) ale u mnie w PH1 z 2009r to norma i aż serce boli jak na -20*C palisz auto i ono startuje mając 2000 obr i jak mówisz zaraz po odpaleniu spada do 1200 czy coś takiego. Tak jest napisany soft i nic z tym nie zrobie ;C czyszczenie przepustnicy nic nie zmienia tak po prostu jest.
  5. ło ktoś ostatnio oglądał 101 napraw i subarynę w której tak pokazywał błędy ;p W nowych reno raczej się nie da, przynajmniej nikt tu o tym raczej nie wie.
  6. Nic bo zaawansowany technologicznie czujnik biegów w reno ma 3 stany albo nawet 2 czyli BIEG - LUZ a wsteczny ma swój czujnik ;) więc przypadek lub poprostu machnięcie z 1 na 2 wzrusza czujnik tylko i tyle.
  7. onomatopeja

    Megane IV phI Megane IV 1.3 115 hp FAP

    Czyli 4ta generacja danego auta, nowa skrzynia ale dalej produkują ją te same małpy które tego robić nie umieją. Smutne i przykre że tak prosty w tych czasach element jak skrzynia biegów przerasta producenta jakim jest reno. Sąsiad ma moją fabię, ma nalatane w niej obecnie prawie 190 tyś km, a zmiana biegów, praca skrzyni jest nieporównywalna do skrzyni w moim sceniku. Corsa D tak samo ma cichą i precyzyjną skrzynię, biegi wchodzą lekko i bardzo precyzyjnie.
  8. onomatopeja

    Scenic III phI Wypadanie zapłonu

    akurat w tym silniku tak się objawia zaniedbanie puszczającej UPG. W sumie w każdym aucie po napełnieniu płynem cylindra w momencie odpalenia albo pęknie tulej albo korba wyjdzie bokiem albo zablokuje silnik. Tutaj tuleje są na tyle słabe że poprostu pękają (lepsze to niż korba bokiem ;d). Ale to są przypadki ekstremalne - w tym że się zdarzają. Co do wypadania zapłonu na świecach ngk silnik chodził jak traktor, po wymianie na beru problem się skończył (w między czasie wymieniłem też cewki na nowe bo kupiłem oryginały w zarąbistej cenie).
  9. ja jestem z rudy slaskiej i mam clipa ale nie umiem nim takich rzeczy xD ale mogę użyczyć jak cos ;d
  10. u mnie to samo, po wymianie z mio 366 na mio j85 spadki napięcia podczas odpalania samochodu są marginalne, kamerka rzadko się wyłącza podczas odpalania jak już zacznie nagrywać. Czasami jednak się resetnie ale rzadko, więc dużo zależy od kamerki jak widać.
  11. onomatopeja

    Megane II phI Dym tylko po jezdzie na autostradzie

    pierścienie puszczają na wyższych obrotach, to samo będziesz mieć jak polecisz na każdym biegu powyżej pewnych obrotów, powyżej których pierścienie już nie nadążają zbierać oleju i go pali. 300 tyś przebiegu to by wiele tłumaczyło ;p
  12. n wiem nie robiłem, ale tyle co wyczytałem, sam bym je chętnie wymienił ale po demontażu sanek chyba trza zrobić geometrię więc narazie to olewam, przy okazji innych robót to zlecę jak będą sanki ściągane.
  13. sanki trza opuszczać... francuska myśl technologiczna żeby wymienić te gumy to za robociznę zapłacisz majątek :} w każdym normalnym aucie wymiana gum na drążku stabilizacyjnym to w porywach 30 - 45 min z przerwą na piwo.
  14. fabrycznie nowy powinien być nasmarowany lub trza przesmarować. Tak czy siak do poprawy albo nie nasmarowali albo coś krzywo złożyli i idzie to z oporem.
  15. układ wodny w silnikach reno jest ciężki w odpowietrzaniu i zazwyczaj trza to robić więcej niż raz.
×