Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

onomatopeja

Użytkownik
  • Zawartość

    289
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

8 Neutralny

Samochód

  • Auto
    scenic 3
  • Silnik
    1.4 tecee
  • Przebieg (tys.km)
    1

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. a juz nie pamiętam jakaś średnia klasa, pylą jak każde inne, ale nie piszczą (na poczatku troche piszczały ale teraz to się już uspokoiło). dobra przypomniałem sobie klocki i tarcze (komplet) firmy quaro
  2. wężek od podciśnienia najlepiej wymienić a serwo? nie wiem czy się da sprawdzić bez demontażu (z demontażem chyba też nie). Po prostu może padać serwo (zawieszać się czy cuś).
  3. sytuacja z wczoraj: - komputer: 9.2 L/100 (srednia predkosc 34km/h) - dystrybutor: (po pierwszym odbiciu dobiłem do 50L równych, zawsze jeszcze dobijam po odbiciu), 8.6L :SS:S:S:S:S:S obecnie robie spokojnie ponad 600km (głównie po mieście) na zbiorniku.
  4. albo podciśnienie się gubi albo serwo pada innej opcji nie ma :f
  5. czujnik temp. w lusterku lub na zewnątrz auta może wariować. Temp zewnętrzną masz na liczniku/wyświetlaczu natomiast czujnik temp. wewnętrznej musisz podpiąć clipa i np. wejść w panel climatronika (o ile go masz bo nie napisałeś jaki masz typ klimy), i tam sprawdzić jego wskazania w upalny dzień (nagrzane auto).
  6. @UP potwierdzam musi być wciśnięty chociaż jeden pedał na luzie przy sprawnym systemie.
  7. ehhh xDDD Nie szukaj bo tematu dot. 1.4 TCe nie znajdziesz. Jak to mówi łysy z miłośników 4 kółek "nie znam się, więc wypowiem się". Temat uszczelki pod termostatem dot. silnika 1.6. Szczerze mówiąc ja bym obserwował narazie co się dzieje z poziomami płynu i oleju bo tak to na razie zostaje szukanie w ciemno. Za jakiś czas spróbuj jeszcze raz zrobic test na obecność spalin w płynie.
  8. No chłodnice oleju raczej są pancerne i nie są znane żadne przypadki ich przepuszczania. Tu skłaniałbym się do problemu typowego czyli UPG, chociaż zazwyczaj jest to ubywający płyn chłodniczy a nie olej w nim. A płynu ubywa czy tylko jest olej w płynie?
  9. temat zamka już był szeroko omawiany, na końcu bębenka jest taki "dinks" który otwiera i zamyka zamek po przekręceniu kluczyka. Lubi się on urwać jak zamek jest długo nieruszany lub w twoim przypadku od strzału mógł się urwać. Mogli też to źle poskładać i ta kotwiczka nie weszla dobrze tam gdzie ma wejść. Tak czy siak fachowiec od czarnej roboty nie wiele to zdziała bo pewnie wybije szybę tak jak i ty. Chyba że uda mu się coś nałożyć na wichajster od otwierania maski i otworzy to przez drzwi.
  10. no nie do konca bo w zapalniczce jest jeszcze prad około minuty po zamknięciu samochodu lub ~10 min po wyłączeniu silnika bez otwarcia drzwi.
  11. No i tu może być pies pogrzebany, uszkodzenie czujników jako tako nie jest sygnalizowane przez auto czy clip, ale tempomat w przypadku uszkodzenia jednego z nich właśnie może przestać działać.
  12. kwestia gustu co się komu podoba, w tym że reno od lat słynie z podawania wskazań prędkości w formie elektronicznej. Ja daję tylko przykłady czym się to różni ;p
  13. sprawdź jeszcze (chociaż mało prawdopodobne), czy jest reakcja na wciśniecie sprzęgła i hamulca (czujniki przy pedałach), czy w clipie zmienia się ich stan.
  14. licznik analogowy tj. wskazówkowy (w megane tylko bieda wersja czyli auta dla firm zazwyczaj, miały liczniki analogowe) <---- taki kolejny przykład ;p
  15. a ktoś inny powie że wziął Multiple bo jest ładniejsza od Megany 3 - w jego odczuciu ;) Co znaczy gorszy? Słabiej wyposażony, gorzej wykończony niż megana itp itd. Po prostu to taka trochę wykastrowana meganka bardziej przystępna cenowo.
×