Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

onomatopeja

Użytkownik
  • Zawartość

    362
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

10 Dobry

Samochód

  • Auto
    scenic 3
  • Silnik
    1.4 tecee
  • Przebieg (tys.km)
    1

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Nie czaję w megane 4 kombi jest możliwość dokupienia Easy Trunk Access, było dokpupić od razu a nie teraz drutować Chyba, że ktoś uważa, że siłownik z sprężyną jest "odpowiedni" i to fabryczne rozwiązanie... Jak dobrze wiadomo musi być specjalny elektro siłownik żeby właśnie klapa nie wybiła komuś zębów i otwierała się powoli to samo z domykaniem (zgniecenie czegoś/kogoś). Reszta odmian musi się posiłkować siłownikiem/zawiasem i kawałkiem sprężyny
  2. Nie, bo zasadniczo nie wiadomo (nie ma napisane w instrukcji auta lub ja nie doczytałem - też specjalnie nie zagłębiałem się w lekturę), jak on się zachowa w sytuacji awaryjnej. Znaczy to tyle czy zablokuje koła na szlag (mało zachęcająca alternatywa do awaryjnego hamowania), będzie hamować pulsacyjnie czyli z ABSem żeby kół nie zablokować czy będzie hamować z mocą, żeby nie zablokować kół ale coś tam hamować. Na skp ile razy byłem zawsze blokowało na szlag i wyrzucało z rolek. Jeżeli auto (koła) są w ruchu to hamulec zaciąga dość mocno (nie blokuje kół) i odpuszcza. Wyznacznikiem jest tutaj pojazd w ruchu a nie żadne obciążenie. Zaraz jak kupiłem auto pojechałem na parking pod tesco i właśnie mnie korciło przetestować i to zrobiłem ale z niewielkiej prędkości powiedzmy 10-15 km/h i właśnie hamulec zaciągnął się i odpuścił. Osobiście boję się zaciągnąć awaryjnie w ramach "testu" (aż tak mnie to nie ciekawi), żebym potem nie płakał jak cos się zepsuje (zacisk, moduł) lub coś innego i w ramach testu wywalę pareset złociszy ;)
  3. No ten czujnik hsa zwal jak zwal. Przepraszam, ale co ma i jak zwalić? REGULAMIN 5.6 literki PL- mireczek01
  4. ooo to jednak roczniki 2011 tez cierpia na ten problem... a niby poprawiony miał być silnik wracając do pytania: to zależy ile chcesz kasy utopić? Na bank do wymiany jest jeszcze rozrząd a jak masz za dużo "piniendzy" to zrobić głowicę na tip-top tj. uszczelniacze zaworowe, dotrzeć gniazda zaworowe. Wiadomo po wszystkim skontrolować luz zaworowy.
  5. tylko najpierw trza wiedzieć czy ma się odpowiedni moduł ? Inaczej niż organoleptycznie nie da się sprawdzić (w clipie?).
  6. Proszę jedno zdjęcie, 2gie lekko rozmazane było ale tu widać co i jak ;p
  7. jak wrócę wieczorem z wojaży to wrzucę ci 2 zdjęcia kratek z corsy D po 30 min jeździe z klimą (zaraz po wyłączeniu). Też tam występuje to zjawisko ale o wiele mniejsze BO: 1) corsa ma mniej wydajną klimę (słabiej chlodzi od scenika), 2) filtr kabinowy muszę wymienić bo słabo wieje ogólnie 3) rozwiązanie nawiewów, deski itp jest inne więc to zjawisko aż tak nie występuje.
  8. pewnie mało kto na to uwagę zwraca, ja też bym tego nie widział jakby kiedyś nie grzebał przy kratkach po wyłączeniu klimy. Woda z kratek odparowuje dość szybko więc można nie zauważyć. eh... a kratki przez które leci przez dłuższy czas powietrze o temp ok 3-4 stopni (przy sprawnej klimie tyle mniej więcej jest ale tobie uściśle że może być nawe 1 stopnień na kraktach przy wydajniejszych klimach w innych samochodach), to kawałka plastiku nie słodzi do tych 3 nawet 5 stopni ? O_xxx i wtedy jak wyłączysz klimę i w momencie walnie na tą kratkę powiedzmy 24*C ( albo nawet 20 jak ci za ciepło w aucie i włączysz se klimę przy 20*C na dworze) to następuje momentalnie kondensacja, ogrzewanie kratek i odparowanie tej wody... Nie wiem przeprowadzić ci jakiś eksperyment i nagrać to ?:D
  9. boże... wyczyść se przepustnicę najpierw a potem napisz do Reno :S bo pewnie po jej czyszczeniu będziesz skakać z radości że już nie gaśnie ;p
  10. eeee chwila, masz ręcznie regulowane lusterka i masz do nich doprowadzone 9 pinowe kostki ? O_o Co to za wersja że termometra nie ma ? Takie wersje w ogóle istnieją ? Jak nie ma termometra to bankowo trza będzie aktywować. Ale niech się wypowiedzą ci co się tym zajmują. Jak znam reno to trza będzie pewnie wymienić wyświetlacz xD
  11. niezależnie od gałki obszycie skórą (2 lata temu) kosztowało mnie 50 zł + 100 zł kierownica. Gałkę obszyłem skórą pikowaną nie wyciera się tak jak gładka i niby skóra dłoni lepiej oddycha (what ever). Obecnie nie widać zbytnio uszkodzeń na niej. Każdy zakład który się tym zajmuje ci to zrobi. Żeby polecić firmę trzeba wiedzieć skąd jesteś ;) ale każda firma ci to zrobi jak zajmuje się obszywaniem.
  12. j/w a ten plasticzek to jest co ala smok czyli ma dziurki przez które uchodzi powietrze a, że jest wysoko to olej nie wylatuje.
  13. witman już gdzieś, że skok tłoka jest inny (wykorbienie wału). Nikt nie próbował. Były też kiedyś rozważania czy dół silnika 1.6 nissana z np. almery itp (w sumie 1.4 tce to jest zmodyfikowany silnik 1.6 nissana) ale też to nie pasowało.
×