Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

adrianwolkowski

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane III
  • Silnik
    1,5 dci 110KM
  • Przebieg (tys.km)
    116500

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam, Autko- Megane 1,5 dci 110 dpf 2010r. Właśnie jestem po przeglądzie i wymianie kpl. filtrów i płynów. Od pewnego czasu przy niewielkich prędkościach szczególnie na nierównościach dało się słyszeć z przodu po stronie pasażera puknięcia, stuki. Dodatkowo na postoju przy gwałtownych ruchach kierownicą prawo lewo wyraźne klikanie z prawej strony. W związku z tym, że na przeglądzie w zawieszeniu nic nie wyszło, podejrzenie padło na łożysko poduszki amortyzatora. Wymienione na febi-bilstein. Po odebraniu od mechanika- brak stuków przy kręceniu prawo-lewo- więc częściowo dobrze zdiagnozowałem problem. Natomiast te dziwne dudniące, nieregularne stuki ciągle są. Zaprzyjaźniony diagnosta stwierdził, że od strony zawieszenia wg niego wszystko w porządku. Czy słusznie podejrzewam dolną poduszkę? Może dawać takie objawy? Nadmienię, że czasem drży lewarek, przy dodaniu gazu lekko się cofa. Dziękuję za odpowiedzi Pozdarwiam
  2. adrianwolkowski

    Megane III phI olej 1,5 dci dpf

    Olej wymieniony na właściwy. Sprzedawca w sklepie ciągle przekonywał, że to ten sam olej; na moją uwagę, że do megane potrzeba RN0720 z ACEA C4, powiedział ze proponowany Total z ACEA C2 jest lepszy.....bo sam używa w C5 HDI...największy sklep w mieście....ehhh. Wszystkie filtry wymiana na purflux....Meganka rwie asfalt. Różnica kolosalna. Dziękuje za pomoc. Pozdrawiam
  3. Witam, Proszę o możliwie szybka odpowiedź, gdyż na jutro się jestem umówiony na wymianę olej plus filtry. Silnik 1,5 dci 110 dpf. W sklepie proszę o 5w30 do mojej Meganki. Dodaję, że wczesniej był elf. Facet w sklepie proponuje total, niby ta sama firma tylko nazwa itd. Ufam fachowcowi i biorę https://allegro.pl/listing?string=elf rn0720 5w30&order=m&bmatch=ss-base-relevance-floki-5-nga-hcp-uni-1-2-0115 Total Quartz Ineo ECS 5w30. W domu coś mi nie pasuje i zaczynam czytać etykietę, norma Acea C2. Czy mogę go wlać do 1,5 dci 110 bez obaw o DPF, czy odwołać serwis i wymienić u gamonia olej na zgodny z wymogami Renault. Z góry dziekuję
  4. adrianwolkowski

    Megane III phI światło stop

    Aniewa- podziękowania, mechanik wykasował błędy elektryczne jakimś uniwersalnym programem diagnostycznym do wszystkich marek i STOP powrócił. Temat do zamknięcia. Pozdrawiam
  5. adrianwolkowski

    Megane III phI światło stop

    Dzięki za odpowiedzi. Nie pozostaje nic innego jak znalezienie kogoś z okolic z Clipem. Pozdrawiam
  6. adrianwolkowski

    Megane III phI światło stop

    Bezpiecznik sprawdziłem, F15 zgodnie z dostępnym na forum schematem. Ok. Chociaż kolega Aniewa właśnie ten temat podważył ;-) Poruszałem stykami, żarówką i po tym zabiegu wyskoczył komunikat sprawdź ABS. Od razu do głowy przyszedł mi mityczny czujnik stopu, wyciągnąłem dziada, wypiąłem wtyczkę, zamontowałem z powrotem odpaliłem ( komunikat ciągle się świeci)i pojechałem na zakupy. Dziwne wrażenie- żona też zauważyła- auto jakby lepiej ciągnęło. Szybkie zakupy , odpalam i zero komunikatów. Stopu brak. Czyżby czujnik niedomagał i w taki sposób wpływał na światła. Auto mam od stycznia i w czasie użytkowania kila razy miałem wrażenie mniejszej mocy, po chwili odpuszczało i po sprawie. Myślałem początkowo, że może pdf się wypalał, ale teraz to już sam nie wiem.
  7. Witam wszystkich, Taka sytuacja: kolega jadący za mną doniósł o braku lewego stopu. Żarówka wykręcona- spalona, czarne szkło, włókno od stopu przypalone. Nowa żarówka wkręcona, niestety stopu brak. Ta sama żarówka zamontowana w prawej lampie działa bez zarzutów. Gdzie szukać przyczyny, od czego zacząć? Pozdrawiam i z góry dziekuję
  8. adrianwolkowski

    Megane III phI 215 55 r16 zamiast 205 55 r16

    Dziękuję za odpowiedzi. Zdecydowałem się, montaż już za mną. W stosunku do prawie nowych letnich GoodYear'ów efficient grip, Conti zimowe mniej szumią, komfort paradoksalnie się poprawił. Ale prawdziwa miazga to zachowanie w warunkach zimowych. Hamowanie na uklepanym, śliskim śniegu niemal bez ABS-u, przyczepność pierwsza klasa. Jestem naprawdę mega zadowolony. Pozdrawiam
  9. Witam wszystkich bardzo serdecznie! To mój pierwszy post na tym forum. Od tygodnia jestem posiadaczem Renault Megane 3 dci 110 z 2010 r. W związku z niespodziewanym wyjazdem w góry (za tydzień), zdecydowałem się zainwestować w zimówki jeszcze tej zimy. I właśnie dzisiaj pojawiła się okazja zakupu nieużywanych Continentali ContiWinterContact TS830 za stosunkowo nieduże pieniądze, koledze został ostatni komplet, za całość chce 900 zł. Jedyny minus to nieoryginalny rozmiar - 215 55 r16 i potężny indeks nośności 97 xl. Proszę o poradę, czy taka opcja w ogóle ma sens w przypadku mojej meganki? Jak może wpłynąć wybór takich opon na komfort jazdy itd ? Czy oryginalne felgi stalowe bez problemu "przyjmą" taką oponę? Z góry dziękuję za odpowiedzi Pozdrawiam
×