Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Geble

Użytkownik
  • Zawartość

    391
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

21 Super

Samochód

  • Auto
    Renault Megane IV GrandCoupe Intens
  • Silnik
    1.2 TCE EDC
  • Przebieg (tys.km)
    23000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Ja już sam nie wiem jak to jest z tymi dieslami, sąsiad świadomie kupił Peżota z dieslem mimo, że do pracy ma 2 km po mieście. Jeździ już 3 rok i nic. Mogłoby się wydawać że powinien się już dawno zepsuć, a nie dzieje się nic.
  2. To jest ta sama sytuacja jak przy wymianie oleju w silniku. ASO krzyczy ~500, a ja zawsze przyjeżdżam ze swoją bańką i płace jedynie za filtr + robociznę i wychodzi 300zł taniej.
  3. Bo w Megance nie ma tej opcji -> jest jedynie brzęczek, nie ma takiego asystenta jak każdy myśli, czyli że odbija za nas od pasa w prawo/lewo.
  4. 680 zł za 2l oliwy? No no Jeśli chodzi o skrzynie to kto czytał moje przypadłości ze skrzynią ten wie, że u mnie w ASO w zabawy z naprawą się nie bawili, podpięty komp, przejażdżka -> odczyt danych i wysyłka do centrali -> decyzja o wymianie całej skrzyni. Teraz też wiem jak wiele zależy od szczęścia i tego jaką skrzynię dostaniemy. Z wcześniejszej byłem zadowolony, ale tak jak pisałem kilka lat temu było czuć delikatne szarpnięcia szczególnie przy pierwszych 3 biegach - uspokoiłem się, bo większość dwusprzęgłówek podobno tak ma. Jak pokazuje "doświadczenie" z wymienioną skrzynią - niekoniecznie jest to prawda. Obecnie mam takie egzemplarz, że aż jestem w szoku, bo nie czuć kompletnie nic. Jestem wręcz w szoku jak płynna jest jazda.
  5. Ale ma dynamiczne LEDowe kierunkowskazy z tyłu
  6. Z tym, że każdy z czymś się męczy to akurat bym polemizował, tak to można sobie tłumaczyć jak co chwile trzeba coś robić. Ojciec do teraz się ze mnie śmieje, bo on w poprzednim Suzuki Vitara przez 3 lata był jedynie na przeglądach, a teraz X-Trail dobija do trzech lat i jedynie serwis gwarancyjny plus wymiana oliwy co 10k km. Ja w tym czasie średnio co 2-3 miesięcy zostawiam dyliżans na tydzień w ASO. No ale tak to jest jak się kupuje samochód bardziej gałami niż rozsądkiem. Ja na ten przykład takiej Vitaty czy X-Traila w życiu bym nie wziął, bo według mnie wyglądają okropnie, zarówno z zewnątrz jak i w środku. Jeśli w przypadku X-Traila mogę zrozumieć, że jest bardziej dopracowany, bo jednak za 170 koła to trzeba czegoś wymagać, tak w przypadku Vitary byłem zdziwiony, że nic się tam nie działo, wszak to zwykła masówka.
  7. Jedyne co mnie drażni, że ten tryb AUTO w Renufce jest jakiś upośledzony względem tego co znałem z poprzednich samochodów. Tutaj ile bym nie jechał to zawsze w trybie AUTO wieje z kratek prosto na pysk, mogę jechać godzinę i dawno osiągnął docelową temperaturę, ale nigdy nie zmienia źródła nawiewu, na przykład nogi/szyba.
  8. To zależy od wersji wyposażenia samochodu, u mnie w wersji Intens nic takiego nie ma miejsca, a tydzień jeździłem zastępczym, typowo bieda wersja i wszystko wpadało w rezonans.
  9. Myślę, że ilość przejechanych kilometrów nie ma tutaj większego znaczenia, to tak odnośnie tego, że u kogoś zaczęło się po X km. Cały zeszły tydzień jeździłem zastępczym 1.33 102KM z manualną skrzynią, świeżynka - jak brałem to miał zrobione ~300 km. Jeszcze pachniał nowością. Człowiek odzwyczajony od zmiany biegów i trochę się przeraziłem jak po przejechaniu około 10 km przy zmianie zacząłem słyszeć stuki na sprzęgle i towarzyszące temu "podbicie" pod pedałem. W pierwszej chwili pomyślałem, że coś się zepsuło, ale potem sobie przypomniałem ten temat. Powiem szczerze, że pierwszy raz miałem z takim czymś styczność i dla mnie dramat tak działające sprzęgło. Im bardziej nagrzany tym głośniejszy stuk, najgorzej jak się w korku jedzie i co chwile tak stuka/puka
  10. Mam pytanie odnośnie aktywacji Apple CarPlay w samochodach sprzed marca 2017 i R-Linkiem 2. Czy komuś się to udało zrobić lub zna kogoś kto potrafi dobrze czarować? Wiem, że można aktywować Android Auto, ale mnie interesuje Apple Car Play. Z góry dzięki za pomoc. Pisałem do wielu zakładów zajmujących się oprogramowaniem samochodowym/tuningiem, ale nikt nie ma w tym doświadczenia
  11. Tylko, że ja wlewam Elfa z Niemiec, a nie te popłuczyny z beczki z serwisu. Wlewam go co 10k km. To musiała być wadliwa turbina, no innego wytłumaczenie nie ma.
  12. No tylko, że ja się z tym samochodem obchodziłem jak z jajkiem, szczególnie z turbiną i skrzynią, bo wiedziałem z czym to jeść. Po każdej jeździe minimum 30s postoju i dopiero gaszenie silnika, brak pałowania na zimnym, delikatnie gaz zanim się olej nie rozejdzie po skrzyni, a i tak nic z tego, przy 48k padło zarówno turbo jak i skrzynia
  13. Update po odebranym dyliżansie. Tak powinien działać ten samochód i automat. Przy walniętej turbinie i skrzyni już zapomniałem, że można czerpać przyjemność z jazdy samochodem Dzisiaj rano odebrany po wymianie skrzyni, turbiny i fotela. Czułem się jakbym właśnie wyjechał z salonu nówką sztuką, pachnący, czyściutki i idealnie zmieniający biegi, nawet nie czuć kiedy się to dzieje
  14. Weź to komuś sprzedaj teraz..."Jak się sprawował dyliżans przez te 3 lata?", "A świetnie, dziękuję, wymieniłem tylko prawie całe zawieszenie, belkę, skrzynie, turbinę i fotel - w zasadzie lać i jeździć"
×
×
  • Utwórz nowe...