Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Geble

Użytkownik
  • Zawartość

    284
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

14 Dobry

Samochód

  • Auto
    Renault Megane IV GrandCoupe Intens
  • Silnik
    1.2 TCE EDC
  • Przebieg (tys.km)
    23000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Przecież mówimy o środku, nie? Jak chciałeś zabłysnąć to wystarczy się brokatem posypać ;)
  2. Już tu pisałem kiedyś w temacie porównawczym, że jak kiedyś dostałem zastępczą MIV w bieda wersji z manualną skrzynią to jak wsiadłem do swojego po tygodniu (mam Intens z EDC i wszystkie pakiety oprócz aktywnego tempomatu) to czułem się jakbym wsiadł do klasy D
  3. Wyprzedażowe Yariski z roku 2018 (nówki) chodziły spokojnie w okolicach 60 + nawet jakieś pakiety były. Fakt faktem była to chwila bo ludzie rzucili się jak na karpie z Lidla. A podobno taki biedny kraj.
  4. No nie wiem, według mnie nie ma wcale tak dużo miejsca z tyłu, mam GC. Mam na stałe założony fotelik z Isofixem i młody już teraz (ma za niedługo dwa lata) dotyka stopami mojego fotela bez wyciągania specjalnie nóg, normalnie w spoczynku. Musiałem ostatnio trochę się wsunąć ze swoim, a miałem odsunięty nawet nie na pół odległości prowadnicy. Mam 182 cm. Dużo miejsca to jest jak jeździ z dziadkiem, który ma nowego X-Traila. Jak tam wsiadłem ostatnio pierwszy raz do tyłu to zdębiałem. Dużo miejsca z tyłu zabiera ten bagażnik, który mimo, że jest duży to jednak problematyczny. Dopiero teraz widzę coraz więcej minusów, odkąd wozimy większe rzeczy dla młodego.
  5. Według mnie pali dużo jak na to co oferuje. Konkurencyjne silniki z podobną mocą palą zdecydowanie mniej. Gdyby to było 1.4 to pewnie byłoby podobnie jak w Skodzie/VW i reszcie. Mała pojemność, trzeba mocniej deptać jak się chce jako tako poruszać. U mnie średnie spalanie z samych dojazdów do pracy to około 9.5l. Według mnie to dużo. Chciałem po prostu sprawdzić co się dzieje, gdy zakłada się kapelusz. Normalnie w takiej trasie nie schodzę poniżej 7l.
  6. W piątek po południu przy okazji wyjazdu na weekend do Ustronia postanowiłem założyć kapelusz i sprawdzić co rzeczywiście można uzyskać. Wynik zszokował nawet mnie. Katowice -> Ustroń. Od razu zaznaczam, że można tak jechać, ale mnie osobiście drażni jak na krajówkach wyprzedzają mnie TIR-y. W połowie trasy miałem już dość, ale nie chciałem zaprzepaścić eksperymentu.
  7. Tylko w tym konkretnym przypadku (łączników) raczej nie była to kwestia księgowych lub byli to księgowi studenci skoro dla cięcia kosztów wzięli droższy element. Aluminium jest przecież dużo droższe od stali.
  8. Żeby mieć tunel "premium" to trzeba też mieć elektryczny ręczny, to wszystko serio za 5 stówek na Alledrogo? Jak wygląda zamiana zwykłego ręcznego na elektryczny? To chyba nie jest takie szybkie plug and play, tak mi się przynajmniej wydaje.
  9. Pamiętam jak dostałem MIV jako zastępcze właśnie w wersji Life, [cenzura] jak nie mój samochód w środku, naprawdę takiej różnicy się nie spodziewałem. Największa różnica to ten wystający ręczny i brak tunela środkowego. To robi taką robotę u mnie, że nawet czuć trochę "namiastkę" premium. Jeździłem tym Lifem chyba prawie tydzień, jak potem odebrałem swój to normalnie choćbym do BMW wsiadł Na tym forum wysławiamy się CRNZURALNIE ! - Prezes
  10. Dlatego nic nie pisałem o dolewce, chcę po prostu znać przyczynę niewracania poziomu bez wcześniejszego odkręcenia korka wlewu płynu chłodniczego. Jakiś powód logiczny musi być, wszak dwa lata nic takiego nie miało miejsca.
  11. Potwierdzam, miałem ostatnio przyjemność siedzieć w nowej trójce. Tam od momentu otworzenia drzwi czuć premjum na kilometr.
  12. Wraca, ale dopiero po odkręceniu korka. Według mnie powinien wracać sam z siebie tak jak było przez pierwsze dwa lata. Problem zauważyłem około miesiąca temu dlatego zgłosiłem w ASO przy okazji wymiany łączników i śrub do fotela.
  13. Pytanie co w przypadku gdy po odkręceniu korka poziom wraca pomiędzy MIN - MAX. Ale to w żadnym wypadku nie powinno tak być według mnie. Przecież przez dwa lata zawsze było ok, a teraz nagle muszę odkręcać korek żeby odpowietrzenie zadziałało? Może korek jest walnięty? Bo zakładam, że tam jest odpowietrzenie.
  14. Możesz wskazać miejsce, w którym jest taka wzmianka żebym mógł się tym podeprzeć?
  15. Aktualizacja po wczorajszej wizycie w ASO. Jeden łącznik stabilizatora wymieniony. Jeden ponieważ drugi, jak się okazało, był już 12k km temu wymieniony na metalowy. Śruby mocowania fotela do karoserii wymienione, podobno jest to nowe rozwiązanie Renault Polska w związku z częstymi zgłoszeniami trzeszczącego/strzelającego fotela. Od razu mogę obalić to rozwiązanie uber inżynierów z Reno - może i strzela rzadziej, ale na odcinku 15 km strzeliło jakieś 5-6 razy zamiast kilkudziesięciu jak wcześniej. To w dalszym ciągu o 5-6 razy za dużo. Będę walczył dalej, nie ma zmiłuj żeby przyjemność z jazdy odbierało mi gurwa strzelanie fotela. Bardziej martwi mnie stan płynu chłodniczego. Pan przy mnie odkręcił korek wlewu płynu i pokazał, że poziom pięknie się podnosi więc wszystko cacy. Uj, że przed podniesieniem jest grubo poniżej MIN i nigdy przez 2 lata tak nie było. Jak do ściany - ja jedno, oni drugie. Tak ma być i uj. Rozumiem, że mam czekać do wyjazdu z rodziną na wakacje aż mi wyskoczy kontrolka, że jest za mało płynu? Wtedy pewnie stwierdzą, że to normalne, że ubywa
×
×
  • Utwórz nowe...