Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Geble

Użytkownik
  • Zawartość

    307
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

14 Dobry

Samochód

  • Auto
    Renault Megane IV GrandCoupe Intens
  • Silnik
    1.2 TCE EDC
  • Przebieg (tys.km)
    23000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Ja mam czarną końcówkę odkąd przejechałem 10k bodajże, obecnie mam ponad 40k i jak jest czarna tak była, już jest wręcz ledwo widoczna, ale nie mam potrzeby by świeciła jak psu jajca. To co widzisz to nie jest dym, a para wodna, fakt faktem w naszych 1.2 TCE jest jej wyjątkowo dużo i już nawet przy 15 stopniach w wilgotniejszy dzień jest jej sporo. Śmierdzi Ci z rury benzyną, również 1.2 TCE jest wyjątkowo smrodliwe. Jeśli chodzi o płyn chłodniczy to podejrzewam, że borykasz się z tym samym problemem co ja. On nie ubył, a po prostu siedzi cały czas w obiegu, tylko żeby go zobaczyć musisz odkręcić korek odpowietrzenia (uważaj, zaraz jak zgasisz, jest gorący!). Pytałem oczywiście o to w ASO, ale zbyli mnie mówiąc, że to normalne. Nie jest to normalne, ale póki go nie ubywa to nic z tym nie robię. Nie będę się kopał z koniem.
  2. Widziałem już na drodze kilka MIV z przepalonym "wąsem". O dziwo nie świecił cały wąs, a nie jedynie kilka diód. Jest to ciekawe zjawisko. Tak jakby przepaliły się wszystkie naraz. Podejrzewam, że wymienia się po prostu modół LED jako całość, podobnie jak w przypadku LEDa do mijania/drogowych.
  3. Dzisiaj wracałem z urlopu nad morzem. Darłówko - Katowice. Żona plus bombelek oraz jak to w tym wypadku zwykle bywa bagażnik załadowany pod korek w taki sposób, że musiałem bawić się w Tetris żeby się zamknął. Spalanie w załączeniu. Do Polkowic od Szczecina S3 cały czas 130-140 bo było pusto około godziny 3 w nocy. Od Polkowic do Katowic A4 cały czas 170-190, kilka chwil 200+ jak dobrze powiało.
  4. Nawet w regulaminie odnośnie samochodów zastępczych jest napisane, że samochód zastępczy przysługuje tylko i wyłącznie w przypadku naprawy gwarancyjnej/reklamacyjnej i tylko wtedy jeśli naprawa trwa dłużej niż 3 dni. Więc jak dostajecie na krótsze naprawy to znaczy, że dobrze Wam z oczu patrzy ;) Oczywiście mówię o bezpłatnych samochodach zastępczych, płatny zawsze się znajdzie ;)
  5. Waga nie jest powodem usterki, bo ja ważę ~80kg, a też mi strzela/przeskakuje na nierównościach. Niestety rozwiązania dalej brak. Obecnie wycofali się z wymiany całego stelaża (to najczęściej pomagało) i wymieniają jedynie śruby montażowe. U mnie nic to nie dało i z tego co wiem u nikogo raczej nic nie dało. Stelaży nie wymieniają bo pewnie za duży koszt. Szkoda, bo jest to denerwujące.
  6. Rozumiem, że kiedyś działało? Czy odebrałeś auto z salonu i od razu nie działa? Silnik 1.33 więc na pewno jest gwarancja, więc uderzaj do ASO skoro restart nie pomaga. Pewnie wgrają Ci na nowo R-Linka.
  7. Witam, planuję zakup wideorejestratora, ale nie chcę rozbebeszać podsufitki oraz uszczelek przy drzwiach żeby ładnie schować kabelek i dlatego moje pytanie jak w temacie. Czy ktoś wie (próbował?) dostać się do modułu kamery rozpoznającej znaki drogowe? Konstrukcja jest solidna, ale musi być tam jakoś doprowadzone zasilanie. Nie potrafię znaleźć w internetach żadnej instrukcji/schematu, czegokolwiek na temat tego modułu. Przechodząc ostatnio obok Talismana zerknąłem do środka i zaciekawiło mnie, że ma na tym module dwa wejścia USB. Cały moduł kamery wygląda tak samo. Podejrzewam więc, że po prostu brak otworów w wersji kamery dla Megane żeby Talisman był bardziej premjum. Z góry dziękuję za odzew i informacje.
  8. Podejrzewam, że bez clipa się nie obejdzie. Nie jest to żaden błąd ze strony Renault, a celowe działanie mające pewnie na celu wymuszenie przepisowej jazdy. Z tego co pamiętam (pisałem, że mi się to kiedyś samo włączyło) nie pomaga głośniejsze puszczenie muzyki, bo komunikat działa podobnie jak nawigacja, czyli wycisza domyślny dźwięk, by było słychać pipanie.
  9. Bo ta opcja jest dostępna z poziomu nawigacji, a nie ustawień o których piszecie.
  10. Czyli podejrzewam po prostu głupawkę elektroniki, nic więcej. U mnie już dwa razy w ciągu całej eksploatacji (nalatane 36k km) dwa razy wyskoczył komunikat "awaria układu hamulcowego, zatrzymaj samochód) i wszystko na czerwono, nawet na Head Upie jebutny napis na czerwono STOP i wszystko zaczęło piszczeć. Za pierwszym razem to prawie zawału dostałem bo to było na autostradzie przy około 200 km/h. Tak więc można sobie wyobrazić, że zrobiło mi się trochę ciepło. Na szczęście wszystko działało sprawnie, zatrzymałem się, wyłączyłem silnik i po załączeniu ponownie był już komunikat "skontroluj hamulec postojowy". Tak więc spuściłem elektryczny ręczny manualnie (przytrzymując dłużej), zapiąłem ręczny na nowo, wyskoczyła kontrola układów, wszystko OK. Ale spodnie prawie brązowe
  11. Nie miałem i osobiście nie słyszałem o podobnym przypadkach od znajomych posiadających EDC. Mam natomiast pytanie czy skrzynia zachowywała się (przed pojawieniem się kluczyka) inaczej niż zwykle? W sensie bardziej poszarpywała niż zwykle? Czy raczej w normie i kluczyk wraz z opisem wyskoczył zupełnie przypadkowo?
  12. Aż dzisiaj pogrzebie, bo mnie to zaskoczyło. Jedyne co pamiętam to, że mogę tam ustawiać głośność pipania oraz rodzaj dźwięku jaki ma wydawać to pipanie.
  13. Wszystko też zależy od wersji R-Linka. U mnie na 3.3.X.X nie ma w ogóle opcji włączania/wyłączania czujników. Mam Park Assist i Pakiet Bezpieczeństwa, a opcje w R-Linku same podstawowe. Podejrzewam, że te opcje zaawansowane są w R-Linkach z produkcji > Maj 2017.
  14. Oczywiście, że jest taka wersja, bo pakiet: Pakiet Bezpieczeństwa : aktywny system wspomagania nagłego hamowania (AEBS) + aktywny regulator prędkości (ACC) + system kontroli bezpiecznej odległości (DW) nie zawiera asystenta parkowania tyłem i przodem (czyli czujników). Te są w pakiecie: Pakiet Easy Parking : system wspomagania parkowania "Easy Park Assist", z kamerą cofania + system kontroli martwego pola (BSW)
  15. Zaskakująco mała różnica między benzyną, a dieslem. Rozumiem, że jechaliście razem?
×
×
  • Utwórz nowe...