Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Geble

Użytkownik
  • Zawartość

    191
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

6 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane IV GrandCoupe Intens
  • Silnik
    1.2 TCE EDC
  • Przebieg (tys.km)
    23000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. A jak ktoś nie ma fizycznego przycisku pod klapą? Ma ktoś jakiś trick dla ubogich wersji bez tego przycisku?
  2. Przecież jak złożę kanapę to przestrzeń załadunkowa jest jeszcze mniejsza ze względu na: 1. Fakt, że kanapa nie składa się do idealnie płaskiej powierzchni 2. Bagażnik ma "sufit" z blachy. Chyba, że o czymś nie wiem
  3. U mnie HF nie działa od mniej więcej tygodnia, w żadnej klamce. Zadziałało raz jak było przez chwilę około 2-3 stopni. Jak jest 0 i mniej to nigdy nie działa
  4. GC jest świetne, niestety powoli zaczynam odczuwać małą przestrzeń załadunkową, no ale jest to nie do przeskoczenia przy sedanie. Jak wyjeżdżamy na weekend to nie jestem w stanie wpakować do bagażnika samochodzika na akumulatory od młodego
  5. Geble

    Megane IV phI nierówna praca/szarpanie

    Jakby chodziło o przepustnicę to byśmy czuli głównie szarpanie przy zmianie biegu, a nie przy jednolitych obrotach w zakresie ~1800 rpm. Tak mi się przynajmniej wydaje. Moja rura jest już w zasadzie cała czarna, ale to raczej nie świadczy o spalaniu oleju.
  6. Geble

    Megane IV phI nierówna praca/szarpanie

    Ale co miałby automat pomagać? To jest kwestia osprzętu silnika, a nie skrzyni według mnie.
  7. Geble

    Megane IV phI nierówna praca/szarpanie

    U mnie również pojawiło się poszarpywanie, tak mniej więcej od 28k km. Strasznie to denerwuje. Najbardziej odczuwalne na zimnym w zakresie 1700 - 1900 tuż przed zmianą biegu. Gdybym miał manuala to pewnie bym jakoś później zmieniał bieg, ale w automacie jak mi wrzuca kolejny bieg to zwykle właśnie w tym zakresie i wtedy czuć to najbardziej. Ciekawe, że niektórzy mają to od nowości, a u mnie wystawiło po prawie 2 latach. Ktoś sobie z tym poradził, jakieś konkretne ASO i mógłby dla potomnych podzielić się tą tajemną wiedzą?
  8. U mnie w 1.2 TCE świszczy od pierwszego kilometra. U mnie i u praktycznie każdego innego posiadacza MIV z turbokosiarką. Taka specyfika jej pracy. Przelatane już 30k km i dalej dmucha, tak więc nie ma się czym martwić.
  9. Nic nie mam, a wersje oprogramowanie 3.x.x mam od nowości. Dwa razy aktualizowany już R-Link. Wiem, że kiedyś chodziła plota, że samochody z produkcji wcześniejszej niż maj 2017 nie mogą obsługiwać AA/ACP bo coś tam coś tam. Oczywiście zwykła ściema, bo radio i wejścia są dokładnie takie same. Miałem nadzieję, że coś się w przyszłości zmieni, ale widzę, że Reno ma wywalone na to.
  10. Czy ktoś może wie czy da się jakoś wymusić Apple CarPlay w wersji 3.3.16.960?
  11. Jeśli kolega @jotgie dalej będzie porównywał bi-ksenon z resztą to nigdy nie będzie zadowolony. Nawet Full LED tutaj nie pomoże, niestety. Wiem, bo sam zamieniłem bi-ksenon na Full LED. Barwa podobna, ale na tym się kończy. Astra 5 ma bardzo mocne LED-y. Ostatnio mnie mijała w nocy to miałem wrażenie, że moje Full LEDy to jakaś tania chińska popierdółka Nowe Mondeo też ma Full LEDy podobne do naszych Reno, czyli świecące średnio na jeża. Z dobrych LED-ów to na myśl od razu przychodzi mi nowy Pasek, ale on ma pewnie matrycowe LEDy bo też świecą dużo jaśniej niż nasze.
  12. Do nawigacji z biedronki przynajmniej wrzucisz aktualne mapy, a nie będziesz liczył na Reno i koniec końców jeździł w 2018 roku na mapach z 2017 na przykład
  13. Geble

    Megane IV phI System Start-Stop TCE

    Ja dla własnego lepszego samopoczucia przed każdym wyłączeniem zapłonu odczekuję te 20-30s i daję turbinie się lekko schłodzić nawet jeśli nie pałuję ostatnich kilometrów. Nie wierzę w tę magię S/S i podtrzymanie smarowania. Gdyby tak było to każdy wyłączałby silnik z turbo od razu po zaparkowaniu, a jednak bardzo często obserwuje się ludzi w nowszych samochodach, którzy z pewnością mają S/S, a mimo to studzą samochód kilkadziesiąt sekund.
  14. Podejrzewam ze raczej nie, ale pewien na 100% nie jestem. Pewnie kwestia ingerencji w soft. Pytałem w innym dziale o coś powiązanego. Dobrze by było gdyby dało się po prostu pociągnąć stamtąd zasilanie do swojej kamerki. Nie trzeba by wtedy ciągnąć kabla na dół do gniazda USB. Niestety bez odzewu. Może teraz ktoś coś wie.
×