Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Geble

Użytkownik
  • Zawartość

    400
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

21 Super

Samochód

  • Auto
    Renault Megane IV GrandCoupe Intens
  • Silnik
    1.2 TCE EDC
  • Przebieg (tys.km)
    23000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Przecież żeby wykluczyć awarię karty wystarczy wziąć drugą i poużywać kilka dni.
  2. No właśnie chodzi mi o ACP - nie ma możliwości podobno u mnie. Mam wersję 3.3.X.X, wyświetlacz 8,7".
  3. Tom Tom HD Traffic to właśnie informacje o korkach. Ja podziękowałem po 3 latach, ceny mają abstrakcyjne, a i mapy bardzo szybko się starzeją. Gdybym miał AA lub ACP to bym to miał w pupce, ale niestety mój R-Link2 tego nie obsługuje.
  4. https://spidersweb.pl/autoblog/usterka-nowego-samochodu-audi-a7/ Przewaga dzięki technice warta 80 koła
  5. Ale brednie tu są wypisywane, że niby wersja wyposażenia nie ma wpływu na sprzedaż samochodu Wiadomo, że jak wsadziłeś, dajmy na to, 15k w dodatki typu kamera, lepsze światła, czujniki itp. to nie odzyskasz całości, ale zamiast sprzedać samochód za 50k jak większość na Otomoto spokojnie mogę sprzedać za +/- 60k swój egzemplarz, który ma 3 lata. Pamiętam jak swego czasu sprzedawałem bieda edyszyn Astrę H, pierwszy właściciel, ale w wyposażeniu jedynie kierownica i 4 koła. Weź to sprzedaj, mimo, że przebieg nawet nie 100k, a stan techniczny igła. "Panie tu nie ma komputera pokładowego, meh klima tylko manual? Nie ma tempomatu? Mogę dać 10k"
  6. Najlepiej to widać na przykładzie Octavii. To jest już dramat. Bez 90 nie ma co nawet podchodzić, chyba że ktoś chce dać 82 koła za 1.0 TSI Brak benzyny w automacie, jedynie ta ich śmieszna Mild-Hybrid z silnikiem z kosiarki i ceną 96 koła. No poebao ich do reszty.
  7. Tak, nie mają samo-poziomowania i spryskiwaczy ze względu na nowe normy, które przy zastosowania mniejszej mocy reflektorów pozwalają na brak w/w. I tak, potwierdzam, że LED Pure Vision z Reno to jakaś popierdółka. Człowiek był napalony, dopłacił i poza wyglądem one są totalną wydmuszką. Często jeżdżę wieczorami i za każdym razem jak mija mnie jakiś nowy Mondek, Pasek czy inny samochód na LEDach to jest mi przykro, bo moje wyglądają jakby świeciły na pół gwizdka. Już pomijam te LEDy w samochodach klasy premium typu Audi, BMW i inne.
  8. Ja nie potrzebuję lawety, wystarcza mi systematyczna wizyta w serwisie co 2-3 miesiące i wymiana całej skrzyni i turbo po 48k km.
  9. Ja już sam nie wiem jak to jest z tymi dieslami, sąsiad świadomie kupił Peżota z dieslem mimo, że do pracy ma 2 km po mieście. Jeździ już 3 rok i nic. Mogłoby się wydawać że powinien się już dawno zepsuć, a nie dzieje się nic.
  10. To jest ta sama sytuacja jak przy wymianie oleju w silniku. ASO krzyczy ~500, a ja zawsze przyjeżdżam ze swoją bańką i płace jedynie za filtr + robociznę i wychodzi 300zł taniej.
  11. Bo w Megance nie ma tej opcji -> jest jedynie brzęczek, nie ma takiego asystenta jak każdy myśli, czyli że odbija za nas od pasa w prawo/lewo.
  12. 680 zł za 2l oliwy? No no Jeśli chodzi o skrzynie to kto czytał moje przypadłości ze skrzynią ten wie, że u mnie w ASO w zabawy z naprawą się nie bawili, podpięty komp, przejażdżka -> odczyt danych i wysyłka do centrali -> decyzja o wymianie całej skrzyni. Teraz też wiem jak wiele zależy od szczęścia i tego jaką skrzynię dostaniemy. Z wcześniejszej byłem zadowolony, ale tak jak pisałem kilka lat temu było czuć delikatne szarpnięcia szczególnie przy pierwszych 3 biegach - uspokoiłem się, bo większość dwusprzęgłówek podobno tak ma. Jak pokazuje "doświadczenie" z wymienioną skrzynią - niekoniecznie jest to prawda. Obecnie mam takie egzemplarz, że aż jestem w szoku, bo nie czuć kompletnie nic. Jestem wręcz w szoku jak płynna jest jazda.
  13. Ale ma dynamiczne LEDowe kierunkowskazy z tyłu
  14. Z tym, że każdy z czymś się męczy to akurat bym polemizował, tak to można sobie tłumaczyć jak co chwile trzeba coś robić. Ojciec do teraz się ze mnie śmieje, bo on w poprzednim Suzuki Vitara przez 3 lata był jedynie na przeglądach, a teraz X-Trail dobija do trzech lat i jedynie serwis gwarancyjny plus wymiana oliwy co 10k km. Ja w tym czasie średnio co 2-3 miesięcy zostawiam dyliżans na tydzień w ASO. No ale tak to jest jak się kupuje samochód bardziej gałami niż rozsądkiem. Ja na ten przykład takiej Vitaty czy X-Traila w życiu bym nie wziął, bo według mnie wyglądają okropnie, zarówno z zewnątrz jak i w środku. Jeśli w przypadku X-Traila mogę zrozumieć, że jest bardziej dopracowany, bo jednak za 170 koła to trzeba czegoś wymagać, tak w przypadku Vitary byłem zdziwiony, że nic się tam nie działo, wszak to zwykła masówka.
×
×
  • Utwórz nowe...