Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Geble

Użytkownik
  • Zawartość

    316
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

15 Dobry

Samochód

  • Auto
    Renault Megane IV GrandCoupe Intens
  • Silnik
    1.2 TCE EDC
  • Przebieg (tys.km)
    23000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Daliby dostęp do CapPlay to by problemu nie było, ale kto by potem kupował ichniejszą nawigację? To jest polityka ;)
  2. No dobra, ale my tu mówimy o wymianie kierunków/światła STOP/wstecznego. Nie wierzę, że rzeczoznawca ściąga osłonki i sprawdza, czy przypadkiem nie masz wymienionych kierunków na LED zamiast zwykłych halogenowych.
  3. Jest jakiś powód dla którego nabijacie klimę w nowych samochodach? Pytam poważnie. Są wycieki, czy co? Gwarancja tego nie obejmuje?
  4. U mnie raz działało i to na tyle, że miałem ochotę wysiąść i roztrzaskać samochód z wkur*ienia. Przez ponad 2 lata nie działało ani razu, a podczas zeszłorocznego wypadu nad morze (700km w jedną stronę) przez około 300km włączał się średnio co 2-3 minuty, bo był bardzo długi odcinek remontowany i jechałem tak jakby pod prąd i między liniami. Nie idzie tego gunwa wyłączyć i co chwile mi młodego z tyłu budziło, bo to jest okropny pipek, który żeby wyłączyć trzeba przytrzymać "OK" na kierownicy. Tragedia Także jeśli ktoś się zastanawia kiedy działa to spieszę z odpowiedzią - jeśli najeżdżacie często na linie. Nie wiem jak to działa w samochodach niewyposażonych w asystenta linii, czy nawigację. Podejrzewam, że po prostu wtedy nie ma tej funkcji.
  5. Ten przód w ledzie wyglądałby dużo lepiej gdyby ta "osłonka" była przezroczysta, a nie mleczna. Trochę to psuje sens całej zabawy, bo niby LED, a jednak nie jak LED, bo nie błyska tak fajnie jak w tych przeszklonych. BTW posiada ktoś całą rozpiskę gdzie jakie żarówki siedzą celem zamówienia i wymiany na LED? (chodzi mi o stop, cofanie i kierunki przód/tył). Nie wiem czy ma to znaczenie, ale chodzi mi o wersję GC. O dziwo jak widzę Combiaki na drodze to one mają STOP w LEDzie fabrycznie. Nie wiem czemu GC i Hatchabck nie. EDIT: Znalazłem coś takiego. Może się przyda reszcie ;) Przód -> https://gb.e-guide.renault.com/eng/Megane-4/FRONT-HEADLIGHTS-replacing-bulbs Tył -> https://gb.e-guide.renault.com/eng/Megane-4/REAR-LIGHTS-AND-SIDE-LIGHTS-replacing-bulbs
  6. Może nie miałeś wspomagania w tej atrójce? Przecież w trybie Sport chodzi z bardzo dużym oporem. Co najmniej jakby wspomagania było nie elektryczne, a hydrauliczne.
  7. Zawieszenie w MIV to jest DRAMAT Chyba większość doświadczyła tego w mniejszym lub większym stopniu. Nie jest normalne żeby przy tak małych przebiegach wymieniać tyle rzeczy. U mnie po 5k km wymieniona belka bo trzeszczała jak opętana. Potem akcja z łącznikami, wymienione już po dwa razy każde, teraz spokój bo podobno stalowe trwalsze. Od miesiąca walczę ze skrzypiącym całym zawieszeniem jak stara kanapa. Oczywiście zaczęło się od przesmarowania. Nie pomogło. Kolejna przejażdżka i teraz mają wymieniać cały stabilizator. To jest nie do pomyślenia
  8. Widocznie ja jestem wyjątkiem potwierdzającym regułę. Z żadnym poprzednim nowym samochodem nie byłem tyle razy w ASO, a już na pewno nie miałem wymienione pół zawieszenia po 40k km. Myślę, że gdybym odszukał wszystkie papiery to okazałoby się, że przez 5 lat użytkowaniu Astry H oraz Insignii razem tymi dwoma samochodami nie byłem tyle razy w ASO jak z Renufką przez zaledwie dwa lata użytkowania.
  9. Komuś wymienili amory? U mnie też skrzypi od tygodnia cały dół jak stara kanapa. To jest nieprawdopodobne co oni zrobili z tym zawieszeniem. 41k najechane, wymienione po dwa razy oba łączniki, tylna belka i teraz amory. To nie jest normalne. W życiu w żadnym nowym samochodzie nigdy nic nie robiłem z zawieszeniem, a jest to mój 5 nowy samochód. To jest dramat, naprawdę.
  10. Ja mam czarną końcówkę odkąd przejechałem 10k bodajże, obecnie mam ponad 40k i jak jest czarna tak była, już jest wręcz ledwo widoczna, ale nie mam potrzeby by świeciła jak psu jajca. To co widzisz to nie jest dym, a para wodna, fakt faktem w naszych 1.2 TCE jest jej wyjątkowo dużo i już nawet przy 15 stopniach w wilgotniejszy dzień jest jej sporo. Śmierdzi Ci z rury benzyną, również 1.2 TCE jest wyjątkowo smrodliwe. Jeśli chodzi o płyn chłodniczy to podejrzewam, że borykasz się z tym samym problemem co ja. On nie ubył, a po prostu siedzi cały czas w obiegu, tylko żeby go zobaczyć musisz odkręcić korek odpowietrzenia (uważaj, zaraz jak zgasisz, jest gorący!). Pytałem oczywiście o to w ASO, ale zbyli mnie mówiąc, że to normalne. Nie jest to normalne, ale póki go nie ubywa to nic z tym nie robię. Nie będę się kopał z koniem.
  11. Widziałem już na drodze kilka MIV z przepalonym "wąsem". O dziwo nie świecił cały wąs, a nie jedynie kilka diód. Jest to ciekawe zjawisko. Tak jakby przepaliły się wszystkie naraz. Podejrzewam, że wymienia się po prostu modół LED jako całość, podobnie jak w przypadku LEDa do mijania/drogowych.
  12. Dzisiaj wracałem z urlopu nad morzem. Darłówko - Katowice. Żona plus bombelek oraz jak to w tym wypadku zwykle bywa bagażnik załadowany pod korek w taki sposób, że musiałem bawić się w Tetris żeby się zamknął. Spalanie w załączeniu. Do Polkowic od Szczecina S3 cały czas 130-140 bo było pusto około godziny 3 w nocy. Od Polkowic do Katowic A4 cały czas 170-190, kilka chwil 200+ jak dobrze powiało.
  13. Nawet w regulaminie odnośnie samochodów zastępczych jest napisane, że samochód zastępczy przysługuje tylko i wyłącznie w przypadku naprawy gwarancyjnej/reklamacyjnej i tylko wtedy jeśli naprawa trwa dłużej niż 3 dni. Więc jak dostajecie na krótsze naprawy to znaczy, że dobrze Wam z oczu patrzy ;) Oczywiście mówię o bezpłatnych samochodach zastępczych, płatny zawsze się znajdzie ;)
  14. Waga nie jest powodem usterki, bo ja ważę ~80kg, a też mi strzela/przeskakuje na nierównościach. Niestety rozwiązania dalej brak. Obecnie wycofali się z wymiany całego stelaża (to najczęściej pomagało) i wymieniają jedynie śruby montażowe. U mnie nic to nie dało i z tego co wiem u nikogo raczej nic nie dało. Stelaży nie wymieniają bo pewnie za duży koszt. Szkoda, bo jest to denerwujące.
  15. Rozumiem, że kiedyś działało? Czy odebrałeś auto z salonu i od razu nie działa? Silnik 1.33 więc na pewno jest gwarancja, więc uderzaj do ASO skoro restart nie pomaga. Pewnie wgrają Ci na nowo R-Linka.
×
×
  • Utwórz nowe...