Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Geble

Użytkownik
  • Zawartość

    179
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane IV GrandCoupe Intens
  • Silnik
    1.2 TCE EDC
  • Przebieg (tys.km)
    23000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Do nawigacji z biedronki przynajmniej wrzucisz aktualne mapy, a nie będziesz liczył na Reno i koniec końców jeździł w 2018 roku na mapach z 2017 na przykład
  2. Geble

    Megane IV phI System Start-Stop TCE

    Ja dla własnego lepszego samopoczucia przed każdym wyłączeniem zapłonu odczekuję te 20-30s i daję turbinie się lekko schłodzić nawet jeśli nie pałuję ostatnich kilometrów. Nie wierzę w tę magię S/S i podtrzymanie smarowania. Gdyby tak było to każdy wyłączałby silnik z turbo od razu po zaparkowaniu, a jednak bardzo często obserwuje się ludzi w nowszych samochodach, którzy z pewnością mają S/S, a mimo to studzą samochód kilkadziesiąt sekund.
  3. Podejrzewam ze raczej nie, ale pewien na 100% nie jestem. Pewnie kwestia ingerencji w soft. Pytałem w innym dziale o coś powiązanego. Dobrze by było gdyby dało się po prostu pociągnąć stamtąd zasilanie do swojej kamerki. Nie trzeba by wtedy ciągnąć kabla na dół do gniazda USB. Niestety bez odzewu. Może teraz ktoś coś wie.
  4. Kolega chyba pyta o ich aktywację, czyli mu zniknęły po nieudanym wyjęciu bezpiecznika. Tym guzikiem, który zaznaczyłeś można jedynie przełączać tryby wyświetlania tych informacji.
  5. Kapelusz założyłeś do jazdy? Ja zerowałem tydzień temu licznik, bo byłem ciekaw co tam w trawie piszczy i bez zmian. Trasa praca - dom (7km droga krajowa, 5km miasto) i dwa razy wypad na zakupy (2km miasto), po tygodniu licznik wskazuje 8,5l. A już staram się jeździć normalnie. Gurwa nie wiem jak kolega w mieście spalił 7,3l/100km. Ja kiedyś zrobiłem test, włączyłem Eco i pojechałem na zakupy (2km w jedną i drugą stronę). Średnie spalanie miałem coś w okolicach 11l
  6. To jest tylna belka, a nie łącznik stabilizatora. Wybity łącznik daje głuche stukanie na nierównościach, trzeszczenia to belka do wymiany. Niestety 90% posiadaczy MIV czeka wymiana belek na samym początku eksploatacji, bo montowane są jakieś wadliwe. Nie daj sobie wciskać kitu o piance, która ma to zniwelować. Pomoże na kilka dni i problem wróci. Zresztą ogarnięte ASO będzie znało temat.
  7. Nie mam pojęcia w czym tkwi różnica, ale tam przy 1->2->3 nie było czuć nic, a w EDC (moim, czy znajomych) prawie zawsze szarpnie, raz lekko, raz mocniej, ale z reguły czuć. Potem kolejne przełożenia, czyli 3->4->5->6->7 odbywają się idealnie.
  8. Aczkolwiek EDC do ideału jednak troszkę brakuje. Przejechałem nim już prawie 30k km i wyrobiłem sobie opinię porównując w tym czasie jak sprawują się na przykład Powershifty z Forda. Niebo, a ziemia niestety. W Powershifcie miałem wrażenie, że jadę takim Audi za czasów gdy miały jeszcze Tiptronici.
  9. Nie wiem, może jestem jednym z niewielu tutaj, ale mnie kompletnie odrzuca tył. Przód jest ok, ale ogólna linia mnie nie porywa, podobnie zresztą jak Megi w HB. Co innego to cacuszko
  10. Geble

    Megane IV phI Doświetlanie zakrętów?

    Z tym ładnym wyglądaniem to też tak średnio bym powiedział, szczególnie jak ktoś ma Full LED. Piękny snop jasnego światła, a tu nagle ni z dupy ni z pietruchy taka żółć się włącza.
  11. Geble

    Megane IV phI Doświetlanie zakrętów?

    Oczywiście, że nie spełnia. Bo niby jak miałoby spełniać? Zrób sobie test samodzielnie. Skręcaj w prawo/lewo i włącz sobie halogeny. Ja u siebie nie widzę żadnej różnicy. Co innego skrętne ksenony/ledy. Jechałem kiedyś takim wynalazkiem i to robi robotę.
  12. Mam nadzieję, że w Megankach też wymieniają bez problemu, bo u mnie przy 29k km skrzynia chodzi już ewidentnie gorzej aniżeli na początku. Dużo częściej szarpie przy 1-2-3 i przy redukcji jak się w zakręt wchodzi. Niby nic, ale denerwuje. A w Talismanach wymieniają, bo padają, czy ki uj?
  13. Hmmm a ja zapytam o co innego. Skoro kolega już się zabrał za wyjęcie starego radia, to czy w 8,7" z tyłu jest preout na suba? Przy okazji jeśli mógłbym prosić o instruktaż demontażu tego ustrojstwa? Nigdzie w internecie nic nie znalazłem niestety.
  14. W poprzednim samochodzie miałem 16'', więc różnica była na pewno, ale myślałem, że będzie gorzej. Po czasie się przyzwyczaisz. Wczoraj jednak odebrałem zastępcze Megane na 16'' i trochę smutno się zrobiło, że można jeździć tak komfortowo ;)
  15. Ciekawe jak sprawuje się silnik w warunkach miejskich mając na uwadze, że jest wyposażony w filtr cząstek stałych.
×