Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Geble

Użytkownik
  • Zawartość

    366
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

19 Dobry

Samochód

  • Auto
    Renault Megane IV GrandCoupe Intens
  • Silnik
    1.2 TCE EDC
  • Przebieg (tys.km)
    23000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. No tak, bo żeby można było mówić o usterkach to musi być koniecznie laweta Również czytałem forum zanim zdecydowałem się na MIV i również w duchu lekko się śmiałem, że ludzie przesadzają. Popatrzy na efekt mojego prześmiewczego zachowania. Wyjeżdżam z salonu i teraz tak: 2 tys km - wymiana tylnej belki 5 tys km - wymiana lewego łącznika stabilizatora 12 tys km - wymiana prawego łącznika stabilizatora 24 tys km - wymiana lewego amortyzatora 42 tys km - wymiana prawego wahacza To wszystko przy przebiegu nawet nie przekraczającym 50 tys. km. Nie są to usterki zatrzymujące samochód, ale nie jest to też przeciekająca uszczelka. Jeśli przed upływem 50 tys. km wymieniam tyle elementów zawieszenia to jednak coś jest na rzeczy. W dwóch poprzednich samochodach (również nowych z z salonu) nigdy nie grzebałem przy zawieszeniu. Mogę jeszcze dodać strzelające oparcie, z którym Reno nie potrafi nic zrobić, bo nie wymieniają już całego stelaża. Wymienili mi śruby mocujące stelaż do karoserii. Efektu oczywiście brak.
  2. Pewnie nie, ale silnik na pewno Wam podziękuje w przyszłości za to, że nie lejecie mu wody.
  3. No zaś bez przesady. Jak leje deszcz i otwieram drzwi i widzę, że woda wlewa się do środka to nie trzeba specjalnych obserwacji ani dodatkowego zaglądania gdziekolwiek. Jest też druga strona medalu. Liczne zgłaszanie strzelającego fotela kierowcy. Renault znało problem, bo w pierwszej fali po licznych zgłoszeniach wymieniali stelaż i problem znikał. Niestety przeliczyli i wyszło, że taniej jest wymieniać śruby mocujące stelaż z karoserią. Pomaga to bardzo rzadko, ale już nic więcej nie zrobią, bo hajs się nie będzie zgadzał. I tak sobie jeżdżę 1,5 roku ze strzelającym oparciem.
  4. Nie rozumiem. Po co wyłączałeś HF? Jaki to ma związek z niepoprawnym działaniem USB?
  5. Pierwsze słyszę by 1.2 Tce było problematyczne. Możesz to jakoś rozwinąć? Jakich testów bym kiedyś nie czytał to silnik jest raczej zachwalany po testach 100k KM.
  6. Do AA wystarczy, do ACP potrzeba gen 2.1. https://github.com/cedricp/ddt4all/issues/187 Zajebiście z ich strony, nic tylko próbować EDIT: Ktoś słyszał o wymianie modułu USB w R-Link2? Robi ktoś coś takiego? Jak to ugryźć?
  7. Sami z siebie zaktualizowali Ci oprogramowanie? Pytam, bo miałem teraz 3 przegląd w ASO i ni uja nie słyszałem nic o aktualizacji oprogramowania silnika, a mam ten sam.
  8. Nie sądzę, nie było żadnej zmiany lamp, ocenić będzie można dopiero jak wjedzie lift. Miałem wymieniane obydwie lampy miesiąc temu i świecą identycznie jak te, które miałem przez prawie 3 lata. Niebieska poświata może się pojawiać w przypadku zbliżającej się awarii taśmy, coś jak w przypadku Xenonów. Kto miał ten wie, że jak już zaczynały świecić na niebieskofioletowo to była oznaka, że zaraz padnie.
  9. Zależy co kto rozumie przez "Da radę w miarę energicznie wyprzedzić". Dla mnie nie da się w miarę energicznie wyprzedzić przy 260 Nm mając na pokładzie 4 osoby i jeszcze walizki w bagażniku, a drugi będzie twierdzić, że rwie lacie przy 260 Nm.
  10. Odgrzebię trochę temat, czy jest ktoś z okolic Śląska kto (oczywiście za pinionszki) pomógłby odblokować ACP jeśli jest to w ogóle możliwe w moim modelu? Posiadam R-Linka2 w wersji 3.3.16.980. Ktoś w ogóle odblokował ACP na modelach wcześniejszych niż Maj 2017? Wiem, że AA spokojnie, nawet bez wymiany modułu USB. Widzę, że kolega @arcean ogarnia temat, więc może będzie pomocny w tej kwestii ;)
  11. Śledziłem ten temat przez ponad rok, ale potem dałem sobie spokój, bo wszędzie jedynie pisali, że można wymusić AA, a nie ACP. To pierwsze mnie nie interesuje. Czyli mówisz, że jest jakaś nadzieja? Tylko jak to zrobić, w sensie samemu przecież samego modułu USB nie wymienię. Jak sprawdzić generację modułu R-Link?
  12. Nie miałem nigdy 2.2, zaczynałem od wersji 3.x.x, już nie pamiętam jakiej. Nigdy nie miałem i dalej nie mam ACP. To jest w ogóle jakaś chora akcja, pamiętam, że zaraz jak odbierałem samochód z salonu (luty 2017) to zaraz pojawiały się petycje do Renault na jakiejś tam specjalistycznej stronie, gdzie oni sami faktycznie odpowiadali i było wielkie oburzenie czemu dalej nie ma AA/ACP w R-Link2. W końcu odpowiedzieli oficjalnie, że owszem będzie, ale jedynie dla samochodów z produkcji > Maj 2017. Czyli kupiłbym 3 miesiące później dokładnie ten sam samochód i miałbym ACP, a tak bujam się od 3 lat i nic. Dla mnie totalna żenada.
×
×
  • Utwórz nowe...