Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Geble

Użytkownik
  • Zawartość

    237
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

12 Dobry

Samochód

  • Auto
    Renault Megane IV GrandCoupe Intens
  • Silnik
    1.2 TCE EDC
  • Przebieg (tys.km)
    23000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Warto tutaj dodać, że w przypadku MIV i na stałe włączonych świateł z tyłu i tak jesteśmy normalnie widoczni na drodze. Już pomijam, że dzienne w wersji całej świecącej brewki są widoczne dużo lepiej niż światła mijania w starych rzęchach sprzed 20 lat z porysowanymi reflektorami. W przypadku MIV nie ma znaczenia w pochmurny dzień, czy nam się załączą mijania, czy dziennie.
  2. Prawda jest taka, że mając 190cm+ to w każdym samochodzie segmentu C będziesz miał mało miejsca z tyłu, nie wiem czemu się dziwisz. Nieważne, czy będzie to HB, czy Kombi. Myślę, że nawet większość segmentu D byłaby w stanie Cię rozczarować, pewnie poza Superbem.
  3. Pozwolę sobie nakierować temat na trochę inne tory, ale zostając przy skrzypieniu. Czy komuś skrzypi przy manewrowaniu na parkingu jeśli jest lekkie wzniesienie? Mam na myśli podjeżdżamy na lekkie wzniesienie, wciskamy hamulec ręczny, kręcimy kołami do oporu, wciskamy gaz co powoduje zwolnienie ręcznego i zaczynamy jechać przód/tył (bez znaczenia). U mnie słychać wtedy takie mocne skrzypienie. Od początku tak mam, ale zrzucałem to na karb zwalniania ręcznego/asystenta ruszania pod górę, ale teraz już sam nie wiem
  4. Jak wyjeżdżałem swoją Megi z salonu i jechałem do domu to też było ciemno i byłem zachwycony LEDami. Do momentu aż nie miałem pierwszego spotkania z Passatem, Mondeo z LEDami. Jedyne z czym mogę się zgodzić to z tym, że w Kadjarze świecą wysoko. To wynika z wysokości reflektorów, są wyżej niż w Megance.
  5. No dobrze, to albo Ford ma wy*ebane na spryskiwacza i obowiązek ich montażu, albo Mondeo ma 2000lm, a Reno 1500 na przykład.
  6. Kolega ma Mondeo z którym porównywałem i nie ma na pewno spryskiwaczy przy reflektorach. Wydaje mi się, że istnienie spryskiwacza nie świadczy o ilości lm.
  7. Problem jest taki, że LED LEDowi nierówny. Ja na przykład narzekam na "bladość" LEDów ogólnie w Renault. Jak macie możliwość to stańcie sobie obok Mondeo, czy Passata i zobaczcie na własne oczy. Zresztą to już widać po tym, że u nas jest jedno źródło światła, a w Passacie, czy Mondeo dwa w jednym reflektorze. Nie wiem czemu tak jest. Jak mnie czasem na autostradzie mija któryś z w/w to mam wrażenie, że moje świecą na pół gwizdka. Pomijam już fakt, że świecą wg mnie za nisko. Jak stoję za kimś w korku to z odległości 2-3 metrów oświetla tablicę samochodu poprzedzającego do połowy. Według mnie powinno zakrywać całą. Widać to również po barierkach na autostradzie. Świeci jedynie do połowy wysokości barierek (najwyższego punktu).
  8. Wszystkim zainteresowanym polecam temat, który wczoraj założyłem odnośnie "fotelowych" problemów. Ja czekam do kwietnia i atakuję ASO.
  9. No tak, o to mi dokładnie chodziło. Źle dobrałem słowa, aczkolwiek nie działa ani wsuwanie, ani dotykanie gdy jest wilgotno/mroźno.
  10. Tak, u mnie podobnie "cyka". Na postoju można to wywołać mocniej opierając się o oparcie, ale nie jest to ten sam poziom głośności co w przypadku gdy stanie się to samoistnie podczas jazdy po nierównościach.
  11. Tak, niezależnie od tego czy się kliknęło przycisk otwierania na pilocie, czy machnęło nogą to klapa jedynie odskakiwała na jakieś 2-3cm do góry i nie szła dalej sama. Trzeba było otwierać ręką do góry. Jest to problematyczne, bo w mojej wersji nie ma fizycznego guzika na klapie bagażnika, nie wiedzieć czemu
  12. Jeśli chodzi o problem z HF to masz na myśli brak reakcji na dotknięcie wewnątrz klamki przy dużej wilgotności/mrozach? Ja praktycznie 3 tygodnie nie byłem w stanie korzystać z HF
  13. Możecie podrzucić zdjęcie jak to u Was wygląda po wymianie własnoręcznej na LEDy? Pytam ponieważ obserwuję ostatnio wysyp ludzi na drogach, którym LEDy święcą na tyle mocno i z tak niskim kątem świecenia, że widać tak naprawdę 2, max 3 znaki z 7 na tablicy Oczywiście światło jest tak mocne, że oświetla dodatkowo 20-30 cm okolice za zderzakiem.
  14. Dzień dobry wszystkim, mam nadzieję, że zainteresuję część z Was informacją jaką wczoraj "wyniosłem" z ASO podczas naprawy gwarancyjnej. Przy okazji wymiany siłowników klapy bagażnika popytałem po raz kolejny o to nieszczęsne trzaskanie/tłuczenie się jakiegoś elementu fotela przy nierównościach/dziurach. Samo przesmarowanie tydzień temu oczywiście nic nie dało. Spodziewałem się jedynej słusznej diagnozy, czyli wszystkim dobrze znanego TTTM, ale tutaj pełne zaskoczenie, Pan oznajmia, że Reno zna problem i w pocie czoła pracują nad nowymi fotelami do MIV i na wymianę mam się zgłosić na początku kwietnia, bo pod koniec marca mają do nich trafić pierwsze sztuki. Wiem, że sporo osób na forum boryka się z podobnymi "fotelowymi" problemami, więc mam nadzieję, że część z Was się ucieszy powyższą informacją. Pozdrawiam
  15. Geble

    Megane IV phI Spryskiwacze

    Pytałem wczoraj w ASO o rozwiązanie problemu i tak jak się spodziewałem, TTTM Wymieniają jedynie mgłowe na 3 punktowe i tyle. Ja mam fabrycznie 3 punktowe, więc nic mi już nie pomoże.
×