Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

chucky80

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    286
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

31 Super

Samochód

  • Auto
    Renault Megane IV
  • Silnik
    1.2 TCE 130 Intens
  • Przebieg (tys.km)
    -

Ostatnie wizyty

2004 wyświetleń profilu
  1. ^^^ A ja akurat polecam ze względu na silnik. W MIV sprawdza się bardzo dobrze.
  2. Dokładnie. Warto czytać instrukcję ;) A z oświetleniem ambientowym, w Polsce wymieniono mi cały komplet w samochodzie - a jakże, na gwarancji.
  3. 50k za mną. Ten sam rocznik i od nowości ze mną. Wprawdzie „haczbak” ale jeszcze nic nie robiłem przy zawieszeniu. Póki co cisza.
  4. Wydaje się że problem spalania oleju w 1.2 dla Megane IV został rozwiązany. Na forum nie było negatywnych opinii - te dotyczyły głównie Megane III. Zresztą wątek spalania oleju wracał już i w przypadku 1.3. Co do elastyczności się zgodzę - to przecież nowsza konstrukcja. Jednak z tą problematycznością 1.2 to trochę przesada - u mnie (i jak widać wyżej nie tylko) pracuje jak w zegarku a do normalnej jazdy (w tym również dynamicznej) w zupełności wystarczy.
  5. 1.3 lepsze bo nowsze ;) Lepsza elastyczność i mniejsze spalanie. Większych wad póki co brak - lub nie są jeszcze w pełni potwierdzone (silnik wciąż dość krótko na rynku). 1.2 w M4 zdaje się nie wykazywać problemów znanych z poprzednich wersji (tj. branie oleju). Raczej dojrzała konstrukcja i raczej bezproblemowa.
  6. Potwierdzam. W meganie mogę się do wielu rzeczy przyczepić ale ostatnią rzeczą będzie silnik. W moim 1.2 jest przejechane 47tys km i póki co działa jak zegarek - oleju nie bierze ani kropelki, pracuje równo i cicho, jest wystarczająco elastyczny (zerknij tutaj, potwierdzam odczucia) i spala od 5,4 do 10,9l/100km według dystrybutora (według mojego "excela" z tankowaniami - spalanie zależy od trasy, obciążenia, humoru i ruchu na drodze).
  7. Choćby tutaj lub tutaj sugerujesz jakobyś takową alternatywę posiadał. Zrozum, że kupując nową megankę np. początkiem 2017 raczej nie było alternatywy i ciężko byłoby wtedy brać 1.3 "pod rozwagę" ;) Po co więc te dywagacje.. ;) 1.3 ma na pewno lepsze parametry i nikt tego nie neguje. I tak jak pisałem wcześniej, korzystam z samochodu mojej rodzicielki z 1.3 (155KM) raczej nieco częściej niż "Mam porównanie do 1.2 TCe, bo nim jeździłem parokrotnie". A odnośnie tego: to czymże np są bzdury o spalaniu 7,5 - 8,5 w warszawskich ko
  8. Ja u @Faustus widzę podstawowe problemy z umiejętnością logicznego myślenia (na to jeszcze szczepionki nie wynaleziono). Problem zasadniczy jest w błędnie postawionej tezie jakoby 1.2 było kiedykolwiek alternatywą dla 1.3 i odwrotnie. Tak nie było nie licząc krótkich okresów przejściowych - 1.3 jako silnik nowocześniejszy (i możliwe ze lepszy - subiektywnie oceniam ze fajnie jeździ - moja rodzicielka posiada w nowym capturze wersje 155KM) zastapił 1.2. Na czasy kiedy wielu z nas tutaj kupowało swoje meganki, 1.2 był prawdopodobnie najlepszą wersją benzynową. Wiec roztrząsanie nad wyborem jedne
  9. Ja tam jestem zadowolony. Cztery lata temu nie było lepszego. Ale panie ten Twój 1.33 to za to cud miód i orzeszki ;) Ciekawe jakie będzie miał opinie za parę lat ;) Coś jak mój 6 letni syn w Nintendo ;) Gratuluję wyczucia ;) I wreszcie na forum mamy prawdziwego eksperta. Mogę iść spać w spokoju.
  10. Tematem tego wątku są żarówki a nie reklama sprzedaży - to nie my odbiegamy od tematu. Jeśli jest jakiś powód dla którego ktoś się z nich wycofuje, naturalnym jest ze chcemy się dowiedzieć (zwłaszcza jeśli ktoś zmienia radykalnie zdanie). Nie wiem wiec po co ta ironia.
  11. Tak się zastanawiam przeglądając ten i inne wątki. Czy jest sens, albo jakie są benefity upgrade’u z wersji 2.2 do nowszych bez zmiany h/w?
  12. ^^^^ https://megane.com.pl/topic/78418-kiepska-widoczność/?do=findComment&comment=537147
  13. Tak samo jak mocno drożeją teraz nowe samochody, drożeją i używane. Trzymanie się zasady że po iluś latach cena spada o 50% bywa zwodnicze. Trzy miesiące temu ojciec sprzedawał 5 letniego Captura w dość podstawowej wersji. Przy cenie zakupu nowego ok 65k, finalnie poszedł za 40k i było spore zainteresowanie.
  14. @looko, czy stosowałeś jakieś CAN-bus adaptery? Jakie adaptery montażowe były potrzebne? Możesz podesłać linki do kompletnego zestawu, który kupiłeś?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!