Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

marian07

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    fluence
  • Silnik
    1,6
  • Przebieg (tys.km)
    70
  1. EYQUEM RFN 58LZ, jeżdżę od dwóch lat, następne takie tez założę. Bałem się zakładać, bo z przesyłką coś ok 30 zł kosztowały (czyli podejrzanie tanio) - ale sprawują się bardzo dobrze.
  2. Na wszelki wypadek jeśli byś miał trochę czasu to może spróbuj jednak to zrobić. Nie to ,że nalegam ale chociażby do wykluczenia ewentualnego tej hipotezy. Sam jestem zdziwiony bo brudu minimalnie, ale w kuwecie czarno było więc coś się zbiera. Komp tego nie pokaże, a bez zdjęcia jej też nie widać bo się odkłada zaraz za krążkiem przepustnicy w stronę silnika bardziej u dołu przekroju. To są osady z mgły olejowej co odma zaciąga. Na rozruchu przepustnica jest praktycznie zamknięta i wtedy chociażby minimalna warstwa to już spora różnica w przekroju przepływu. Przy normalnej pracy już nie ma wp
  3. Miałem podobny problem po kupnie 2 lata temu przeszło. Zagadywał od razu i gasł , drugie oddalenie ok i chodził. Pomogło czyszczenie przepustnicy, chociaż była niezbyt brudna. Teraz na dniach znowu zaczął palić od drugiego razu, szczególnie rano. Znowu to zrobiłem, nie była bardzo brudna ale pomogło. Wychodzi na to że ten mój jest przeczulony na tym punkcie chyba. Spróbuj może to zrobić, pracy na godzinkę lub mniej, robiłem to benzyną extrakcyjna i pędzelkiem , z demontażem i montażem dasz radę. Po zabiegu trochę dziwnie się zachowuje tak jakby się uczyła i adaptowała ale po paru km spoko. O
  4. Bym się nie przejmował - oczyścić, zsunąć przewód i spróbować jakoś uszczelnić to połączenie. Na pewno nie jest to szczelne jak powinno. To co w odmie nigdy nie jest suche, oleju tam zawsze trochę jest. Tylko nie zaklejaj czasem na stałe.
  5. Wtrące się ze spalaniem 1,6 110km, bo wróciłem teraz z wakacji. Mój Fluence to 2011 rok, wersja chyba najsłabsza, ale ma klimę i elektryke co mi wystarcza. Przebieg 70ts, pewne bo od sąsiada zakupiony - on nówkę nabył. Po zakupie założyłem LPG, chodzi elegancko. A koszty lpg nie przekroczyły w czasie urlopu (ok 1500km zrobione) 15zł/100km. Prędkość max 120, średnio 90-100. Jazda mieszana, z przewagą trasy.
  6. U mnie w 1,6 2011 (fluence) gazownik założył FLE-FC na pierwszym przeglądzie bo benzynki ubywało. Nie zadziałał, myślałem że przyczyna jest + podpięty pod pompę (schemat mówi o + po stacyjce). Chciałem mu zapodac na próbę plusa np z zapalniczki, ale zobaczyłem wtedy że masa na emulator (czarny) jest podpieta pod masę pompy - a powinna być pod masę obwodu pływaka. Przelutowałem na więc na próbę ten czarny z emulatora na przewód z obwodu czujnika (jak powinno być wg schematu emulatora) i jest na razie OK, dam jeszcze znać po większym przelocie bo na razie ok 200km zrobione. + został z zasilani
  7. Kolego Lewy - szacun. 5 min pracy i problem zniknął. 320 ohm, 1,6 Fluence 2011
  8. Zdejmowałeś cały kolektor ssący? Czy tylko przepustnicę i rurę do filtra powietrza? Najprościej nabrać pewności za pomoca plaka. Jak chodzi sobie silniczek bierzesz plak i psikasz powoli w rejony podejrzane. Tak można wymacać ewentualne lewe ssania, tzn gdy silnik zaczyna zmieniać obroty to tam gdzie akurat psikasz jest jakaś nieszczelność.
  9. Na pewno założyłeś wszystkie wężyki przy składaniu? Zobacz dokładnie, może to tylko to.
  10. Po przejechaniu około 800km czyli 2 dotankowania po ok 400 wyszło: - ani razu żaden czek nie zaświecił się - spalanie między 7 a 8 ze wskazaniem na równe 7,5 - w tym czasie benzynka mówi że to 6,7 czyli zwyżka taka standard - oczywiście wymaga dołożenia emulatora, ale dwa razy mu się udało że zatrybił sam, tzn przy rannym odpaleniu stwierdził że benzyny jest tyle ile jest choć wieczorem i krzyczał że ma prawie zero. Odpukać jestem zadowolony
  11. To i tak dobrze, u mnie dopiero po dolaniu za 20 benzynka idzie do normalnego stanu (za 10 nie chce). Przy przeglądzie po 1000 km założą emulator, wyszło na to że potrzebny będzie. Na razie zrobiłem 400. Sprostowanie - wczoraj rano dolewka była próbna za 10 zeta i nic, zrobiłem chyba 80 km i coraz mniej. A dziś rano niespodzianka - wskoczyło na poziom faktyczny.
  12. Powiem szczerze że nie bardzo siedzę w temacie i zdałem się na fachmana. Gość ma długoletni staż, dwóch znajomych pomyka na jego instalacjach od paru lat i jest OK. A ćwieka to mi teraz zabiliście z tą Alaską konkretnie. W temacie reduktorów to wiem tyle że to część składowa instalacji. Ale że z racji wieku i usposobienia to ja w porywach 130 równej jazdy na autostradzie a poza nią to już bez szaleństw, tak przepisowo + góra 20%, więc pewnie będzie z zapasem i myślę że "bedzie pan zadowolony". Fotka całej komory - dla deku.
  13. Zrobię fotkę i wrzucę. Ale to jest fluence - więc stelaż chyba niepotrzebny (jeśli dobrze myślę). Ogólnie pod maską to prawie tego nie widać, i przyznam jest "kultura sztabowa"
  14. Parownik reduktor i zawór odc: Tomasetto alaska Zbiornik 47l Wielozawór: tomasetto Sterownik: AG Zenit Pro OBD Wtryski: Herkules GISM-I1000 Filtr AG F-1 Twister Do tego wlew pod klapką, pokrowiec. Gwarancja 24m, (na gumy reduktora z zastrzeżeniem 50ts). Emulator paliwa – tutaj sprawa jest taka że być może nie będzie potrzebny, jeśli jednak będzie to go dołożą przy przeglądzie po 1ts. Następne przeglądy co 15ts. Cena: 2200, faktura. Na razie zrobiłem 40km, nic się nie zapala, nie odczuwam zmian podczas jazdy. Fotki załączam – oby chodziło OK.
  15. To będę wiedział jutro - po założeniu. Może trochę po bandzie poszedłem ale pozostawiłem wybór warsztatowi. Nie mam doświadczenia praktycznego z tym co teraz na rynku jest (drugi samochód mam na listwie valtek, w sumie chodzi debest już 120ts; ale to podobno prechistoria)- więc ustaliliśmy że ma być w miarę górna półka elementów składowych. Jak tylko będzie to cyknę fotkę jak to sie prezentuje oraz opiszę co wceszło w skład.
×
×
  • Utwórz nowe...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!