Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Rafalmegane2

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    1,6 112km
  • Przebieg (tys.km)
    1600000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Czyli jeśli silniczek zmienia ustawienia to wygląda na to ze coś nie tak z klapką po stronie kierowcy może jest to pierdoła, ale nie lubię latem jak wieje mi zimnym po nogach no i częściowo dłużnej szyba odmarza bo części powietrza leci na nogi
  2. Witam ma automatyczna klimę problem jest pozornie prosty chociaż może okazać się że jest nie do naprawienie mianowicie niezależnie od ustawień kierunku powietrza po lewej stronie czyli kierowcy leci powietrze na nagi po prawej pasażera nie leci czyli tam wszystko działa jak ustawie na nagi również po stronie pasażera leci powietrze . 1 Czy megane 2 automat ma 2 silniczki rozdziału powietrza czy jeden ogólny dla wszystkich ustawień ? 2 Czy klapy rozdziału powietrza na nagi lewe i prawa strona działają wspólnie ? 3 Czy ogólnie miał ktoś taki problem i czy udało sie go rozwiązać ? 4 Co jeśli coś się złamało lub urwało i druga klapka kierowcy jest stale otwarta i nie zamyka się czy do się to naprawić ?
  3. Witam 10 miesięcy temu wymieniłem zwijacz poduszki na nowy Valeo i nic sie nie działo, aż do dzisiaj podczas jazdy zapaliła się znana wszystkim kontrolka i zgasła za kilka kilometrów znów i tak cały czas kierownica obraca się cicho i bez trzasków a błąd gaśnie i sie pojawia co i tak cały czas nie zależnie od kręcenia kierownicy. Zapala się również gdy stoję na światłach i gaśnie sam z siebie bez dotykania niczego Czy ktoś tak miał ?
  4. Witam wszystkich od pewnego czasu nie daje mi spokoju to ze gdy odkręcam korek od wlewu oleju na pracującym silniku jest on delikatnie unoszony przez powietrze. Odma jest raczej drożna bo dmuchałem w wężyk i bez problemu powietrze leci do silnika. Pytanie czy odma jest sprawna gdy unosi się korek czy powinien być zasysany ? Z góry dziękuję za pomoc w sprawie.
  5. tak oczywiście ze ELF i to SRX 40 będzie lepsza dla kzfr i dla całego silnika ? Dziwi mnie jedno ze sam producent podaje dwie lepkości oleju nigdzie sie z tym wcześniej nie spotkałem zawsze był wyraźnie jeden typ
  6. Witam od dłuższego czasu sie zastawaniem nad olejem do meganki 1,6 112km k4m 760 16v 5w 40 VS 5w 30 co wy lejecie który wybrać ?
  7. tak nie miałem kostki tylko same wsuwki i jedna z nich spadła i się zrobiło zwarcie ta zmatowiona słabej świeci aczkolwiek lampy mogę być nie z tego samego roku auto używane czy opłaca się regenerować odbłyśnik czy kupić nowe lampy jeśli kupić to jakie Valeo czy zmieniki tyc depo
  8. jedna jest bardziej zmatowiona od drugiej a jeśli chodzi o świecenie to lewa jeszcze ujdzie a prawa bardzo słabo świeci
  9. Kilka uwag po wymianie termostatu 1 vernet jest dobra marka a wtym porównaniu co wyżej wypada świetnie produkt dobrze wykonany nie cieknie czujnik wskazuje również dobrze wiec uważam ze gates był by przepłaconym vernetem 2 tak da się spuścić płyn bez kanału i nie jest to takie trudne Wiec jak wymienić termostat 1 potrzebujemy śrubokręt płaski i krzyżakowy , klucz 8 i 10, płyn lub koncentrat ilość 6l jeśli macie skrzynie manualną mowa tutaj o 1,6 k4m 760 ja użyłem koncentratu marki prestone 4l woda demineralizowana 10l kombinerki do spinek lub klucz typu żabka rozpuszczalnik lub benzyna, waż ogrodowy miarkę z podziałka na litry lub litrowa butelkę trochę czasu i chęci 2 na samym początku demotywujemy osłonę silnika kilka wkrętów i 5 śrub 10 dan sie bez kanału lokalizujemy wężyk który biegnie od zbiorniczka wyrównawczego w dol do chłodnicy jest on blisko osuszacza od klimy następnie odkręcamy korek na zbiorniczku i luzujemy kombinerkami spinkę od weza przy chłodnicy czemu akurat ten a nie jak wszyscy mówią ten duży wiec przedstawie dwie zalety po pierwsze łatwy dostęp po drugie mniejsza spinka łatwiej schodzi i po trzecie w myśl zasady gdzie wlewam tam spuszczam. Podstawiamy miskę i ściągamy waz płyn zlatuje uwaga nie cały druga rzecz to odpinamy węzę od termostatu jesli chcecie tylko zmiecnic płyn to polecam odpiąć ten wężyk od zbiorniczka i ten mniejszy od termostatu następnie przez niego wlewamy wodę destylowana i pukamy nagrzewnice i silnik i cześć chłodnicy z płynu na końcu dmuchamy do węzę i calutki płyn wylatuje zakładamy i lejemy dla tych co chce zmienić termostat przychodzi czas na odkręcanie termostatu i tutaj ważna sprawa odkładajcie śrubki na swoje miejsce to ważne aby potem dobrze przykręcić nowy termostat gdy już odkręcimy wszystko wyciągamy termostat i czyścimy silnik właśnie benzyna lub rozpuszczalnikiem ważne jest oczywiście to aby silnik był odstany bo inaczej olej nam będzie wyciekał przez kanały gdy juz metal lśni czas na nowy termostat przykręcamy go według instrukcji to również jest ważne jeśli nie macie to niżej będzie zdjęcie ze śrubkami później zakładamy węże na swoje miejsce i odkręcamy wszystkie odpowietrzniki jeden na termostacie a drugi na wężu od nagrzewnicy. Wlewamy 3l koncentratu i dolewamy 3l wody dajcie na spokojnie tej wodzie polecieć przez odpowietrzniki poczekajcie kilka chwil kontrolując zarazem paziom płynu spokojnie nie ubywa go tak szybko. po tej operacji dolewamy wody lub gotowego już płynu do zbiorniczka i odpalamy samochód z odkręcanym zbiorniczkiem i czekamy na otwarcie termostatu w tedy to ubędzie wam wody w zbiorniczku czekamy jeszcze chwile aż sie to ustabilizuje i dolewamy płyny do maks i zakręcamy zbiornik idziemy do samochodu wkręcamy 2-3 tys obrotów i czekamy na wentylator po tym gasimy silnik lub możemy sie przejechać i sprawdzić czy wszytko gra warto tez sprawdzić ogrzewanie czy grzeje i jak grzeje jeśli wszystko jest ok to gasimy i patrzymy czy niec nie kapie następnie skręcamy obudowę silnika i czekamy az silnik ostygnie w tedy sprawdzamy poziom płyny i ostatecznie korygujemy do maks i cieszymy sie sprawnym termostatem. Pamiętajcie ze przez 1 tydzień może wam jeszcze ubyć płyny w skutek odpowietrzenia układu
  10. Wszytko niestety dobrze jeśli chodzi o napięcie minus z lampy z akumulatorem coraz bardzie jestem w stanie uwierzyć ze jeden odbłyśnik się bardziej wypalił od drugiego stat moje jeszcze pytanie przed dalszymi poradami aczkolwiek miło widziane czy opłaca sie metalizować odbłyśniki mam lampy po lifcie czyli soczewki h7, czy da sie wyjąć odbłyśnik ten od świateł mijania bez rozklejania lampy jakoś wyjdzie na chama albo jak się troszeczkę dziurę powiększy, no i na końcu czy efekt po metalizacji odbłyśnika jest na tyle dobry ze warto za to płacić czy lepiej oszczędzać na nowa lampę oczywiście valeo bo reszta podobno nie warta swojej ceny ?
  11. ok tylko jedno pytanko minus lampy to ten gdzie jest jeden kabelek czy dwa do żaróweczki co dochodzą
  12. no wiec sprawa wygląda tak żarówka ok, napięcie 11 70v jeśli odbiega od normy to powiedzmy ze mniej niż 1v wiec to nie z stad ta różnica sam juz nie wiem skąd taka różnica jak kupowałem autko wszystko było ok żarówki obydwie tak samo świeciły potem jedna się spaliła wymieniłem i przy okazji zrobiłem sobie zwarcie po wymiana bezpiecznika wszystko świeci działa ito ale jest różnica w świeceniu w zasadzie jeśli by zakryć ta sprawna to ta druga świeci jak by miała 25w a nie 55w nie wiem czy posypał by się odbłyśnik w jednej tylko lampie w krótkim czasie czy sie okopcił nie mam pomysłów wiec liczę na was może ktoś tez tak ma przy soczewkach ze jedna świeci super a druga prawie ze wcale.
  13. Witam posiadam megane z soczewkami h7 Problem polega na tym ze prawa lampa świeci bardzo słabo tak jak by nie dostawała 12v i więcej tylko powiedzmy 10v a lewa elegancko i ładnie Problem ten pojawił się bo spięcie jakie się spowodowało właśnie w tej lampie która świeci słabiej zetknąwszy się w tedy ze sobą dwa kabelki i spaliły dwa bezpieczniki, po wymiana bezpieczników wszystko ładnie świeci jest regulacja ale jest tez różnica w świeceniu lewej a prawej lampy wiec na starcie nie piszcie ze to odbłyśnik, bo to jak gdyby mniejsze napiec w lampie w której było zwarcie i teraz pytanie co sprawdzać i jak ? czy dociągnąć masę od akumulatora ? czy można coś wymienić aby się poprawiło ?
×
×
  • Utwórz nowe...