Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

blake

Użytkownik
  • Zawartość

    499
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

10 Dobry

Samochód

  • Auto
    Renault Megane III
  • Silnik
    1.5 dCi 110KM
  • Przebieg (tys.km)
    164530

Ostatnio na profilu byli

943 wyświetleń profilu
  1. Mam pytanie, czyściłeś osobiście EGR czy ktośto robił ?
  2. musisz kupić mate butylowa i piankę najlepiej 15mm. potem wyślę foty jak to u mnie wyszło.
  3. Idź koleś się poskarż na policje, wiem lepiej bo tym jeżdżę i nie będę Ci tlukl do głowy 5 razy tego samego bo widzę że nie potrafisz czytać ze zrozumieniem
  4. Taki ze mi się podoba biała barwa i tyle, nie podawazaj mojego wyboru, ty lubisz zubra ja tatre i nie pogodzimy się, miałobyc koniec tematu
  5. Może i bywam nerwowy, ale taka dyskryminacja mnie totalnie wkw, każdy ma co mu się podoba, jednemu się podobają grube drugiemu chude i cała filozofia. Nie wierzę, że nikt nigdy nie robił sobie jakiejś przeróbki czy to mniejszej czy większej w samochodzie. Jakbym miał megane ph2 czy 3 to bym zostawił te paski co Wy macie bo fabryka i są białe, natomiast mam w kloszu co do mnie bardziej przemawia, chciałem tylko uzyskać biała barwę i tyle w temacie. Wszystko z głową, diodę trzeba dobrać nie za słaba i nie za mocną bo jak pisaliście za mocna też może rodzic problemy z dostrzeżeniem kierunku, ale to naprawdę trzeba mocna diodę tam wsadzić.
  6. Ja pie* nie wierze jak czytam, jakiego drutowania ?? przecież Ja mam to fabrycznie w lampie miejsce na dzienne, zmieniłem tylko żarówkę na LED ot i cała filozofia, świeci takim samym prądem jak ta fabryczna tylko, że na biało i nic lipnie nie świeci, nie róbcie z samochodu z 2012roku starego złoma, któremu nie należy się pare diodek w środek czy rejestrację, masakra jakaś z wami. Nikomu nie przeszkadzam tym, co innego jakbym założył jakieś diody na mijania to mogę się zgodzić. Nie rozumiem tego sposobu myślenia, mam kupować jakieś paski na dzienne i ciągnąć instalację, żeby to włączyć tylko po to bo łądnie wygląda a fabrycznie mam dzienne w kloszu ? tak samo wygląda to i to. Ja z tąd wychodzę bo śmiem twierdzić, że piszę tu z jakimiś służbistami sprawy, którzy karzą mi dodatkowo montować jakieś paski led ... a dzienne mam ori w lampie, bez sensu ;d żegnam
  7. Widać widać, nie raz widziałem swój samochód skręcający kierując innym, jak ktoś zakłada jakieś diody co walą po oczach to się nie dziwi, że nic nie widać, tak jest z wszystkim, trzeba coś robić, ale z głową. Mam nerwy bo mnie strasznie irytuje taka dyskryminacja.
  8. Jaką dyskotekę, Panowie co Wy wypisujecie za głupoty, kierunki widać normalnie, nic się nie gryzie bo każda żarówka ma swoją osobną odizolowaną przestrzeń i kierunki widać bez najmniejszego problemu, dodam, że przy białej barwie dziennych nawet pomarancz się wyróżnia niż przy zwykłej zółtej żarówcę, gdzie wszystko się zlewa. Po co mi jakieś tandetne paski skoro w standardzie mam tryb auto i dziennie mi się same zapalają, włożyłem tylko dobrej jakości diodę i mam to samo w lampie co dużo ładniej wygląda ... A do kolegi co mówi o tym, że producent takich wynalazków nie przewidział, to wyobraź sobie swój pokój, masz lampę pod żarówkę mimo to do kogo bym nie poszedł zamiast żarówki to świecą się tam żarówki LEDOWE, po 1 dużo mniejsze zużycie prądu, po drugie design takiej diody jest nie porównywalnie ładniejszy niż stare nie modne już żółciaki za kloszem i taka dioda bardziej rzuca się w oczy co w nie których przypadkach może uratować komuś dupsko, ale to tylko taka teoria. Zejdźcie już z tematu ledów bo drażni mnie to i wyśmiewanie, że ktoś założył sobie diodę a fabrycznie była tam zwykła zarówka .... i co z tego ? Dyskotekę gościu, jakbym miał robić dyskoteke to włożyłbym tam jakieś niebieskie albo czerwone diody ...... strasznie płytka jest Twoja wypowiedź, co drugie auto jeździ z dokładanymi paskami LED albo włożone w halogen ...
  9. No nie było, ale zasada ta sama, światła do jazdy dziennej tak samo jakw PH2 czy 3 wszystko ma spełnić jedno zadanie, świecić w dzień. W PH1 to lepsze rozwiązanie bo nie trzeba się [cenzura] z diodami, jak się coś popali i wydawać nie potrzebnie większą kase, a tutaj 5minut wymiana na inną diodę i gotowe, a tak w nawasie to mój samochód Na forum, cenzuralnie się wysławiamy !
  10. To jest właśnie głupota szpeców z RENO, zamiast kombinować nad ledami powinni wziąść się za naprawdę konkretne rzeczy do poprawki. W 1 generacji ledy były/są w kloszu i jest to perfekcyjne rozwiązanie, 0 problemów jeżeli coś się przepali to 5 minut i wymiana gotowa, na dodatek można sobie dołożyć samemu led, który wygląda dużo sexowniej niż to gówno na spodzie lampy czy też po bokach grilla zderzaka o ile się nie myle w Ph3.
  11. Nie jest klejona, tylko uszczelka jest przyklejona do brzegów lampki, reszta jest na zaciski/wciski.
  12. Chłopaki co Wy, wszystko się da zrobić, rok temu to robiłem i jest igła :P
  13. spalanie sie utrzymuje
  14. Jakby leciało przez lampkę stopu już byś miał basen we wnęce koła zapasowego.
×