Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

lol19pl

Użytkownik
  • Zawartość

    478
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

23 Super

Samochód

  • Auto
    Megane IV
  • Silnik
    1.2 TCE 130KM
  • Przebieg (tys.km)
    1

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. @ChetnynaMegan elantra to dobre auto dla kogoś nieobytego z technologia, który się boi nawigacji. Auto dla starszych osób. No i silnik mimo 128KM to jednak wolnossący.
  2. Niestety nadal jej nie ma :/ A została oddana w zeszłym roku na początku października. Dziwna polityka, bo to droga Warszawa-Kraków, jedna z najczęściej uczęszczanych, a nadal jej nie ma. Na szczęście gooogle maps miało ją tego samego dnia, kiedy została otwarta
  3. Jakaś regulacja wysokości musi być bo inaczej auto by chyba nie dostało homologacji. Ręki sobie nie dam uciąć, ale jak ja kupowałem swój samochód to w katalogach przy pakiecie z pure vision było "automatyczna regulacja wysokości świateł".
  4. Zaczepy się nie różnią, co więcej na allegro można spotkać te "dyfuzory" gt same bez zderzaka, więc można te dokładki wymieniać. Nie wiem tylko jak wymianę zniosłyby zaczepy.
  5. @Slu1906 są wersje pod chromowaną końcówkę wydechu albo bez. No i są też wersje GT/GTline
  6. Tym bardziej, że po wymianie/naprawie gwarancja na dany element leci od początku.
  7. @krzysiek0501 Jak masz wersje 7 to wystarczy teraz odblokować. Można to zrobić przez tryb dev lub przez OBD2. Jak coś to w październiku mogę pomóc w Warszawie. Esp jeszcze nikt tak nie odblokował, żeby działało. Można odblokować bezużyteczny przycisk. U mnie od zawsze można było zmieniać tryby podczas jazdy. Chodzi o tryby sport eco itp?
  8. No mi naprawiali 5-6 razy z czego 3 razy malowane . Ale od czerwca montują odbojniki i problem (prawie) znika. To prawda, w Radomiu jeszcze nigdy nie zostawili mnie bez auta. Kabaret to był, jak któryś kawalarz na serwisie przepolerował lakier do podkładu i pomalował punktowo markerem. Ale poprawili i jest dobrze.
  9. Mam wszystko włączone. Bezpiecznik jest okej, jest też światło w schowku (bagażnik i schowek mają jeden bezpiecznik). Napięcie na kablach jest niskie, ale nie są przerwane. Czyli prawdopodobnie uszkodzony jest jakiś czujnik. Być może stało to się po regulacji klapy w serwisie, na pewno przed było światło. Więc obstawiam, że może czegoś po prostu nie podłączyli. Czujnik zamknięcia bagażnika, którego używa m.in. kamera cofania działa. Ktoś ma jeszcze jakieś pomysły? Albo jakieś schematy? Proponuje zapoznać się z regulaminem forum odnośnie cytowania. Aston76
  10. @sylwekdm A tego to się nigdy nie dowiemy Może miało być megane, ale w ostatniej chwili nałożyli budę kadjara. W każdym razie, te ustawienia które się "bugowały" to były natywne ustawienia jakie miał mój samochód z r-link 2.2. Tutaj screen ode mnie z auta. Może coś pomoże.
  11. Tak, bug powstawał, bo soft przegrywał ustawienia z Megane. Te ustawienia to po są ustawienia jednakowe dla 2.2 i 3.3
  12. @sylwekdm Tutaj masz wszystkie dane jak to powinno być fabrycznie (według Hiszpańskiego forum) w kadjarze:
  13. Przecież jak wam nie odpowiada to możecie kupić własny olej.
×
×
  • Utwórz nowe...