Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

lol19pl

Użytkownik
  • Zawartość

    389
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

19 Dobry

Samochód

  • Auto
    Megane IV
  • Silnik
    1.2 TCE 130KM
  • Przebieg (tys.km)
    1

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Silnik 1.33 jest zaprojektowany przez Renault-Nissan przy współpracy z Mercedesem. Ale dla wszystkich lepiej by było powiedzieć, że jest zrobiony przez mercedesa, bo kto by chciał jeździć mercedesem z silnikiem renault?
  2. Ja jeśli mogę doradzić coś od siebie, to jeśli jeździsz po mieście, dużo razy masz okazję startować ze świateł, jeździć w korkach, to hybryda z cvt da Ci komfort niemożliwy do uzyskania w żadnym innym aucie. Po prostu jeśli normalnie stojąc w korku bujasz się między 1 a 2, czy automat nie wie co zrobić i ciągle szarpie, bo zmienia bieg na ułamek sekundy i już musi cofnąć, bo zwalniasz, to w CVT nie ma tego problemu, auto płynnie się porusza. Jakoś mi się nie chce wierzyć w to, że w nowej corolli skrzynia wyje. Mnie wieziono poprzedniej generacji aurisem z z hybrydą o mocy 136KM i jazda po mieście na prawdę komfortowa. Sam miałem okazję jeździć koleosem 2.0 z cvt i tam również obroty utrzymywały się w okolicy 2000, więc nic nie wyło.
  3. Ale HB jest takie jakie być powinno. Dla 2 osób i bagaży. Oni specjalnie przesunęli tylne fotele do przodu, żeby powiększyć przestrzeń bagażnika i tym sposobem ma całkiem fajny bagażnik. Mnie wchodzi całkiem duża walizka wzdłuż bagażnika, a nie w poprzek jak w większości kompaktów. Dzieci nie mam więc mało mnie obchodzi miejsce z tyłu, a jakbym miał to bym nie kupił HB.
  4. Tu nie chodzi o reflektor tylko o sam LED. Jeśli ktoś by stworzył retrofit spełniający wymogi żarówki to by dostał homologację. Ale jeśli się zagłębić w homologacje żarówki dla przykładu h7 to nie ma możliwości zrobienia takiego LED, który by spełniał jej wymagania co do wielkości punktu świetlnego oraz tego, że w standardowej żarówce jest żarnik świecący pod każdym kątem. A homologacji nikt nie zmieni.
  5. Ja mam auto z początku produkcji (Lipiec 2016) i nie ma najmniejszego problemu. A zazwyczaj takie problemy dotyczą aut z początku produkcji.
  6. To jakieś dziwne miasto. Mi jak wyzeruję w Warszawie i się bujam kilka dni, daje wyniki rzędu 10-12l/100km
  7. @kecyrf Jeśli chodzi o nowe silniki 1.3 to jak widać, przy takiej spokojnej jeździe pali 6,5-7l/100km, diesel 1.5 koło 5,5l/100km, jeśli chodzi o stare 1.2Tce, to mnie osobiście spalił średnio 8,2l/100km na dystansie 36kkm. W salonie diesel był droższy ponad 10 tysięcy, ta cena nie ginie, i używane diesle będą droższe, albo z dużym nalotem. Pytanie co lepsze.
  8. Ja miałem robione odbojniki na zderzaku i to jest jedyne 100% rozwiązanie, wcześniej byłem już 3 razy i nic nie dawało.
  9. @flowgridJeśli robili Ci to rok temu, to znaczy, że gwarancja na dane części biegnie od nowa. Ja robiłem to tydzień przed upływem gwarancji, odbierałem już po. Pan wydający uprzejmie tylko prosił, żeby jak się coś znowu zrobi, to przyjeżdżać jak najszybciej.
  10. To wina tego silnika, 1.2Tce pali jak smok i nie jedzie, w porównaniu do nowego 1.3Tce.
  11. Przecież ten i30 miał 14 sekund 0-100 kmhi vmax 170kmh, a 1.3tce 100KM ma odpowienio 11.8s 0-100kmh i vmax 180kmh
  12. Hak ktoś będzie zmieniał ELFa co te 10-15 tysięcy jazdy po mieście czy nawet do 20 tysiecy jak ktoś jeździ na dłuższych trasach to nic się nie powinno stać. Ja dmucham na zimne i teraz mam Ravenol SSL. Czy silnik lepiej pracuje? Nie wiem. Czy wydałem na olej prawie 2 razy więcej niż kosztuje ELF? Tak i śpię z tym spokojnie, to tylko 80zł raz w roku w moim przypadku.
  13. Oj to jeszcze wiele topowych marek nie znasz.
×
×
  • Utwórz nowe...