Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Krystian0

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Laguna 2
  • Silnik
    1.8
  • Przebieg (tys.km)
    180
  1. /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ Wszystkie cztery cewki zostały podmienione na te z laguny (laguna jeździła na moich i w niej żaden błąd nie wyskoczył) u mnie nadal to samo. Przeczyściłem przepustnicę, wymieniłem filtr powietrza i wezwałem "specjalistę" z Clipem, rezultaty jakie wyświetliły się na monitorze, wstawię poniżej. Sprawdziłem jeszcze wtryski, czy każdy z nich podaje paliwo (na oko wszystkie dawały podobną ilość). Pomysłów dalej już nie mam... Może komuś udało się uporać z tym problemem? /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ Następny w kolejce stoi filtr paliwa (który nie podejrzewam, aby wpłynął na naprawę tego błędu) oraz podejrzana jest mi sonda oraz czujnik temp. zasysanego powietrza. Regulamin pkt. 5.9, 5.13 -Prezes Problem rozwiązany, winna była sonda lambda znajdująca się za katalizatorem, jej umiejscowienie (pod samochodem) wpłynęło na przetarcie oraz zerwanie dwóch z czterech przewodów. Pomogło zalutowanie oraz ponowne zabezpieczenie przewodów.
  2. Witam, na początku przepraszam za kolejny temat, w którym poruszany jest ten sam wątek, jednak niestety po przejrzeniu kilkunastu wcześniejszych nie doszukałem się odpowiedzi. Posiadam Megane II z roku 2003 w silniku 2.0 16V benzyna. Przy zakupie na komputerze wywalał błąd sondy, po usunięciu błędu przez sprzedawcę (i jednocześnie mechanika) problem zniknął, w drodze powrotnej zapalił mi się CHECK silnika oraz kontrolka SERVICE, podłączyłem komputer i błędy jakie się wyświetliły to: P0303 (Cylinder nr 3 wykryte wypadanie zapłonu), P0300 (Jednocześnie w wielu cylindrach wykryte wypadanie zapłonów lub losowo w różnych cylindrach) oraz P0711 (Obwód czujnika temperatury oleju przekładniowego). Dodam, że błąd wyświetla się raczej na ciepłym silniku, często przy chwilowym zatrzymaniu (np. na światłach) pojawia się mrugająca kontrolka silnika. Kroki jakie do tej pory poczyniłem (i nie przyniosły żadnego efektu) to: - wymiana wszystkich świec, - sprawdzenie kompresji (po 12 na każdym cylindrze), - zamiana cewek swoimi miejscami (ciągle wyskakiwał cylinder trzeci), - sprawdzenie przewodów od cewek zapłonowych. Czy myślicie, że przyczyną może być koło zmiennych faz rozrządu, dodam że auto ma przejechane 150 000 km i najprawdopodobniej nie było wymieniane? Jeżeli nie, to czy macie może pomysł co jeszcze mogę sprawdzić? Może ktoś się spotkał z podobnym problemem. Za pomoc w dotarciu do usterki wysyłam dobry regionalny browar! :D
  3. Ostatnio miałem identyczny problem. W skrzynce z bezpiecznikami (pod maską) było mnóstwo wody, pomogło wyjęcie całej skrzynki, osuszenie, wyczyszczenie styków oraz wtyczek i ponowne zamontowanie. Dodam, że też dwa razy czyściłem tę skrzynkę. Za pierwszym razem nie pomogło nic, za drugim (przyłożyłem się bardziej) dało efekt.
  4. Mam problem z przednią szybą od strony kierowcy, mianowicie: zamiast się zamykać to się otwiera (i na odwrót). Wyczytałem na forum, że być może problem jest ze złym podłączeniem przewodów do kostki od panelu zamykania okien. Niestety nigdzie nie znalazłem poprawnego schematu (ani zdjęcia) z właściwym podłączeniem, zamieszczę zdjęcia jak jest u mnie. Jeżeli ktoś miałby kawałek zdjęcia z prawidłowym podłączeniem przewodów, lub przez przypadek akurat zdejmował panel to bardzo proszę o pomoc. :)
  5. Krystian0

    Megane II phI Megane 2.0 - perła z Niemiec

    Czyli decyzja o napisaniu na forum była bardzo skuteczna. Zauroczony wyśmienitą ofertą nie zwróciłem uwagi na szczeliny przy zderzaku, co wyraźnie widać na zdjęciach. Wolę chyba nie ryzykować, szczególnie że dzieli mnie trochę kilometrów. Już poprzednim razem jechałem 130 km po "perła od nowości w rodzinie, bezwypadek", auto bite ewidentnie, szpachla aż pękała, naklejki na progach pościągane, sprzedawcy się przypomniało, że kiedyś Bogdan z rodziny pożyczył i chyba lekko zarysował na parkingu... Edit: Po rozmowie ze sprzedającym, już "wiem", że złe spasowanie maski i zderzaka wynika z otarć zderzaka, spowodowanych zawieszeniem sportowym. Zaniepokoiło mnie, iż na pytanie o możliwość sprawdzenia pojazdu na SKP, usłyszałem, że nie ma problemu, ale tylko na najbliższej stacji, bo Pan nie ma całego dnia, żeby sprzedawać samochód, na którym i tak mało zarabia. Serwis odpada, bo "na pewno coś znajdą, a to dziurę w nadkolu" i nie będę chciał kupić...
  6. Witam, znalazłem dosyć interesujący egzemplarz Megane II, mam zamiar wybrać się i obejrzeć, jednak z racji dużej liczby kilometrów chciałem zasięgnąć opinii u specjalistów z forum. Co myślicie o tym aucie, na co zwrócić szczególną uwagę oraz czy istnieje jakiś wiarygodny sposób na sprawdzenie przebiegu auta sprowadzonego (pomijam wizualne zużycie elementów). Z góry dziękuję za każdą wypowiedź. :) Megane 2.0
  7. Czyli przesiadka na 1.6... :( Dzięki za pomoc!
  8. Kurczę, trochę mnie załamałeś. Poluję na dwulitrówkę w benzynie i słyszałem, że któreś silniki były wypuszczane bez dwumasy, nie orientujesz się czy to prawda? Auto ma już 200k przebiegu, boję się wpakowania kilku tysięcy w wymianę koła... EDIT: Według tabeli, którą zamieściłem były również silniki XM05, czyli F4R 770 w manualnej skrzyni, nieposiadające dwumasy? ;)
  9. Znalazłem interesującą Megane wystawioną na sprzedaż, posiadam jej numer VIN, lecz nie znam kodu silnika. Może ktoś wie w jaki sposób dowiem się, czy w tym modelu jest koło dwumasowe? Numer VIN: VF1BM0U0631578334 silnik 2.0 16v 99KW. Ewentualnie zna ktoś jakiś dobry sposób na rozczytanie VIN? (informacje za 30 zł typu "radio CD, poduszki powietrzne" już wiem) :) EDIT: Udało mi się rozczytać. Być może komuś się przyda. Trzy pierwsze znaki numeru VIN, tj. VF1 - jest to oznaczenie producenta (Renault) Czwarty znak "B" - wersja nadwozia (B: pięciodrzwiowe, C: trzydrzwiowe, S : pięciodrzwiowe société, G: trzydrzwiowe société) Znaki numer pięć, sześć oraz siedem "M0U" - typ pojazdu (po tym rozpoznamy oznaczenie silnika, przykład na zdjęciu" Dla silnika benzynowego 2.0 wyróżniamy silniki F4R: 770, 771 oraz 776. Posiadając to oznaczenie możemy poznać, która wersja ma w sobie koło dwumasowe, a na pewno ma je wersja F4R 770, dwumasy nie znajdziemy w oznaczeniu 771. Typ skrzyni biegów: ND0 - skrzynia manualna, DP0 - skrzynia automatyczna.
  10. Witam, mam nurtujące mnie pytanie do wtajemniczonych użytkowników. Jestem przed zakupem Renault Megane II i zastanawiają mnie naklejki zabezpieczające na progach w tylnej części zawieszenia, wiele oglądanych przeze mnie aut (nawet tych przypadkowo spotkanych na mieście) nie posiada ich. Jak myślicie, czy jest to efekt "kombinowania" przy progach, czy jednak nie wszystkie auta schodzące z taśm miały takie naklejki? Dla zobrazowania, o co mi chodzi, pozwolę sobie pożyczyć zdjęcie od użytkownika mateusz9986. Z góry dziękuję za każdą pomoc. Regulamin pkt. 10 - odnośnie wklejania zdjęć na forum. -Prezes
  11. Krystian0

    Megane II phI Megane 1.6 Kalisz

    Jeżeli ktoś by się nią interesował byłem obejrzeć: - od strony pasażera tylni błotnik wraz z drzwiami szpachlowany oraz lakierowany, - brak jednej karty, która podobno zaginęła, - liczne otarcia na masce, - brak zaślepki zamka drzwi kierowcy oraz brak zaślepki przedniego haka, - trzaskające drzwi od kierowcy i pasażera, - na drzwiach tylnych rysa o długości około 25cm, dosyć gruba. - dach porysowany od anteny CB radio, która była zamocowana, - w środku boczki na miejscu kierowcy dosyć poobdzierane, - kilka plastików poodrywanych (pod nogami pasażera oraz w bagażniku z lewej strony), to tak z grubsza. Maski nie zdążyłem podnieść.
  12. Panowie i panie, co myślicie o tym autku https://www.olx.pl/i2/oferta/renault-megane-ii-1-6-16v-salon-pl-CID5-IDlc0ig.html#fb97ebdb6d Proszę o ocenę, warte uwagi według was?
×